agent Skrevet 6 timer siden #27981 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (3 minutter siden): Jeg vil tippe Jack, men jeg håper nesten jeg tar feil 🫣 Du? En av to ja. Jeg vil nesten tippe det er huskjøpet hun hauser opp. SÅ gal kan hun vel ikke være? James bor han ikke i Dubai? Så må nok satse på Jack🙈
agent Skrevet 6 timer siden #27982 Skrevet 6 timer siden Ellie25 skrev (4 minutter siden): Tipper at hun skal annonsere at hun har kjøpt villaen. Men hun legger frem slik så folk spekulerer i forlovelse. Hun er jo god på clickbait og få folk til å bli nysgjerrig 😅 Har kanskje dratt den litt langt nå😅 blir for barnslig hele greia. 3 2
Sirah Skrevet 6 timer siden #27983 Skrevet 6 timer siden agent skrev (5 minutter siden): James bor han ikke i Dubai? Så må nok satse på Jack🙈 Jo jeg trodde det? For det er han som er Dubai-gjøken? Eller husker jeg helt feil?
Giu Skrevet 6 timer siden #27985 Skrevet 6 timer siden Er nok mer som skjedde også Sirah skrev (2 minutter siden): Hun fikk JA på villaen 🥳
Sirah Skrevet 6 timer siden #27986 Skrevet 6 timer siden Giu skrev (Akkurat nå): Er nok mer som skjedde også Vi får vente å se til hun publiserer mer 😅 Hvem trenger Hotel Cæsar når man har Snapchat 🫣 1
Trixie99 Skrevet 6 timer siden #27987 Skrevet 6 timer siden (endret) Det er gøy med Villaen for jeg elsker å se folk innrede osv, MEN hun har falt mye i mine øyne siste uken.. stoler på svært lite på noe hun sier lenger🙄🙃 ( Endret 6 timer siden av Trixie99 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #27988 Skrevet 6 timer siden (endret) Når jeg ser henne på telefonen med Linda i bilen så får jeg oppriktig vondt av henne.. Hun er sykere nå enn noengang..😳🥹 Bare trist å se…. Så mye hun har gått ned siste tiden er alvorlig!😳 Endret 6 timer siden av Tuppenoglillemor12 7 1
Trixie99 Skrevet 6 timer siden #27989 Skrevet 6 timer siden Unskyld meg men hvor kleint er det ikke at hun fikk livets største nyhet men han gjøken kan ikke si noe for han må bare sitte stille for å filme hennes i flere minutter? 😬🤣 5 3
Sirah Skrevet 6 timer siden #27990 Skrevet 6 timer siden Trixie99 skrev (1 minutt siden): Unskyld meg men hvor kleint er det ikke at hun fikk livets største nyhet men han gjøken kan ikke si noe for han må bare sitte stille for å filme hennes i flere minutter? 😬🤣 Han ser vel for seg at disse pengene skal dryppe godt på han også, så han filmer vel gladelig 🫣 2 3
Tenkeselv Skrevet 6 timer siden #27991 Skrevet 6 timer siden Giu skrev (2 timer siden): Hvem er han Jack? Den siste seriøse kjæresten hun har hatt, som hun kalte navnet Voldemort fordi han ikke var snill med henne å det var et "stygt" brudd. Hun har omtrent til dags datb pratet negativt om han, så er det han så viser det absolutt at RS blir holdt for narr. 3
Tenkeselv Skrevet 5 timer siden #27992 Skrevet 5 timer siden rock&republic skrev (1 time siden): Uten tvil Voldemort, hans design på buksen Hvordan ser du at det er hans design ? Jeg kjenner ikke så mye til han
Tenkeselv Skrevet 5 timer siden #27993 Skrevet 5 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Heter han Jack eller Voldemort? Er det han hun har snakket så mye stygt om før? Henger ikke helt med her, kjenner jeg 😂 Han heter Jack, men hun ga han kallenavnet Voldemort fordi han vistnok var så stygg med henne. 1
Tenkeselv Skrevet 5 timer siden #27994 Skrevet 5 timer siden Trixie99 skrev (16 minutter siden): Unskyld meg men hvor kleint er det ikke at hun fikk livets største nyhet men han gjøken kan ikke si noe for han må bare sitte stille for å filme hennes i flere minutter? 😬🤣 Han har garantert dra dag en fått beskjed om ikke å si noe som helst, fordi folk da vil høre hvor han er fra. Å så klart må han danse etter Isabel sin pipe, må ikke glemme hun er dronning med et evig impostersyndrom 🙄🙄 1 3
refill Skrevet 5 timer siden #27995 Skrevet 5 timer siden "Det er bare visninger for content" "Hun kommer aldri til å kjøpe noe" 💀 2 6
rock&republic Skrevet 5 timer siden #27996 Skrevet 5 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Heter han Jack eller Voldemort? Er det han hun har snakket så mye stygt om før? Henger ikke helt med her, kjenner jeg 😂 Jack = Voldemort. Hun var totalt knust etter det bruddet 2
rock&republic Skrevet 5 timer siden #27997 Skrevet 5 timer siden Tenkeselv skrev (21 minutter siden): Hvordan ser du at det er hans design ? Jeg kjenner ikke så mye til han No-vu.com 1
smiiiley Skrevet 5 timer siden #27998 Skrevet 5 timer siden Tenkeselv skrev (36 minutter siden): Den siste seriøse kjæresten hun har hatt, som hun kalte navnet Voldemort fordi han ikke var snill med henne å det var et "stygt" brudd. Hun har omtrent til dags datb pratet negativt om han, så er det han så viser det absolutt at RS blir holdt for narr. Det jeg skal skrive nå er ikke for å beskytte Jack på noen måte, da jeg ikke fulgte så godt med på den tiden å kan ha gått glipp av mye greier. Men, vi har bare hørt I sin side av denne saken. I tillegg så har vi jo sett hvor mye issues hun har hatt i forhold til menn, som kan skape utrolig mye toxic greier i en relasjon. Når en er toxic så er det fort gjort at begge blir det. Dette vet jeg da jeg gikk ut av en relasjon for noen år siden, der mine nærmeste hørte kun min side. At han ikke var snill med meg. Men noen år etterpå, et par diagnoser ekstra og kunnskapen som følger med der, så har jeg sett at mine ekstra bokstaver, og RSD var nok det som fucka forholdet. Tok noen år før jeg så det selv. Jeg har en følelse på at Jack ikke var så «slem» som det har blitt fremstilt. Man sier også mye som ikke helt stemmer i en sorg. Bare en tanke. Denne er ikke rettet mot personen jeg siterte, men bare tok en random kommentar som handlet om Jack 😇😇 7 1
rock&republic Skrevet 4 timer siden #27999 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Jo jeg trodde det? For det er han som er Dubai-gjøken? Eller husker jeg helt feil? James er Dubai gjøken. Han bor nå i UK og er i et forhold 3
Tenkeselv Skrevet 4 timer siden #28000 Skrevet 4 timer siden smiiiley skrev (10 minutter siden): Det jeg skal skrive nå er ikke for å beskytte Jack på noen måte, da jeg ikke fulgte så godt med på den tiden å kan ha gått glipp av mye greier. Men, vi har bare hørt I sin side av denne saken. I tillegg så har vi jo sett hvor mye issues hun har hatt i forhold til menn, som kan skape utrolig mye toxic greier i en relasjon. Når en er toxic så er det fort gjort at begge blir det. Dette vet jeg da jeg gikk ut av en relasjon for noen år siden, der mine nærmeste hørte kun min side. At han ikke var snill med meg. Men noen år etterpå, et par diagnoser ekstra og kunnskapen som følger med der, så har jeg sett at mine ekstra bokstaver, og RSD var nok det som fucka forholdet. Tok noen år før jeg så det selv. Jeg har en følelse på at Jack ikke var så «slem» som det har blitt fremstilt. Man sier også mye som ikke helt stemmer i en sorg. Bare en tanke. Denne er ikke rettet mot personen jeg siterte, men bare tok en random kommentar som handlet om Jack 😇😇 Jeg tror heller ikke nødvendigvis at han var så slem som hun har sagt, å det er alltid som du sier to sider. Men det jeg virkelig stusser på uansett hvis det nå skulle vise seg å være han, er at på de årene siden det ble slutt mellom de så har hun jevnt og trutt tatt hans navn opp igjen, for gang på gang fortelle hvilken drittsekk har var/er, også i senere tid. Å det er den delen jeg i så tilfelle reagerer på hvis det som sagt nå viser seg å være han. 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå