Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden):

Filmcrewet hun har med på slep? Hun brølte og hoiet seg på norsk også da delfinene dukket opp utenfor villaen. Stemmer svarte tilbake i bakgrunnen…

Å. Hmm. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (36 minutter siden):

Filmcrewet hun har med på slep? Hun brølte og hoiet seg på norsk også da delfinene dukket opp utenfor villaen. Stemmer svarte tilbake i bakgrunnen…

Var vel derfor hun måtte logge av noen dager for hva sliter henne ut? Ja, det er sikkert slitsomt å lyve så mye….Være i beredskap om når sannheten kommer for dagen. Ser ut som den dagen nærmer seg. 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

"Alt e bare så kryptisk, men ein dag skal jeg fortelle om det" 🙄🙄🙄

(men bare ikke nå fordi jeg må spare det contentet til en annen gang)

Å blodfansen svelger noe den, å kjøper sirup utav sympati i kveld 💰💰💰💰

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Måten Isabel har lagt opp sin Snap er jo oppskriften på hvordan man kan tiltrekke seg psykisk ustabile mennesker. Dette er ikke haters, men det motsatte, folk som blir besatt av henne. Potensielle stalkers. Hun mater jo følgerne med informasjon om seg selv, og ikke minst driver hun ett psykologisk spill med å kalle følgere for venninner og sine nærmeste. At det etterhvert blir en pris å betale for alle millionene hun drar inn, er jo ikke overraskende! Jeg kjenner at jeg har lite sympati å dele ut. Nå har hun i årevis vokst seg styrtrik på å selge seg selv som ei venninne. At det dukker opp ett menneske i lobbyen hennes er vel ikke noe å få sammenbrudd av. Hun er ett klassisk eksempel på å være skikkelig tøff i kjeften, men verdens største pyse bak fasaden. Gøy å være kjendis når millionene renner inn. Vel vel, hun har spart episoden i desember til rett tid, deler den akkurat i dag under lansering og kommer nok til å selge 1000vis liter sirup. 

Jeg er enig i at selge seg selv som venninne ikke er smart, da man kan tiltrekke seg folk som ikke helt skjønner denne grensen. 
Disse som oppsøker er jo helt i enden av skalaen på fans. Går over til obsessed og stalking. 
MEN, så har vi disse i helt motsatt ende av skalaen. De obsessed haterene. Helt ærlig, jeg hadde vært mer redd for de. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Vist de før men jeg viser de igjen jeg får frysninger av de lange tåneglene hennes 😭hun har netopp vært å fiksa de men hvorfor klipper hun de ikke 🤮

IMG_1863.jpeg

Endret av Princess_81
  • Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
Heike72 skrev (6 timer siden):

Den «elsklingene mine» og «bestevenngreia» hun har hatt på snap begynner å slå hardt tilbake på henne tenker jeg. Det er jo den prosenten som er helt obsessed av henne som møter opp der hun er. Dette er de mest ekstreme Raadsquadene. Dette opplegget har hun selv skapt med å lage dette venninneuniverset sitt. Det er jo disse som dyrker alt hun sier og som hun selv deler kommentarene til. Det er ikke de skeptiske eller haterne som møter opp. Det er de som er helt obsessed og virkelig ser på henne som venninne. 

«Det er ikke dere elsklingene mine her, men den lille prosenten galninger».

De galningene er de største elsklingene dine, Isabel. Innse fakta. De er de største fansene i det gale venninneuniverset ditt.

Det samme tenker jeg, hvis det stemmer da.

Men samtidig er det bygget rene festningen ifølge.IR.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Har liriT (<-- anonymisering av ikke særlig anonym tredjepart) vært på ferie i Dubai? 😅🫣

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (6 timer siden):

Det samme har jeg tenkt på. Hvem er så psyko? Håper det er en 16 åring som du sier, men hvilken Norsk 16 åring vandrer rundt i Dubai alene? Og hvordan har de funnet ut av hvor hun bor? Hun har jo alltid vært forsiktig med å filme akkurat rundt bygget? 

Jeg skjønner godt at hun syntes det er ubehagelig.

Sa hun hva de hadde gjort?? Orket ikke alt tåke pratet. 

Var de der for at de beundrer henne og elsker henne like mye som hun elsker dem?

Var de der for å skade henne?

Er det sant eller er det for click. 

For hvis det er sånn at hun ikke takler fan cluben sin, må hun faktisk vurdere om hun skal bruke snappen som offentlig og som privat reklame konto.

Reklamere kan hun gjøre på Ivorie.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Sirah skrev (6 timer siden):

Og hvordan har de funnet ut av hvor hun bor? Hun har jo alltid vært forsiktig med å filme akkurat rundt bygget? 

Man vet hva utsikten er og hva som er "adressen". Med mindre nøyaktig samme planløsning finnes i alle bygningene tok det meg drøye 5 min å finne en nøyaktig lik leilighet til Isabel sin. 

Nei. Jeg har ALDRI tenkt meg til Dubai. No worries 😂✌️

Edit: Men ja, merkelig at de ikke bare ble kastet ut av bygget. Men er jo mulig de gjorde det og hun var redd noen var utenfor eller på Dubai mall. 

Endret av refill
  • Liker 5
Skrevet
agent skrev (30 minutter siden):

Var de der for at de beundrer henne og elsker henne like mye som hun elsker dem?

For hvis det er sånn at hun ikke takler fan cluben sin, må hun faktisk vurdere om hun skal bruke snappen som offentlig og som privat reklame konto.

Dette er så ironisk som det kan få godt an å bli - livredd for sine egne bestevenninner 😂 Hadde det vært folk med skumle hensikter så hadde de ikke gjort seg til kjenne på denne måten, da ville de ha ventet utenfor og ikke i bygningen.

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

Var vel derfor hun måtte logge av noen dager for hva sliter henne ut? Ja, det er sikkert slitsomt å lyve så mye….Være i beredskap om når sannheten kommer for dagen. Ser ut som den dagen nærmer seg. 

Bare vent å se om noen måneder.. så kommer det nok: «ååååå dere elsklinger har nok skjønt jeg har vært litt off og stresset de siste månedene, men som dere sikkert har skjønt så har jeg hatt ett filmcrew på slep om serien om mitt liv….» 🙄🙈🙈🙈🙈

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
refill skrev (52 minutter siden):

Har liriT (<-- anonymisering av ikke særlig anonym tredjepart) vært på ferie i Dubai? 😅🫣

😅🫣 Min første tanke også 🤣

agent skrev (48 minutter siden):

Nei hun sa svært lite og jeg hørte faktisk på omtrent alt. Kort fortalt hadde det vært noen i lobbyen som sørget for at hun og Sidra ikke kunne forlate leiligheten hele dagen. Hva nå enn det vil si.

refill skrev (20 minutter siden):

Man vet hva utsikten er og hva som er "adressen". Med mindre nøyaktig samme planløsning finnes i alle bygningene tok det meg drøye 5 min å finne en nøyaktig lik leilighet til Isabel sin. 

Nei. Jeg har ALDRI tenkt meg til Dubai. No worries 😂✌️

Edit: Men ja, merkelig at de ikke bare ble kastet ut av bygget. Men er jo mulig de gjorde det og hun var redd noen var utenfor eller på Dubai mall. 

Haha ja det er helt sikkert mulig å finne om man virkelig vil 😅

Ja rart ikke security kunne kastet dem ut? De vil vel neppe ha folk hengende i den lobbyen?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

😅🫣 Min første tanke også 🤣

Nei hun sa svært lite og jeg hørte faktisk på omtrent alt. Kort fortalt hadde det vært noen i lobbyen som sørget for at hun og Sidra ikke kunne forlate leiligheten hele dagen. Hva nå enn det vil si.

Haha ja det er helt sikkert mulig å finne om man virkelig vil 😅

Ja rart ikke security kunne kastet dem ut? De vil vel neppe ha folk hengende i den lobbyen?

Ikke forlate leiligheten? Hun behøver vel ikke gå ut av boligkomplekset for å komme til D.mall, trenger bare å ta heisen. 

Det er jo ingen som kommer seg inn, hvis de ikke er invitert. 

Men nå blir det veldig mange spekulasjoner fordi hun bare kommer med drypp. Noe som igjen genererer click. 

Men veldig kjedelig for de som hadde funnet boligkomplekset og ønsket treffe/se henne. Hvis de hadde gode intensjoner. 

Men hvis det var noen som hører hjemme på  institusjon er det noe annet. Men hvis det stemmer har vel politiet fengslet dem. For regner med resepsjonen kontaktet dem.

Det tåkepratet kan hun slutte med.

Hun som liksom er så åpen og ærlig.🤣🤣

Svada

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
agent skrev (32 minutter siden):

Ikke forlate leiligheten? Hun behøver vel ikke gå ut av boligkomplekset for å komme til D.mall, trenger bare å ta heisen. 

Det er jo ingen som kommer seg inn, hvis de ikke er invitert. 

Men nå blir det veldig mange spekulasjoner fordi hun bare kommer med drypp. Noe som igjen genererer click. 

Men veldig kjedelig for de som hadde funnet boligkomplekset og ønsket treffe/se henne. Hvis de hadde gode intensjoner. 

Men hvis det var noen som hører hjemme på  institusjon er det noe annet. Men hvis det stemmer har vel politiet fengslet dem. For regner med resepsjonen kontaktet dem.

Det tåkepratet kan hun slutte med.

Hun som liksom er så åpen og ærlig.🤣🤣

Svada

Eller forlate bygget da, de ventet vel på henne ned i lobbyen om jeg forsto det riktig. Tror hun må inn i en heis der nede for å komme til D.Mall? Syntes alltid hun har tatt to heiser, men mulig jeg er på viddene nå.

Men tror du ikke det er spekulasjoner hun ønsker da? Det er jo penger i kassa!

Vi aner jo ikke hva intensjonene til disse er/var. For alt vi vet kan "teorien" til @refill stemme 🤣 Det eneste hun sa var vel at det var snakk om nordmenn og at hun ikke hadde ringt politiet, men ville gjøre det om det skjedde igjen.

• Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Ja det er jo veldig godt mulig. Jeg fikk ikke med meg lunsjgreiene, men hun snakket utvilsomt norsk da delfinene var der og det var ikke til kamera. 

• Liker 3
Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

Ja det er jo veldig godt mulig. Jeg fikk ikke med meg lunsjgreiene, men hun snakket utvilsomt norsk da delfinene var der og det var ikke til kamera. 

Det la jeg også merke til at hun gjorde. Tenkte "hvem pokker snakker hun til", for det virket ikke som om det var mobilen.

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (38 minutter siden):

Det la jeg også merke til at hun gjorde. Tenkte "hvem pokker snakker hun til", for det virket ikke som om det var mobilen.

Mest sannsynlig er det crewet. Kan ikke være noen andre i hvert fall…,

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Eller forlate bygget da, de ventet vel på henne ned i lobbyen om jeg forsto det riktig. Tror hun må inn i en heis der nede for å komme til D.Mall? Syntes alltid hun har tatt to heiser, men mulig jeg er på viddene nå.

Men tror du ikke det er spekulasjoner hun ønsker da? Det er jo penger i kassa!

Vi aner jo ikke hva intensjonene til disse er/var. For alt vi vet kan "teorien" til @refill stemme 🤣 Det eneste hun sa var vel at det var snakk om nordmenn og at hun ikke hadde ringt politiet, men ville gjøre det om det skjedde igjen.

Jeg tror det er for click dvs mer penger i kassa.

Historien hennes er for mangelfull, alt for lite detaljer.

Men hadde de vært i lobbyen, tror jeg nok de hadde fått beskjed om å forlate stedet.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (56 minutter siden):

Mest sannsynlig er det crewet. Kan ikke være noen andre i hvert fall…,

Hvorfor tror dere det er noe crew som følger henne ? Har ingen tro på det- det tror jeg ikke hun hadde hatt energi til 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...