Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trueout skrev (3 timer siden):

Hvem er dere?🤔 Må faktisk legge ut ganske mange snap'er pr dag og ha mye engasjement for å tjene nok til å kunne leve av det😂Så nei! Det hjelper ikke bare at folk ser på, når det ikke er noe å se på🙄

«Dere» er de som ser på snappene. Hva mener du at det ikke hjelper at folk ser på, når det bokstavlig talt er antall klikk som gir inntekt. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Ikke på en tablett vell

Å joda! Men nå kan hun jo ha tatt flere og evt blandet flere typer medisiner som forsterker hverandres effekt osv..Ikke vet en hvilken type sovetab hun tar, eller hvor mange osv...Mange faktorer her, men en vanlig sovetab er absolutt nok til å bli både euforisk og veeeldig pratsom om de ikke brukes rett. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (32 minutter siden):

«Dere» er de som ser på snappene. Hva mener du at det ikke hjelper at folk ser på, når det bokstavlig talt er antall klikk som gir inntekt. 

Der tar du faktisk feil.....Har jeg sagt at det ikke hjelper?🤔 Du må lese før du skriver til folk🙈Sa at det er mange faktorer her og kun klikk på så lite innhold gir ikke alene nok inntekt til å leve av😂 Så om du hadde lest det orginale spm istedenfor å konsentrere deg om å diskutere på hva alle andre skriver og mener, så var det hvordan hun kan leve av snap, når hun kun legger ut noen få story'er pr dag...End of story!!

Screenshot_20260328_001849_ChatGPT.jpg

Endret av Trueout
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden):

Om man ikke sover og bruker den som «rus» blir man ja - rusa i stedet…😅

Hva du vet! 😉

• Liker 1
Skrevet
Realista skrev (1 minutt siden):

Hva du vet! 😉

Ja jeg vet akkurat dette faktisk. Er det umulig?

• Nyttig 4
Skrevet
Trueout skrev (30 minutter siden):

Å joda! Men nå kan hun jo ha tatt flere og evt blandet flere typer medisiner som forsterker hverandres effekt osv..Ikke vet en hvilken type sovetab hun tar, eller hvor mange osv...Mange faktorer her, men en vanlig sovetab er absolutt nok til å bli både euforisk og veeeldig pratsom om de ikke brukes rett. 

🎯

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Jeg vet også mye om dette siden jeg har jobbet i mange år med dette, og er utdannet innen rus og psykiatri. Så det er mange grunner til at en kan mye om dette ja😂

Endret av Trueout
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Nei, kjære deg - virker som det ikke finnes mye du ikke har greie på 👍🏻👏🏻

• Liker 4
Skrevet
Lzzy skrev (9 timer siden):

Jeg trenger ikke å sitte her å forsvare noe som helst til deg.. du trenger ikke å være enig. Hva jeg finner mening i eller ikke, er ikke noe som skal diskuteres her. 

Ingen som sier du verken må forsvare deg eller annet med tanke på din kommentar, er nok bare nysgjerrig på din tanke bak kommentaren? :)

• Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (3 timer siden):

Ingen som sier du verken må forsvare deg eller annet med tanke på din kommentar, er nok bare nysgjerrig på din tanke bak kommentaren? :)

Nysgjerrig når vedkommende sier det er «vås»? Tenker vi legger den død der jeg. 

Skrevet

Leser en annen vei at Jack har endelig begynt å laste opp storyer igjen, han skal angivelig være i Mexico. Han har også sort og ikke orange mobil 🙃

Skrevet
Sirah skrev (57 minutter siden):

Leser en annen vei at Jack har endelig begynt å laste opp storyer igjen, han skal angivelig være i Mexico. Han har også sort og ikke orange mobil 🙃

Byttet deksel kanskje 🫣😂

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Sykt at folk sitter og følger med på alle disse detaljene😂🙈 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (25 minutter siden):

Byttet deksel kanskje 🫣😂

Haha ja 😅

Trueout skrev (8 minutter siden):

Sykt at folk sitter og følger med på alle disse detaljene😂🙈 

Akkurat dette syntes jeg ikke var så ille at noen hadde fanget opp 😅 Når man begynner å sammenligne føflekker derimot... 🥳

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Haha ja 😅

Akkurat dette syntes jeg ikke var så ille at noen hadde fanget opp 😅 Når man begynner å sammenligne føflekker derimot... 🥳

Mange som har lite å drive med ja😂👌 

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Er Jack han kjæresten til Isabel? 
Han kan jo være i Mexico, hun er vel i Dubai nå? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (9 timer siden):

Jeg vet også mye om dette siden jeg har jobbet i mange år med dette, og er utdannet innen rus og psykiatri. Så det er mange grunner til at en kan mye om dette ja😂

Akkurat!🎯

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

Er Jack han kjæresten til Isabel? 
Han kan jo være i Mexico, hun er vel i Dubai nå? 

Ja det er han alle har konkludert med at det er :)

Absolutt! Jeg skal ikke spekulere, kommer bare med en oppdatering på den fronten 😅

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Ja det er han alle har konkludert med at det er :)

Absolutt! Jeg skal ikke spekulere, kommer bare med en oppdatering på den fronten 😅

Er greit å få oppdatering her inne, er svært kite jeg orker å se av henne nå. Blir for mye yapping og VILLA til FØRTISJUMILLIONERNORSKEKRONER 😄

• Liker 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Er greit å få oppdatering her inne, er svært kite jeg orker å se av henne nå. Blir for mye yapping og VILLA til FØRTISJUMILLIONERNORSKEKRONER 😄

Hva var det villaen kostet igjen sa du? Jeg har ikke fått det med meg.....? 😆

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...