Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden):

Og hun tar for god fisk at Ronaldo har kjøpt der?!🙄😂😂😂 De har nok taushetsplikt for sånne uttalelser… 

Dette er jo et 💯 salgstriks. ☺️

Det blir nok mange "venninner" å finne i et så tett nabolag der hun nok kommer til å spradere / være bevisst på litt utstilling i bikinien mest mulig opp i "rauå"... For å bruke ord som hun selv bruker.

Tenk at merch kan folk gå man av huse for 😅😅🙈 For Ivory er merch, ikke noe designkolleksjon.!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ToneVie skrev (38 minutter siden):

Det tok meg et google søk og 2 hjerneceller for å finne ut om Linda har en offentlig godkjent megler lisens i Dubai. Det har hun. Jeg bryr meg ikke om Linda, jeg følger ikke Linda. Men det irriterer meg at man skal hive ut påstander som ikke er fakta i denne tråden. Greit du ikke er en fan altså, men kanskje du kan prøve å gjøre litt research før du hiver ut sladder. 

Tok meg ca 2 sekunder også. Ligger offentlig ute hva lisensnr hennes er.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun gikk for det største huset. Hva i all verden skal hun med 700 m2?
Rami har egen leilighet, Sidra har (straks) egen leilighet, Shehed er sjelden i Dubai. Moren er på besøk av og til… Isabel er ute og reiser mer enn hun er hjemme. Den nye flammen slukner nok også. Hun kommer til å sitte alene og gråte av ensomhet i det store huset sitt…

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Kløvereng skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun gikk for det største huset. Hva i all verden skal hun med 700 m2?
Rami har egen leilighet, Sidra har (straks) egen leilighet, Shehed er sjelden i Dubai. Moren er på besøk av og til… Isabel er ute og reiser mer enn hun er hjemme. Den nye flammen slukner nok også. Hun kommer til å sitte alene og gråte av ensomhet i det store huset sitt…

Hadde jeg hatt de pengene hun har og de mulighetene hadde jeg også gått for det huset der!👀 Var flott 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tar tilbake det jeg har sagt tidligere om at alt er skuespill haha Jeg tror nok det faktisk er en mann i livet hennes. HVEM det er, gjenstår å se….

-Er det Jack så ser hun jo bare dum ut og det tror jeg hun vet selv så da spørs det om hun noengang kommer til å avsløre han.

-Er det naboen, bare med nytt navn, så er det bare jævlig trist at hun juger, og hun mister hun all troverdighet. 

- Er det en helt ny mann er jeg veldig overrasket og hun burde virkelig chille LITT 

PS. hater at jeg har blitt så opphengt i dette de siste dagene🤣💀

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
ToneVie skrev (1 time siden):

Det tok meg et google søk og 2 hjerneceller for å finne ut om Linda har en offentlig godkjent megler lisens i Dubai. Det har hun. Jeg bryr meg ikke om Linda, jeg følger ikke Linda. Men det irriterer meg at man skal hive ut påstander som ikke er fakta i denne tråden. Greit du ikke er en fan altså, men kanskje du kan prøve å gjøre litt research før du hiver ut sladder. 

Legger meg flat på at jeg ikke googla

• Hjerte 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden):

Hadde jeg hatt de pengene hun har og de mulighetene hadde jeg også gått for det huset der!👀 Var flott 

Jeg synes det første huset var penest innvendig (og det sa hun selv også). Der var ikke basseng og palmer, men det var jo ingen problem å lage til. Skulle tro at 400 m2 var mer enn nok. 

• Liker 5
Skrevet
Velinda skrev (15 minutter siden):

Legger meg flat på at jeg ikke googla

Kommer nok aldri til å skje igjen ;) 

• Liker 2
Skrevet
Kløvereng skrev (3 timer siden):

Jeg synes det første huset var penest innvendig (og det sa hun selv også). Der var ikke basseng og palmer, men det var jo ingen problem å lage til. Skulle tro at 400 m2 var mer enn nok. 

Det første huset var mye finere ja det hun valgte var ikke fint inni 

Skrevet
Trixie99 skrev (3 timer siden):

Jeg tar tilbake det jeg har sagt tidligere om at alt er skuespill haha Jeg tror nok det faktisk er en mann i livet hennes. HVEM det er, gjenstår å se….

-Er det Jack så ser hun jo bare dum ut og det tror jeg hun vet selv så da spørs det om hun noengang kommer til å avsløre han.

-Er det naboen, bare med nytt navn, så er det bare jævlig trist at hun juger, og hun mister hun all troverdighet. 

- Er det en helt ny mann er jeg veldig overrasket og hun burde virkelig chille LITT 

PS. hater at jeg har blitt så opphengt i dette de siste dagene🤣💀

Er det "naboen" så vet jo ingen om det er naboen ?  Men de mest hardbarkede svelger jo alt rått, naboen, rosegjøken osv osv bare "kan" jo ikke være samme person , fordi de får jo ulikt kallenavn 🙈

Det blir litt som når den blinde leder den døve, samt svelger alt rått.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kløvereng skrev (7 timer siden):

Enig at det var veldig fint inni og at 400m2 er mer enn nok. Men det huset lå inntil en lekeplass, du hadde utsikt rett ut til lekeplassen fra uteområdet. Det er jo praktisk dersom man er en småbarnsfamilie, men skjønner at en singel kvinne ikke er så gira på det..

• Liker 4
Skrevet
smiiiley skrev (På 12.2.2026 den 11.54):

Tror også det er vanskelig i lengden.  I tillegg så er det svært få som i lengden takler dette med at alt skal dokumenteres. Til og med når de klemmer hverandre er telefonene fremme. Så upersonlig. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde klikka etter 10 minutt. 
Jeg ser bare hvor irritert jeg blir når jeg feks skal spise middag med en venninne, og alt må snappes før vi kan spise. Jeg sitter da der å bare venter. Og det er snakk om en liten brøkdel i forhold til de som lever av det. For å kunne ta vare på vennskap med personer utenfor influenserbransjen, så er det da viktig å kunne legge bort telefonen helt når de er sammen.

Det er også et veldig godt poeng. Det hadde jeg aldri orket 🙈

• Liker 1
Skrevet
Kløvereng skrev (8 timer siden):

Enig. Jeg likte også det best. For all del, flott det store også! Men jeg likte definitivt det "lille" best.

Ellie25 skrev (4 minutter siden):

Enig at det var veldig fint inni og at 400m2 er mer enn nok. Men det huset lå inntil en lekeplass, du hadde utsikt rett ut til lekeplassen fra uteområdet. Det er jo praktisk dersom man er en småbarnsfamilie, men skjønner at en singel kvinne ikke er så gira på det..

Sa hun ikke at det var flere like til salgs slik at hun kunne få et uten lekeplass som nærmeste nabo? Jeg har ikke hørt all jabbingen så er mye mulig jeg har gått glipp av noe. Jeg skjønner også at hun ikke orker å bo omtrent på lekeplassen.

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Enig. Jeg likte også det best. For all del, flott det store også! Men jeg likte definitivt det "lille" best.

Sa hun ikke at det var flere like til salgs slik at hun kunne få et uten lekeplass som nærmeste nabo? Jeg har ikke hørt all jabbingen så er mye mulig jeg har gått glipp av noe. Jeg skjønner også at hun ikke orker å bo omtrent på lekeplassen.

Jo hun sa det først men så sa hun senere at det var visst ikke andre tilgjengelige allikevel

• Liker 1
Skrevet
Ellie25 skrev (1 minutt siden):

Jo hun sa det først men så sa hun senere at det var visst ikke andre tilgjengelige allikevel

Men da forstår jeg faktisk at hun valgte som hun gjorde :) Jeg hadde aldri orket å bodd på en lekeplass og jeg tror jeg takler bråk og slikt bedre enn henne 😅

• Liker 1
Skrevet

Denne Valentinsfeiringen bærer litt for mye preg av regi Isabel.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Alauda skrev (2 minutter siden):

Denne Valentinsfeiringen bærer litt for mye preg av regi Isabel.

Om du ser på Sidra sin snapstory, så skriver hun i går at hun er å skriver ut bilder for Isabell😂 I dag våkner hun "tilfeldigvis" opp til bilder som han har hengt opp på de ballongene🙈 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Hasse29 skrev (11 minutter siden):

Om du ser på Sidra sin snapstory, så skriver hun i går at hun er å skriver ut bilder for Isabell😂 I dag våkner hun "tilfeldigvis" opp til bilder som han har hengt opp på de ballongene🙈 

😳😳😳

• Liker 2
Skrevet

Jodel har inntatt stalker mood, og siden jeg utsetter å gå ut og måke så er jeg here for it 😂 

1. Isabel hadde visst sagt da hun skulle hjelpe Rami med overraskelser til Zaza at Jack hadde ballonger med bilder (?). Tror det var med bilder i hvertfall. 

2. Om de bare har kjent hverandre (vært sammen fysisk i hvertfall), hvorfor skrive mnd og årstal på bildene? 

3. Skriftsammenligning: 😂 😂 😂 

Takk for meg. Skal gå i skammekroken nå. 

Screenshot_20260214_101936_Jodel.jpg

Screenshot_20260214_102014_Jodel.jpg

• Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (10 minutter siden):

Jodel har inntatt stalker mood, og siden jeg utsetter å gå ut og måke så er jeg here for it 😂 

1. Isabel hadde visst sagt da hun skulle hjelpe Rami med overraskelser til Zaza at Jack hadde ballonger med bilder (?). Tror det var med bilder i hvertfall. 

2. Om de bare har kjent hverandre (vært sammen fysisk i hvertfall), hvorfor skrive mnd og årstal på bildene? 

3. Skriftsammenligning: 😂 😂 😂 

Takk for meg. Skal gå i skammekroken nå. 

Screenshot_20260214_101936_Jodel.jpg

Screenshot_20260214_102014_Jodel.jpg

Dette blir litt kleint altså? Det er ingenting logisk over å gå «all in» etter en mnd…. Her har hun drevet å datet leeeeenge med denne fyren. Jeg tror fortsatt det er naboen som er omdøpt. Altså naboen er mange…

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...