Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl. 19:44 #26621 Skrevet fredag kl. 19:44 Anonym bruker09556 skrev (8 minutter siden): Jeg tror absolutt at IR er psykisk sliten etter all tiden hun bruker på å dele livet sitt offentlig. Samtidig opplever jeg ikke at hun er helt åpen om alt, noe som i og for seg er forståelig. Men med tanke på det som skjedde rundt nyttår, da naboen ble eksponert navn og bilde ble delt, synes jeg det er rart at hun ikke har sagt noe om det i ettertid. Hun har bare omtalt dem som venner, men det virker som om det har skjedd noe mer. Kanskje har hun også skjønt at han ikke lenger er et interessant tema, siden han nå er kjent for følgerne. Hele situasjonen fremstår bare litt merkelig. Og når hun nå skal være alene på Maldivene i mange dager, tipper jeg også at innholdet fort kan bli ganske dødt. Det toppet seg nok på nyttår med naboen greiene. Jeg tror fortsatt at «naboen» er enten flere gjøker, eller så er det kun han ene. (Fabian w.e) og hun har måttet droppe å hause opp naboen fordi hun har løyet til elsklingene sine.🤷🏼♀️ Nå er det lett å finne ut mer om han og da vil det sikkert blitt avslørt at han værken er nederlender eller er skamrik som flyt private jet.. idk,🙄 7 6
Ellie25 Skrevet fredag kl. 19:53 #26622 Skrevet fredag kl. 19:53 smiiiley skrev (1 time siden): Ja jeg er enig i at hat er et sterkt begrep. Og jeg vil derfor presisere igjen at når jeg sier «du er en hater», så er ikke dette et så sterkt begrep/påstand som at du virkelig hater noen. Derfor nevnte jeg at jeg heller kunne brukt nettroll i en tidligere post. Jeg har ikke brukt ordet hater etter at det ble påpekt. Men nettroll, det er det her inne. Om noen mener noe annet så blir jeg bekymret for menneskeheten. Enig, netttroll er et bedre begrep. 2 1 2
smiiiley Skrevet fredag kl. 20:14 #26623 Skrevet fredag kl. 20:14 (endret) Kønn skrev (1 time siden): Det er trist at så mange mennesker anser seg selv som bestisen hennes og sender meldinger til henne som de kanskje aldri formidler til sine ekte venner, om de i det hele tatt har noen. Er det så mange ensomme sjeler der ute som virkelig tror på at I ikke klarer seg uten dem, så har vi et kjempeproblem i dette landet. Helt ærlig så tror jeg det er ytterst få som faktisk innerst inne tror de er besties. Svært få faktisk. Jeg håper ikke jeg tar feil. Samme med motsatt side, det er nok få av de som virkelig virkelig hater og bruker all sin fritid på å skrive hat i kommentarfelter og gjør alt for å ødelegge. Men det blir bare så synlig, begge motpoler. De fleste av følgerene ligger vel en plass midt på? Endret fredag kl. 20:41 av smiiiley Skrivefeil 8
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 21:20 #26624 Skrevet fredag kl. 21:20 Klikket meg fort gjennom noen av snappene hennes nå og stusser litt på en ting…de rosene, den store rosebuketten hun passet på å få med på de første snappene som hun senere ikke ville si hvem var fra. Hva er greia liksom? Skjønner virkelig ikke folk at dette er content for å skape ny spenning nå da naboen er avslørt? Hvor mye kommer hun til å hinte ang. de rosene under oppholdet? Garantert mye! Jeg syntes bare det er så…ja, vet ikke helt ordet å bruke, men kanskje uærlig å oppføre seg som hun gjør. Kan disse influenserene faktisk bare gjøre akkurat som de vil? Nå snakker jeg generelt, ikke bare Isabel. Kan de faktisk bare lyve, spille skuespill, reklamere og si akkurat hva de vil bare så penge renner inn? Ingen respekt for verken seg selv eller sine følgere? Med så mange som er så engasjert i livet hennes, nå snakker jeg de mest ihuga RS så syntes jeg faktisk hun skylder de en viss ærlighet og sannhet, ikke bare tøys og tull og snørr og tårer ispedd reklame for at pengene skal klinge inn. Syntes hun så riktig fin og fresh ut til å ha hatt en skikkelig smell. Vet det er forskjellig, men selv så jeg ut som et takras de første to mnd av min smell for noen år siden….kanskje derfor jeg blir så provosert nå smellen går vipps over på fem dager… Dagens utpust fra meg, god helg alle sammen 🤩 5 14
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 21:24 #26625 Skrevet fredag kl. 21:24 Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Klikket meg fort gjennom noen av snappene hennes nå og stusser litt på en ting…de rosene, den store rosebuketten hun passet på å få med på de første snappene som hun senere ikke ville si hvem var fra. Hva er greia liksom? Skjønner virkelig ikke folk at dette er content for å skape ny spenning nå da naboen er avslørt? Hvor mye kommer hun til å hinte ang. de rosene under oppholdet? Garantert mye! Jeg syntes bare det er så…ja, vet ikke helt ordet å bruke, men kanskje uærlig å oppføre seg som hun gjør. Kan disse influenserene faktisk bare gjøre akkurat som de vil? Nå snakker jeg generelt, ikke bare Isabel. Kan de faktisk bare lyve, spille skuespill, reklamere og si akkurat hva de vil bare så penge renner inn? Ingen respekt for verken seg selv eller sine følgere? Med så mange som er så engasjert i livet hennes, nå snakker jeg de mest ihuga RS så syntes jeg faktisk hun skylder de en viss ærlighet og sannhet, ikke bare tøys og tull og snørr og tårer ispedd reklame for at pengene skal klinge inn. Syntes hun så riktig fin og fresh ut til å ha hatt en skikkelig smell. Vet det er forskjellig, men selv så jeg ut som et takras de første to mnd av min smell for noen år siden….kanskje derfor jeg blir så provosert nå smellen går vipps over på fem dager… Dagens utpust fra meg, god helg alle sammen 🤩 Første jeg la merke til også, siden den stod strategisk plassert når hun startet sin snap i dag. Alle skulle se den, hun fikk sagt noen ord uten å si egentlig noe. Å der er man igang igjen 🎯 3 5
Cami9 Skrevet fredag kl. 22:02 #26626 Skrevet fredag kl. 22:02 Ellie25 skrev (8 timer siden): Ja, kultleder er godt begrep. Kultleder Raad😂 Hahah, huff 4
Kønn Skrevet fredag kl. 22:06 #26627 Skrevet fredag kl. 22:06 smiiiley skrev (1 time siden): Helt ærlig så tror jeg det er ytterst få som faktisk innerst inne tror de er besties. Svært få faktisk. Jeg håper ikke jeg tar feil. Samme med motsatt side, det er nok få av de som virkelig virkelig hater og bruker all sin fritid på å skrive hat i kommentarfelter og gjør alt for å ødelegge. Men det blir bare så synlig, begge motpoler. De fleste av følgerene ligger vel en plass midt på? Det kan godt hende og jeg håper du har rett. Jeg har blokkert henne, men har sett meldinger fra følgere som hun deler. Der er det mye spesielt, for å si det mildt. 5
Sirah Skrevet fredag kl. 22:11 #26628 Skrevet fredag kl. 22:11 smiiiley skrev (2 timer siden): Haha enig i det med kommunikasjonssvikt når man skriver og ikke kjenner noen. Det kan jo til og med være et issue om man tekster med en venninne eller familie. Man tolker ting annerledes enn det var ment. Men mye av det folk lirer av seg inne på kvinneguiden generelt, ikke bare denne tråden, er spesiell oppførsel. Å være kritisk til influensere er viktig syns jeg. Helt klart. Det er mye som bør tas tak i, og føler det er en bransjegreie som skulle hatt mer retningslinjer, og kanskje til og med regelverk. Jeg er helt enig med deg i at 🤮 og "pakket" er fullstendig unødvendig altså, det syntes jeg ikke noe om i det hele tatt. Selv om man er sterkt kritisk og/eller misliker en person/handlingene så kan man "snakke ordentlig" syntes jeg. Ga det mening? Jeg forstår også hva som menes når man skriver hater. Jeg tror ikke det menes at man direkte hater personen - for det er et alt for sterkt ord. Mulig nett troll er et bedre begrep. Det er vel faktisk bare en person som jeg virkelig vil beskrive som en ekte hater, og hun er det ikke lov til å nevne med navn her inne 🙃 - men der ser man igjen, man skriver en ting og det blir oppfattet feil. Jeg har en venninne jeg kort og greit ikke kan kommunisere med skriftlig. Hver eneste gang jeg har kommunisert med henne skriftlig så sitter jeg med en sykt dårlig følelse i magen og føler meg skikkelig teit. Er overbevist om at hun er sur på meg. Ringer henne opp og hun er blid som en sol 😅 Vi krasjer bare fullstendig skriftlig! Så med mindre jeg bare skal gi henne en helt kort beskjed så ringer jeg henne alltid 😅 Har etter mange år bare funnet ut av at det er best 🥰 Det er mye som bør taes tak i ja. Finnes det ikke egentlig et regelverk? 1
Gjesti7654 Skrevet fredag kl. 22:34 #26629 Skrevet fredag kl. 22:34 Kønn skrev (2 timer siden): Det er trist at så mange mennesker anser seg selv som bestisen hennes og sender meldinger til henne som de kanskje aldri formidler til sine ekte venner, om de i det hele tatt har noen. Er det så mange ensomme sjeler der ute som virkelig tror på at I ikke klarer seg uten dem, så har vi et kjempeproblem i dette landet. Jeg tror det faktisk er mange ensomme mennesker som blir parasosiale på den måten vi ser med I. Jeg tror det er en slags coping-mechanism for dem, og jeg kan forstå det på et vis. Om man ikke har noen som helst, så kan jeg forstå at man griper tar i alt som kan gi en følelse av felleskap. Det gjelder jo ikke bare med I heller, folk blir jo sånn med større kjendiser også. Veldig skummelt, fordi influenserne/kjendisene bruker det til sin fordel, noe som disse ensomme personene ikke helt innser (kanskje ikke VIL innse). Jeg synes oppriktig syndt på de sjelene som er så ensomme og føler seg så alene at de tror på det I sier, og virkelig tror de er venner. Det er nok et fåtall, men når man ser kommentarene hun får er det fortsatt alt for mange. Det jeg blir litt forvirret av, er at det er flere av disse som også nevner mann og barn i sine kommentarer. Men man kan jo føle seg ensom likevel. Det er nok flere faktorer som spiller inn, for jeg er selv veldig ensom til tider. Har 2 venninner som bor timesvis unna, samboer og foreldre, det er egentlig det. Med kronisk sykdom går man ofte glipp av sosiale lag, og det er klart man kan føle seg isolert og ensom. Men, jeg hadde aldri kunne følt at jeg var venn med en influenser/kjendis, uansett hvor overbevisende de er. Vanskelig å forklare, men jeg har alltid skjønt at det er ikke ekte på en måte? Er det den logikken disse personene mangler helt? Synes det er veldig fascinerende å tenke på faktisk. Hva som gjør at noen bare "vet" hvordan det fungerer, og hvordan noen virker som de ikke forstår i det heletatt. 5 2 4
smiiiley Skrevet fredag kl. 23:08 #26630 Skrevet fredag kl. 23:08 Sirah skrev (33 minutter siden): Jeg er helt enig med deg i at 🤮 og "pakket" er fullstendig unødvendig altså, det syntes jeg ikke noe om i det hele tatt. Selv om man er sterkt kritisk og/eller misliker en person/handlingene så kan man "snakke ordentlig" syntes jeg. Ga det mening? Jeg forstår også hva som menes når man skriver hater. Jeg tror ikke det menes at man direkte hater personen - for det er et alt for sterkt ord. Mulig nett troll er et bedre begrep. Det er vel faktisk bare en person som jeg virkelig vil beskrive som en ekte hater, og hun er det ikke lov til å nevne med navn her inne 🙃 - men der ser man igjen, man skriver en ting og det blir oppfattet feil. Jeg har en venninne jeg kort og greit ikke kan kommunisere med skriftlig. Hver eneste gang jeg har kommunisert med henne skriftlig så sitter jeg med en sykt dårlig følelse i magen og føler meg skikkelig teit. Er overbevist om at hun er sur på meg. Ringer henne opp og hun er blid som en sol 😅 Vi krasjer bare fullstendig skriftlig! Så med mindre jeg bare skal gi henne en helt kort beskjed så ringer jeg henne alltid 😅 Har etter mange år bare funnet ut av at det er best 🥰 Det er mye som bør taes tak i ja. Finnes det ikke egentlig et regelverk? Det gav 100% mening ja ☺️ Haha, ja vi er forskjellige i måten vi skriver på. Har opplevd litt av det samme, men samtidig ikke helt. Et familiemedlem avslutter ofte en samtale med «👍🏼». Jeg er sikker oversensitiv, men jeg har tolket det som et litt irritert «ok» 😂😂😂 Eller kanskje mer likegyldig ok. Jeg hører hvor teit det høres ut når jeg skriver det nå. Og fikk heldigvis avkreftet at det ikke stemte. Men satt ofte igjen med samme følelse som deg. Hva, skrev jeg noe feil? Ble hun sur? 😂 Jeg tror det stammer fra et tidligere forhold der 👍🏼 var hans måte å si «jeg gidder ikke snakke mer om det» når jeg var sårbar, så føles kanskje som en avvisning. På samme måte så tror jeg bruk/ikke bruk av smileys kan tolkes feil. Min datter tror jeg er sur om jeg ikke legger ved ca 10 smilies 😂 Det er kommet litt regelverk underveis etter at influensere ble ei greie. Feks merking av reklame og forbudt med reklame for kirurgi og kosmetiske injeksjoner. Men det trengs mer. Fortsatt en del som enda er lov tror jeg av fillers ol. Ikke helt sikker på denne da, men tror det. Eksempler som jeg kommer på i farten som det bør komme regelverk på er: eksponering av barn/ikke samtykkekompetente personer, uttaleleser av medisinske påstander/helsepåstander (vet ikke om det er det riktige navnet) og gjerne strengere regler for markedsføring som fremmer kroppspress. Men det er så vidt tema og sikker vanskelig få til konkrete lover. For kroppspress for en på 14 og en på 40-50 kan være veldig forskjellig. 2 2 2
smiiiley Skrevet fredag kl. 23:17 #26631 Skrevet fredag kl. 23:17 Gjesti7654 skrev (35 minutter siden): Jeg tror det faktisk er mange ensomme mennesker som blir parasosiale på den måten vi ser med I. Jeg tror det er en slags coping-mechanism for dem, og jeg kan forstå det på et vis. Om man ikke har noen som helst, så kan jeg forstå at man griper tar i alt som kan gi en følelse av felleskap. Det gjelder jo ikke bare med I heller, folk blir jo sånn med større kjendiser også. Veldig skummelt, fordi influenserne/kjendisene bruker det til sin fordel, noe som disse ensomme personene ikke helt innser (kanskje ikke VIL innse). Jeg synes oppriktig syndt på de sjelene som er så ensomme og føler seg så alene at de tror på det I sier, og virkelig tror de er venner. Det er nok et fåtall, men når man ser kommentarene hun får er det fortsatt alt for mange. Det jeg blir litt forvirret av, er at det er flere av disse som også nevner mann og barn i sine kommentarer. Men man kan jo føle seg ensom likevel. Det er nok flere faktorer som spiller inn, for jeg er selv veldig ensom til tider. Har 2 venninner som bor timesvis unna, samboer og foreldre, det er egentlig det. Med kronisk sykdom går man ofte glipp av sosiale lag, og det er klart man kan føle seg isolert og ensom. Men, jeg hadde aldri kunne følt at jeg var venn med en influenser/kjendis, uansett hvor overbevisende de er. Vanskelig å forklare, men jeg har alltid skjønt at det er ikke ekte på en måte? Er det den logikken disse personene mangler helt? Synes det er veldig fascinerende å tenke på faktisk. Hva som gjør at noen bare "vet" hvordan det fungerer, og hvordan noen virker som de ikke forstår i det heletatt. Veldig gode poenger. Jeg er lik selv. Det er for meg veldig fjernt å i det hele tatt se på en person man følger på internettet som en venninne. Men samtidig så kan jeg skjønne at det kan skje om man er helt alene i livet. Men så må vi heller ikke tolke alt av kommentarer hun får der avsender ser på Isabel som en venninne på ordentlig. Feks, så kan jeg se for meg at det renner inn med sympatimeldinger i dag da jeg har forstått det slik at hun har grått en del. Men om en person skriver en fin melding med oppmuntrende ord og «jeg forstår deg» ol, så betyr ikke det at denne avsenderen ser på henne som venninne, sånn innerst inne. Selv om du kanskje formulerer deg som om du skriver til en venninne, så er det ikke dermed sagt at det er sånn de tenker. Jeg bare føler at det legges frem som om alle RS ser på henne som en skikkelig venninne. Jeg klarer bare ikke å forstå at det er realiteten. Jeg tror som jeg skrev i et annet innlegg at det er ytterst få. Men kanskje jeg er naiv. 3 2
Gjesti7654 Skrevet fredag kl. 23:28 #26632 Skrevet fredag kl. 23:28 smiiiley skrev (7 minutter siden): Veldig gode poenger. Jeg er lik selv. Det er for meg veldig fjernt å i det hele tatt se på en person man følger på internettet som en venninne. Men samtidig så kan jeg skjønne at det kan skje om man er helt alene i livet. Men så må vi heller ikke tolke alt av kommentarer hun får der avsender ser på Isabel som en venninne på ordentlig. Feks, så kan jeg se for meg at det renner inn med sympatimeldinger i dag da jeg har forstått det slik at hun har grått en del. Men om en person skriver en fin melding med oppmuntrende ord og «jeg forstår deg» ol, så betyr ikke det at denne avsenderen ser på henne som venninne, sånn innerst inne. Selv om du kanskje formulerer deg som om du skriver til en venninne, så er det ikke dermed sagt at det er sånn de tenker. Jeg bare føler at det legges frem som om alle RS ser på henne som en skikkelig venninne. Jeg klarer bare ikke å forstå at det er realiteten. Jeg tror som jeg skrev i et annet innlegg at det er ytterst få. Men kanskje jeg er naiv. Jeg er helt enig! Derfor jeg nevnte at det er nok et fåtall. Men jeg er ganske så sikker på at NOEN virkelig tror 100% på at de er bestisser, og det er det som er skremmende. De som handler inn i bøtter og spann bare fordi det er Isabel sitt merke, og deretter skryter av hvor mye de har kjøpt for å støtte "venninna" si. Jeg som deg, håper og tror at det er fåtallet, selv om bare dét er litt skummelt. Jeg synes på riktig syndt på de som virkelig lever parasosialt med I, og jeg skulle likt å grave i hjernen deres litt for å finne ut hvordan de tenker. Det hadde vært utrolig fascinerende tror jeg 😅 5
smiiiley Skrevet fredag kl. 23:47 #26633 Skrevet fredag kl. 23:47 Gjesti7654 skrev (6 minutter siden): Jeg er helt enig! Derfor jeg nevnte at det er nok et fåtall. Men jeg er ganske så sikker på at NOEN virkelig tror 100% på at de er bestisser, og det er det som er skremmende. De som handler inn i bøtter og spann bare fordi det er Isabel sitt merke, og deretter skryter av hvor mye de har kjøpt for å støtte "venninna" si. Jeg som deg, håper og tror at det er fåtallet, selv om bare dét er litt skummelt. Jeg synes på riktig syndt på de som virkelig lever parasosialt med I, og jeg skulle likt å grave i hjernen deres litt for å finne ut hvordan de tenker. Det hadde vært utrolig fascinerende tror jeg 😅 Ja det er nok noen, og det er trist. Spesielt trist hvis de kjøper masse greier KUN for å støtte I. Jeg tror hun har så hun klarer seg. Trenger ikke støtte henne om du ikke har økonomi til det. Men så er det jo veldig mange som generelt har et shopping «problem» og hadde svidd de av pengene andre steder om det ikke ble brukt hos I. Altså, de kjøper bare for å kjøpe, uten at det er for de føler de må støtte henne. Jeg håper virkelig ikke det er personer der ute som kjøper ting KUN for å støtte henne? Altså, hun er millionær. Hun trenger ikke sympatikjøp. Kjøpe fordi du har lyst på varen, go for it. Men for å støtte en «venninne», nope! Just dont. 2 4
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 07:12 #26634 Skrevet lørdag kl. 07:12 (endret) At det er flere som er fullstendig på viddene når det kommer til Isabel er veldig tydelig i den Raadsquad gruppa på Facebook. Jeg var der en liten stund og fikk totalt sjokk. En ting er at admin der styrer gruppa på en så restriktiv måte at det er helt til å få makk av, ingen kan skrive noe som helst som lukter i nærheten av kritikk, enten av produkter eller I - da slettes innlegget og person kastes ut av gruppa. Det er jo derfor Raadsquad 2 oppstod - det er jo alle som ble kastet ut av gruppa og de er vel ikke rent få om jeg husker. Så admin der tror jeg er så blodfan at det er ekkelt, snakker om en godt voksen dame her. De som er igjen i den opprinnelige gruppa, altså unnskyld meg, men der er det MYE rart. Jeg ble helt satt ut av de nesegruse kommentarene flere hadde - en kunne jo virkelig lure på om folk hadde alle klinkekuler intakt, for flere av kommentarene i diverse tråder ga virkelig stalker-crazy-uten kontakt med virkeligheten- vibes! Noen prøvde å være litt fornuftig innimellom og påpeke overfor disse ganske så forsiktig at ingen var bestevenner til Isabel osv, men det fløy rett over hodet på disse folka. Jeg var der bare en kort stund, skrev aldri noe selv, for det hele var så absurd at en mister litt troen på folk. Men ser jo at det er nok av dem som svarer Isabel på snap, så jeg tror ikke at de er så få altså.. Endret lørdag kl. 07:13 av Hatsumomo 7 8
Natu Skrevet lørdag kl. 07:38 #26635 Skrevet lørdag kl. 07:38 I natt har jeg vært mye våken og havnet på utforsk på Snap. Jeg følger ingen influencere men var innom flere og tittet litt. Noe som er både fascinerende og for meg fullstendig uspiselig er den ENORME mengder selvskryt de legger ut, da i form av kommentarer fra følgere. Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig at folk havner inne i en slik boble der de faktisk skryter seg selv opp i skyene? I det virkelige samfunnet blir jo slike folk sett rart på og ledd av. Isabel er høyt oppe på denne lista over å poste selvskryt men andre er verre. Det er jo så mange lurer; eier de ikke skam? 5 11
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 08:16 #26636 Skrevet lørdag kl. 08:16 Natu skrev (35 minutter siden): I natt har jeg vært mye våken og havnet på utforsk på Snap. Jeg følger ingen influencere men var innom flere og tittet litt. Noe som er både fascinerende og for meg fullstendig uspiselig er den ENORME mengder selvskryt de legger ut, da i form av kommentarer fra følgere. Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig at folk havner inne i en slik boble der de faktisk skryter seg selv opp i skyene? I det virkelige samfunnet blir jo slike folk sett rart på og ledd av. Isabel er høyt oppe på denne lista over å poste selvskryt men andre er verre. Det er jo så mange lurer; eier de ikke skam? Jeg tror det er veldig avhengighetsskapende å ha den slags feedback på alt man gjør, man trenger jo ikke stå til rette for noe egentlig for alle bare roser deg uansett. Om 100 stk roser deg for noe du gjør og 10 stk ikke, så er det jo kjempelett drite i de 10 stk som sier noe annet - for når 100 stk skryter av deg så MÅ jo det bare være bra. Man ser bort fra at de 100 er så stuck i beundring at de umulig klarer å ha et normalt syn på ting, men hva gjør det? Jeg tror det er farlig med den slags oppmerksomhet i det lange løp, man blir blind på seg selv og sine mangler, og bare feeder egoet. 7 3
Ellie25 Skrevet lørdag kl. 08:17 #26637 Skrevet lørdag kl. 08:17 Hatsumomo skrev (1 time siden): At det er flere som er fullstendig på viddene når det kommer til Isabel er veldig tydelig i den Raadsquad gruppa på Facebook. Jeg var der en liten stund og fikk totalt sjokk. En ting er at admin der styrer gruppa på en så restriktiv måte at det er helt til å få makk av, ingen kan skrive noe som helst som lukter i nærheten av kritikk, enten av produkter eller I - da slettes innlegget og person kastes ut av gruppa. Det er jo derfor Raadsquad 2 oppstod - det er jo alle som ble kastet ut av gruppa og de er vel ikke rent få om jeg husker. Så admin der tror jeg er så blodfan at det er ekkelt, snakker om en godt voksen dame her. De som er igjen i den opprinnelige gruppa, altså unnskyld meg, men der er det MYE rart. Jeg ble helt satt ut av de nesegruse kommentarene flere hadde - en kunne jo virkelig lure på om folk hadde alle klinkekuler intakt, for flere av kommentarene i diverse tråder ga virkelig stalker-crazy-uten kontakt med virkeligheten- vibes! Noen prøvde å være litt fornuftig innimellom og påpeke overfor disse ganske så forsiktig at ingen var bestevenner til Isabel osv, men det fløy rett over hodet på disse folka. Jeg var der bare en kort stund, skrev aldri noe selv, for det hele var så absurd at en mister litt troen på folk. Men ser jo at det er nok av dem som svarer Isabel på snap, så jeg tror ikke at de er så få altså.. Bare det at det finnes ikke bare en men to facebookgrupper dedikert til fans av Isabel er ganske sykt. Jeg skjønner ikke at ikke Isabel synes det er ekkelt? Jeg hadde synes det var skremmende om det fantes folk der ute som jeg ikke kjente som var helt opphengt i meg. 1 7
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 08:22 #26638 Skrevet lørdag kl. 08:22 (endret) Ellie25 skrev (5 minutter siden): Bare det at det finnes ikke bare en men to facebookgrupper dedikert til fans av Isabel er ganske sykt. Jeg skjønner ikke at ikke Isabel synes det er ekkelt? Jeg hadde synes det var skremmende om det fantes folk der ute som jeg ikke kjente som var helt opphengt i meg. I Raadsquad 2 er det endel kritikk ute å går, selv om de er fans. Ja, men det er jo tydelig at hun syntes det er ekkelt, det er jo derfor hun vil bo på steder med sikkerhet -hun snakket vel senest i går om kanskje å skulle kjøpe tilbake den gamle leiligheten i Oslo, men pga at adressen der er kjent og folk har stått å ringt på dørklokken (alle dørklokkene) kl 4 om natten og plaget osv - så var ikke det aktuelt allikevel. Er vel derfor hun fikk panikkanfall under popupen og ellers ikke vil oppgi når hun flyr til Oslo osv. Det finnes jo folk der ute som ikke er riktig vel bevart. Endret lørdag kl. 08:22 av Hatsumomo 5
Heike72 Skrevet lørdag kl. 09:27 #26639 Skrevet lørdag kl. 09:27 Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Klikket meg fort gjennom noen av snappene hennes nå og stusser litt på en ting…de rosene, den store rosebuketten hun passet på å få med på de første snappene som hun senere ikke ville si hvem var fra. Hva er greia liksom? Skjønner virkelig ikke folk at dette er content for å skape ny spenning nå da naboen er avslørt? Hvor mye kommer hun til å hinte ang. de rosene under oppholdet? Garantert mye! Jeg syntes bare det er så…ja, vet ikke helt ordet å bruke, men kanskje uærlig å oppføre seg som hun gjør. Kan disse influenserene faktisk bare gjøre akkurat som de vil? Nå snakker jeg generelt, ikke bare Isabel. Kan de faktisk bare lyve, spille skuespill, reklamere og si akkurat hva de vil bare så penge renner inn? Ingen respekt for verken seg selv eller sine følgere? Med så mange som er så engasjert i livet hennes, nå snakker jeg de mest ihuga RS så syntes jeg faktisk hun skylder de en viss ærlighet og sannhet, ikke bare tøys og tull og snørr og tårer ispedd reklame for at pengene skal klinge inn. Syntes hun så riktig fin og fresh ut til å ha hatt en skikkelig smell. Vet det er forskjellig, men selv så jeg ut som et takras de første to mnd av min smell for noen år siden….kanskje derfor jeg blir så provosert nå smellen går vipps over på fem dager… Dagens utpust fra meg, god helg alle sammen 🤩 Kanskje hun har kjøpt rosene selv kun for å skape spekulasjoner? Hun er ikke utbrent, bare sliten. Hun bruker begreper feil og diagnostiserer seg selv med angst for ingenting. Typisk influensere. Sliten og spent/nervøs/redd blir utbrent og angst med en gang i den verdenen. (At hun har traumer og tilknytningsvansker etter den barndommen tror jeg på). Jeg har selv vært utbrent og jeg hadde ikke kommet meg etter en tur til Maldivene for å si det slik. Sykmeldt i 7 mnd og har måttet endre arbeidssituasjon veldig. Jeg tror naboen finnes og at det er en person. Noe skjedde ved nyttår og han er nedgradert til kun venn igjen. Dette er mine spekulasjoner, men tror også dette er en del av at hun er lei seg. Hun går i kjelleren når det er hun som blir avvist. Den opp og ned relasjonen med naboen tror jeg er slik fordi han er bra nok på noen måter og ikke bra nok på andre måter. Kanskje ble han avslørt, har fått mange meldinger og har trukket seg tilbake? Vanskelig å vite. Ingen influensere er helt ærlige. De går langt for content og det medfører også løgn (bedrag) overfor følgerne sine. 4 18
Heike72 Skrevet lørdag kl. 09:30 #26640 Skrevet lørdag kl. 09:30 Hatsumomo skrev (1 time siden): I Raadsquad 2 er det endel kritikk ute å går, selv om de er fans. Ja, men det er jo tydelig at hun syntes det er ekkelt, det er jo derfor hun vil bo på steder med sikkerhet -hun snakket vel senest i går om kanskje å skulle kjøpe tilbake den gamle leiligheten i Oslo, men pga at adressen der er kjent og folk har stått å ringt på dørklokken (alle dørklokkene) kl 4 om natten og plaget osv - så var ikke det aktuelt allikevel. Er vel derfor hun fikk panikkanfall under popupen og ellers ikke vil oppgi når hun flyr til Oslo osv. Det finnes jo folk der ute som ikke er riktig vel bevart. Hun kan vel ikke kjøpe noe i Norge før det har gått tre år uansett. Fant leiligheten på Finn. Malt i stygge farger nå 🙈 Lett å finne og adressen er i hvert fall kjent nå. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå