Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (19 minutter siden):

Hvilke plager? Hun ser høyst oppegående ut når det gjelder både det ene og det andre.  Plager henne ikke mye å gå på shopping i timevis når dattera betaler alt ihvertfall. Da er helsa på topp.

De er en virkelig "fattig " gjeng, som ikke har hverken moral eller verdier.

Alt som betyr noe er lyx, shopping, reiser,hjelp til alt ,operasjoner, ligge i senga, bestille alt av mat osv osv 

og når hun lander på Gardemoen er det på med nakkekragen,scam hele dama

• Liker 2
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (25 minutter siden):

Da tjener vel pappa noen høvdinger da….

Grei butikk det der🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Fantastisk dyktig av Isabel å ha sett akkurat den meldingen da må jeg si, av sikkert millioner av meldinger hun får hver dag 🙈🙊

Ikke var en "normal følger" 🙄
Det betyr jo da at det er en av bestevennene det da, for de fleste av oss som faktisk er normale ser at I selv ikke "forstår" hva normal betyr.

Det var dette som ble sagt, så noe mer enn det aner jeg ikke 😅

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (56 minutter siden):

Blir så provosert over den jævla familien nå at jeg blir forbanna! 😡 Snyltere.. Og jeg stor på mitt enda: «pakk og drit!» 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Du får ringe 40649113 (9-15) og tipse nav om trygdesvindel da vettu😉

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser det er flere som la merke til at I spiste med noen andre de siste dagene på Maldivene. Man ser at det er bestilt mye mere mat og drikke enn I gjøre alene og I filmet annerledes.  Tenker dette er noen som filmer henne. Jeg reagerte også på at hun snakket med noen når hun oppdaget delfinene utenfor villaen.

Screenshots fra Snapchat 

Screenshot_20260121_161645_Snapchat.jpg

Screenshot_20260122_210241_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Hvilke plager? Hun ser høyst oppegående ut når det gjelder både det ene og det andre.  Plager henne ikke mye å gå på shopping i timevis når dattera betaler alt ihvertfall. Da er helsa på topp.

Alt som betyr noe er lyx, shopping, reiser,hjelp til alt ,operasjoner, ligge i senga, bestille alt av mat osv osv 

Hadde vært morsomt om ett eller annet nyhets forum hadde en sak om sånne tilfeller. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Blir så provosert over den jævla familien nå at jeg blir forbanna! 😡 Snyltere.. Og jeg stor på mitt enda: «pakk og drit!» 

🎯

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (4 timer siden):

«Vanlige» mennesker har nok ikke råd til å reise til Joali i høysesong (misforstå meg rett, snakker ikke om alle - men veldig mange) for å stalke Isabel der.

Hvis viljen er stor nok får de/den ordnet det.

Endret av agent
Skrevet

Jeg la også merke til en skygge på brygga som ser ut som det er noen som filmer I når hun gikk ombord sjøflyet. Mistenker dette er noen som filmer I og det også er grunnen til at I hadde den lange pausen på Maldivene. 

Screenshot_20260123_152504_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Så fort hun lander i Norge kommer kragen på, alle plager forsvinner så for hun er på Dubai Mall.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Så fort hun lander i Norge kommer kragen på, alle plager forsvinner så for hun er på Dubai Mall.

Det er så smålig å sitte slik å mistro andre. Dere har sikkert hørt om sykdommer som blir verre i kulden? Tenk å misunne noen å være ufør. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sassya skrev (14 minutter siden):

Jeg la også merke til en skygge på brygga som ser ut som det er noen som filmer I når hun gikk ombord sjøflyet. Mistenker dette er noen som filmer I og det også er grunnen til at I hadde den lange pausen på Maldivene. 

Var ikke hun så sliten og full av 'angst".. derfor hun dro dit... virker ikke sånn hvis hun har et filmcrew på slep🙄   ... latterlig..,bare løgn. hun er no tydeligvis over knekken no når hun er tilbake i Dubai🙈.. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Tippsi skrev (1 minutt siden):

Var ikke hun så sliten og full av 'angst".. derfor hun dro dit... virker ikke sånn hvis hun har et filmcrew på slep🙄   ... latterlig..,bare løgn. hun er no tydeligvis over knekken no når hun er tilbake i Dubai🙈.. 

Ikke sant 🤔. Tenker det samme. Vi får se når tv serien kommer.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden):

Jaja… venta på det!☺️ Nå skal pimpen endre på utseende hun også… øyeløft🙄 

Må si den familien Raad lever lux livet 100%.. 😳😅 Lurer på hvordan det går med all sosial stønad osv hun får fra oss skattebetalere….

I bilen på vei til klinikken roper mora høyt: Isabel skal betale !

Og divaen selv angrer såååå mye på rumpeimplantatene at hun fraråder alle å gjøre det. Hvorfor I h......tar hun dem ikke ut da?  Så idiotisk 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Hallepalle2 skrev (44 minutter siden):

Det er så smålig å sitte slik å mistro andre. Dere har sikkert hørt om sykdommer som blir verre i kulden? Tenk å misunne noen å være ufør. 

Er så misunnelig, du kan ikke ha mer feil.

Men stemmer det ikke

Norge- Nakke krage på.

I Norge er hun skilte

Hun og ex mannen har tilgang på 2 kommunale leiligheter. 

Dubai- shopping 

I Midtøsten bor sammen med ex mannen, den sammen som hun er skilt fra i Norge.

Er ikke misunnelig på hykleriet de holder på med.

• Liker 2
  • Nyttig 17
Skrevet
Maia3 skrev (47 minutter siden):

Og divaen selv angrer såååå mye på rumpeimplantatene at hun fraråder alle å gjøre det. Hvorfor I h......tar hun dem ikke ut da?  Så idiotisk 

Syns det er trist å se måten mor utnytter henne på. Hu har jo ikke engang tunge øyelokk. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Tror helt ærlig det bare er spørsmål om tid før hun blir helt gjennomskua.. Toppen på kaka er at hun drar til Maldivene med filmcrew på slep og forteller «sine kjære elsklinger» at hun er så sliten og lei seg og utbrent….. Djiiiiiizez for ett kvinnfolk! 😳 Skjønner ikke folk greia eller? Hun er vel den mest kyniske, selvopptatte, løgnaktige dama som eksisterer på some?!🤔🤷🏼‍♀️ Den der ufordragelige familien der kan pelle seg langt ut av Norge i hvert fall sånn som de snylter på systemet.. 😡

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Sassya skrev (1 time siden):

Også har hun skyldt på psyken de dagene hun har vært avlogget. Og dette sitter tusenvis og heier på. Skremmende. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Hun er så beregnende. Sier det elsklingene vil høre og gjør seg selv ydmyk. Se, jeg innrømmer mine tabber, men bruker klær som fremhever plastikken… ja, ja, dobbeltmoral er bedre enn ingen moral….

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...