Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Var tydeligvis rus inni bilde da og… Ikke kom å fortell meg at Isabel ikke popper piller som om det er godteri.. 🙄 Hsr selv hørt henne si dette på snap til Rami. «Er jo bare å poppe sovetablett»… Lurer på hva annet hun popper i seg. Man merker tydelig holdningen til denne gjengen når det kommer til piller. Se bare til hun der Olsson søsteren hvordan hun knasker i seg Oxycodon som om det er snop….. 

Dette har en sett mange, mange ganger hos henne. Det forklarer både humørsvingningene og hennes totalt ufiltrerte oppførsel. Trenger ikke være rakettforsker for å se når hun har tatt noe🙄

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Othelia08 skrev (53 minutter siden):

Grått og trist i Norge = helt krise, aldri i livet om man kan leve slik,

oversvømmelse som stenger banker, og REGN inn i *villaen til 47(!!!!) millioner NORSKE kroner* = null stress det. Det er jo Dubai ❤️

Nå er det jo litt forskjell på Norge som har ca 6 kalde/grå måneder i året kontra Dubai som har dårlig vær en gang eller to🙃

Endret av Trixie99
  • Liker 4
Skrevet

Og derfor er det tydelig (for meg) at hun er psykisk syk… bipolar? Splitta personlighet?🤔🤷‍♀️ Vet man ikke skal diagnosere, men det er vel tydelig at dama har en alvorlig ubehandlet diagnose?? Trenger ikke være rakettforsker for å se dette… samtidig selvmedisinering på piller… kanskje ozempic også? Hvem vet …. 

Men hvorfor gjør du det igjen og igjen når du vet at det ikke er greit? Slike spekulasjoner er bare så unødvendige. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (10 minutter siden):

Men hvorfor gjør du det igjen og igjen når du vet at det ikke er greit? Slike spekulasjoner er bare så unødvendige. 

Klarte ikke holde meg lengre etter det jeg så i natt👀 Admin må bare slette innlegget mitt selvsagt. Skjønner det

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Hjerte 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Klarte ikke holde meg lengre etter det jeg så i natt👀

Men å drive med brukerdebatt selv, er tydeligvis helt innafor 😂

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden):

Klarte ikke holde meg lengre etter det jeg så i natt👀 Admin må bare slette innlegget mitt selvsagt. Skjønner det

Hadde det ikke vært bedre med litt selvkontroll? For å spare admin for slikt. 

• Nyttig 8
Skrevet

Det er vist mer enn bare universet som kan fortelle noe her 😂🙊🙈

Beklager men den måtte bare kommenteres 😅 "Universitetet", å jeg tror ikke IR engang ser hva som står skrevet 🙈

IMG_2292.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (5 timer siden):

Fordi dere stadig er innom? 

Hvem er dere?🤔 Må faktisk legge ut ganske mange snap'er pr dag og ha mye engasjement for å tjene nok til å kunne leve av det😂Så nei! Det hjelper ikke bare at folk ser på, når det ikke er noe å se på🙄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I allverden…hvordan er det mulig? SO CUTE faktisk… IMG_3772.thumb.jpeg.f6c4e29f93d1cd8c16b8a92ddc068318.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (6 minutter siden):

I allverden…hvordan er det mulig? SO CUTE faktisk… IMG_3772.thumb.jpeg.f6c4e29f93d1cd8c16b8a92ddc068318.jpeg

Å herreguuuud…..😳

• Liker 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (51 minutter siden):

Dette er langt ifra friskt😳

• Liker 8
Skrevet

Er det bare trynebilder fra denne influenseren? Og folk gidder å følge med på det. Finnes ikke bedre underholdning?
Hun burde tatt bilder av innkommende droner istedet. Tipper hun holder seg langt unna stranda og bassengkanten i disse dager…

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
RoffeHarry skrev (3 minutter siden):

Er det bare trynebilder fra denne influenseren? Og folk gidder å følge med på det. Finnes ikke bedre underholdning?
Hun burde tatt bilder av innkommende droner istedet. Tipper hun holder seg langt unna stranda og bassengkanten i disse dager…

Skal sies at hverdagen hennes oftest består av å sitte i bil, bestille mat hjem, drikke kaffe og ligge i senga med reality på skjermen. Så er vel egentlig ikke så stor forskjell på hva hun gjør i et trygt Dubai vs. et "utrygt» Dubai👀 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Syns hun burde satt på noen emojier til😂🙈

• Liker 7
Skrevet

Å herreguuuud…..😳

Sol 75 skrev (32 minutter siden):

Dette er langt ifra friskt😳

Trueout skrev (10 minutter siden):

Syns hun burde satt på noen emojier til😂🙈

Enig med dere 🦄🦄🦄🦄🦄 Men, syntes det er rimelig spesielt av Isabel å dele alle disse sykt kleine kommentarene. Men, det får vel RS til å føle samhørighet med hverandre, jeg vet ikke. 
En ting er jo sikkert og det er at Isabel bryr seg jo ikke om RS, annet enn at de skal kjøpe greiene hennes. Hun har vel aldri f.eks giveaway slik andre influensere har? 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Om man ikke sover og bruker den som «rus» blir man ja - rusa i stedet…😅

Ikke på en tablett vell

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden):

Sovepiller 

Hun var iallefall temmelig rusa, og det var så ubehagelig sykt å se på at jeg måtte bare skru av. Det var sjokkerende. Her burde ganske mange varsellamper gå av, hun burde hatt så pass selvkontroll at hun la fra seg telefonen. Ekkelt.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (54 minutter siden):

Ikke på en tablett vell

Har vel tatt flere enn en da?

• Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (57 minutter siden):

Ikke på en tablett vell

Å joda. Jeg blir veldig artig - i følge meg selv der og da, not so much dagen derpå - på 7,5 mg zopiclone om jeg ikke sovner. Jeg har heldigvis ikke noen hundretusen jeg rabler i vei til de få gangene det skjer, men om det er lenge siden jeg har tatt og jeg føler på meg at kroppen ikke vil klare å slippe taket pleier jeg å sende noen utvalgte en heads ups så de ikke tror det har rablet fullstendig. Jeg syntes alt er rasende festlig, og klarer ikke formulere en setning (skriftlig) om så livet mitt var avhengig av det 💀 

Men hun sovner jo i hvertfall ikke når hun driver og har lys klint oppi trynet midt på natten. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (8 timer siden):

Jeg vil tro at det er fordi de rett og slett ikke bruker fagfolk og solide materialer. Jeg føler at hele Dubai er en kuliss og at det like under den skinnende overflaten er råte og makkverk. 

Håndtverkerne er importert fra fattige land og jeg tviler på at det er særlig mange fagbrev i omløp. 

Ja, du har nok sikkert rett i det. Både hun og Rami har jo hatt flere lekkasjer også. Ikke pga vær direkte, men AC eller vannrør vil jeg anta? Rami sitt bygg er vel nytt mener jeg. Det er jo helt absurd.. med leiligheter til mangfoldige millioner (i hvertfall Isabel sin) også er det lekkasje på lekkasje. Staffasje, staffasje, staffasje.. 

RoffeHarry skrev (8 timer siden):

Tror det kommer som en overraskelse for mange, men veldig mye bygningsmasse i Dubai har ikke avløpsnett i bakken. Dvs de må ha pumpebiler som pumper ut dritten fra septiktankene på jevnlig basis. 
Så da kan du jo tenke deg selv. Det er ingen lokale emirati som har disse sjåførjobbene. Stort sett pakistanske, nepalske og indiske expat som tar seg av den jobben. Og ingen av de får statsborgerskap. Det er veldig vanskelig som utlending å få statsborgerskap i UAE. Så hva skjer den dagen expat-sjåførene forsvinner? Dritten hoper seg opp..

Ja har fått med meg det med at vannet ikke har noe sted å gå, men da skjønner jeg ikke helt hvorfor de ikke prøver å lage systemer når de lager nye prosjekt. Og som et minimum en høyere grunnmur el. Jeg vet ikke.. jeg er ikke arkitekt, ingeniør eller geolog, men det er bare litt snodig i mine øyne. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...