Snuppa82 Skrevet 18 timer siden #27221 Skrevet 18 timer siden 6 minutter siden, Horisonten said: Hun fyller på leppene. Nesa, brystene og rumpa er operert. Bare å google Isabel, så ser du stor forskjell på før og nå, selvom hun har blitt eldre. Er det ikke Sidra de prater om? 3
Horisonten Skrevet 18 timer siden #27222 Skrevet 18 timer siden Snuppa82 skrev (Akkurat nå): Er det ikke Sidra de prater om? Åja, da leste jeg feil. Mente Isabel. Sidra vet jeg ikke om. Har ikke fulgt med på henne. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #27223 Skrevet 17 timer siden Horisonten skrev (43 minutter siden): Åja, da leste jeg feil. Mente Isabel. Sidra vet jeg ikke om. Har ikke fulgt med på henne. Sidra er naturlig i frontparti ja😅 men har operert nese og fyller i lepper . Akkurat som Shehed… 1 1 4
fredsliijle Skrevet 17 timer siden #27224 Skrevet 17 timer siden Nobetterthanaman skrev (6 timer siden): What? Fortell😅 Trenger ikke å gå lengre enn den episoden med Alex?? Når de var i Hellas, hvis jeg husker riktig nå? Der de snakket om hvor feit hun var osv... at folk forguder hun derre pga de søstrene, fatter jeg ikke.. hva er det å se opp til?? Hva gode ting har de oppnådd..?? Der man kan si, oi, det er et godt forbilde for oss menneskene??? Jakte på menn ? Penger ? Lykke, ? , lykke kan ikke kjøpes ... 6
Sirah Skrevet 17 timer siden #27225 Skrevet 17 timer siden Horisonten skrev (1 time siden): Hun fyller på leppene. Nesa, brystene og rumpa er operert. Bare å google Isabel, så ser du stor forskjell på før og nå, selvom hun har blitt eldre. Var Sidra vi snakket om ja
Princess_81 Skrevet 17 timer siden #27226 Skrevet 17 timer siden Hun har ivorie shoot men hvorfor bruker de ikke ivorie rettetang og ivorie krølltang som hun sier er de aller beste og at hun kun bruker de🤣liar liar liar 1 7
Princess_81 Skrevet 17 timer siden #27227 Skrevet 17 timer siden Princess_81 skrev (Akkurat nå): Hun har ivorie shoot men hvorfor bruker de ikke ivorie rettetang og ivorie krølltang som hun sier er de aller beste og at hun kun bruker de🤣liar liar liar 5
Ellie25 Skrevet 17 timer siden #27228 Skrevet 17 timer siden Helt vanlig at stylistene har med egen sminke og utstyr. De vil gjerne ikke bruke annet, de vil bruke det de er vant med. 1 8
Teflonhjernen Skrevet 17 timer siden #27229 Skrevet 17 timer siden agent skrev (2 timer siden): Hun kommer opp på utforsk. Med ett bilde der hun sitter i en bikini. Er de leppene naturlig? Leppene blir jo bare større og større på både Sidra og Isabel syntes jeg. Det er så absolutt ikke pent, er jo snart bare lepper i ansiktet på de. Veldig synd at de ikke ser det selv eller at noen «voksne « kan fortelle de at det absolutt ikke finnes pent. 1 1 3
Princess_81 Skrevet 17 timer siden #27230 Skrevet 17 timer siden Ellie25 skrev (5 minutter siden): Helt vanlig at stylistene har med egen sminke og utstyr. De vil gjerne ikke bruke annet, de vil bruke det de er vant med. Når det er ivorie shoot burde hun vel bruke sine egne som hun har sagt at hun KUN bruker selvom hun har stylister hun juger så det renner av hele kjerringa 6
Ellie25 Skrevet 16 timer siden #27231 Skrevet 16 timer siden Princess_81 skrev (Akkurat nå): Når det er ivorie shoot burde hun vel bruke sine egne som hun har sagt at hun KUN bruker selvom hun har stylister hun juger så det renner av hele kjerringa Hvorfor skal hun droppe å bruke stylist for å bruke egne verktøy? Mye å kritisere Isabel for, men skjønner ikke greia her altså. Hun hadde blitt oppfattet som svært vanskelig dersom hun insisterte på at stylisten skulle bruke et verktøy hun ikke er kjent med. 1 6
Princess_81 Skrevet 16 timer siden #27232 Skrevet 16 timer siden Å nyeste bikiniene hennes er drit stygge sorry men det er de helt vanlige og kjedelige. De i fjor var fine de med charms og litt gull detaljer men de i år ser ikke ut 1 6
Ellie25 Skrevet 16 timer siden #27233 Skrevet 16 timer siden Jeg har også utstyr jeg foretrekker å style håret mitt med, men jeg tar jo ikke med dem til frisøren og «tvinger» frisøren til å bruke mitt utstyr når jeg er der. Blir samme greia med en profesjonell stylist på en fotoshoot 1 4
Princess_81 Skrevet 16 timer siden #27234 Skrevet 16 timer siden Ellie25 skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal hun droppe å bruke stylist for å bruke egne verktøy? Mye å kritisere Isabel for, men skjønner ikke greia her altså. Hun hadde blitt oppfattet som svært vanskelig dersom hun insisterte på at stylisten skulle bruke et verktøy hun ikke er kjent med. Hun har sagt hun har med eget. Men hun lyver som vanlig. Å spesielt på en ivorie shoot burde hu jo bedt de bruke hennes beeeeeste🤣 4
Ellie25 Skrevet 16 timer siden #27235 Skrevet 16 timer siden Princess_81 skrev (1 minutt siden): Hun har sagt hun har med eget. Men hun lyver som vanlig. Å spesielt på en ivorie shoot burde hu jo bedt de bruke hennes beeeeeste🤣 Ivorie og Nude er ikke samme varemerker Som sagt kan hun ikke bare bestemme hva stylisten bruker 😊 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27236 Skrevet 14 timer siden Princess_81 skrev (2 timer siden): Når det er ivorie shoot burde hun vel bruke sine egne som hun har sagt at hun KUN bruker selvom hun har stylister hun juger så det renner av hele kjerringa Stemmer det.👏🏽👏🏽👏🏽 Dette har hun sagt flere ganger….. 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27237 Skrevet 14 timer siden Princess_81 skrev (2 timer siden): Å nyeste bikiniene hennes er drit stygge sorry men det er de helt vanlige og kjedelige. De i fjor var fine de med charms og litt gull detaljer men de i år ser ikke ut Enig..😂 Fantastisk «designer» hun har….🤔👀 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27238 Skrevet 14 timer siden Hun der søsteren som er i Beverly hills nå har fortalt at det er facelift hun har gjort…. Dette syns jeg er tragisk i en alder av 30 ognoe.. og enda mer tragisk å fortelle detaljene om dette for å reklamere.. Er gjengen sin dette her ja!🙄😅🙈 2 5
fredsliijle Skrevet 13 timer siden #27239 Skrevet 13 timer siden Princess_81 skrev (3 timer siden): Unnskyld meg, men jeg er 36 år !! Og jeg ser yngre ut enn hun.. 3
Kønn Skrevet 12 timer siden #27240 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Enig..😂 Fantastisk «designer» hun har….🤔👀 Har hun designer fra Cubus? Cubus er bra nok for meg altså, men trodde ikke det var bra nok for I. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå