Tenkeselv Skrevet søndag kl. 21:59 #27101 Skrevet søndag kl. 21:59 Spania33 skrev (4 timer siden): Dette er så ironisk som det kan få godt an å bli - livredd for sine egne bestevenninner 😂 Hadde det vært folk med skumle hensikter så hadde de ikke gjort seg til kjenne på denne måten, da ville de ha ventet utenfor og ikke i bygningen. Hvordan viste hun at noen satt nede i lobbyen da ? Mulig jeg ikke fikk med meg at hun sa det altså. Men nå er jeg av den som ikke tror noe på at dette er sant heller 😅 4 4
Tenkeselv Skrevet søndag kl. 22:03 #27102 Skrevet søndag kl. 22:03 Celia skrev (5 minutter siden): Hvorfor tror dere det er noe crew som følger henne ? Har ingen tro på det- det tror jeg ikke hun hadde hatt energi til Fordi hun har selv sagt at hun er i avtale med en produksjonsselskap. Usikker om det var NRK, men når hun var hjemme til jul så var ikke den glammen hver dag for ikke noe Bare vent å se 2 3
agent Skrevet søndag kl. 22:15 #27103 Skrevet søndag kl. 22:15 Tenkeselv skrev (11 minutter siden): Fordi hun har selv sagt at hun er i avtale med en produksjonsselskap. Usikker om det var NRK, men når hun var hjemme til jul så var ikke den glammen hver dag for ikke noe Bare vent å se Tenk om de har leid noen lissom RS venninner, for litt drama. Hadde ikke overrasket meg. 🤣🤣 3 1
Anonym012 Skrevet søndag kl. 22:48 #27104 Skrevet søndag kl. 22:48 Natu skrev (9 timer siden): Måten Isabel har lagt opp sin Snap er jo oppskriften på hvordan man kan tiltrekke seg psykisk ustabile mennesker. Psykiske ustabile mennesker tiltrekker hverandre…. Hun har personlighet som spesielt tilrekker disse, hun er slik selv 4 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #27105 Skrevet 18 timer siden Celia skrev (9 timer siden): Hvorfor tror dere det er noe crew som følger henne ? Har ingen tro på det- det tror jeg ikke hun hadde hatt energi til Fordi hun har hatt mic festet på seg når hun var hjemme i julen, kamera folk er observert i speilbilde vindu etc.. pluss at hun har fortalt litt selv om ett produksjonsselskap hun har signert med… the list goes on.. 4 4
ollie1 Skrevet 14 timer siden #27106 Skrevet 14 timer siden Tenkeselv skrev (13 timer siden): Hvordan viste hun at noen satt nede i lobbyen da ? Mulig jeg ikke fikk med meg at hun sa det altså. Men nå er jeg av den som ikke tror noe på at dette er sant heller 😅 Høres litt merkelig ut. Hun sier det er høy sikkerhet i bygget, hvorfor ikke bare kontakte Security? Men hun var jo redd for at personen kanskje kunne komme i fengsel da🤔 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27107 Skrevet 14 timer siden (endret) Jaja… venta på det!☺️ Nå skal pimpen endre på utseende hun også… øyeløft🙄 Må si den familien Raad lever lux livet 100%.. 😳😅 Lurer på hvordan det går med all sosial stønad osv hun får fra oss skattebetalere…. Endret 14 timer siden av Tuppenoglillemor12 7 7
refill Skrevet 13 timer siden #27108 Skrevet 13 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Jaja… venta på det!☺️ Nå skal pimpen endre på utseende hun også… øyeløft🙄 Så nettopp det samme selv. Ser ut som det er trådløft hun tenker på. Syntes bare det er trist, men hun er jo en voksen kvinne som selvsagt skal få lov til å bestemme over sitt eget utseende. Jeg syntes hun er en pen kvinne jeg da. Det som får meg til å skrike nei innvendig er jo at hun har så mye plager, og har blitt satt veldig ut av spill av mindre ting - som dette med tennene for eks. Hun har en ganske dårlig helse, og selv om det ikke er en stor operasjon med trådløft, så er det likevel å tilføre kroppen et fremmedobjekt. Syntes ikke det høres så lurt ut, jeg. 6 1
agent Skrevet 13 timer siden #27109 Skrevet 13 timer siden ollie1 skrev (28 minutter siden): Høres litt merkelig ut. Hun sier det er høy sikkerhet i bygget, hvorfor ikke bare kontakte Security? Men hun var jo redd for at personen kanskje kunne komme i fengsel da🤔 Fint å komme med nytt content, nå som nabo content er fraværende. Ekstra fint nå som hun skal ha mange lanseringer. Men hvorfor fortelle at hun er på Maldivene ? Lettere for den/de personene å treffe henne på Maldivene. 3 4
Sirah Skrevet 13 timer siden #27110 Skrevet 13 timer siden Tenkeselv skrev (14 timer siden): Hvordan viste hun at noen satt nede i lobbyen da ? Mulig jeg ikke fikk med meg at hun sa det altså. Men nå er jeg av den som ikke tror noe på at dette er sant heller 😅 Hun sa nå at personen hadde sendt henne meldinger og fortalt at hen satt der. Hun sa det ikke var en "normal" følger. 2 1
Cami9 Skrevet 13 timer siden #27111 Skrevet 13 timer siden agent skrev (13 minutter siden): Fint å komme med nytt content, nå som nabo content er fraværende. Ekstra fint nå som hun skal ha mange lanseringer. Men hvorfor fortelle at hun er på Maldivene ? Lettere for den/de personene å treffe henne på Maldivene. «Vanlige» mennesker har nok ikke råd til å reise til Joali i høysesong (misforstå meg rett, snakker ikke om alle - men veldig mange) for å stalke Isabel der. 2 3
Velinda Skrevet 12 timer siden #27112 Skrevet 12 timer siden Ser Kurt kompisen til Rami skal bo i pappaen sin leilighet men han er i Norge,Sidra sier også at hun har gjort moren sitt soverom om til gjesterom siden hun aldri er hjemme??kan de virkelig bare gjøre som de vil med disse kommunale boligene?? 3 14
agent Skrevet 12 timer siden #27113 Skrevet 12 timer siden Velinda skrev (2 minutter siden): Ser Kurt kompisen til Rami skal bo i pappaen sin leilighet men han er i Norge,Sidra sier også at hun har gjort moren sitt soverom om til gjesterom siden hun aldri er hjemme??kan de virkelig bare gjøre som de vil med disse kommunale boligene?? Nei Men her blir det godt dokumentert, av hvordan velferdsmodellen blir misbrukt. 7 11
Velinda Skrevet 12 timer siden #27114 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Jaja… venta på det!☺️ Nå skal pimpen endre på utseende hun også… øyeløft🙄 Må si den familien Raad lever lux livet 100%.. 😳😅 Lurer på hvordan det går med all sosial stønad osv hun får fra oss skattebetalere…. Hvor dum går det an å bli,trådløft er noe med det verste du kan gjøre,lager mye arrvev under huden og i verste fall permanente nerveskader,trådene ryker også fort🙈håper hun mister all stønad fra Norge,dama burde meldt flytting,hun er jo ikke her uansett 4 8
Velinda Skrevet 12 timer siden #27115 Skrevet 12 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Nei Men her blir det godt dokumentert, av hvordan velferdsmodellen blir misbrukt. er jo helt tragisk hvor disse får holde på 3 6
Tenkeselv Skrevet 12 timer siden #27116 Skrevet 12 timer siden agent skrev (14 timer siden): Tenk om de har leid noen lissom RS venninner, for litt drama. Hadde ikke overrasket meg. 🤣🤣 Nei ingenting hadde forundret meg, spesielt ikke nå når hun knapt ser ut til å ha content i det hele tatt (altså for oss som ikke ser content i liksomhealing) 2 2
Tenkeselv Skrevet 12 timer siden #27117 Skrevet 12 timer siden ollie1 skrev (1 time siden): Høres litt merkelig ut. Hun sier det er høy sikkerhet i bygget, hvorfor ikke bare kontakte Security? Men hun var jo redd for at personen kanskje kunne komme i fengsel da🤔 Det hele er så dumt at jeg blir lost for ord, for hun har tatt en helt merkverdig vri å snappe på etter hun ankom Dubai. Jeg kan forstå at veksten økonomisk osv kom veldig bardus og fort på henne, men når hun mer og mer drar like paralleller til hva som skjedde med KimK så forteller det alt 🙈 8
Tenkeselv Skrevet 12 timer siden #27118 Skrevet 12 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Hun sa nå at personen hadde sendt henne meldinger og fortalt at hen satt der. Hun sa det ikke var en "normal" følger. Fantastisk dyktig av Isabel å ha sett akkurat den meldingen da må jeg si, av sikkert millioner av meldinger hun får hver dag 🙈🙊 Ikke var en "normal følger" 🙄 Det betyr jo da at det er en av bestevennene det da, for de fleste av oss som faktisk er normale ser at I selv ikke "forstår" hva normal betyr. 1 8
Kønn Skrevet 11 timer siden #27119 Skrevet 11 timer siden Velinda skrev (1 time siden): Ser Kurt kompisen til Rami skal bo i pappaen sin leilighet men han er i Norge,Sidra sier også at hun har gjort moren sitt soverom om til gjesterom siden hun aldri er hjemme??kan de virkelig bare gjøre som de vil med disse kommunale boligene?? Da tjener vel pappa noen høvdinger da…. 2 8
Maia3 Skrevet 11 timer siden #27120 Skrevet 11 timer siden (endret) refill skrev (2 timer siden): Så nettopp det samme selv. Ser ut som det er trådløft hun tenker på. Syntes bare det er trist, men hun er jo en voksen kvinne som selvsagt skal få lov til å bestemme over sitt eget utseende. Jeg syntes hun er en pen kvinne jeg da. Det som får meg til å skrike nei innvendig er jo at hun har så mye plager, og har blitt satt veldig ut av spill av mindre ting - som dette med tennene for eks. Hun har en ganske dårlig helse, og selv om det ikke er en stor operasjon med trådløft, så er det likevel å tilføre kroppen et fremmedobjekt. Syntes ikke det høres så lurt ut, jeg. Hvilke plager? Hun ser høyst oppegående ut når det gjelder både det ene og det andre. Plager henne ikke mye å gå på shopping i timevis når dattera betaler alt ihvertfall. Da er helsa på topp. De er en virkelig "fattig " gjeng, som ikke har hverken moral eller verdier. Alt som betyr noe er lyx, shopping, reiser,hjelp til alt ,operasjoner, ligge i senga, bestille alt av mat osv osv Endret 11 timer siden av Maia3 5 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå