Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tenkeselv skrev (11 minutter siden):

Jeg er ikke en av de som har verken tenkt eller skrevet at hun nok aldri kommer til å kjøpe en ville , men at det ikke ble villa første gangen hun begynte med dette tror jeg ikke var tilfeldighet. Jeg tror da det var for å få inn litt friskt og nytt content.

Å kjøpe seg et eget hjem når hun sier hun elsker Dubai så mye har jeg alltid vært sikker på at hun kom til å gjøre.

Men at andre har tenkt "kun content" er det for de fleste lett å forstå, for her selges og melkes jo alt over en lav sko, så lenge RS er fornøyd 😅

Jeg trodde faktisk hun kom til å ende opp med å kjøpe leilighet i området hun bor i nå. Ikke den hun bor i så klart pga alle feilene, men en lignende leilighet i området. 

Håper ikke hun vil bli veldig ensom i villaen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dubaisandalene er som grankacrocs 😂

Og når det gjelder RS.. hadde IR sagt at hun var lei dem. Hadde RS sendt henne meldinger "åå. Så flott at du kjenner på følelsene og deler dem med oss, vi elsker deg og vi er lei av oss også ❤️❤️❤️❤️"

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Snakk om å drite seg ut ved å gå inn der forholdet på nytt igjen. Hun er jo ikke noe mindre kravstor nå som da - det blir jo en evig jakt på å stadig gjøre mer for jenta som påstår hun ville blitt glad for bare en liten blomsterkvast liksom. 

Var det ikke han som også ble sur for han ikke fikk kjøpe seg inn eller ha en prosent av Ivorie? 

Hun ville jo heller ikke være noens sugarmama, det skulle hun jo aldri være igjen. Men var i hele forholdet med Jack - hva som gjør at det ikke vil bli det samme denne gangen da? 

Jeg tror det er Jack, men samtidig får jeg det ikke til å stemme at hun skal være så dum at hun går all inn på nytt i samme fæle forholdet som ødela henne så grundig.  

Han gikk vel videre på en måte, men hun kom seg aldri over det.

Glemmer ikke den ferieturen turen med familien, ei venninne og Jack.

Det var så voldsomt. 

• Liker 2
Skrevet
hjerteis skrev (1 minutt siden):

Dubaisandalene er som grankacrocs 😂

Og når det gjelder RS.. hadde IR sagt at hun var lei dem. Hadde RS sendt henne meldinger "åå. Så flott at du kjenner på følelsene og deler dem med oss, vi elsker deg og vi er lei av oss også ❤️❤️❤️❤️"

Hahaha eller "felleskjøpet-dress/bunad" på bygda 🤣

Hahaha ja noe sånt!

agent skrev (1 minutt siden):

Han gikk vel videre på en måte, men hun kom seg aldri over det.

Glemmer ikke den ferieturen turen med familien, ei venninne og Jack.

Det var så voldsomt. 

Hva skjedde?

Skrevet
Sirah skrev (54 minutter siden):

Wilhelm er vist i Dubai..... 

Til og med samme sted som hun har vært.

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (34 minutter siden):

Kan kjøpe tomt på månen 😂 

🤣👏🤣

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Til og med samme sted som hun har vært.

Regner med at vi har samme kilde......

Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde faktisk hun kom til å ende opp med å kjøpe leilighet i området hun bor i nå. Ikke den hun bor i så klart pga alle feilene, men en lignende leilighet i området. 

Håper ikke hun vil bli veldig ensom i villaen.

Tror nok ikke hun skal bo der alene jeg… 👀🤔 Blir nok samboer også nå. Her går det unna Gunnar!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden):

Hun og naboen stakk til Maldivene etter lunchen første nyttårsdag. Garantert! Naboen er omdøpt..  

Men hvorfor den store break down skuespillet før skjermen ble svart.

• Nyttig 1
Skrevet

De hadde nok en diskusjon tenker jeg? Og bestemte seg etterpå å gå all in? Idk…😅

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (25 minutter siden):

De sandalene er vel nesten obligatorisk når man bor i Dubai 😅

Det var tærene, så 2 bilder så man kunne sammenligne dem. Tror det ligger noen sider tilbake.

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Tror nok ikke hun skal bo der alene jeg… 👀🤔 Blir nok samboer også nå. Her går det unna Gunnar!

Ja helt til alt krasjer igjen 🫣 

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

De hadde nok en diskusjon tenker jeg? Og bestemte seg etterpå å gå all in? Idk…😅

Jeg håper du har rett. Det må være det beste alternativet for henne.

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Mulig han gjorde det slutt også da.. derav hennes «krise».. Så fløy han vel private jet ned til Maldivene og overrasket henne med roser🤷🏼‍♀️😅

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Det var tærene, så 2 bilder så man kunne sammenligne dem. Tror det ligger noen sider tilbake.

Ja jeg skjønte egentlig det etter at jeg hadde postet 😅

Skrevet
Sunshade83 skrev (26 minutter siden):

Uff jeg måtte bare sjekke hvem denne Jack’en var. Fant denne lenken: https://730.no/isabel-raad-om-eksen/

Håper at enhver kvinne med en slik eks har såpass respekt for sin egenverdi at hun unngår å gjenoppta noe slikt. En eks er en eks for en (god) grunn. 

Har du lest det han har skrevet som svar? Tror noen har lagt det ut her.

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Mulig han gjorde det slutt også da.. derav hennes «krise».. Så fløy han vel private jet ned til Maldivene og overrasket henne med roser🤷🏼‍♀️😅

Vil tro det ble veldig voldsomt for han når han ble avslørt. Men kan jo hende at når han fikk tenkt seg om så bestemte han seg for å satse.

• Liker 1
Skrevet

Har du lest det han har skrevet som svar? Tror noen har lagt det ut her.

Jeg la det ut for noen sider siden, men det er i artikkelen også. Der var det en side til - som ikke jeg postet her også.

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (12 minutter siden):

Huff jeg håper så inderlig for Isabel sin skyld at Rosegjøken er Naboen med nytt navn... 

Hun og Jack var virkelig ikke bra for hverandre og de var garantert skyld i det begge to. Det kan ikke ende bra. 

Håper virkelig ikke det er Wilhelm heller, ganske skremmende at Jodel sammenligner han med Marius. Det er ikke akkurat et kompliment. Det bekrefter ryktene jeg har hørt fra felles bekjente også. 

For all del, Wilhelm kan sikkert være en fin fyr på mange måter han! Men for en som Isabel med så mange issues så er det jo oppskrift på katastrofe.

👍

Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Hahaha eller "felleskjøpet-dress/bunad" på bygda 🤣

Hahaha ja noe sånt!

Hva skjedde?

Bare bråk, grining og skriking. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...