Smukgid Skrevet 6. januar #26461 Skrevet 6. januar Kønn skrev (6 timer siden): Støtter dette. Så spørs det hvor lenge hun klarer seg uten krystallene fra den gule appen.. ? Krystallene heter bare ikke krystaller lenger. Får de heller oppi dollar så ingen mindre penger 4 2
Smukgid Skrevet 6. januar #26462 Skrevet 6. januar Som en som ikke har hatt en top oppvekst ville jeg aldri klart og tilgi personen som gjorde ting mot meg, og det har jeg ikke gjort. desverre har hendelser det siste året gjort at jeg har måtte hatt noe med denne personen og gjøre, som gjør meg fysisk og psykisk utrygg, sover dårligere, og gjør det vanskeligere og legge det bak seg. sier ikke at det er sånn for IR men kan tenkte at det ikke er det letteste og der ofrer hun og storesøster mye for sine yngre søsken vill jeg tru. Jeg trur hun lider av litt for mye FOMO og vill få til og være med på alt. Noe som virkelig tærer på. Det og i tilleg ha la oss si 1/2 mill mennesker som dømmer deg hver dag enten det er positivt eller negativt. hun gjør sin jobb strålende og det er og få folk til å se og følge med og kjøpe hennes produkter. Ingen tvil om det. Men å være på 24/7 er slitsomt, ja vis hun planlegger postene sine etter drama osv? Så? Det er jobben hennes og selge. Bare tiden og energien det krever! Hun trenger rutiner, det og ha en hverdag skape er mer fornuftig forhold til Sosiale medier og livet vis ikke så blir hun bare oftere og oftere utbrent. håper hun får den roen hun trener for og finne sine rutiner og en hverdag som hun kan få til og fungere. ønsker henne alt godt i livet samme som jeg gjør til alle andre. Verden er fylt med så mye negativitet at det trenger den ikke mer av ❤️ 5 10
Sirah Skrevet 6. januar #26463 Skrevet 6. januar Sølvpilen skrev (2 timer siden): Jeg er medlem der ☺️. Skjer vanligvis ikke så veldig mye på siden. Jeg søkte om medlemskap en gang det var mye snakk om den her inne, men jeg fikk ikke lov 😅
smiiiley Skrevet 6. januar #26464 Skrevet 6. januar Smukgid skrev (1 time siden): Som en som ikke har hatt en top oppvekst ville jeg aldri klart og tilgi personen som gjorde ting mot meg, og det har jeg ikke gjort. desverre har hendelser det siste året gjort at jeg har måtte hatt noe med denne personen og gjøre, som gjør meg fysisk og psykisk utrygg, sover dårligere, og gjør det vanskeligere og legge det bak seg. sier ikke at det er sånn for IR men kan tenkte at det ikke er det letteste og der ofrer hun og storesøster mye for sine yngre søsken vill jeg tru. Jeg trur hun lider av litt for mye FOMO og vill få til og være med på alt. Noe som virkelig tærer på. Det og i tilleg ha la oss si 1/2 mill mennesker som dømmer deg hver dag enten det er positivt eller negativt. hun gjør sin jobb strålende og det er og få folk til å se og følge med og kjøpe hennes produkter. Ingen tvil om det. Men å være på 24/7 er slitsomt, ja vis hun planlegger postene sine etter drama osv? Så? Det er jobben hennes og selge. Bare tiden og energien det krever! Hun trenger rutiner, det og ha en hverdag skape er mer fornuftig forhold til Sosiale medier og livet vis ikke så blir hun bare oftere og oftere utbrent. håper hun får den roen hun trener for og finne sine rutiner og en hverdag som hun kan få til og fungere. ønsker henne alt godt i livet samme som jeg gjør til alle andre. Verden er fylt med så mye negativitet at det trenger den ikke mer av ❤️ Trist å høre at du ikke har hatt en bra oppvekst. Ingen fortjener å ha en dårlig oppvekst. Jeg kan se for meg at det ikke er bare bare og omgås med personer som en gang var en stor utrygghet. Nervesystemet er sikker konstant i fight or flight mode, som må være utrolig slitsomt i lengden. 3 2 1
Sølvpilen Skrevet 6. januar #26465 Skrevet 6. januar Om du søkte medlemskap i julen 2024, så var siden nede helt til over nyttår, det året. Det var da alt med Sirah skrev (24 minutter siden): Jeg søkte om medlemskap en gang det var mye snakk om den her inne, men jeg fikk ikke lov 😅 Kan det ha vært julen 2024 ? Den julen var siden nede helt til i begynnelsen av januar. Om det var på den tiden, så kan det være grunnen til at du ikke ble godkjent. Da var det nok bare mye moderatoren skulle gå gjennom, før hun åpnet siden igjen. 1
Istapp Skrevet 6. januar #26466 Skrevet 6. januar Er det kun jeg, som tror denne "avloggingen" på SoMe-plattformene som IR as nå gjennomfører, kun er for å lage innhold og tematikk til denne hemmelige filmingen som foregår. Skape drama for å lage en scene som kan filmes. IR kan å lage/skape dramatiske scener for så å utnytte de samme scenene for inntjening av kronasj. Hvem har glemt scenen om en innslått dør og selvmedisinering i leiligheten i Oslo? IR er en dyktig iscenesetter i eget liv for å tjene penger på akkurat de scenene hun vet drar inn mest. Kalkulert og kynisk! 6 19
Sirah Skrevet 6. januar #26467 Skrevet 6. januar Istapp skrev (17 minutter siden): Er det kun jeg, som tror denne "avloggingen" på SoMe-plattformene som IR as nå gjennomfører, kun er for å lage innhold og tematikk til denne hemmelige filmingen som foregår. Skape drama for å lage en scene som kan filmes. IR kan å lage/skape dramatiske scener for så å utnytte de samme scenene for inntjening av kronasj. Hvem har glemt scenen om en innslått dør og selvmedisinering i leiligheten i Oslo? IR er en dyktig iscenesetter i eget liv for å tjene penger på akkurat de scenene hun vet drar inn mest. Kalkulert og kynisk! Det var ikke en dum tanke! 5
Gjest Sol 54 Skrevet 6. januar #26468 Skrevet 6. januar Istapp skrev (34 minutter siden): Er det kun jeg, som tror denne "avloggingen" på SoMe-plattformene som IR as nå gjennomfører, kun er for å lage innhold og tematikk til denne hemmelige filmingen som foregår. Skape drama for å lage en scene som kan filmes. IR kan å lage/skape dramatiske scener for så å utnytte de samme scenene for inntjening av kronasj. Hvem har glemt scenen om en innslått dør og selvmedisinering i leiligheten i Oslo? IR er en dyktig iscenesetter i eget liv for å tjene penger på akkurat de scenene hun vet drar inn mest. Kalkulert og kynisk! Tror nok du er inne på noe der, ja.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. januar #26469 Skrevet 7. januar Istapp skrev (9 timer siden): Er det kun jeg, som tror denne "avloggingen" på SoMe-plattformene som IR as nå gjennomfører, kun er for å lage innhold og tematikk til denne hemmelige filmingen som foregår. Skape drama for å lage en scene som kan filmes. IR kan å lage/skape dramatiske scener for så å utnytte de samme scenene for inntjening av kronasj. Hvem har glemt scenen om en innslått dør og selvmedisinering i leiligheten i Oslo? IR er en dyktig iscenesetter i eget liv for å tjene penger på akkurat de scenene hun vet drar inn mest. Kalkulert og kynisk! Her tror jeg du er spot on! 3 6
Kønn Skrevet 7. januar #26470 Skrevet 7. januar Istapp skrev (11 timer siden): Er det kun jeg, som tror denne "avloggingen" på SoMe-plattformene som IR as nå gjennomfører, kun er for å lage innhold og tematikk til denne hemmelige filmingen som foregår. Skape drama for å lage en scene som kan filmes. IR kan å lage/skape dramatiske scener for så å utnytte de samme scenene for inntjening av kronasj. Hvem har glemt scenen om en innslått dør og selvmedisinering i leiligheten i Oslo? IR er en dyktig iscenesetter i eget liv for å tjene penger på akkurat de scenene hun vet drar inn mest. Kalkulert og kynisk! Innslåtte dør og selvmedisinering i Oslo… Det har jeg ikke fått med meg. 1
Sirah Skrevet 7. januar #26471 Skrevet 7. januar Kønn skrev (32 minutter siden): Innslåtte dør og selvmedisinering i Oslo… Det har jeg ikke fått med meg. Dette var før jeg begynte å følge henne så ikke sikkert jeg gjengir dette riktig. Når det ble slutt mellom henne og Jack/Voldemort så gikk hun på en skikkelig psykisk smell og selvmedisinerte på sovepiller hjemme hos Pimpen. Pimpen ble redd og ringte ambulanse og Isabel havnet på sykehuset. Denne opplevelsen har skremt Isabel skikkelig og det er vist mye av grunnen til at hun er redd for å gå inn i et nytt forhold. Jeg har bare lest om det her inne, så ta forbehold om at jeg bommer. 1 1
Kønn Skrevet 7. januar #26472 Skrevet 7. januar Sirah skrev (2 timer siden): Dette var før jeg begynte å følge henne så ikke sikkert jeg gjengir dette riktig. Når det ble slutt mellom henne og Jack/Voldemort så gikk hun på en skikkelig psykisk smell og selvmedisinerte på sovepiller hjemme hos Pimpen. Pimpen ble redd og ringte ambulanse og Isabel havnet på sykehuset. Denne opplevelsen har skremt Isabel skikkelig og det er vist mye av grunnen til at hun er redd for å gå inn i et nytt forhold. Jeg har bare lest om det her inne, så ta forbehold om at jeg bommer. Takk👍🏻🥰
Sirah Skrevet 7. januar #26473 Skrevet 7. januar Kønn skrev (20 minutter siden): Takk👍🏻🥰 Bare hyggelig 🥰 Er helt sikkert andre her som fulgte henne på den tiden som kan fylle ut det som mangler 1
Tenkeselv Skrevet 7. januar #26474 Skrevet 7. januar smiiiley skrev (På 5.1.2026 den 19.04): Jeg er ganske sikker på at det ble sagt flere ganger at av de som ble hengt ut så var det screenshots av innlegg. Men du mener det, jeg mener en annen ting. Hva som stemmer vet vel ingen av oss. Men om noen er hengt ut uten å ha skrevet noe stygt så er ikke det bra. Ei venninne var medlem av gruppen, men forlot gruppa da hun så hvor mye dritt som ble skrevet. Hun viste noe til meg også, og omg! Det var mye stygt fra veldig mange. Ikke bare T. Det er jo det jeg prøver å si. Isabel har kanskje lagt opp til det, men det er en andre person her som muligens er eksponert mot sin vilje. Samma hvor mye I har lagt opp til det, så er det jo forstatt ikke hans ønske. Blir det samme som å si at du kan bare takke deg selv som ble uthengt på I sin snap når du henger i en gruppe som er opprettet for å skrive dritt om en person. (Siden dere sier naboen kan takke seg selv som henger med en influenser). Men kommer ingen vei med å prøve å forklare litt fornuftig tenkning her inne ser jeg. "Kommer ingen vei med å prøve å forklare fornuftig tenkning" ? Var det alt du klarte å konkludere med ? Når det gjelder de som ble hengt ut så vet jeg mer enn kanskje deg da 🤷♀️ Det var til og med mennesker i den uthengingen som aldri hadde skrevet et innlegg, men som kun hadde tittelen topp bidragsytere. Man bør absolutt ikke være så bastant når man uttaler seg om noe man ikke har peiling på. Men jeg ser jo at mange svelger blindt det IR sier, å det får jeg ikke fikset dessverre. Men når det gjelder naboen så er det uansett Isabel som har gjort dette her mulig, hadde hun ikke delt noen del av han så hadde han heller aldri blitt funnet. For henne er dette content for alt det er verdt. Men jeg kan også respektere at i dine øyne er det åpenbart ikke det. Men for meg og mange andre her inne så har hun absolutt brukt han som content, å får nå smake litt på baksiden av det. 100% hennes egen feil. 4 3 7
Sirah Skrevet 7. januar #26475 Skrevet 7. januar Sølvpilen skrev (17 timer siden): Om du søkte medlemskap i julen 2024, så var siden nede helt til over nyttår, det året. Det var da alt med Kan det ha vært julen 2024 ? Den julen var siden nede helt til i begynnelsen av januar. Om det var på den tiden, så kan det være grunnen til at du ikke ble godkjent. Da var det nok bare mye moderatoren skulle gå gjennom, før hun åpnet siden igjen. Det kan godt være at det var rundt da ja, jeg husker ikke helt Var bare så mye snakk om gruppen her inne så søkte om medlemskap og fikk avslag 😅 Jeg kan fint leve med at de ikke ønsker å ha meg som medlem altså, men ble litt nysgjerrig på hvorfor. Jeg er ikke en som kaster meg over kommentarfelt på Facebook eller som sender masse random meldinger til folk, så tror neppe jeg har tråkket så mange i den gruppa på tærne 😅
Tenkeselv Skrevet 7. januar #26476 Skrevet 7. januar Istapp skrev (15 timer siden): Er det kun jeg, som tror denne "avloggingen" på SoMe-plattformene som IR as nå gjennomfører, kun er for å lage innhold og tematikk til denne hemmelige filmingen som foregår. Skape drama for å lage en scene som kan filmes. IR kan å lage/skape dramatiske scener for så å utnytte de samme scenene for inntjening av kronasj. Hvem har glemt scenen om en innslått dør og selvmedisinering i leiligheten i Oslo? IR er en dyktig iscenesetter i eget liv for å tjene penger på akkurat de scenene hun vet drar inn mest. Kalkulert og kynisk! Nei jeg har tenkt det samme. At det nå på nyåret engang komme en tv-serie, for såpass har hun jo "dårlig planlagt fortalt" om så ikke i rene ord. Glam hver dag i Oslo osv osv osv, aldri i livet om det var for ingenting Så jeg tror absolutt det kan være veldig planlagt med denne pausen. 3 8
smiiiley Skrevet 7. januar #26477 Skrevet 7. januar Tenkeselv skrev (12 minutter siden): "Kommer ingen vei med å prøve å forklare fornuftig tenkning" ? Var det alt du klarte å konkludere med ? Når det gjelder de som ble hengt ut så vet jeg mer enn kanskje deg da 🤷♀️ Det var til og med mennesker i den uthengingen som aldri hadde skrevet et innlegg, men som kun hadde tittelen topp bidragsytere. Man bør absolutt ikke være så bastant når man uttaler seg om noe man ikke har peiling på. Men jeg ser jo at mange svelger blindt det IR sier, å det får jeg ikke fikset dessverre. Men når det gjelder naboen så er det uansett Isabel som har gjort dette her mulig, hadde hun ikke delt noen del av han så hadde han heller aldri blitt funnet. For henne er dette content for alt det er verdt. Men jeg kan også respektere at i dine øyne er det åpenbart ikke det. Men for meg og mange andre her inne så har hun absolutt brukt han som content, å får nå smake litt på baksiden av det. 100% hennes egen feil. Når jeg skrev at jeg ikke kommer noen vei, så må jeg vel si det igjen. For som jeg har prøvd å si mange ganger, jeg vet at I har brukt han som kontent. Er ikke det jeg prøver å si. Jeg snakker fra hans ståsted, ikke hennes. Hun har brukt det som kontent for alt det er verdt, og det er ikke ok, men jeg snakker fra hans perspektiv. Vi vet ingenting om hvor mye han vet om eksponeringen. I sier at han vet om snap og at han liker at RS er #teamnaboen. Men jeg tror ikke at han i sin villeste fantasi kan forstå omfanget av alt som er delt. Spesielt ikke når det nå ble et bilde i tillegg, så folk har et ansikt til personen de vet masse private detaljer om. Jeg tror ikke du forstår helt hva jeg prøver å si, så jeg legger den ballen død for å unngå dårlig stemning. 2 2
Sirah Skrevet 7. januar #26478 Skrevet 7. januar Tenkeselv skrev (3 minutter siden): Nei jeg har tenkt det samme. At det nå på nyåret engang komme en tv-serie, for såpass har hun jo "dårlig planlagt fortalt" om så ikke i rene ord. Glam hver dag i Oslo osv osv osv, aldri i livet om det var for ingenting Så jeg tror absolutt det kan være veldig planlagt med denne pausen. At hun ble filmet i Oslo er vel ganske godt dokumentert med tanke på at det ble sett kamerateam i bakgrunnen flere steder hun var osv. Mulig TV-serien krever noe helt eksklusivt innhold (noe som ikke er så rart) og at det er derfra pausen kommer ja. Slik at folk faktisk skal gidde å ta seg bryet med å se på TV-serien og ikke bare følge med på snap. 1 3
Sunshade83 Skrevet 7. januar #26479 Skrevet 7. januar Jeg så snappen til Sebastian Solberg etter at hun annonserte en pause og leste her inne. Ut i fra det han sa så var han mer skuffa fordi "noen" ikke hadde respondert slik de hadde håpet at de skulle". Regner med at det var en respons på hans forsøk på fremstøt. Min første tanke var at han kanskje la an på Isabel og at hun sa nei. Deretter ble det mye drama og til slutt spammingen fra nysgjerrige folk til naboen som gjorde at hun trengte pausa. Kun spekulasjoner fra min side, men de snappene som Sebastian kom med var av en furten art (unge som ikke får alt han peker på). Alle mennesker kan trenge en pause. Selv om hun er en offentlig person betyr ikke det at alle eier henne og at hun skal være en nikkedukke. Hun har gjort, og kommer til å gjøre, feil slik som alle andre her i verden. Det blir bare mer synlig når hun gjør det siden alt blåses ut av proposjoner slik som denne tråden. Hun må få velge hvem hun vil og være sammen uten at andre går helt av skaftet. Bambi-glassene var forresten supersøte og av god kvalitet. 1 2
Ladyoftheflowers Skrevet 7. januar #26480 Skrevet 7. januar Sunshade83 skrev (5 minutter siden): Jeg så snappen til Sebastian Solberg etter at hun annonserte en pause og leste her inne. Ut i fra det han sa så var han mer skuffa fordi "noen" ikke hadde respondert slik de hadde håpet at de skulle". Regner med at det var en respons på hans forsøk på fremstøt. Min første tanke var at han kanskje la an på Isabel og at hun sa nei. Deretter ble det mye drama og til slutt spammingen fra nysgjerrige folk til naboen som gjorde at hun trengte pausa. Kun spekulasjoner fra min side, men de snappene som Sebastian kom med var av en furten art (unge som ikke får alt han peker på). Alle mennesker kan trenge en pause. Selv om hun er en offentlig person betyr ikke det at alle eier henne og at hun skal være en nikkedukke. Hun har gjort, og kommer til å gjøre, feil slik som alle andre her i verden. Det blir bare mer synlig når hun gjør det siden alt blåses ut av proposjoner slik som denne tråden. Hun må få velge hvem hun vil og være sammen uten at andre går helt av skaftet. Bambi-glassene var forresten supersøte og av god kvalitet. Han har vel ikke gjort annet enn å skryte Isabel og familien opp i skyene? Jeg skjønte ikke helt innlegget ditt kanskje.. Uansett så vet man vel ikke at naboen var på noe bilde? Det virker som om det bare har blitt en sannhet her inne (etter hva jeg leser i andres innlegg, ikke ditt) Noe er det i alle fall som har skjedd. Får håpe det ikke har vært en heksejakt på Isabel og denne naboen. Det er bare alt for sykt. 5 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå