Trixie99 Skrevet tirsdag kl. 21:56 #27761 Skrevet tirsdag kl. 21:56 hjerteis skrev (7 minutter siden): Og stager et brudd på slutten av sesongen...👀 Jeg nevnte dette tidligere jeg også. Mistenker sterkt at alt er skuespill for det hun spiller inn. 8
Miimosa Skrevet tirsdag kl. 22:15 #27762 Skrevet tirsdag kl. 22:15 Kan noen fortelle hva denne glippen var
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 23:14 #27763 Skrevet tirsdag kl. 23:14 Maia3 skrev (1 time siden): Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til. Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum. Samme leksa om igjen og om igjen. Opp som en hjort og ned som en lort Elsker at flere en meg har hørt det uttrykket 👍😊 2
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 23:17 #27764 Skrevet tirsdag kl. 23:17 Guris skrev (3 timer siden): 😂 Kanskje hun var smart nok til å bruke alias. Shirog 1
Princess_81 Skrevet tirsdag kl. 23:23 #27765 Skrevet tirsdag kl. 23:23 Det sier seg vel selv at det er Jack, når Isabel la ut nå senest når hun var i maldivene la ut er det vanlig å savne en ex etter 4 år skrev hun….. så det er Jack 4 3
Cornett Skrevet i går, 05:19 #27766 Skrevet i går, 05:19 Hun sa han hadde vært med i produksjonen av Gils of Oslo. Nevnte regissør
Vally112 Skrevet i går, 05:32 #27767 Skrevet i går, 05:32 Cornett skrev (12 minutter siden): Hun sa han hadde vært med i produksjonen av Gils of Oslo. Nevnte regissør Sebastian Solberg som har vært med i produksjonen av girls og Oslo. Sikkert han som står bak den nye serien de filmer
Smukgid Skrevet i går, 07:16 #27768 Skrevet i går, 07:16 Kan jo hende vis de lager en serie om IR og hennes familie, at de eksempelvis intervjuer Mr Voldemort? Og snakker om deres historie? For og høre hans side av saken? fulgte ingen på denne tiden, så aner ikke hvem han er en gang 😅😅 men uansett så klarer hun jobben sin, skape engasjement, engasjement = $$$ jeg stusser mest på at hun sier at hun håper hun kan presentere han til «oss» snart, og ja det har gått fort vis de ikke har kjent hverandre fra før. rosene på Maldivene var fra denne gjøken. ( mener jeg hun sa) de var spesielle da. kan jo hende mot alle odds at hun faktisk hadde sin meet cute og dermed falt pladask? men En ting som alltid vill være 100% sikkert😅 er at jeg tar alt med en klype salt, fordi uansett hvor «venn» hun kaller følgerene sine så jobber hun seg ihjel for og tjene penger på de, om det er på SC eller avtaler med Lyko og egene merker. hun har sagt det og det trur jeg på, at hun jobber hardt! Tenk hvor mye tid og planlegging som skal til for og matche alt som skjer ellers i livet. Var jo Rami og Karen som sa det var digg og skulle reise til Maldivene uten henne fordi hun var så kravstor til kontent, så da kunne de gjøre sin egen greie uten henne. Og det skulle bli digg! ( Når de egentlig skulle dit på bursdagen til Karen som ikke ble noe av) INGEN viser alt på sosiale medier, bare en brøkdel og det de vill at du skal se, 1
refill Skrevet i går, 08:56 #27769 Skrevet i går, 08:56 Storyen til SS ligger nå der enda. Altså den biten også.
rock&republic Skrevet i går, 09:20 #27770 Skrevet i går, 09:20 refill skrev (23 minutter siden): Storyen til SS ligger nå der enda. Altså den biten også. Storyen hans er så lang nå, hvor var de når det ble sagt?
banana123123 Skrevet i går, 09:23 #27771 Skrevet i går, 09:23 Noen som vet hva som skjedde med Isabel raad og naboen? Fikk det aldri med meg
Sirah Skrevet i går, 09:32 #27772 Skrevet i går, 09:32 banana123123 skrev (9 minutter siden): Noen som vet hva som skjedde med Isabel raad og naboen? Fikk det aldri med meg Hun sluttet bare å snakke om han over natta etter at han ble avslørt.... 1 4
refill Skrevet i går, 12:19 #27773 Skrevet i går, 12:19 rock&republic skrev (2 timer siden): Storyen hans er så lang nå, hvor var de når det ble sagt? De ligger på solsenger i ørkenen.
refill Skrevet i går, 12:23 #27774 Skrevet i går, 12:23 Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂 2
Sirah Skrevet i går, 12:26 #27775 Skrevet i går, 12:26 refill skrev (3 minutter siden): Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂 Hun er steingod. Det er jo denne tråden og bankkontoen hennes et soleklart bevis på. 3 1
refill Skrevet i går, 12:32 #27776 Skrevet i går, 12:32 Sirah skrev (4 minutter siden): Hun er steingod. Det er jo denne tråden og bankkontoen hennes et soleklart bevis på. Uten tvil. Og hun skal ha cred for det 😂👌 Så kan man mene hva man vil om bransjen og hennes personlige valg - men god, det er hun 😂 2 1
Sirah Skrevet i går, 13:17 #27777 Skrevet i går, 13:17 refill skrev (44 minutter siden): Uten tvil. Og hun skal ha cred for det 😂👌 Så kan man mene hva man vil om bransjen og hennes personlige valg - men god, det er hun 😂 Nei at hun er god kan ingen ta fra henne! Alt det andre er en helt annen diskusjon
rock&republic Skrevet i går, 13:34 #27778 Skrevet i går, 13:34 refill skrev (1 time siden): De ligger på solsenger i ørkenen. Finner det ikke, var det der Isabel er dritings og spiser pizza?
Sirah Skrevet i går, 13:46 #27779 Skrevet i går, 13:46 rock&republic skrev (11 minutter siden): Finner det ikke, var det der Isabel er dritings og spiser pizza? Er det klippet hvor Jack blir nevnt du mener? Det ligger på jodel blant annet. Tror Seb slettet det. Det er nærbilde av ansiktet hans med solbriller hvor han ligger på solsengen. Husker ikke om det var før eller etter pizzaspisingen.
Velinda Skrevet i går, 14:37 #27780 Skrevet i går, 14:37 Syns rosebukettene er kjempe stygg,store vulgær og litt morbid men er vel litt den stilen de kjører i Dubai for å vise hvor mye de elsker noen😬 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå