Tenkeselv Skrevet i går, 19:41 #27921 Skrevet i går, 19:41 (endret) Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Jeg er ikke det minste nysgjerrig på hvem manne er, hvem naboen er eller om det er en eller ti menn det er snakk om. Med hånden på hjertet så skjønner jeg ikke at noen som ikke kjenner henne bryr seg om det. Jeg er her for tidtrøyte og underholdning, jeg syns det er stor humor å følge alle som liksom haaater henne, men som bruker timer for å lete med lupe etter skjulte meninger og/eller glipper på snap. Vel jeg synes det er fascinerende å se en beskytte en person man heller ikke vet hvem er 🤷♀️ Ikke noe mindre rart det enn folk som mener motsatt av deg. Men du er veldig på å "forsvare" hver gang noen sier noe kritisk om dronningen, så man kan jo bare lure på hvem du er bak ditt nick. Du kan være Isabel for alt jeg vet, for hun har jo sagt hun har fake profil her inne å leser det som blir skrevet. Uansett så er grunnen til at du er aktiv i denne tråden like ok som alle andre sine. Bare at de ikke hele tiden påpeker feil med dine kommentarer eller meninger Endret i går, 19:53 av Tenkeselv Skrivefeil 2 8
rock&republic Skrevet i går, 20:06 #27922 Skrevet i går, 20:06 Snöhvit skrev (1 time siden): Sto det virkelig "Gratulerer min eneste sanne kjærlighet. I love you forever"? Etter 3-4 uker? 😳 Derfor er det Jack 3
agent Skrevet i går, 20:13 #27923 Skrevet i går, 20:13 Kleint hele opplegget, blir flau av å se på det.🙈 4 8
Trixie99 Skrevet i går, 20:36 #27924 Skrevet i går, 20:36 (endret) Abcdef1223 skrev (2 timer siden): Ja naboen heter Fabian, det ble funnet ut av og ig hans . Det ble lekket på nyttårsaften når de feiret sammen og Pierre la ut bilde av han Hva er hans IG?? Endret i går, 20:36 av Trixie99
Miimosa Skrevet i går, 20:40 #27925 Skrevet i går, 20:40 Det er enten Jack eller naboen, nå er jeg veldig sikker. Men det hadde vært bra content at vi «går videre» fra single Isabel. Det vil holde liv i hennes snap i hvertfall 4 år til gjennom kjærestefase, forlovelse, bryllup og evt barn hun har vært åpen om at hun vil ha. Jeg kjenner det blir en velkommen endring for jeg datt av lasset og hun har nå dratt meg rett oppå igjen, hvertfall halvveis. Jeg har begynt å se på noen snap igjen. Jeg var også sikker på at flytting til villa ville bli grusomt kjedelig men det synes jeg ikke dersom det blir med en evt kjæreste. 1
Abcdef1223 Skrevet i går, 20:49 #27926 Skrevet i går, 20:49 (endret) Trixie99 skrev (4 timer siden): Hva er hans IG?? @fornavn .w.e Endret 21 timer siden av Abcdef1223
Anonym012 Skrevet i går, 20:54 #27927 Skrevet i går, 20:54 Abcdef1223 skrev (2 timer siden): Ja naboen heter Fabian, det ble funnet ut av og ig hans . Det ble lekket på nyttårsaften når de feiret sammen og Pierre la ut bilde av han Hehe.. har ikke hørt så mye om pierre siden da?😅 lurer på hvordan deres vennskap er nå😂 tror hun lå ut hint om jack (når hun sa hun savnet ex fra 4 år tilbake) for å dreie oppmerksomheten bort fra naboen, og nå har hun kanskje «addet» litt ekstra ting for at folk skal si «dette kunne ikke vært naboen»? Kanskje til og med gavene er ressigert slik at vi skal si «dette må være noen andre»? 4
Zenhouse Skrevet i går, 21:11 #27928 Skrevet i går, 21:11 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Har ikke nevnt ett pip lengre om naboen.. så dette stemmer nok 💯! Fy Fabian altså…. 👀 Men det ble jo delt bilde av ham på nyttårsaften, gjorde det ikke det? Hvordan skal hun løse det i såfall at naboen og den nye rose-gjøken ser helt like ut? 1 2
Abcdef1223 Skrevet i går, 21:12 #27929 Skrevet i går, 21:12 Vel har hun løyet at det er over med naboen og hun introduserer han nye fyren som Fabian. Så har hun løyet som bare det til “bestevennene sine”😅 2 3
ToneVie Skrevet i går, 21:31 #27930 Skrevet i går, 21:31 anna93 skrev (På 12.2.2026 den 18.19): Håper Isabel leser her!! Den Ritz Carlton resorten i Masai Mara er bygget rett ved den elven der millioner av gnu og zebra krysser på deres årlige vandringer, så de forstyrres såklart av hotellet, gjestene osv... Er lawsuits og greier mot Ritz. Har sendt hun kommentar på snap men det er no way at hun ser det… Vil bare nyansere dette litt. Jeg tror ikke søksmålet ble noe av. Det var en miljøaktivist som saksøkte myndighetene i Kenya, utvikler og Ritz fordi han mente at campen kanskje hindret en migrasjonskorridor. Noe han trakk tilbake når han fikk data over hvor migrasjonen faktisk gikk over elven. Vet ikke om du har vært i Masai Mara før. Men elven er 40 mil lang. Og noen gjester som spiser frokost på verandaen vil ikke hindre migrasjon - det finnes camper i Mara som er bygget på privat eid jord - som rett og slett er trampet ned av elefanter fordi de har bygget camp midt i en vei elefanter har brukt i hundrevis av år på søken etter vann. Jeg har sittet i jeep’er i Mara med tusenvis av gnu rundt meg - som ikke blunker to ganger når de ser en safaribil eller et menneske. Vi utgjør ingen trussel for dem. Jeg sier ikke dette for at jeg mener folk skal bygge hvor de vil! Men er det noe Kenya har vært gode på så er det å legge penger i forvaltningsmyndigheter som KWS. Turisme er en av landets viktigste inntektskilder - det gir sterke intensiver for å ta vare på å bevare dyrelivet der. 1
Sirah Skrevet i går, 22:09 #27931 Skrevet i går, 22:09 Sidra har flyttet inn i leiligheten sin nå. Hun sa hun hadde fått dyna som Isabel kjøpte til Naboen. Så han har tydeligvis aldri fått den. 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 22:22 #27932 Skrevet i går, 22:22 Sirah skrev (12 minutter siden): Sidra har flyttet inn i leiligheten sin nå. Hun sa hun hadde fått dyna som Isabel kjøpte til Naboen. Så han har tydeligvis aldri fått den. Eller han trenger den ikke lengre siden han nå deler dyne med henne🤔🤷🏼♀️😂 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 22:29 #27933 Skrevet i går, 22:29 Giu skrev (2 timer siden): Noen fler som legger merke til at hun la ut bilde av seg selv i undertøy på sofaen? Å hetreguuuuud……👀🙄🙈🙈🙈🙈 1 4
Sirah Skrevet i går, 22:36 #27934 Skrevet i går, 22:36 Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Eller han trenger den ikke lengre siden han nå deler dyne med henne🤔🤷🏼♀️😂 En av to 😅😁👏 1
Anonym012 Skrevet i går, 22:39 #27935 Skrevet i går, 22:39 Abcdef1223 skrev (1 time siden): Vel har hun løyet at det er over med naboen og hun introduserer han nye fyren som Fabian. Så har hun løyet som bare det til “bestevennene sine”😅 Naboen er fabian, hun har aldri introdusert han med navn. Dette er noe folk har funnet ut av, at han heter fabian. så hun har ikke rukket å lyge om dette enda😂 4
fredsliijle Skrevet 23 timer siden #27936 Skrevet 23 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (49 minutter siden): Å hetreguuuuud……👀🙄🙈🙈🙈🙈 Så kleint.. blir flau. Nei.. uff.. vet ikke 5
Snurrevipp Skrevet 21 timer siden #27938 Skrevet 21 timer siden Jeg tror definitivt det er Jack. 😅🙈 5
Celia Skrevet 16 timer siden #27939 Skrevet 16 timer siden Smukgid skrev (12 timer siden): Okey, fikk nettop litt creep feelings, hun sa jo hun ville ha på den kjolen fordi han likte henne i den på Instagram, Tenk om han er en stalker typ? Sånn veit jo ingenting, men vis noen har fulgt med på hennes snap, Og bygget en personlighet som hun vill ha ut i fra alt hun har sagt ? JAAA JEG SEG OG LESER LITT FOR MYE KRIM OM DAGEN. men uansett om han er mer perfekt ny , samme elle gammel flamme. Men kan jo det faktisk skje siden hun deler så sykt mye om hva hun forventer og vill ha i en mann? uansett hvem du er når du deler så mye om deg selv. SIER IKKE AT HAN ER SÅNN, men folk bare en creepy følelse ., Har jeg også tenkt - han utgir seg for å ha akkurat de kriteriene hun vil sjekke av på i en mann og glider inn i DM en hennes- vipps så er de kjærester 4
Sirah Skrevet 15 timer siden #27940 Skrevet 15 timer siden Mina 2 skrev (6 timer siden): Hun kjøpte dyne selv. Ja og så fikk hun Naboen sin etterpå så hun sa hun vurderte å levere tilbake den hun hadde kjøpt. Hun viste begge to. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå