Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det noen flere som catcha Sidra si «er det nå vi melder utflytting fra min leilighet eller?he he he» 

jeg tror hun low-key angrer på at hun flytta inn i den lille leiligheten kontra rommet hun garantert hadde fått i Isabels villa 😬🤣

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til å være så redd for kjærligheten, og i følge henne selv ikke klare å åpne seg å satse, så er det jo helt fjernt at fra stjerner i øya og åpne for en fremtid med naboen på nyttårsaften, til at hun nå er i et forhold!
Det er jo helt utrolig hvor lang hun har kommet i dette forholdet på 5-6 uker. Til tross for Maldivene og Bali tur også, selv om han sikkert var på Maldivene da hun meldte seg ut. Det høres bare helt fjernt ut. 
Og jeg er ikke en av hennes sterke kritikere. 
Jeg for min del trodde at hennes fremtidige mann måtte være rik og helst sitte mye bedre i det enn henne, og det gjør vel ikke denne Jack? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
LastebilZara skrev (6 minutter siden):

Til å være så redd for kjærligheten, og i følge henne selv ikke klare å åpne seg å satse, så er det jo helt fjernt at fra stjerner i øya og åpne for en fremtid med naboen på nyttårsaften, til at hun nå er i et forhold!
Det er jo helt utrolig hvor lang hun har kommet i dette forholdet på 5-6 uker. Til tross for Maldivene og Bali tur også, selv om han sikkert var på Maldivene da hun meldte seg ut. Det høres bare helt fjernt ut. 
Jeg for min del trodde at hennes fremtidige mann måtte være rik og helst sitte mye bedre i det enn henne, og det gjør vel ikke denne Jack? 

Med to rose buketter, den ene med 365 roser og den andre på 500 roser til den nette sum av 24.000 så må han jo ha en del penger? Hvis ikke går han fort konkurs hvis han skal fortsette å oppvarte henne slik hun krever…. 
Jeg vet ikke hvem det er utenom det jeg har lest her inne eller hva han driver med. Noen andre her inne vet sikkert mye mer enn m g om han ☺️

• Liker 2
Skrevet
Justlooking skrev (8 minutter siden):

Så denne på seher nå - har ikke peiling på hva hun sier på snap

https://www.seher.no/kjendis/blar-opp-for-luksus/84238819

Skummelt å si det hun sier. 350k blodfans og mange tusen disipler (raadsquad) også sier hu på en måte utdanning ikke er nødvendig. Hvordan skal det gå med viktige yrker tilslutt? Og til det som er sagt tidligere i tråden. Raadsquad kommer aldri til å tenke at hun har lurt dem.. de støtter helten sin, uansett om hu hadde sagt hu hata dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Med to rose buketter, den ene med 365 roser og den andre på 500 roser til den nette sum av 24.000 så må han jo ha en del penger? Hvis ikke går han fort konkurs hvis han skal fortsette å oppvarte henne slik hun krever…. 
Jeg vet ikke hvem det er utenom det jeg har lest her inne eller hva han driver med. Noen andre her inne vet sikkert mye mer enn m g om han ☺️

Ja men samtidig viste hun jo et liv med han med flotte gaver og reiser, og bedyret at de delte på alt, men DET har hun jo i ettertid sagt at sånn var det definitivt ikke... s

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
LastebilZara skrev (7 minutter siden):

Ja men samtidig viste hun jo et liv med han med flotte gaver og reiser, og bedyret at de delte på alt, men DET har hun jo i ettertid sagt at sånn var det definitivt ikke... s

Hun var nok kjøpt de rosene selv…ALT virket staget med hele valentines 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Denne har jeg ikke sett før. Men ja, der har vi en helt annen side enn I har fortalt, og sannheten ligger som regel alltid en plass midt på ja. 
Tipper det er mye av det naboen også har følt på. At han aldri gjør nok. 

Det var vel mye derfor han dumpet henne før sommeren? At han følte at han aldri klarte å leve opp til forventningene hennes. Ingen normale menn gjør jo det.

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Dette er vel det inntrykket mange av oss har av Isabel etter å ha fulgt henne en stund. Det er aldri godt nok, aldri dyrt nok. 
Det han beskriver her er slik jeg også ser henne for meg og grunnen til at jeg sluttet å følge henne. Tror hun er ekstremt kravstor. 

Ja husker jo det styret rundt bursdagen hennes hvert år da naboen ikke klarte å levere.....

agent skrev (1 time siden):

Hvis dem er sammen til bursdagen , jul og neste valentines , hvordan skal dette menneske toppe dette.🙈

Det er jeg spent på også. En ting er neste år, men hva om 15 år? Skal han kjøpe månen til henne?

