Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om noen fortsatt skulle være i tvil om prisen...Så fikk hun nevnt den i dag og🙈🤡

Screenshot_20260329_185622_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk at vi lever i en sånn verden i 2026 hvor bloggere og influensere disse nye "jobbene" som handler om å selge bilder av seg selv gjør at folk kan tjene så sykt mye penger. 

Helt sykt. 

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
Trueout skrev (18 minutter siden):

Om noen fortsatt skulle være i tvil om prisen...Så fikk hun nevnt den i dag og🙈🤡

Screenshot_20260329_185622_Snapchat.jpg

Enda godt så fikk vi avklart det 😀

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke at folk orker eller gidder å se på slikt liv. Bevist gir jeg aldri klikk eller kjøper varer fra slike. Skjer det noe veldig med disse folka . Vil det komme i se og hør.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (5 timer siden):

Ja det er faktisk direkte provoserende at noen kan leve av å subbe rundt i nattkjole og å ligge i senga hele dagen, sånn som Shehed🙄 Hadde det ikke vært for Isabel, hadde hun jo aldri i verden fått den snapstjerna noen gang i sitt liv..

Enig med deg i det! Shehed hadde aldri fått snapstjerne om ikke det hadde vært for RS og Isabel. Har blokkert både henne og Sidra.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Absolutt at hun har jobbet hardt med ivorie og nude, og flere programmer, instagram/youtube, men tørr å påstå at 40 mil som hun har brukt på villaen er pga snap, så jeg er absolutt ikke enig i det hun skriver 👇🏻.

IMG_8607.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dyre ekskrementer inne på soverommet til dronninga 👀🙈🙈

IMG_7015.png

• Liker 4
Skrevet
Classy skrev (11 minutter siden):

Dyre ekskrementer inne på soverommet til dronninga 👀🙈🙈

IMG_7015.png

haha, HVA er det med husly i Dubai?
Det er enten maur, kakerlakker, råte/mugg, vann som faller ned gjennom taket, flom eller rene dyrevandringen?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er også en reel vannlekkasje fra stormen inne på ett av soverommene. Jeg tror det er der IR planlegger å ha kontoret sitt..🙈🙈 Ett vindu/dør er åpent og går ikke å stenge igjen.. 

IMG_7017.png

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

haha, HVA er det med husly i Dubai?
Det er enten maur, kakerlakker, råte/mugg, vann som faller ned gjennom taket, flom eller rene dyrevandringen?

Fine flotte Dubai det der asså 🤩🤩 Not 🙈🙈🙈

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Godt hun har pengene til å få fikset det ihvertfall 🙈

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det mulig å overlevere noe sånt ?! Jeg hadde tilta og krevd at selger hadde betalt alt av rep og utvask og pestkontroll og faens oldemor. De leker jo eiendom i det landet der. 

Dette er rett og slett krise… 🫣🤯

• Liker 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (5 minutter siden):

Det er jo tydeligvis en katt eller hund som lager den type bæsjen der? Med mindre det går under pestkontroll da?

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Dette huset er en krise!! Det faller jo fra hverandre…. 👀👀👀🤯🙈

IMG_7018.png

IMG_7019.png Dette er ett annet soverom i andre etasje som tyder på vannlekkasje fra taket så malingen har begynt å løsne!🙈🤯

Endret av Classy
  • Liker 5
Skrevet (endret)
Aristokrat1 skrev (9 minutter siden):

Veldig rart at de ikke har en befaring og signering ved overlevering, som i Norge. 

En ting er jo reparasjon av disse akutte skadene, det er jo tydelig at kvaliteten på huset er dårlig og at hun må regne med lignende skader ved neste storm.

Endret av Alauda
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Blir sikkert en kvikk fix, å hun tror alt er supert.. helt til muggen kommer🙈

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Enda godt så fikk vi avklart det 😀

🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Et hus( les villa😅) som ikke tåler en rengnskur...kan jo bli spennende🙈

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Aristokrat1 skrev (13 minutter siden):

Ja flott skal det være utad🙈 Tenk om noen hadde levert fra seg noe sånt i Norge😆 Tydligvis ikke så nøye på det i Dubai! Skulle trodd at i den prisklassen der, at det ikke var vannlekasje, hundebæsj på gulvet og generelt sett kjempemøkkete både uteområdet og inne🙄

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...