smiiiley Skrevet i går, 15:56 #28161 Skrevet i går, 15:56 Tenkeselv skrev (1 time siden): Ja man vil alltid ha de som sier "vi bor ikke i blokk, vi bor i høyhus" 😂😂😂😂 Hahaha høyhus til blokk. Den var ny 😂😂😂 1
Tenkeselv Skrevet 23 timer siden #28162 Skrevet 23 timer siden smiiiley skrev (1 time siden): Hahaha høyhus til blokk. Den var ny 😂😂😂 Det har vært en spøk med litt sannhet lenge det 😂😂 Finnes jo mange av de som er veldig opptatt av tittel osv , som type Frogner
smiiiley Skrevet 23 timer siden #28163 Skrevet 23 timer siden Tenkeselv skrev (16 minutter siden): Det har vært en spøk med litt sannhet lenge det 😂😂 Finnes jo mange av de som er veldig opptatt av tittel osv , som type Frogner Haha fikk meg en god latter av den ja 😂 1
Sol Rampelyset Skrevet 22 timer siden #28164 Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet fôr ryktespredning. Sol, admin. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22 timer siden #28165 Skrevet 22 timer siden refill skrev (39 minutter siden): På den oransje appen ja. Leste det jeg og. Tre ansatte hadde sluttet mener jeg, daglig leder var ikke bra, Isabel lite peiling, dårlige arbeidsvilkår etter overføring til Dubai og litt ymse. Ta min gjengivelse med en klype salt, men tror det var sånn ca det som ble nevnt. Dette har vært min magefølelse lenge. Dama har ikke peiling på å drive firma bortsett fra Isabel a/s (snap) 2 3
Ellie25 Skrevet 22 timer siden #28166 Skrevet 22 timer siden Prøver meg igjen jeg, siden innlegget mitt om at jeg gledet meg til å følge villainnredning ble slettet for ryktespredning 🤦🏼♀️ Som jeg tidligere skrev må jeg innrømme at jeg gleder meg til å følge innflytning til villa. Gøy å følge innredning og kunne drømme seg bort litt. Jeg vil overhode ikke bo i Dubai, men den villaen var jo veldig fin og luksuriøs. Likte spesielt godt uteområdet! 3
LorettaLynn Skrevet 21 timer siden #28167 Skrevet 21 timer siden Jeg tror ikke I er så forelska, men hun og familien er veeeldig fornøyd med fangsten! Det må være en det er stas å bli sammen med og som har mye penger. Håper for hennes del at det varer, at hun våkner opp fra galskapen, lander med begge bena på jorda, finner roen, og lever lykkelig alle sine dager. 3
Sirah Skrevet 21 timer siden #28168 Skrevet 21 timer siden smiiiley skrev (3 timer siden): Hahaha høyhus til blokk. Den var ny 😂😂😂 En i familien min var veldig opptatt av at hun bodde i bygård og ikke blokk 🙃 Hun bodde i blokk 😅 Ellie25 skrev (16 minutter siden): Prøver meg igjen jeg, siden innlegget mitt om at jeg gledet meg til å følge villainnredning ble slettet for ryktespredning 🤦🏼♀️ Som jeg tidligere skrev må jeg innrømme at jeg gleder meg til å følge innflytning til villa. Gøy å følge innredning og kunne drømme seg bort litt. Jeg vil overhode ikke bo i Dubai, men den villaen var jo veldig fin og luksuriøs. Likte spesielt godt uteområdet! Ja det blir spennende 😄 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #28169 Skrevet 21 timer siden Hvorfor bruker de sånn linse eller filter der kroppene blir ekstra lange og tynne?? Ser helt rart ut! 😳 8 2
Natu Skrevet 21 timer siden #28170 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dette har vært min magefølelse lenge. Dama har ikke peiling på å drive firma bortsett fra Isabel a/s (snap) Hvor er det lagt ut kritikk mot Ivorie? 2
Natu Skrevet 21 timer siden #28171 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Hvorfor bruker de sånn linse eller filter der kroppene blir ekstra lange og tynne?? Ser helt rart ut! 😳 Hjelp, hva skjer med Sidra? Ser ut som hun i tillegg har vært og redigert thigh gapen sin for å gjøre den ennå større. HVORDAN kan Isabel være stolt av at hun tydeligvis fører det forkvaklede kroppsbildet sitt videre til lillesøster? Hun burde jo være livredd. Her er det jo tydelig at PENGER kommer først og helsa er langt nede på lista. Faen så triste greier. Hun er ikke et forbilde, hun er jo helsefarlig!!! 5 14
Hasse29 Skrevet 20 timer siden #28172 Skrevet 20 timer siden (endret) Natu skrev (35 minutter siden): Hjelp, hva skjer med Sidra? Ser ut som hun i tillegg har vært og redigert thigh gapen sin for å gjøre den ennå større. HVORDAN kan Isabel være stolt av at hun tydeligvis fører det forkvaklede kroppsbildet sitt videre til lillesøster? Hun burde jo være livredd. Her er det jo tydelig at PENGER kommer først og helsa er langt nede på lista. Faen så triste greier. Hun er ikke et forbilde, hun er jo helsefarlig!!! Blitt sykelig tynn😔 Hun har begynt å kopiere Isabel sin stil og utseende mere og mere. Ikke bra😒 Endret 20 timer siden av Hasse29 2 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #28173 Skrevet 19 timer siden (endret) Natu skrev (1 time siden): Hjelp, hva skjer med Sidra? Ser ut som hun i tillegg har vært og redigert thigh gapen sin for å gjøre den ennå større. HVORDAN kan Isabel være stolt av at hun tydeligvis fører det forkvaklede kroppsbildet sitt videre til lillesøster? Hun burde jo være livredd. Her er det jo tydelig at PENGER kommer først og helsa er langt nede på lista. Faen så triste greier. Hun er ikke et forbilde, hun er jo helsefarlig!!! Hekt enig! Ser syk ut hun også nå…. Trist hun tar etter søster… legg også merke til hvor ofte hun sier «mini me» om Sidra….. Endret 19 timer siden av Tuppenoglillemor12 4 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #28174 Skrevet 19 timer siden Er noe veldig rart med dette bilde for å si det sånn…😅 3
Princess_81 Skrevet 19 timer siden #28175 Skrevet 19 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Hvorfor bruker de sånn linse eller filter der kroppene blir ekstra lange og tynne?? Ser helt rart ut! 😳 Ser helt jævlig ut ser syke ut ikke mye pent 3 4
agent Skrevet 19 timer siden #28176 Skrevet 19 timer siden Natu skrev (1 time siden): Hjelp, hva skjer med Sidra? Ser ut som hun i tillegg har vært og redigert thigh gapen sin for å gjøre den ennå større. HVORDAN kan Isabel være stolt av at hun tydeligvis fører det forkvaklede kroppsbildet sitt videre til lillesøster? Hun burde jo være livredd. Her er det jo tydelig at PENGER kommer først og helsa er langt nede på lista. Faen så triste greier. Hun er ikke et forbilde, hun er jo helsefarlig!!! Sånn blir det når norges største influencer har dårlig påvirkningskraft. 2 6
Tenkeselv Skrevet 16 timer siden #28177 Skrevet 16 timer siden smiiiley skrev (7 timer siden): Haha fikk meg en god latter av den ja 😂 Jeg har lenge savnet en latteremojii som valg her inne 😂😂 1
Tenkeselv Skrevet 16 timer siden #28178 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (5 timer siden): n i familien min var veldig opptatt av at hun bodde i bygård og ikke blokk 🙃 Hun bodde i blokk 😅 Ja det er flere av de 😂😂 jeg har hørt flere folk fra litt finere strøk si det i mange år , å der er like latterlig hver gang 😂😂 Men som sagt noen liker veldig godt penere titler 1
Ellenn Skrevet 9 timer siden #28179 Skrevet 9 timer siden Tenkeselv skrev (16 timer siden): Fordi de fleste her inne bruker ikke sitt ekte navn, å dermed en "falsk profil" ? Tror du virkelig Isabel hadde vært her under eget navn ? Nei selvfølgelig ikke, hun sier selv hun har falsk profil både her inne og på andre forum. At du kanskje heter Ellenn er en annen ting, da bruker jo du ditt ekte navn. De færreste gjør det bare, hvis du ser bare i tråden her inne Falsk profil har en negativ klang. Hvorfor ikke bare kalle det anonym profil? Hvis hun er her inne er hun anonym som alle andre. 2
Carrot Skrevet 9 timer siden #28180 Skrevet 9 timer siden (endret) Tenkeselv skrev (6 timer siden): Ja det er flere av de 😂😂 jeg har hørt flere folk fra litt finere strøk si det i mange år , å der er like latterlig hver gang 😂😂 Men som sagt noen liker veldig godt penere titler Det er kanskje noen som opplever det som latterlig men det er like fullt reelle forskjeller på de ulike. Jeg har vokst opp med at det er forskjeller for egen del og har brukt dem for å beskrive de ulike, jeg er hverken fra "finere strøk" eller byjente og jeg er godt over 50 og min oppfatning stemmer godt overens med google sin: På samme måte som man skiller mellom enebolig i rekke (der garasjen er mellom boenhetene) og rekkehus mange mener det er rekkehus alt sammen.. Endret 9 timer siden av Carrot 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå