Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag glemte hu jammen meg å skrive 'til FØRTISJUMILLIONER'😂🤪

Screenshot_20260329_134318_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm, får man plutselig ikke lov å bare poste en emoji? Prøvde det, men fikk opp (så måtte legge noen punktum bak for at det skulle gå):

Innholdet du prøver å publisere består av ord, uttrykk og/eller lenker som vi ikke tillater. For å kunne publisere det blir du derfor nødt til å redigere det først. Dersom det ikke er klart hva det er som gjør at du må redigere innlegget kan du ta kontakt med forumets medarbeidere for veiledning

Endret av Hatsumomo
Skrevet (endret)
Giu skrev (9 minutter siden):

Shehed klarer ikke engang å fake sånn som Isabell.. hun har null intusiasme. Bare så kjedelig. 
snakker med de fiskeøynenne hennes. Som bare himler litt mens hun prøver å få ut noe 

Ja og det er så ufattelig latterlig at hun ikke kan si hvilken plass hun skal flytte til en gang🙈(By the way Kløfta hun flytter til) Hun er jo en "nobody" i influenserverden for å si det mildt. Hvem tror hun egentlig at hun er liksom😂 Ingen av de virkelig store og kjente personene som driver på sånn. Tror tydeligvis selv at hun er tidenes kjendis. Ligger i senga 24/7 og er "syk" 24/7. Mest tafatte og late menneske jeg har sett på snap noen gang.

Endret av Trueout
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Trueout skrev (6 minutter siden):

Bra hu huska å få inn ordet «villa» da - sånn i tilfelle vi hadde glemt at det ikke er et hvilket som helst hus

Endret av Othelia08
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Trueout skrev (7 minutter siden):

Nei æsj altså, jeg som var så nysgjerrig på hva den kostet 😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Othelia08 skrev (2 minutter siden):

Bra hu huska å få inn ordet «villa» da - sånn i tilfelle vi hadde glemt at det ikke er et hvilket som helst hus

Hahahahaha🤣👌

Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Nei æsj altså, jeg som var så nysgjerrig på hva den kostet 😅

Ja ikke sant? Tror ikke  hun har nevnt det noe særlig før😂

• Liker 1
Skrevet
Trueout skrev (7 minutter siden):

Ja og det er så ufattelig latterlig at hun ikke kan si hvilken plass hun skal flytte til en gang🙈(By the way Kløfta hun flytter til) Hun er jo en "nobody" i influenserverden for å si det mildt. Hvem tror hun egentlig at hun er liksom😂 Ingen av de virkelig store og kjente personene som driver på sånn. Tror tydeligvis selv at hun er tidenes kjendis. Ligger i senga 24/7 og er "syk" 24/7. Mest tafatte og late menneske jeg har sett på snap noen gang.

Verdens lateste familie…. Rami er vel den som ihvertfsll klarer å komme seg på gymmen i det minste…👀

• Liker 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Verdens lateste familie…. Rami er vel den som ihvertfsll klarer å komme seg på gymmen i det minste…👀

Ja det er faktisk direkte provoserende at noen kan leve av å subbe rundt i nattkjole og å ligge i senga hele dagen, sånn som Shehed🙄 Hadde det ikke vært for Isabel, hadde hun jo aldri i verden fått den snapstjerna noen gang i sitt liv..

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

I finansavisen kom det fram at Isabel eier 75% av Ivorie, og Synnøve 25%. Så tvilsom om at det er Synnøve som styrer alt.

Eier og daglig leder er to helt forskjellige ting 😊

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Eplemose skrev (2 minutter siden):

Eier og daglig leder er to helt forskjellige ting 😊

Helt klart, jeg er bare ikke enig i fremstillingen om at Isabel nødvendigvis skal være så dårlig stilt at hun ikke klarer annet enn det mest basic som på Nude, med tanke på det kontrollmenneske hun er. 

Så får bare andre være uenig med meg. 

• Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Meget mulig, men Isabel er jo så kontrollmenneske at hun evner jo ikke å ha en assistent engang, så det er godt mulig Isabel faktisk styrer det meste i Ivorie. Hvorfor man på død og liv skal anta motsatt syntes jeg er litt rart, Isabel TRENGER ikke være en dårlig leder bare fordi hun fremstår som et rotehue på snap - det blir litt i gaten "Isabel er elendig på alle områder i livet" kun fordi det er en vibe å fremstille henne slik i tråden av enkelte.

Det er IR selv som fremstiller seg som ett "rotehue" som du kaller det.😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Trueout skrev (1 time siden):

Men jeg sa det høyt « TIL FØHTISYVMILLIONARKRONAR»🤣 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Det er IR selv som fremstiller seg som ett "rotehue" som du kaller det.😂

Ja det gjør hun sikkert, men det forandrer ikke hva jeg mener. 

Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Ja det gjør hun sikkert, men det forandrer ikke hva jeg mener. 

Det er bra vi er forskjellige. Verden hadde vært kjedelig , hvis alle hadde hatt samme meninger.👍😅

• Nyttig 1
Skrevet

Fikk en følelse at Rosenkålen er i Dubai🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sidra kom opp på utforsk, så litt.

De leppene hennes bare vokser og vokser… 👄skjønner ikke hvorfor hun gidder, det er ikke fint i det hele tatt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (17 minutter siden):

De leppene hennes bare vokser og vokser… 👄skjønner ikke hvorfor hun gidder, det er ikke fint i det hele tatt. 

Nyrik russerhore looken😊

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (50 minutter siden):

Nei, nei, hun har nok bare gått ned i vekt og siste som slipper fettet er leppene 🤪

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (1 minutt siden):

Nei, nei, hun har nok bare gått ned i vekt og siste som slipper fettet er leppene 🤪

Å jaaaaa, det hørtes jo helt plausibelt ut 😄😄😄

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...