Tenkeselv Skrevet 19 timer siden #27261 Skrevet 19 timer siden Sunshade83 skrev (19 minutter siden): Den sjatterte i lillafarger så ganske fin ut, men underdelen var håpløs. Det er heller ikke hold i bikinioverdelene. Hadde håpet på en mye bedre kolleksjon og hun nevnte jo det med svømmekjolen. Svømmeskjørt hadde vært mye bedre enn de mini underdelene eller de uformelige boxershortsene. Hadde heller håpet på noe slik men gjerne perledetaljer på stoppene og mellom koppene og trådene på underdelen. Eller noe i stil som den turkise bikinien, men med litt flere detaljer som dråper. 100 % enig med deg, men føler vel at I egentlig bare velger det som ser bra ut på henne , selv om hun stadig skal presisere at det er for alle fasonger. i mine øyne så var det ikke mye flatterende med noen av de bikinien (spesielt) trusene på pluss size modellen. Det er ikke flatterende at magen henger ut under for trusen er så smal på sidene. At modellen er komfortabel med det er en ting, hun får betalt for å være modell liksom. Men jeg tror ikke de fleste som har litt ekstra ville følt seg komfortabel med at magen henger ut under 🤷♀️ 4 16
Princess_81 Skrevet 17 timer siden #27262 Skrevet 17 timer siden refill skrev (6 timer siden): Hørte den jeg og. Litt skuffet. Hun skulle jo holde seg unna sånt fordi hun likte seg selv bedre med naturlige features. Edit: ikke personlig skuffet, men på hennes vegne. Hun er en lystløgner 2 1 5
Princess_81 Skrevet 17 timer siden #27263 Skrevet 17 timer siden Synes det er ekkelt og creepy at Rami er med på alle bikini shoots vet han filmer for hun men alikevel… jeg syns det er ekkelt ligge flekke seg i bikini ei lita string bikini som nesten viser alt ligge å flekke seg sånn foran broren sin…. 😫i min verden er det ikke normalt. 4 7
Sirah Skrevet 17 timer siden #27264 Skrevet 17 timer siden Heike72 skrev (5 timer siden): Kanskje en grunn til at hun ikke henger så mye med dem også? Marina og Linda virker som oppegående og mer fornuftige damer å være venninne med. Enig med deg i dette. 1 1
Heike72 Skrevet 16 timer siden #27265 Skrevet 16 timer siden agent skrev (6 timer siden): Sånn personlig synes jeg det er merkelig å kalle dem venninner, jeg ville kalt dem bekjente. Dette er personer hun har blitt kjent med i Dubai. Synes det er altfor lite kontakt(møtes) til å kalle det venninner. Det gjelder de alle Ma, Jo,Mat,Em og Li , virker så kunstig. Ja, de får jo følgere da når de henger med Isabel. Isabel kalte jo vippedama og frisøren hun hadde i Norge for gode venninner også, men hun var jo bare sammen med dem når hun fikk ordnet vipper eller hår. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #27266 Skrevet 16 timer siden (endret) Så nå tjener Sidra også penger på snap og skal flytte til Dubai.. Altså, med en gang de begynner å håve inn med masse penger (lett tjente på snap) så flykter de alle landet for å slippe skatten…. Norge trenger de ikke lengre etter snap kom inn i bilde. Ganske provoserende.😡 Goder skal de ha men bidrar lite tilbake. Nå får resten av gjengen også bare pelle seg ut av Norge! Jævla freeloader familie…. Endret 16 timer siden av Tuppenoglillemor12 3 2 11
Maia3 Skrevet 16 timer siden #27267 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Så nå tjener Sidra også penger på snap og skal flytte til Dubai.. Altså, med en gang de begynner å håve inn med masse penger (lett tjente på snap) så flykter de alle landet for å slippe skatten…. Norge trenger de ikke lengre etter snap kom inn i bilde. Ganske provoserende.😡 Goder skal de ha men bidrar lite tilbake. Nå får resten av gjengen også bare pelle seg ut av Norge! Jævla freeloader familie…. Egoister de lux 4 3
LorettaLynn Skrevet 16 timer siden #27268 Skrevet 16 timer siden Av alle byer i verden er liksom Dubai lykken? Forstå det den som kan. Blir spennende å se hvem som kommer pilende «hjem» hvis det bryter ut storkrig mellom USA og Iran. 5 9
Snuppa82 Skrevet 15 timer siden #27269 Skrevet 15 timer siden 3 hours ago, Tenkeselv said: 100 % enig med deg, men føler vel at I egentlig bare velger det som ser bra ut på henne , selv om hun stadig skal presisere at det er for alle fasonger. i mine øyne så var det ikke mye flatterende med noen av de bikinien (spesielt) trusene på pluss size modellen. Det er ikke flatterende at magen henger ut under for trusen er så smal på sidene. At modellen er komfortabel med det er en ting, hun får betalt for å være modell liksom. Men jeg tror ikke de fleste som har litt ekstra ville følt seg komfortabel med at magen henger ut under 🤷♀️ Når jeg var ung var det store mørke klær for å skjule seg under som var tingen. Heldigvis er man gått bort fra det og folk tar på seg bikini i den kroppen de har. Hva andre syns er flatterende er en mening man kan holde for seg selv. SEr mange med slike bikini i alle størrelser og de velger å kjøpe og bruke de selv, så da mener de at det er bra nok for sin kropp. Jeg syns kroppspositivitet er supert og bra for de som vokser opp nå. For meg som er 40 så er ikke bikini noe jeg er komfortabel i uansett, å jeg er helt normal, ikke stor , ikke noe "heng" og heller ikke syltynn. 4
Classy Skrevet 15 timer siden #27270 Skrevet 15 timer siden Princess_81 skrev (21 timer siden): Å nyeste bikiniene hennes er drit stygge sorry men det er de helt vanlige og kjedelige. De i fjor var fine de med charms og litt gull detaljer men de i år ser ikke ut Isabel burde snart lære seg å velge riktig str i bikini-overdeler..Ser kun vulgært ut når hun alltid velger dem en str mindre enn hun egentlig burde ha.. 3 3
hjerteis Skrevet 15 timer siden #27271 Skrevet 15 timer siden Har hatt en IR pause, og hva kommer jeg tilbake til? En bikinikolleksjon som ikke ser ut? 👀 Godt jobba 🙈 Synes jo oppriktig at den blå i forrige var veldig fin, men samtlige denne runda bommer på alt fra farge til snitt og mønster 😬 4 6
hjerteis Skrevet 15 timer siden #27272 Skrevet 15 timer siden Og!! Hun som var så imot å ta botox, har nå tatt? Altså.... nei, dama eier ikke integritet. 3 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #27273 Skrevet 15 timer siden LorettaLynn skrev (33 minutter siden): Av alle byer i verden er liksom Dubai lykken? Forstå det den som kan. Blir spennende å se hvem som kommer pilende «hjem» hvis det bryter ut storkrig mellom USA og Iran. Dubai er lykken pga null skatt…. 2 2
Underveis Skrevet 14 timer siden #27274 Skrevet 14 timer siden (endret) Enten har Isabel kommet med hint et par ganger, eller så driver hun og bare teaser, fordi; Hun sa til Rami da det var snakk om at han skulle ta med Zaza på Valentinesdate at de kanskje skulle dobbeldate, og i dag da hun sa at hun ville legge ut bilde på Insta for "the boys", så sier hun med en gang etterpå at hun vil legge ut bilde for "one boy", og snur seg brått bort smilende. Siste dagen i Dubai, da hun og moren var på kjøpesenteret, så høres det ut som en norsk mann i bakgrunnen som responderer på noe Isabel sier, og Isabel svarer "jaah" med en gang, så denne mannen måtte vel gå ved siden av henne.🤔 Endret 14 timer siden av Underveis 1 1
LorettaLynn Skrevet 14 timer siden #27275 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden): Dubai er lykken pga null skatt…. Så klart! Penger er alt. For en trist flokk egentlig. På mange måter er det synd på dem når alt er så snevert. Fame og penger. 4 4
hjerteis Skrevet 14 timer siden #27276 Skrevet 14 timer siden Underveis skrev (24 minutter siden): Enten har Isabel kommet med hint et par ganger, eller så driver hun og bare teaser, fordi; Hun sa til Rami da det var snakk om at han skulle ta med Zaza på Valentinesdate at de kanskje skulle dobbeldate, og i dag da hun sa at hun ville legge ut bilde på Insta for "the boys", så sier hun med en gang etterpå at hun vil legge ut bilde for "one boy", og snur seg brått bort smilende. Siste dagen i Dubai, da hun og moren var på kjøpesenteret, så høres det ut som en norsk mann i bakgrunnen som responderer på noe Isabel sier, og Isabel svarer "jaah" med en gang, så denne mannen måtte vel gå ved siden av henne.🤔 Var det ikke over med naboen for ca et kvarter siden? 🙈 1 3
Ellie25 Skrevet 14 timer siden #27277 Skrevet 14 timer siden Hun har hintet mye om ny flamme i det siste, alt dette snakket om at hun må kjøpe sexy undertøy også. Enig med dere ang bikiniene, ingen av dem jeg har sett hittil som jeg har vært i nærheten av fristet til å skulle kjøpe. Merkelig at hun har tatt botox nå, hun sa jo for ikke så lenge siden at hun synes hun selv var penere uten 🤷♀️ Skifter mening fort 🙈 1 4
smiiiley Skrevet 14 timer siden #27278 Skrevet 14 timer siden Princess_81 skrev (3 timer siden): Hun er en lystløgner De gangene jeg har hørt henne snakke om botox, så har hun vært ganske tydelig på at akkratt nå så liker hun seg best uten, men at dette kan endre seg. Vet ikke hvordan du tolker det som løgn om hun har tatt litt botox nå. 5
smiiiley Skrevet 14 timer siden #27279 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Så nå tjener Sidra også penger på snap og skal flytte til Dubai.. Altså, med en gang de begynner å håve inn med masse penger (lett tjente på snap) så flykter de alle landet for å slippe skatten…. Norge trenger de ikke lengre etter snap kom inn i bilde. Ganske provoserende.😡 Goder skal de ha men bidrar lite tilbake. Nå får resten av gjengen også bare pelle seg ut av Norge! Jævla freeloader familie…. Vet ikke om det hjelper på sinnet ditt, men tror Isabel har betalt mye mer i skatt enn mora og faren har fått i trygd tilsammen siden de kom til Norge. Kan sikker plusse på en god del til. Selv om alle søsknene flytter ut så går nok Norge i pluss. Jeg er ikke for at man skal flytte ut for å slippe skatt altså, men slike uttalelser du kommer med i siste to setningene er lavmål, selv for hatere på KG. 3
refill Skrevet 14 timer siden #27280 Skrevet 14 timer siden Underveis skrev (42 minutter siden): Enten har Isabel kommet med hint et par ganger, eller så driver hun og bare teaser, fordi; Hun sa til Rami da det var snakk om at han skulle ta med Zaza på Valentinesdate at de kanskje skulle dobbeldate, og i dag da hun sa at hun ville legge ut bilde på Insta for "the boys", så sier hun med en gang etterpå at hun vil legge ut bilde for "one boy", og snur seg brått bort smilende. Siste dagen i Dubai, da hun og moren var på kjøpesenteret, så høres det ut som en norsk mann i bakgrunnen som responderer på noe Isabel sier, og Isabel svarer "jaah" med en gang, så denne mannen måtte vel gå ved siden av henne.🤔 Jeg har en konspirasjonsteori 😅 Wilhelm 😅 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå