Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:10 #30901 Skrevet i går, 12:10 Når selger deler ut nøklene til henne så sier han med den største selvfølge: «One for you and One for him, you have each a key…» Det er jo obvious at alle andre der vet at Voldemort flytter sammen med henne….. 5
Maia92 Skrevet i går, 12:18 #30902 Skrevet i går, 12:18 Isabel sier hun har imposter syndrom, hun går hele tiden rundt å sier at hun føler ikke hun fortjener dette livet hun har skapt, men samtidig så har hun jo jobbet så hardt for dette sier hun, men kanskje grunnen er nettopp det at verken hun eller noen andre fortjener millioner i året for å gå rundt å snappe om mensen og snapbelsafarier? så ikke rart hun føler på det, for det stemmer at ingen fortjener dette med slik “jobb”. 4 16
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:24 #30903 Skrevet i går, 12:24 Maia92 skrev (4 minutter siden): Isabel sier hun har imposter syndrom, hun går hele tiden rundt å sier at hun føler ikke hun fortjener dette livet hun har skapt, men samtidig så har hun jo jobbet så hardt for dette sier hun, men kanskje grunnen er nettopp det at verken hun eller noen andre fortjener millioner i året for å gå rundt å snappe om mensen og snapbelsafarier? så ikke rart hun føler på det, for det stemmer at ingen fortjener dette med slik “jobb”. Der sa du det!! 👏👏👏 Dette har jeg tenkt også lenge. Det er en grunn for hun føler det slik… 🎯 7 1
Trueout Skrevet i går, 12:34 #30904 Skrevet i går, 12:34 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden): Der sa du det!! 👏👏👏 Dette har jeg tenkt også lenge. Det er en grunn for hun føler det slik… 🎯 Og hvordan i huleste kan Shehed leve av snap?😳 Hun poster jo omtrent ingen ting, og det eneste hun gjør når hun først poster er å ligge i senga og en tur med Gucci i ny og ned🙈 Jeg fatter det virkelig ikke. Hvordan er det mulig å leve av det for henne? Endret i går, 12:35 av Trueout 3 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 12:44 #30905 Skrevet i går, 12:44 (endret) Trueout skrev (10 minutter siden): Og hvordan i huleste kan Shehed leve av snap?😳 Hun poster jo omtrent ingen ting, og det eneste hun gjør når hun først poster er å ligge i senga og en tur med Gucci i ny og ned🙈 Jeg fatter det virkelig ikke. Hvordan er det mulig å leve av det for henne? Sikkert pga sine trofaste Isabel klan?😅🤷♀️ Endret i går, 12:45 av Tuppenoglillemor12 2 5
agent Skrevet i går, 12:48 #30906 Skrevet i går, 12:48 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Sikkert pga dine trofaste Isabel klan?😅🤷♀️ Det er ei norsk dame på Tiktok som definerer RS som en kult/sekt. Hun er faktisk litt overrasket over at IR elsklinger/medlemmer ikke har kommentert dette.😂 Endret i går, 14:22 av agent 7
Trueout Skrevet i går, 12:57 #30907 Skrevet i går, 12:57 agent skrev (8 minutter siden): Det er ei norsk dame på Tiktok som definerer RS som en kult/sekt. Hun er faktisk litt overrasket over at IR elsklinger/medlemmer har kommentert dette.😂 Det er jo det de er😂 7 1
smiiiley Skrevet i går, 13:04 #30908 Skrevet i går, 13:04 Jeg syns selv det er sjukt at det er mulig å tjene så mye som influensere gjør på snapchat. Men hvem er det sin feil? Det nytter ikke å sitte å klage på et forum at en person tjener alt for mye, og at det ikke er fortjent, for så å bidra til inntekten. Noen vennlige tips til å minimere inntekten til en influenser: 1. slutt å gå inn på snappene dems. Nytter ikke å si «jeg følger ikke, men går inn via utforsk». De tjener fortsatt fortsatt penger på deg. 2. Slutt å mat denne tråden. Dere selger garantert folk inn til snappen hennes via tråden. 3. Ikke et tips, men det hadde vært morsomt å visst hennes inntjening på brukere på kg. Av det jeg kan se så får dere med dere ALT som skjer. Derav masse penger i kassa 💵 hvis jeg skal gjette så gjetter jeg at 50% av inntjening er hatewatching. God påske forresten 🐣 11 4
refill Skrevet i går, 13:25 #30909 Skrevet i går, 13:25 Hvordan er det egentlig mulig å bygge _nye_ hus som ikke er dimensjonert for mer vær? Vi trenger ikke ta noe diskusjon om hvorfor, men at været er i endring er jo litt udiskutabelt. For kontekst; det har kommet vann inn i huset til Isabel alt. 9 1
Solstråle1 Skrevet i går, 13:30 #30910 Skrevet i går, 13:30 agent skrev (4 timer siden): Tråden handler om IR. Alt av hva hun gjør og viser frem på godt og vondt. Hva jeg og andre brukere av tråden fantaserer om er ikke relevant. Hvorfor er det da så mange som trekker frem RS og meldingene de skriver til henne? 4
Solstråle1 Skrevet i går, 13:31 #30911 Skrevet i går, 13:31 Trueout skrev (57 minutter siden): Og hvordan i huleste kan Shehed leve av snap?😳 Hun poster jo omtrent ingen ting, og det eneste hun gjør når hun først poster er å ligge i senga og en tur med Gucci i ny og ned🙈 Jeg fatter det virkelig ikke. Hvordan er det mulig å leve av det for henne? Fordi dere stadig er innom? 5
Solstråle1 Skrevet i går, 13:34 #30912 Skrevet i går, 13:34 refill skrev (7 minutter siden): Hvordan er det egentlig mulig å bygge _nye_ hus som ikke er dimensjonert for mer vær? Vi trenger ikke ta noe diskusjon om hvorfor, men at været er i endring er jo litt udiskutabelt. For kontekst; det har kommet vann inn i huset til Isabel alt. Jeg vil tro at det er fordi de rett og slett ikke bruker fagfolk og solide materialer. Jeg føler at hele Dubai er en kuliss og at det like under den skinnende overflaten er råte og makkverk. Håndtverkerne er importert fra fattige land og jeg tviler på at det er særlig mange fagbrev i omløp. 13 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:55 #30913 Skrevet i går, 13:55 Solstråle1 skrev (20 minutter siden): Jeg vil tro at det er fordi de rett og slett ikke bruker fagfolk og solide materialer. Jeg føler at hele Dubai er en kuliss og at det like under den skinnende overflaten er råte og makkverk. Håndtverkerne er importert fra fattige land og jeg tviler på at det er særlig mange fagbrev i omløp. The Truman show…😳😅 8 1
RoffeHarry Skrevet i går, 14:01 #30914 Skrevet i går, 14:01 refill skrev (30 minutter siden): Hvordan er det egentlig mulig å bygge _nye_ hus som ikke er dimensjonert for mer vær? Vi trenger ikke ta noe diskusjon om hvorfor, men at været er i endring er jo litt udiskutabelt. For kontekst; det har kommet vann inn i huset til Isabel alt. Tror det kommer som en overraskelse for mange, men veldig mye bygningsmasse i Dubai har ikke avløpsnett i bakken. Dvs de må ha pumpebiler som pumper ut dritten fra septiktankene på jevnlig basis. Så da kan du jo tenke deg selv. Det er ingen lokale emirati som har disse sjåførjobbene. Stort sett pakistanske, nepalske og indiske expat som tar seg av den jobben. Og ingen av de får statsborgerskap. Det er veldig vanskelig som utlending å få statsborgerskap i UAE. Så hva skjer den dagen expat-sjåførene forsvinner? Dritten hoper seg opp.. 2 9
Celia Skrevet i går, 14:25 #30915 Skrevet i går, 14:25 Så klart oversvømmes Dubai, Isabel! Det ligger jo så lavt at det blir under havoverflaten om en stund 2 5
agent Skrevet i går, 14:25 #30916 Skrevet i går, 14:25 Solstråle1 skrev (53 minutter siden): Hvorfor er det da så mange som trekker frem RS og meldingene de skriver til henne? Fordi det fortsatt handler om IR, hva hun gjør og deler. Hun deler disse kommentarene, det må vi kunne diskutere i dette forumet. Ikke noe rart med det. 5 1
agent Skrevet i går, 14:28 #30917 Skrevet i går, 14:28 Solstråle1 skrev (51 minutter siden): Jeg vil tro at det er fordi de rett og slett ikke bruker fagfolk og solide materialer. Jeg føler at hele Dubai er en kuliss og at det like under den skinnende overflaten er råte og makkverk. Håndtverkerne er importert fra fattige land og jeg tviler på at det er særlig mange fagbrev i omløp. Tror nok dette stemmer, trist men sant. 6
hjerteis Skrevet i går, 14:52 #30918 Skrevet i går, 14:52 Som IR selv sier, prøver universet å stoppe henne fra villaen? Det har vært så mange hindere på veien, fra visatrøbbel til at selger er på sykehus, til at det bryter ut krig (!), til kansellerte fly slik at hun knapt rekker å signere. Når hun endelig er der, kommer stormen. Når den er over og siste trandaksjon skal gjøres, er banken oversvømt. Til og med jeg hadde begynt å tro at noen prøvde å fortelle meg noe her 😂 9
Sirah Skrevet i går, 14:59 #30919 Skrevet i går, 14:59 hjerteis skrev (6 minutter siden): Som IR selv sier, prøver universet å stoppe henne fra villaen? Det har vært så mange hindere på veien, fra visatrøbbel til at selger er på sykehus, til at det bryter ut krig (!), til kansellerte fly slik at hun knapt rekker å signere. Når hun endelig er der, kommer stormen. Når den er over og siste trandaksjon skal gjøres, er banken oversvømt. Til og med jeg hadde begynt å tro at noen prøvde å fortelle meg noe her 😂 Ja det var lissom voldsomt å universet skulle sette kjepper i hjulene for henne her 🫣 Jeg er egentlig ikke overtroisk en plass, men her begynner jeg å lure altså 😅 1 3
lillemar Skrevet i går, 15:14 #30920 Skrevet i går, 15:14 Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden): Dama er jo skada?!😳 Hva drev hun på med i natt? Rusa eller bare manisk?🙄 Synes det var ufattelig ubehagelig å se på. Jeg vet selv hvordan man kan bli når man tar sovepiller og ikke legger seg med en gang og slår av telefonen. Man blir full/høy/rusa. Så det der var rusa show for RS. Og at de hyller det og synes det er gøy er kvalmt 😰 8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå