Turkis Sau Skrevet i går, 15:19 #30921 Skrevet i går, 15:19 Sirah skrev (14 minutter siden): Ja det var lissom voldsomt å universet skulle sette kjepper i hjulene for henne her 🫣 Jeg er egentlig ikke overtroisk en plass, men her begynner jeg å lure altså 😅 Eller så er dette bare konsekvensen av å bosette seg i konfliktområdet Midtøsten og kjøpe hus, unnskyld VILLA, der🙃 Godt å komme vekk fra dumme Norge, med de dumme skattene, og den dumme velfungerende fredelige velferdsstaten med den dumme velutbygde infrastrukturen, og dumme lover og regler for alt mulig teit, som lover om bygg, vern om arbeidere, og alt sånt annet idiotisk pjatt vi driver med her på berget. Elskede Dubai❤️ 6 1 11
Lzzy Skrevet i går, 15:24 #30922 Skrevet i går, 15:24 hjerteis skrev (31 minutter siden): Som IR selv sier, prøver universet å stoppe henne fra villaen? Det har vært så mange hindere på veien, fra visatrøbbel til at selger er på sykehus, til at det bryter ut krig (!), til kansellerte fly slik at hun knapt rekker å signere. Når hun endelig er der, kommer stormen. Når den er over og siste trandaksjon skal gjøres, er banken oversvømt. Til og med jeg hadde begynt å tro at noen prøvde å fortelle meg noe her 😂 Alt skjer for en grunn som regel 🤔 5
Solstråle1 Skrevet i går, 15:32 #30923 Skrevet i går, 15:32 Lzzy skrev (7 minutter siden): Alt skjer for en grunn som regel 🤔 Det er jo bare vås! Forteller du dette til mennesker som blir syke, skadet, som mister sine barn, som er rammet av krig? Det skjer av en grunn? 2 3
Teflonhjernen Skrevet i går, 15:50 #30925 Skrevet i går, 15:50 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Er dette greit liksom?😳 Jeg har ikke sett, men var hun full? 1
Teflonhjernen Skrevet i går, 15:51 #30926 Skrevet i går, 15:51 Turkis Sau skrev (31 minutter siden): Eller så er dette bare konsekvensen av å bosette seg i konfliktområdet Midtøsten og kjøpe hus, unnskyld VILLA, der🙃 Godt å komme vekk fra dumme Norge, med de dumme skattene, og den dumme velfungerende fredelige velferdsstaten med den dumme velutbygde infrastrukturen, og dumme lover og regler for alt mulig teit, som lover om bygg, vern om arbeidere, og alt sånt annet idiotisk pjatt vi driver med her på berget. Elskede Dubai❤️ Godt også å komme vekk fra det dumme været i Norge og hus som tåler vann… 3 4
Lzzy Skrevet i går, 15:55 #30927 Skrevet i går, 15:55 Solstråle1 skrev (21 minutter siden): Det er jo bare vås! Forteller du dette til mennesker som blir syke, skadet, som mister sine barn, som er rammet av krig? Det skjer av en grunn? Jeg tror at alt skjer for en grunn, ba ikke om ditt synspunkt. 1 1 5
Solstråle1 Skrevet i går, 16:00 #30928 Skrevet i går, 16:00 Lzzy skrev (4 minutter siden): Jeg tror at alt skjer for en grunn, ba ikke om ditt synspunkt. Og hvilken grunn er det? For å lære oss en lekse? Små barn blir syke og dør, det finner du mening i? 3 1
agent Skrevet i går, 16:01 #30929 Skrevet i går, 16:01 Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Er dette greit liksom?😳 Kan ikke skjønne at hun gjorde det, det var kleint å se på. Der kunne hun godt vært logget av . Men det ligna på samme oppførsel hun hadde på den turen med Sidra, Mathilde og Shehed 🤦♀️🤷♀️ 6
Turkis Sau Skrevet i går, 16:02 #30930 Skrevet i går, 16:02 (endret) Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Godt også å komme vekk fra det dumme været i Norge og hus som tåler vann… Ja nettopp. Her bruker vi dumme skattepenger på dum infrastruktur og teite lover og regler for hvordan vi skal bygge ordentlige boliger som tåler, eh naturen. Teit. Leve lovløse cowboytilstander og ting som ser flott ut på utsiden, men er pill råttent på innsiden🤓 Som forøvrig gjelder både bygg, byen Dubai og hele styresettet til UAE. Gull-lakkert fasade, råttent inni. Men det er jo sånt IR og hennes like elsker: Shiny pretty things🤩 Som egentlig er forgylt dritt. Endret i går, 18:53 av Turkis Sau 1 11
Lzzy Skrevet i går, 16:09 #30931 Skrevet i går, 16:09 Solstråle1 skrev (5 minutter siden): Og hvilken grunn er det? For å lære oss en lekse? Små barn blir syke og dør, det finner du mening i? Jeg trenger ikke å sitte her å forsvare noe som helst til deg.. du trenger ikke å være enig. Hva jeg finner mening i eller ikke, er ikke noe som skal diskuteres her. 2 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:12 #30932 Skrevet i går, 16:12 Teflonhjernen skrev (21 minutter siden): Jeg har ikke sett, men var hun full? Sovepiller 1 2
agent Skrevet i går, 16:13 #30933 Skrevet i går, 16:13 Lzzy skrev (9 minutter siden): Jeg tror at alt skjer for en grunn, ba ikke om ditt synspunkt. Karma 🫣 Hun er jo reklame dame for Dubai, alt er så mye bedre og finere der. Men er Dubai bygget så de klarer klimaendringer? Kan tenke meg det vil by på utfordringer, ettersom hele Dubai er designet oppå ørken. Sier ikke det bare er Dubai som får problemer, vi får det i Norge også. Men vi har jo fått en liten titt på hvordan det kan gå når uværet kommer. 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:17 #30934 Skrevet i går, 16:17 (endret) agent skrev (16 minutter siden): Kan ikke skjønne at hun gjorde det, det var kleint å se på. Der kunne hun godt vært logget av . Men det ligna på samme oppførsel hun hadde på den turen med Sidra, Mathilde og Shehed 🤦♀️🤷♀️ Var tydeligvis rus inni bilde da og… Ikke kom å fortell meg at Isabel ikke popper piller som om det er godteri.. 🙄 Hsr selv hørt henne si dette på snap til Rami. «Er jo bare å poppe sovetablett»… Lurer på hva annet hun popper i seg. Man merker tydelig holdningen til denne gjengen når det kommer til piller. Se bare til hun der Olsson søsteren hvordan hun knasker i seg Oxycodon som om det er snop….. Endret i går, 16:18 av Tuppenoglillemor12 1 7
agent Skrevet i går, 16:19 #30935 Skrevet i går, 16:19 Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Var tydeligvis rus inni bilde da og… Ikke kom å fortell meg at Isabel ikke popper piller som om det er godteri.. 🙄 Hsr selv hørte henne si dette på snap til Rami. «Er jo bare å poppe sovetablett»… Lurer på hva annet hun popper i seg. Man merker tydelig holdningen til denne gjengen når det kommer til piller. Se bare til hun der Olsson søsteren hvordan hun knasker i seg Oxycodon som om det er snop….. Hun har hatt en merkelig oppførsel siden hun landa i Dubai, stor forskjell fra England. 2 5
Teflonhjernen Skrevet i går, 16:20 #30936 Skrevet i går, 16:20 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Sovepiller Blir en «høy» på det? Men, jeg så henne på den der såkalte Backpacker turen og det var ikke greit. Det var helt vilt pinlig å se på, fyttikatta 🙈 Endret i går, 16:21 av Teflonhjernen 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:22 #30937 Skrevet i går, 16:22 agent skrev (Akkurat nå): Hun har hatt en merkelig oppførsel siden hun landa i Dubai, stor forskjell fra England. Og derfor er det tydelig (for meg) at hun er psykisk syk… bipolar? Splitta personlighet?🤔🤷♀️ Vet man ikke skal diagnosere, men det er vel tydelig at dama har en alvorlig ubehandlet diagnose?? Trenger ikke være rakettforsker for å se dette… samtidig selvmedisinering på piller… kanskje ozempic også? Hvem vet …. 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:22 #30938 Skrevet i går, 16:22 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Blir en «høy» på det? Men, jeg så henne på den der såkalte Backpacker turen og det var ikke greit. Det var helt vilt pinlig å se på, fyttikatta 🙈 Om man ikke sover og bruker den som «rus» blir man ja - rusa i stedet…😅 4 5
Othelia08 Skrevet i går, 16:40 #30939 Skrevet i går, 16:40 (endret) Grått og trist i Norge = helt krise, aldri i livet om man kan leve slik, oversvømmelse som stenger banker, og REGN inn i *villaen til 47(!!!!) millioner NORSKE kroner* = null stress det. Det er jo Dubai ❤️ Endret i går, 16:41 av Othelia08 1 5
Teflonhjernen Skrevet i går, 17:17 #30940 Skrevet i går, 17:17 Tuppenoglillemor12 skrev (54 minutter siden): Om man ikke sover og bruker den som «rus» blir man ja - rusa i stedet…😅 Jøss…har jeg aldri visst 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå