LorettaLynn Skrevet 23 timer siden #30981 Skrevet 23 timer siden Ellenn skrev (På 27.3.2026 den 8.33): Innlegget jeg svarte på handlet om hvorfor moren flyktet til Norge og ikke Dubai for 32 år siden. Hvor lenge, eller hvor mange generasjoner skal barn betale for foreldrenes «synder»? Isabel har vel heller fått muligheter ved foreldrenes synder, som du kaller det. Hun har heldigvis fordi hun er født i Norge muligheten til å gjøre akkurat hva hun vil. Som f.eks. å flytte til Dubai. Jeg bare bemerker at hun har valgt å støtte et land som ikke gir noen den muligheten hun fikk. Det overlater de til andre land å måtte gjøre. Skulle det komme en gravid mor med et lite barn på flukt fra Irak nå, så er det ikke Dubai som gir dem trygghet, og muligheter. 1 7
Teflonhjernen Skrevet 23 timer siden #30982 Skrevet 23 timer siden Sirah skrev (19 minutter siden): Hva var det villaen kostet igjen sa du? Jeg har ikke fått det med meg.....? 😆 😄😄😄😄 2
Sol 75 Skrevet 23 timer siden #30983 Skrevet 23 timer siden Sirah skrev (20 minutter siden): Hva var det villaen kostet igjen sa du? Jeg har ikke fått det med meg.....? 😆 😂😂😅 1
Trueout Skrevet 23 timer siden #30984 Skrevet 23 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Er greit å få oppdatering her inne, er svært kite jeg orker å se av henne nå. Blir for mye yapping og VILLA til FØRTISJUMILLIONERNORSKEKRONER 😄 😂😂😂👌 4
Hatsumomo Skrevet 22 timer siden #30985 Skrevet 22 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Leser en annen vei at Jack har endelig begynt å laste opp storyer igjen, han skal angivelig være i Mexico. Han har også sort og ikke orange mobil 🙃 haha--- at det går ann, for et styr med dette opplegget. Isabel har virkelig truffet jackpot her da, hele tråden på KG involvert, og hvis man her er involvert, så kan man jo bare tenke seg engasjementet av RS på snap... 1
Bendie Skrevet 21 timer siden #30986 Skrevet 21 timer siden LorettaLynn skrev (2 timer siden): Isabel har vel heller fått muligheter ved foreldrenes synder, som du kaller det. Hun har heldigvis fordi hun er født i Norge muligheten til å gjøre akkurat hva hun vil. Som f.eks. å flytte til Dubai. Jeg bare bemerker at hun har valgt å støtte et land som ikke gir noen den muligheten hun fikk. Det overlater de til andre land å måtte gjøre. Skulle det komme en gravid mor med et lite barn på flukt fra Irak nå, så er det ikke Dubai som gir dem trygghet, og muligheter. Og hva har det å gjøre med at IR velger å flytte til Dubai? Hun er vel på lik linje, med hvem som helst andre, rett til å ta det valget. Hun skylder vel ingen ting, mer enn en «ekte født» nordmann? 3 4
Jenzen Skrevet 21 timer siden #30987 Skrevet 21 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): haha--- at det går ann, for et styr med dette opplegget. Isabel har virkelig truffet jackpot her da, hele tråden på KG involvert, og hvis man her er involvert, så kan man jo bare tenke seg engasjementet av RS på snap... Jackpot 😂😂👍🏻 3
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #30988 Skrevet 21 timer siden Jenzen skrev (27 minutter siden): Jackpot 😂😂👍🏻 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #30989 Skrevet 19 timer siden Bendie skrev (2 timer siden): Og hva har det å gjøre med at IR velger å flytte til Dubai? Hun er vel på lik linje, med hvem som helst andre, rett til å ta det valget. Hun skylder vel ingen ting, mer enn en «ekte født» nordmann? «Problemet» er vel at hun ikke er ærlig mot følgerene sine…. Ikke at hun gjør noe ulovlig🙄 1 10
Miumii Skrevet 18 timer siden #30990 Skrevet 18 timer siden Kikket innom snappen til I nå, det gikk en alarm og hun måtte gå ned mellom 40 og 55 etg. Hadde jeg vært henne hadde jeg pakket en nødbag og hatt den stående klar ved døren med det viktigste hun trenger. Håper egentlig at hun alt har gjort det, men bare fremstår tafatt og hjelpeløs for content. Hadde også skaffet meg briller med styrke. Tenk om alarmen går på natten og hun må flykte, har ikke tid å ta på seg linser da. Hun kan ikke være alene eller ta noen beslutninger selv, trenger hjelp til alt og virker så hjelpeløs. Kan ikke være lett.. 3 8
Ellie25 Skrevet 17 timer siden #30991 Skrevet 17 timer siden Miumii skrev (7 minutter siden): Kikket innom snappen til I nå, det gikk en alarm og hun måtte gå ned mellom 40 og 55 etg. Hadde jeg vært henne hadde jeg pakket en nødbag og hatt den stående klar ved døren med det viktigste hun trenger. Håper egentlig at hun alt har gjort det, men bare fremstår tafatt og hjelpeløs for content. Hadde også skaffet meg briller med styrke. Tenk om alarmen går på natten og hun må flykte, har ikke tid å ta på seg linser da. Hun kan ikke være alene eller ta noen beslutninger selv, trenger hjelp til alt og virker så hjelpeløs. Kan ikke være lett.. Reagerte på det jeg også. I stedenfor å komme seg ut med en gang brukte hun tid på å ringe ned til resepsjonen. Hun sa også at hun og massøren var de siste nede. Sikkert fordi de ikke bare gikk ut med en gang 🥶 Det andre du sier tenker jeg også er et must. En liten nødbag + briller med styrke. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #30992 Skrevet 17 timer siden Miumii skrev (10 minutter siden): Kikket innom snappen til I nå, det gikk en alarm og hun måtte gå ned mellom 40 og 55 etg. Hadde jeg vært henne hadde jeg pakket en nødbag og hatt den stående klar ved døren med det viktigste hun trenger. Håper egentlig at hun alt har gjort det, men bare fremstår tafatt og hjelpeløs for content. Hadde også skaffet meg briller med styrke. Tenk om alarmen går på natten og hun må flykte, har ikke tid å ta på seg linser da. Hun kan ikke være alene eller ta noen beslutninger selv, trenger hjelp til alt og virker så hjelpeløs. Kan ikke være lett.. Dama er særdeles hjelpesløs..🙄 Den der baggen burde stå klar ja. 💯 3 4
refill Skrevet 17 timer siden #30993 Skrevet 17 timer siden Har ikke sett, men ja, hun burde jo definitivt hatt en bag med klær, pass, powerbank, lader - og gode sko stående klare, når hun bor som hun gjør. Jeg så noen skrev det til henne en dag og da skrev hun vel "syntes dere jeg burde det damer?" el. Ta litt ansvar for eget liv da kvinne. Jesus christ. Ingen burde trenge å gi deg den type input. 13
Mmeeri Skrevet 16 timer siden #30994 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (På 27.3.2026 den 10.48): Ikke særlig flink i grammatikk heller… Å betale heter det, ikke OG betale…. Det er faktisk riktig å bruke OG her 😅 3
Sol 75 Skrevet 16 timer siden #30995 Skrevet 16 timer siden Blir helt oppgitt over hvor tafatt I er. Skjønner hun er engstelig i den situasjonen hun er i men det må da være noen i familien/ venner som kan fortelle henne at hun MÅ ta sine forhåndsregler så lenge hun bor slik hun bor. Blir helt matt hvor hjelpesløs og tafatt hun er. 6
Sirah Skrevet 16 timer siden #30996 Skrevet 16 timer siden Hun kunne jo bare hatt snabelbagen stående klar med det hun trengte 🙃 Så kunne den fungert både til snabelsafari OG som nødbag 😆 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #30997 Skrevet 16 timer siden Mmeeri skrev (14 minutter siden): Det er faktisk riktig å bruke OG her 😅 Nope! Det er faktisk feil 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #30998 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Hun kunne jo bare hatt snabelbagen stående klar med det hun trengte 🙃 Så kunne den fungert både til snabelsafari OG som nødbag 😆 Hehe familien er tafatte… 🙄 4
Sol 75 Skrevet 16 timer siden #30999 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (9 minutter siden): Hun kunne jo bare hatt snabelbagen stående klar med det hun trengte 🙃 Så kunne den fungert både til snabelsafari OG som nødbag 😆 Du altså😂😂 1
Sol 75 Skrevet 16 timer siden #31000 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Nope! Det er faktisk feil Er nå det noe å henge seg opp i. 1 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå