Tippsi Skrevet 12 timer siden #27381 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Håper den der reality serien flopper så enormt.. 😂 Ja hva er det egentlig å lage serie av..vi er jo servert alt på snap.. 🙈, kaffe, shopping haul og matsvinn 3 7
Tenkeselv Skrevet 10 timer siden #27382 Skrevet 10 timer siden Tippsi skrev (1 time siden): Ja hva er det egentlig å lage serie av..vi er jo servert alt på snap.. 🙈, kaffe, shopping haul og matsvinn Bare vent å se, blodfansen kommer til å gå mann av huset for å se 😂 Hun er jo Norges Kardashian vettu, i følge henne selv og sine kultmedlemmer😅 1 3
Miimosa Skrevet 9 timer siden #27383 Skrevet 9 timer siden Jeg fulgte med på snappen daglig helt frem til nyttårsaften når hun plutselig ble MIA. Etter det har jeg hatt litt vanskeligheter med å henge med. Tror hun restartet hjernen min og frigjorde den. For nå trykker jeg ikke inn daglig lenger, jeg trykker meg av og til veldig fort igjennom noen snapper til jeg gir opp og finner noe annet å se på. Min tanke er jo da at jeg ikke kan være alene om dette. Spørsmålet blir om hun merker ett skifte på views å engasjement? For jeg merker at jeg har «skiftet» min måte å se på henne på. Bare en tanke fra en som har fulgt med daglig i mange år. Jeg tror muligens ikke det var så lurt å bråstoppe nabo content å late som det ikke eksisterte. 15 3
Sirah Skrevet 8 timer siden #27384 Skrevet 8 timer siden Miimosa skrev (23 minutter siden): Jeg fulgte med på snappen daglig helt frem til nyttårsaften når hun plutselig ble MIA. Etter det har jeg hatt litt vanskeligheter med å henge med. Tror hun restartet hjernen min og frigjorde den. For nå trykker jeg ikke inn daglig lenger, jeg trykker meg av og til veldig fort igjennom noen snapper til jeg gir opp og finner noe annet å se på. Min tanke er jo da at jeg ikke kan være alene om dette. Spørsmålet blir om hun merker ett skifte på views å engasjement? For jeg merker at jeg har «skiftet» min måte å se på henne på. Bare en tanke fra en som har fulgt med daglig i mange år. Jeg tror muligens ikke det var så lurt å bråstoppe nabo content å late som det ikke eksisterte. Enig. Jeg har også fulgt henne daglig en ganske god stund. Jeg har ikke sett absolutt alt så klart, men var innom å glodde litt mer eller mindre hver dag. Etter nyttårsaften blir det mindre og mindre og nå følger jeg nesten bare med her i tråden og trykker meg bare inn om det blir nevnt noe spennende her som jeg har lyst til å se selv 🤷♀️ 8 1
Miimosa Skrevet 8 timer siden #27385 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (4 minutter siden): Enig. Jeg har også fulgt henne daglig en ganske god stund. Jeg har ikke sett absolutt alt så klart, men var innom å glodde litt mer eller mindre hver dag. Etter nyttårsaften blir det mindre og mindre og nå følger jeg nesten bare med her i tråden og trykker meg bare inn om det blir nevnt noe spennende her som jeg har lyst til å se selv 🤷♀️ Takk! Godt jeg ikke er alene! Hva tenker du at gjorde at du datt av lasset? 1
Oline5 Skrevet 8 timer siden #27386 Skrevet 8 timer siden Miimosa skrev (36 minutter siden): Jeg fulgte med på snappen daglig helt frem til nyttårsaften når hun plutselig ble MIA. Etter det har jeg hatt litt vanskeligheter med å henge med. Tror hun restartet hjernen min og frigjorde den. For nå trykker jeg ikke inn daglig lenger, jeg trykker meg av og til veldig fort igjennom noen snapper til jeg gir opp og finner noe annet å se på. Min tanke er jo da at jeg ikke kan være alene om dette. Spørsmålet blir om hun merker ett skifte på views å engasjement? For jeg merker at jeg har «skiftet» min måte å se på henne på. Bare en tanke fra en som har fulgt med daglig i mange år. Jeg tror muligens ikke det var så lurt å bråstoppe nabo content å late som det ikke eksisterte. Akkurat det samme her, faktisk! Men hvem/hva er Mia?🫣😅 2
Tenkeselv Skrevet 8 timer siden #27388 Skrevet 8 timer siden (endret) Miimosa skrev (1 time siden): Jeg fulgte med på snappen daglig helt frem til nyttårsaften når hun plutselig ble MIA. Etter det har jeg hatt litt vanskeligheter med å henge med. Tror hun restartet hjernen min og frigjorde den. For nå trykker jeg ikke inn daglig lenger, jeg trykker meg av og til veldig fort igjennom noen snapper til jeg gir opp og finner noe annet å se på. Min tanke er jo da at jeg ikke kan være alene om dette. Spørsmålet blir om hun merker ett skifte på views å engasjement? For jeg merker at jeg har «skiftet» min måte å se på henne på. Bare en tanke fra en som har fulgt med daglig i mange år. Jeg tror muligens ikke det var så lurt å bråstoppe nabo content å late som det ikke eksisterte. Jeg tror hun ble litt tatt på fersken i eget spill da Pierre la ut bildet som han gjorde. Man kan si det ikke var naboen så mye man vil, men det tror jeg ikke noe på. Samt hvorfor skulle akkurat den snappen bli så brått fjernet da ? Alt tok en vending da, å man merket en klar endring i henne etter det. Forsvant brått fra skjermen uten noen forklaring, for å reise til Maldivene osv osv med påfølgende babbel når hun først var tilbake igjen. Samt det at hun ikke nevner noe om naboen i det hele tatt er merkverdig, å klart de av oss som e oppegående legger merke til. Fra tidligere klokkeslett på nyttårsaften der hun prater om at de kanskje kan ha en fremtid, tenk hvis han frir kl 00.00 osv osv 🙄 Noe skjedde der, å den røde tråden som hun har klart å "lure/engasjere" sine blodfans med falt jo i grus når Pierre delte det bildet. Kudos til deg Pierre for det vil jeg personlig si, for det kyniske spillet for galleriet med denne "naboen" ha gått for langt. Jeg tror mange av de vanlige følgerne eller som bare titter innom henne Snap fikk en oppvåkning der og , at vi her inne og andre steder som stiller oss kritisk til flere ting ikke er så "dumme" eller troll allikevel. Men dette er bare hva jeg tror, at hun merker fall i engasjement, hun leser her inne under falsk bruker (som hun selv har sagt). Men hva skal hun gjøre utenom Naboen, sex og snabelsafari som content ? Ligge i senga, lage iskaffe, shoppe ??? Det er seriøst fascinerende at noen kan være så oppslukt at de synes det er et content verdt å følge med på, til det punkt av hun blir mangemillionær 🤷♀️ Rett og slett skremmende å se på. Endret 7 timer siden av Tenkeselv Rettet på skrivefeil 2 13
Sirah Skrevet 8 timer siden #27389 Skrevet 8 timer siden Miimosa skrev (22 minutter siden): Takk! Godt jeg ikke er alene! Hva tenker du at gjorde at du datt av lasset? Jeg begynte egentlig å falle av lasset julen 2024. Følte at hun forandret væremåte en del på den tiden. Før det syntes jeg hun hadde mer spennende content og hun hadde fremdeles beina sånn nogenlunde plantet på jorda. Men plutselig mistet hun fullstendig bakkekontakt, alt dreide seg om shopping og lux lux lux. Jeg ble direkte uvel av å se på noen av haulene hennes. Jeg har likevel fulgt med gjennom 2025 fordi man fremdeles innimellom kunne skimte "gamle Isabel" som jeg likte godt å følge - og sikkert mye av gammel uvane. I tillegg så er denne tråden en stor guilty pleasure, så da ble det til at man tittet innom så si daglig uansett. Men rundt nyttår så merket jeg også at jeg egentlig hadde fått nok. Nå kan det gå flere dager mellom hver gang jeg er innom (selv om jeg fremdeles elsker denne tråden og alle de teite kranglene og diskusjonene som finnes her 😅) og de gangene jeg er innom så ser jeg noen få snap og ut igjen. Det fenger kort og greit ikke på samme måte mer? Noe av grunnen tror jeg er at Isabel er på et så dårlig sted selv, noe som så klart er veldig trist for henne. Dermed klarer hun heller ikke å engasjere på den måten som hun klarte tidligere. Tidligere virket det som om hun oppriktig likte å snappe og dele dagene sine, nå sitter jeg igjen med en følelse av at hun gjør det kunn fordi hun "må". Da er det heller ikke så spennende å følge med. Jeg tror også @Tenkeselv har mye rett i innlegget sitt, så skal ikke gjenta det hun har skrevet. Når Naboen forsvant som content så forsvant også en del av "spenningen". Hvordan skal hun toppe den lissom? 2 1 5
Miimosa Skrevet 8 timer siden #27390 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Jeg begynte egentlig å falle av lasset julen 2024. Følte at hun forandret væremåte en del på den tiden. Før det syntes jeg hun hadde mer spennende content og hun hadde fremdeles beina sånn nogenlunde plantet på jorda. Men plutselig mistet hun fullstendig bakkekontakt, alt dreide seg om shopping og lux lux lux. Jeg ble direkte uvel av å se på noen av haulene hennes. Jeg har likevel fulgt med gjennom 2025 fordi man fremdeles innimellom kunne skimte "gamle Isabel" som jeg likte godt å følge - og sikkert mye av gammel uvane. I tillegg så er denne tråden en stor guilty pleasure, så da ble det til at man tittet innom så si daglig uansett. Men rundt nyttår så merket jeg også at jeg egentlig hadde fått nok. Nå kan det gå flere dager mellom hver gang jeg er innom (selv om jeg fremdeles elsker denne tråden og alle de teite kranglene og diskusjonene som finnes her 😅) og de gangene jeg er innom så ser jeg noen få snap og ut igjen. Det fenger kort og greit ikke på samme måte mer? Noe av grunnen tror jeg er at Isabel er på et så dårlig sted selv, noe som så klart er veldig trist for henne. Dermed klarer hun heller ikke å engasjere på den måten som hun klarte tidligere. Tidligere virket det som om hun oppriktig likte å snappe og dele dagene sine, nå sitter jeg igjen med en følelse av at hun gjør det kunn fordi hun "må". Da er det heller ikke så spennende å følge med. Jeg tror også @Tenkeselv har mye rett i innlegget sitt, så skal ikke gjenta det hun har skrevet. Når Naboen forsvant som content så forsvant også en del av "spenningen". Hvordan skal hun toppe den lissom? Tidslinjen vår for fallende interesse er veldig lik egentlig. Jeg merket også at interessen min dalte så fort hun begynte å snakke om å flytte/kjøpe Villa. Jeg vet egentlig ikke hvorfor men jeg tror mye av det jeg finner interessant nå er at hun bor i downtown. Det at hun bor i downtown Dubai gir liksom litt følelsen av lyx, glamour, gossip girl og sex and the city. Det gir en illusjon av tilgjengelighet og spenning. Jeg er redd for at innholdet hennes rett å slett vil bli dørgende kjedelig om hun flytter. Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil flytte ut av byen før hun er klar for mann og barn. Hvor mye tror dere at hun faktisk kommer til å reise inn til byen igjen? Og jeg ville tro det blir veldig mye content fra baksetet på en bil. 1 4
Sirah Skrevet 7 timer siden #27391 Skrevet 7 timer siden Miimosa skrev (3 minutter siden): Tidslinjen vår for fallende interesse er veldig lik egentlig. Jeg merket også at interessen min dalte så fort hun begynte å snakke om å flytte/kjøpe Villa. Jeg vet egentlig ikke hvorfor men jeg tror mye av det jeg finner interessant nå er at hun bor i downtown. Det at hun bor i downtown Dubai gir liksom litt følelsen av lyx, glamour, gossip girl og sex and the city. Det gir en illusjon av tilgjengelighet og spenning. Jeg er redd for at innholdet hennes rett å slett vil bli dørgende kjedelig om hun flytter. Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil flytte ut av byen før hun er klar for mann og barn. Hvor mye tror dere at hun faktisk kommer til å reise inn til byen igjen? Og jeg ville tro det blir veldig mye content fra baksetet på en bil. Helt enig med deg! Mye av grunnen til at jeg likte Isabel så godt når jeg først begynte å følge henne var nettopp det du beskriver her. Hun viste sider av et liv sånne som meg bare kan drømme om! Det var lyx, det var beach clubs, kule middager, titte innom Chanel, Dior og de andre butikkene jeg ikke engang tør å gå inn i... Hun reiste til spennende steder og tok oss med i kulissene på et liv de fleste av oss aldri vil få. Ikke at drømmen min er å bo i Dubai og handle på Chanel, men du ser greia. På samme tid var hun også fremdeles ganske jordnær, hun var morsom og søt. Det var så klart ikke alt på den tiden jeg likte, men det finnes vel ikke et eneste menneske hvor man liker absolutt alle sider og som er uten feil? Mye av "sjarmen" for min del forsvant samtidig som hun ble fullstendig stormannsgal. Når hun skulle kjøpe Rolls Royce og ansette privatsjåfør, ansette privat kokk, dro kortet på Hermes på samme måte som kunn de aller ivrigste handler på Temu, og for å ikke snakke om all nettshoppingen... Jeg sier ikke at jeg noen gang har trodd at hun var venninnen min, langt derifra! Men jeg syntes likevel at hun var mer sjarmerende tidligere når hun var litt mer "en av oss"? Så klart er det ekstremt mentalt belastende og være så offentlig å dele så mye som hun har gjort over lang tid. Vil tro hun har brent seg skikkelig ut mentalt. I tillegg så har hun en så stor "fanklubb" som hele tiden forventer mer og mer og så har hun grepet fatt i det på feil måte. 7 3
Ellie25 Skrevet 7 timer siden #27392 Skrevet 7 timer siden Dere som har fulgt henne lenge og som likte henne før men som har mindre interesse nå: var familien hennes like synlig på snap før? Jeg spør for jeg har en teori om at familien «trekker» henne litt ned. Jeg personlig er ikke fan av hverken Isabel eller øvrig familie, men følger litt med på henne når hun ikke har familien på besøk. Jeg er ikke fan av «Pimpen radio» f.eks. Jeg begynte å følge snappen hennes i høst da jeg ble sykemeldt, aldri fulgt henne tidligere. 3 3
Sirah Skrevet 7 timer siden #27393 Skrevet 7 timer siden Ellie25 skrev (22 minutter siden): Dere som har fulgt henne lenge og som likte henne før men som har mindre interesse nå: var familien hennes like synlig på snap før? Jeg spør for jeg har en teori om at familien «trekker» henne litt ned. Jeg personlig er ikke fan av hverken Isabel eller øvrig familie, men følger litt med på henne når hun ikke har familien på besøk. Jeg er ikke fan av «Pimpen radio» f.eks. Jeg begynte å følge snappen hennes i høst da jeg ble sykemeldt, aldri fulgt henne tidligere. Nå kan jeg jo bare svare for meg selv. Når jeg begynte å følge henne så var det ca på det tidspunktet hvor Rami fikk gul stjerne. Hele snapchatverdenen var ganske ny for meg så jeg husker at jeg ikke skjønte et pøkk av det 😅 Men nei, de var ikke like synlige som de er nå. Jeg husker Pimpen som litt småklein på kamera hjemme i Oslo, Sidra nektet å la seg filme og Shehed var lissom bare innom innimellom. Rami tilbragte jo også mesteparten av tiden hjemme i Oslo. Jeg syntes det virker som om familien utnytter henne mer og mer. Når jeg begynte å følge henne så var det ikke snakk om at hun fikk bruke penger på Pimpen (annet enn på Gift Village) og nå er moren på storshopping med kortet hennes hele tiden. Sidra er jo også blitt tidenes Sugarbaby. Så klart skal litt dryppe på dem også når de hele tiden blir brukt som content, men jeg hadde skjems om jeg var dem.... Du hadde noen interessante tanker der! 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 6 timer siden #27394 Skrevet 6 timer siden Reåden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
smiiiley Skrevet 5 timer siden #27395 Skrevet 5 timer siden Miimosa skrev (1 time siden): Tidslinjen vår for fallende interesse er veldig lik egentlig. Jeg merket også at interessen min dalte så fort hun begynte å snakke om å flytte/kjøpe Villa. Jeg vet egentlig ikke hvorfor men jeg tror mye av det jeg finner interessant nå er at hun bor i downtown. Det at hun bor i downtown Dubai gir liksom litt følelsen av lyx, glamour, gossip girl og sex and the city. Det gir en illusjon av tilgjengelighet og spenning. Jeg er redd for at innholdet hennes rett å slett vil bli dørgende kjedelig om hun flytter. Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil flytte ut av byen før hun er klar for mann og barn. Hvor mye tror dere at hun faktisk kommer til å reise inn til byen igjen? Og jeg ville tro det blir veldig mye content fra baksetet på en bil. Stiller meg i rekken for nokså lik tidslinje. Jeg tror jeg har nevnt det før, men jeg falt av når hun avslutta med naboen for 2-3 gang. Var det rundt jul 2024? Er innom innimellom. Kan fort gå ukesvis mellom hver gang. Sist jeg var nysgjerrig nok, var når hun kom tilbake etter pausen. Mye mulig jeg hadde falt av uansett, selv om det ikke hadde blitt slutt med naboen, da jeg rundt den tiden sluttet å fulle med på de fleste. Ble skremt over hvor mye tid det gikk på skjermen, så hadde vel en liten detox. Prøver å holde snap til det minimale. Men nysgjerrig blir man av og til, det må jeg innrømme. Heldigvis har ikke nysgjerrigheten vært stor nok siden hun kom tilbake fra pausen. Maldivenecontent er for meg like gøy som å se maling tørke. Men det er bare fordi jeg ikke er så glad i strandlivet selv. Nye bikinier som ble diskutert her inne burde kanskje trigge en form for nysgjerrighet, men nei. Hvis jeg skal bli interessert i å bruke tid på hennes snap (og snap generelt) måtte det vært annerledes reisecontent. Se mer av verden. Og da mener jeg å se mer. Ikke taste test av iskaffe, bare i et annet land 🙈 selv om contentet ikke er min cup of tea lengre, så syns jeg hun er en søt dame, og har fått inntrykk av at hun har et godt hjerte. 4
Zenhouse Skrevet 5 timer siden #27396 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Nå kan jeg jo bare svare for meg selv. Når jeg begynte å følge henne så var det ca på det tidspunktet hvor Rami fikk gul stjerne. Hele snapchatverdenen var ganske ny for meg så jeg husker at jeg ikke skjønte et pøkk av det 😅 Men nei, de var ikke like synlige som de er nå. Jeg husker Pimpen som litt småklein på kamera hjemme i Oslo, Sidra nektet å la seg filme og Shehed var lissom bare innom innimellom. Rami tilbragte jo også mesteparten av tiden hjemme i Oslo. Jeg syntes det virker som om familien utnytter henne mer og mer. Når jeg begynte å følge henne så var det ikke snakk om at hun fikk bruke penger på Pimpen (annet enn på Gift Village) og nå er moren på storshopping med kortet hennes hele tiden. Sidra er jo også blitt tidenes Sugarbaby. Så klart skal litt dryppe på dem også når de hele tiden blir brukt som content, men jeg hadde skjems om jeg var dem.... Du hadde noen interessante tanker der! Enig med det du skriver altså. Eneste jeg vil tillegge er at jeg husker også på den tiden du beskriver, at jeg reagerte på veldig vulgært språk mellom henne og moren. Snakket om «pikk» osv. Moren ble veldig populær en periode der , med egen Instagram. Men tror ikke den ble det helt store. Lurer på om den het «mammaraad»?? 