Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
elisabeth30 skrev (4 timer siden):

Har hun sagt hvor i Dubai hun har kjøpt villa? Jeg har blokkert henne på snap for ikke å bidra til den gærne lønna

Sikkert Jumeirah. Er det ikke der de rikeste bor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (11 timer siden):

Dette bildet viser bare hvor høy hun er på seg selv (fly med banner)

Åååå gud nå må jeg skaffe meg maid, kokk, sjåfør og kjøpe Rolls Royce . FOR et overfladisk liv 

Screenshot_20260215_230744_Snapchat.jpg

dette viser jo at du følge rmed på alt hun legger ut da og på den måten bidrar til at hun fortsetter tjene penger 🤦‍♀️og kan leve sitt "overflaiske liv" etter din definisjon..

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

googlet den kostnaden med kokk :P
For long-term, full-time live-out arrangements, experienced chefs can cost between 22,000 AED and 30,000 AED per month Poppy Lane Placements. 

Så skal man regne det om til NOK så blir det mellom 57 og 77 000 i mnd - hvis det en skrev om at hun tjener over en million pr mnd på snap alene er jo det egentlig helt innafor, siden hun også har kontor og firma på samme adresse og garantert kan avskrive noen av kostnadene osv osv eller? 

Det å sitte her med en "normal" inntekt å mene noe om "Luksuslivet" blir egentlig litt vanskelig for alle som ikke har mye penger å bruke som de vil tror jeg.. Jeg hadde LETT ansatt hushjelp, kokk, sjåfør osv jeg også om jeg hadde pengene å bruke :D

Endret av Carrot
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Ja, det blir sikkert enkelt med den standarden hun har satt seg..🙈

Fallhøyden er litt større enn for de fleste, men må man så må man 😉 Hun vil uansett ha noen million etter salget av huset 😊

• Liker 1
Skrevet
Carrot skrev (9 minutter siden):

For long-term, full-time live-out arrangements, experienced chefs can cost between 22,000 AED and 30,000 AED per month Poppy Lane Placements. 

Så skal man regne det om til NOK så blir det mellom 57 og 77 000 i mnd - hvis det en skrev om at hun tejener over en million pr mnd på snap alene er jo det egentlig helt innafor, siden hun også har kontor og firma på samme adresse og garantert kan avskrive noen av kostnadene osv osv eller? 

Det å sitte her med en "normal" inntekt å mene noe om "Luksuslivet" blir egentlig litt vanskelig for alle som ikke har mye penger å bruke som de vil tror jeg.. Jeg hadde LETT ansatt hushjelp, kokk, sjåfør osv jeg også om jeg hadde pengene å bruke :D

Ja hun har vel uttalt at hun tjener mellom 2-4 millioner i måneden på Snapchat, så hun har jo råd 😊 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Sånne Dubai influencere er f…. meg værste sort altså!😅 Spg innom søstrene O sin snap der det kun går i størrelse på rosebuketter, the «bare minimum» og at hun ene håper at Maximus snart skal retire….  😳👀 Altså i en alder  av 30 og noe?! Jeg syns det er kvalmt å høre på den overfladiske og delulu tankegangen deres om hvordan livet skal være og hvilke forventninger de har til alt. De er jo bare noen usle golddiggers hele gjengen der nede i Dubai, der penger betyr ALT! Ellers er du ikke verdt en dritt…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Sidra la ut dette klokken 16.30 Dubai tid…

jibber hun ikke lengre?🙈🙄 Seng seng seng… og serie på laptop i senga. Verdens lateste familie…

IMG_7827.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Skulle ønske alle de som følgere disse nyrike influencerne i Dubai, samtidig var opptatt av hvordan vanlige mennesker, og fattige i Dubai har det. Det er KUN fremsiden som vises. 
Jeg skulle ønske at man begynte å se de virkelige verdiene til lille Shirog, og familien Raad. 
Det handler ikke om å ikke unne andre enorm rikdom. Det handler om å reflektere hvordan rikdommen er mulig. Det handler om å ta inn over seg hvilken side, Isabel med flere viser følgerne fra dette fantastiske stedet hun lever drømmelivet sitt i. 
I utforsk fikk jeg med meg disse fantastiske rosebukettene hun fikk og pris. Jeg ble direkte uvel. Hvordan mennesker er vi i ferd med å bli, når det  er innhold som dette, vi henrykkes over? Eller en 700 kvadratmeter stor villa, til 43 millioner. Jenta er søkkrik. Hun kan kjøpe nærmest hva enn hun vil, men hvilke verdier har hun? Hvilke holdninger har hun? 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (18 minutter siden):

Skulle ønske alle de som følgere disse nyrike influencerne i Dubai, samtidig var opptatt av hvordan vanlige mennesker, og fattige i Dubai har det. Det er KUN fremsiden som vises. 
Jeg skulle ønske at man begynte å se de virkelige verdiene til lille Shirog, og familien Raad. 
Det handler ikke om å ikke unne andre enorm rikdom. Det handler om å reflektere hvordan rikdommen er mulig. Det handler om å ta inn over seg hvilken side, Isabel med flere viser følgerne fra dette fantastiske stedet hun lever drømmelivet sitt i. 
I utforsk fikk jeg med meg disse fantastiske rosebukettene hun fikk og pris. Jeg ble direkte uvel. Hvordan mennesker er vi i ferd med å bli, når det  er innhold som dette, vi henrykkes over? Eller en 700 kvadratmeter stor villa, til 43 millioner. Jenta er søkkrik. Hun kan kjøpe nærmest hva enn hun vil, men hvilke verdier har hun? Hvilke holdninger har hun? 

Rami var med noen kompiser på innsamling til de som jobber i Dubai. De var i nabolaget der arbeiderne bor. Så rami viser litt mer enn hva IR gjør hvertfall.  

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (43 minutter siden):

Jeg skulle ønske at man begynte å se de virkelige verdiene til lille Shirog

Jeg skulle ønske folk kunne slutte å omtale Isabel som "lille Shirog". 

Dama er voksen, og navnet er Isabel. Den barnsliggjøringen av navnet hennes er altså så banal, og dess oftere det brukes, dess oftere tar man vekk den voksne ansvarliggjøringen av personen. 

En ting er brødhuene i RS som skriver hva som helst for å få oppmerksomheten hennes, men her i tråden kan vi vel holde oss for god til det, eller?

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Sidra la ut dette klokken 16.30 Dubai tid…

jibber hun ikke lengre?🙈🙄 Seng seng seng… og serie på laptop i senga. Verdens lateste familie…

IMG_7827.jpeg

Og allikevel er du med å sponser hennes latmannsliv ved å følge henne..

• Liker 7
Skrevet
Aristokrat1 skrev (29 minutter siden):

Rami var med noen kompiser på innsamling til de som jobber i Dubai. De var i nabolaget der arbeiderne bor. Så rami viser litt mer enn hva IR gjør hvertfall.  

Det er jo bra. Følger ikke Rami, men av det lille jeg har fått med meg, fremstår han litt mer med bena på jorden. 

Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

Så skal man regne det om til NOK så blir det mellom 57 og 77 000 i mnd - hvis det en skrev om at hun tjener over en million pr mnd på snap alene er jo det egentlig helt innafor, siden hun også har kontor og firma på samme adresse og garantert kan avskrive noen av kostnadene osv osv eller? 

Det å sitte her med en "normal" inntekt å mene noe om "Luksuslivet" blir egentlig litt vanskelig for alle som ikke har mye penger å bruke som de vil tror jeg.. Jeg hadde LETT ansatt hushjelp, kokk, sjåfør osv jeg også om jeg hadde pengene å bruke 

I Norge har vi ytringsfrihet,  så vi kan mene og si hva vil. 

Vi kan tilogmed skrive og snakke om hva vi vil, det kan dem ikke i Dubai.

Ja til ytringsfrihet,  Nei til statlig sensor av meninger. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (36 minutter siden):

Og allikevel er du med å sponser hennes latmannsliv ved å følge henne..

Jeg følger henne ikke! Hun kom opp i utforsk. Følger ingen av de men kikker innom I i ny og ne..

• Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Sånne Dubai influencere er f…. meg værste sort altså!😅 Spg innom søstrene O sin snap der det kun går i størrelse på rosebuketter, the «bare minimum» og at hun ene håper at Maximus snart skal retire….  😳👀 Altså i en alder  av 30 og noe?! Jeg syns det er kvalmt å høre på den overfladiske og delulu tankegangen deres om hvordan livet skal være og hvilke forventninger de har til alt. De er jo bare noen usle golddiggers hele gjengen der nede i Dubai, der penger betyr ALT! Ellers er du ikke verdt en dritt…

Har de gjort noe med ansiktene sine? 

• Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (3 timer siden):

Fallhøyden er litt større enn for de fleste, men må man så må man 😉 Hun vil uansett ha noen million etter salget av huset 😊

Hun sparer vel ganske mye hver mnd også. Hun bruker jo finansrådgiver eller hva det nå heter til sånne ting. Hun sa hun var fult klar over at snapboblen kunne sprekke og at hun ville sikre seg økonomisk dersom det skulle skje.

Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Rami syntes jeg er veldig flink til å vise mer enn bare lyx lyx lyx. Ikke alt han snapper som er like interessant, men de gangene jeg stikker innom så har jeg vært imponert over at han viser helt andre ting enn henne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (17 timer siden):

Sønnen til Kristin Andresen som har det prosjektet i India som Isabel er med på. Han har vært med på begge turene og har også besøkt Isabel i Dubai. Det har gått mye rykter om dem to også og han har vært en av "kandidatene" til hvem Rosegjøken er.

Hun SIER han ikke er norsk  men  ja 🫠😝. Har blitt mer trykking gjennom i det siste,  det er 50% reklame det som levers fra henne om ikke mer + reklame mellom  så  ja… 

«Rart» at hun skulle ha på seg strikketøyet fra Ivorie når de har 30% på det nå, 😝 

syns også den burgunder jogge dressen hun hadde på seg til frisøren så veldig utvasket ut, men kan jo bare være lyset. 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Jeg skulle ønske folk kunne slutte å omtale Isabel som "lille Shirog". 

Dama er voksen, og navnet er Isabel. Den barnsliggjøringen av navnet hennes er altså så banal, og dess oftere det brukes, dess oftere tar man vekk den voksne ansvarliggjøringen av personen. 

En ting er brødhuene i RS som skriver hva som helst for å få oppmerksomheten hennes, men her i tråden kan vi vel holde oss for god til det, eller?

Derfor skrev jeg lille Shirog. Fordi navnet brukes bevisst, kalkulert og kynisk, når det oppmuntres til sympati og anerkjennelse av hvem hun er. Lille Shirog som ikke hadde noenting. Lille Shirog som har kommet fra intet, til denne enorme rikdommen. 
Jeg mener akkurat det samme om Suzy. Fulle Suzy som kan gjøre hva hun vil, drikke så mye hun vil, dumme seg ut etc. Dette betyr i ettertid at Isabel ikke blir ansvarlig for det Suzy gjorde. 
Alt dette blir for meg i sum, helt fjernt. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Smukgid skrev (5 minutter siden):

Hun SIER han ikke er norsk  men  ja 🫠😝. Har blitt mer trykking gjennom i det siste,  det er 50% reklame det som levers fra henne om ikke mer + reklame mellom  så  ja… 

«Rart» at hun skulle ha på seg strikketøyet fra Ivorie når de har 30% på det nå, 😝 

syns også den burgunder jogge dressen hun hadde på seg til frisøren så veldig utvasket ut, men kan jo bare være lyset. 

Tror ikke vi skal stole noe som helst på noe hun sier om han. Hun er garantert livredd for at noen skal finne ut av hvem han er. Det at hun sier at han ikke er norsk kan like gjerne være en avledningsmanøver. 

Det er jo sånn hun opererer 🫣 

Jeg har faktisk joggedressen og den er tro det eller ei skikkelig god! Fant et par stk til salgs på en lokal facebookgruppe - noen som hadde kjøpt feil str. Syntes den er for dyr til fullpris, men når jeg fikk kjøpt et par deler til under halv pris så tenkte jeg at det var verdt å teste 🙃 Jeg har omtrent bodd i mine (hjemme så klart) siden jeg kjøpte dem i høst en gang og har vasket dem mange ganger. De er akkurat like fine. Jeg har tråkket dem litt opp i bunnen, men det er jo strengt tatt ikke Ivorie sin feil. Har blant annet genseren i burgunder og fargen holder seg veldig fin. Bare som et tips dersom noen andre skulle ha lyst på den. Men for all del - kjøp den en str mindre! Når hun sa den var stor i str så overdreiv hun ikke 😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Er den dama der mye på party i Dubai? Greit å vite at det ikke er vits å anmelde voldtekt der nede, siden du i retur i stedet vil bli siktet for ulovlig sex. 
Ellers greit å vite at den voksne dattera til Dubais overhode, al Maktoum, rømte fra Dubai, kom seg til det indiske hav, før faren greide å innhente henne med makt tilbake i Dubai.
Nå sitter hun i "husarrest" i Dubai, trolig med brutal mishandling. Men dette er hysj hysj. Noe INGEN i Dubai bør driste seg å snakke om.  
Så da vet man hvordan kvinner verdsettes i Dubai. 

Endret av Annus horribilis
..
  • Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...