Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tenkeselv skrev (1 minutt siden):

Nei, det er nok en av de ihuga som skal passe på dronningen sin ;)

Admin på den gruppen tåler saklige diskusjoner :) Admin har ikke som jeg ser skrevet noe under det innlegget, kun stengt for kommenterer.
Garantert fordi hun vet at alle blodfansene søker til den gruppen når slikt som dette avsløres, fordi de får ikke verken diskutert eller annet inne på RS.

Mer eller mindre en sekt.🤷‍♀️🤦‍♀️

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Jepp enig med deg der, ble litt spennende å se om de fikk godkjent. ❤️ Men resten av livet dems er ganske tomt.

Hun andre er i Sverige, ferdig med snabelsafari med han tyske. Hvor mange menn har hun egentlig. 🤔

Syns det er så flaut å være 36 år, du blir flydd til annet land på date, fyren betaler business class og fancy hotell, det er noe fjortis og billig ved det syns jeg😅men hva gjør ikke mannfolk for ein pen dame si. Hun andre har jo kjæreste, han virker søkkrik, skulle visst pensjonere seg allerede, begge er vel under 35 år. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (35 minutter siden):

Hadde blitt mindre «hype» rundt dette gjøkgreiene i det minste om hun hadde gitt litt balla…. 

Hadde hun vært åpen og ærlig, hadde det sklidd ut av seg selv. Ingen som hadde brydd seg, tror hun vil ha det litt sånn. Det blir jo mer 💸💸 i banken .

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Jepp enig med deg der, ble litt spennende å se om de fikk godkjent. ❤️ Men resten av livet dems er ganske tomt.

Hun andre er i Sverige, ferdig med snabelsafari med han tyske. Hvor mange menn har hun egentlig. 🤔

Håper både hun og Ralph kommer seg ut! Apropo Ralph: Vet noen hvilken rase han er? Han er så søt ut ❤️

Det virker jo som om hun har en hel arme av haner (er det ikke det hun kaller mennene sine?) som står klare..... 

agent skrev (Akkurat nå):

IR må nesten skylde på seg selv, dette er noe hun har lagt opp til selv.

Men det hadde ikke skadet om hun kunne vise litt takknemlighet . Vise seg, treffe, gi bort noe osv.

Ja enig med deg der altså! Trenger jo ikke være rare give awayene. Sophie Elise har jo stadig små give awayer på ting fra Glöd f.eks. Koster henne jo garantert null kalorier å holde, men følgerne føler jo at de får noe igjen...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mer eller mindre en sekt.🤷‍♀️🤦‍♀️

Selvsagt, Raadsquaad får herved pokalen for "Årets sekt 2026" 🏆

Åsså får vi andre "Judasene" heller finne vår egen "sekt", finnes jo de som tar 10% av lønnen ? Blir kanskje billigere på sikt det ? 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia92 skrev (2 minutter siden):

Syns det er så flaut å være 36 år, du blir flydd til annet land på date, fyren betaler business class og fancy hotell, det er noe fjortis og billig ved det syns jeg😅men hva gjør ikke mannfolk for ein pen dame si. Hun andre har jo kjæreste, han virker søkkrik, skulle visst pensjonere seg allerede, begge er vel under 35 år. 

Ja det er ganske spesielt...

Ang kjæresten til hun andre så ble han vel pent nødt til å pensjonere seg fra businessen sin om man skal tro ryktene ❄️ 🙃 Han må vist være i Nederland på ubestemt tid uten mulighet for å forlate området han er på 😁 

• Nyttig 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 minutt siden):

Åsså får vi andre "Judasene" heller finne vår egen "sekt", finnes jo de som tar 10% av lønnen ? Blir kanskje billigere på sikt det ? 🙈

Ganske sikker på at Ivorie tar en tiende av lønnen til ganske mange i RS 🫣 

Og vi har jo allerede vår egen sekt: Vi har denne tråden 🫣

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Ang kjæresten til hun andre så ble han vel pent nødt til å pensjonere seg fra businessen sin om man skal tro ryktene ❄️ 🙃 Han må vist være i Nederland på ubestemt tid uten mulighet for å forlate området han er på 😁 

Stemmer det. Og nå selger de unna vesker, klær, smykker og sko..😅 A girls gotta live..😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Håper både hun og Ralph kommer seg ut! Apropo Ralph: Vet noen hvilken rase han er? Han er så søt ut ❤️

Det virker jo som om hun har en hel arme av haner (er det ikke det hun kaller mennene sine?) som står klare..... 

Ja enig med deg der altså! Trenger jo ikke være rare give awayene. Sophie Elise har jo stadig små give awayer på ting fra Glöd f.eks. Koster henne jo garantert null kalorier å holde, men følgerne føler jo at de får noe igjen...

Jeg veit ikke hva navnet på rasen, men sikkert noen her inne som vet.🫣

Skrevet (endret)
Sirah skrev (11 timer siden):

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (11 minutter siden):

Hanor  og Honor 🤣🫣

Blir som IR,  Gjøker og elsklinger 

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Stemmer det. Og nå selger de unna vesker, klær, smykker og sko..😅 A girls gotta live..😉

Ikke rart man lar seg fly verden rundt på bussines da! De må jo finne seg en ny en som kan gi de kontanter til all shoppingen 🙃

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hanor  og Honor 🤣🫣

Blir som IR Gjøker og elsklinger 

Haha ja var det jeg syntes å ha fått med meg 😅

• Liker 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (6 minutter siden):

Er nok dyrere I den sekten 10% holder ikke der.

Medlemskontingent er overpriset temu glass med ulike klistermerker. 🫣🤣

Gull kontingent er overpriset sirup.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Stemmer det 🫢

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Stemmer det 🫢

Shit happens 😁

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Ganske sikker på at Ivorie tar en tiende av lønnen til ganske mange i RS 🫣 

Og vi har jo allerede vår egen sekt: Vi har denne tråden 🫣

Ja klart de har kontigent der inne også 😂🙈 Du ser jo hvor viktig det er å kjøpe store mengder for da får man delt sin kommentar 🤩🤩🤩🙄🙈

Ja vi er litt sekt her inne også, forskjellen er bare at ingen andre bestemmer min mening her inne enn meg selv ;)

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (3 minutter siden):

Ja klart de har kontigent der inne også 😂🙈 Du ser jo hvor viktig det er å kjøpe store mengder for da får man delt sin kommentar 🤩🤩🤩🙄🙈

Ja vi er litt sekt her inne også, forskjellen er bare at ingen andre bestemmer min mening her inne enn meg selv ;)

Ja, ikke glem at man trenger ubegrenset antall bikinier og iskaffeglass 😁 Og joggedressen i alle farger 😇

Neida nå skal jeg slutte. Jeg har jo faktisk handlet på Ivorie selv så skal kanskje ikke kaste stein i glasshus 😅 Men jeg har altså ikke hverken blakket meg eller skrevet kommentarer til bestevenninnen min om hvor mye jeg har handlet 🤣

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Ja, ikke glem at man trenger ubegrenset antall bikinier og iskaffeglass 😁 Og joggedressen i alle farger 😇

Neida nå skal jeg slutte. Jeg har jo faktisk handlet på Ivorie selv så skal kanskje ikke kaste stein i glasshus 😅 Men jeg har altså ikke hverken blakket meg eller skrevet kommentarer til bestevenninnen min om hvor mye jeg har handlet 🤣

Ja selvfølge, her det volum som gjelder. Kjøper du et glass så er du ikke så viktig, men kjøper du 10 så "baddabing baddabom" er du medlem i VIPRaads 🙈

Altså jeg klarer bare ikke å finne noe artig med å stikke innom hennes Snap inni mellom, for jeg ser ikke noe annet en et kynisk spill. Hennes Snap er nå 99% en levende reklamekanal, søsknene har noe annet innhold , men dog like kjedelig. Det er mange mange andre jeg hadde unnet å tjene penger på enn enn de, som virkelig hustler og står på hver dag.

De søsknene er jo fornøyd med å ha "kjøpt og betalte" følgere fra Isabel. 

• Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (19 minutter siden):

Trodde det var du som hadde handlet 10 sirup's flasker, men så feil kan man ta🫣🤣🫢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...