Teflonhjernen skrev (13 minutter siden):

Ikke glem frisørbesøket til 6000kr så hun kunne få krøller på valentines.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker hun er ikke den første som går tilbake i et forhold som tidligere har vært helt flykrasj, kan jo da bare håpe og ønske at dem begge har vokst på disse årene fra hverandre.

Kanskje følt og kjent et savn dem ikke har fått fra andre dem har datet ? Så nå er det kanskje bedre for dem å være et par ? 🤷🏻‍♀️ uansett fint for dem om det går rette veien og de oppfører seg, respekterer hverandre som menneske, selv om jeg skjønner at det er veldig mye meg meg og overfladiske ting i livet  der på kanten😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Wilhelm er vist i Dubai..... 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Wilhelm er vist i Dubai..... 

hvem er det ? 🫢 

Skrevet
Markri skrev (3 minutter siden):

hvem er det ? 🫢 

Sønnen til Kristin Andresen som har det prosjektet i India som Isabel er med på. Han har vært med på begge turene og har også besøkt Isabel i Dubai. Det har gått mye rykter om dem to også og han har vært en av "kandidatene" til hvem Rosegjøken er.

Skrevet
Sirah skrev (25 minutter siden):

Det er jeg spent på også. En ting er neste år, men hva om 15 år? Skal han kjøpe månen til henne?

Kan kjøpe tomt på månen 😂 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (5 minutter siden):

Kan kjøpe tomt på månen 😂 

Haha ja det kan man helt sikkert 🤣 Huff får ikke håpe hun leser dette, da fikk hun sikkert nye ideer 😅 Om Rosegjøken om noen år kjøper tomt på månen til henne så vil jeg faktisk ha litt cred for påfunnet 😆

• Liker 1
Skrevet

Vet at det er mange i dubai som har de sandalene, jack har også helt lik😎

IMG_6859.jpeg

IMG_6860.jpeg

Skrevet
LastebilZara skrev (1 time siden):

Hun og naboen stakk til Maldivene etter lunchen første nyttårsdag. Garantert! Naboen er omdøpt..  

• Liker 3
Skrevet
Women123 skrev (1 minutt siden):

Vet at det er mange i dubai som har de sandalene, jack har også helt lik😎

IMG_6859.jpeg

IMG_6860.jpeg

De sandalene er vel nesten obligatorisk når man bor i Dubai 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Uff jeg måtte bare sjekke hvem denne Jack’en var. Fant denne lenken: https://730.no/isabel-raad-om-eksen/

Håper at enhver kvinne med en slik eks har såpass respekt for sin egenverdi at hun unngår å gjenoppta noe slikt. En eks er en eks for en (god) grunn. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Snuppa82 skrev (1 time siden):

Tenkte jeg og 😅 var jo en overbevisning her inne om at det aldri kom til å skje.🙈 Artig hvor overbevist folk er av egen konspirasjon 

Jeg er ikke en av de som har verken tenkt eller skrevet at hun nok aldri kommer til å kjøpe en villa , men at det ikke ble villa første gangen hun begynte med dette tror jeg ikke var tilfeldighet. Jeg tror da det var for å få inn litt friskt og nytt content.

Å kjøpe seg et eget hjem når hun sier hun elsker Dubai så mye har jeg alltid vært sikker på at hun kom til å gjøre.

Men at andre har tenkt "kun content" er det for de fleste lett å forstå, for her selges og melkes jo alt over en lav sko, så lenge RS er fornøyd 😅

Endret av Tenkeselv
  • Liker 1
Skrevet
Sunshade83 skrev (13 minutter siden):

Uff jeg måtte bare sjekke hvem denne Jack’en var. Fant denne lenken: https://730.no/isabel-raad-om-eksen/

Håper at enhver kvinne med en slik eks har såpass respekt for sin egenverdi at hun unngår å gjenoppta noe slikt. En eks er en eks for en (god) grunn. 

Huff jeg håper så inderlig for Isabel sin skyld at Rosegjøken er Naboen med nytt navn... 

Hun og Jack var virkelig ikke bra for hverandre og de var garantert skyld i det begge to. Det kan ikke ende bra. 

Håper virkelig ikke det er Wilhelm heller, ganske skremmende at Jodel sammenligner han med Marius. Det er ikke akkurat et kompliment. Det bekrefter ryktene jeg har hørt fra felles bekjente også. 

For all del, Wilhelm kan sikkert være en fin fyr på mange måter han! Men for en som Isabel med så mange issues så er det jo oppskrift på katastrofe.

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...