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #27397 Skrevet 5 timer siden Zenhouse skrev (7 minutter siden): Enig med det du skriver altså. Eneste jeg vil tillegge er at jeg husker også på den tiden du beskriver, at jeg reagerte på veldig vulgært språk mellom henne og moren. Snakket om «pikk» osv. Moren ble veldig populær en periode der , med egen Instagram. Men tror ikke den ble det helt store. Lurer på om den het «mammaraad»?? Ja det har du helt rett i! Det husker jeg også! Nei tror ikke den tok helt av, eventuelt så ble den ikke fulgt opp. mamma.raad heter den og 16,7K følgere. Så er jo en relativt stor konto. Ikke lagt ut noe siden 2023.
LorettaLynn Skrevet 5 timer siden #27398 Skrevet 5 timer siden Miimosa skrev (3 timer siden): Jeg fulgte med på snappen daglig helt frem til nyttårsaften når hun plutselig ble MIA. Etter det har jeg hatt litt vanskeligheter med å henge med. Tror hun restartet hjernen min og frigjorde den. For nå trykker jeg ikke inn daglig lenger, jeg trykker meg av og til veldig fort igjennom noen snapper til jeg gir opp og finner noe annet å se på. Min tanke er jo da at jeg ikke kan være alene om dette. Spørsmålet blir om hun merker ett skifte på views å engasjement? For jeg merker at jeg har «skiftet» min måte å se på henne på. Bare en tanke fra en som har fulgt med daglig i mange år. Jeg tror muligens ikke det var så lurt å bråstoppe nabo content å late som det ikke eksisterte. Jeg syntes det var gøy inntil pengene kom og tok hele familien. Hvis jeg titter innom nå som jeg nesten aldri gjør blir jeg nesten litt kvalm. Bikinier, tynne kropper, store pupper, store lepper og lyseblå tenner. Også den setningen som alle damene bruker: «Hei mine fininger», «Hei mine fine», «Hei mine elsklinger». For ikke å glemme sminkingen…zzzzzz Nei takk! Ser heller på kaniner på Instagram. 4 7
refill Skrevet 4 timer siden #27399 Skrevet 4 timer siden Mathilda Linnea på tur igjen, og jeg skriver det her siden jeg vet flere andre liker å følge henne på tur 😊
Heike72 Skrevet 4 timer siden #27400 Skrevet 4 timer siden Ellie25 skrev (3 timer siden): Dere som har fulgt henne lenge og som likte henne før men som har mindre interesse nå: var familien hennes like synlig på snap før? Jeg spør for jeg har en teori om at familien «trekker» henne litt ned. Jeg personlig er ikke fan av hverken Isabel eller øvrig familie, men følger litt med på henne når hun ikke har familien på besøk. Jeg er ikke fan av «Pimpen radio» f.eks. Jeg begynte å følge snappen hennes i høst da jeg ble sykemeldt, aldri fulgt henne tidligere. Jeg fulgte mye med fra hun begynte å vokse på snap og til begynnelsen av 2025. Familien var ikke så synlig på snap da hun bodde i Oslo. Bare et glimt her og der. Søstrene ønsket ikke å være noe særlig med da heller. De har jo kun startet med dette for penger og hadde aldri klart seg uten Isabels følgere. Hele denne bøtteballetten og slik de framstår gir avsmak. Håper at 2026 er det året influensere avfølges og at folk finner på noe mer fornuftig å bruke tida si på. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå