Kønn Skrevet søndag kl. 15:28 #25461 Skrevet søndag kl. 15:28 Velinda skrev (På 29.11.2025 den 15.07): Er helt merkeligt hvordan hun hopper fra den ene til den andre leiligheten🙈 Det er ikke så merkelig all den tid de fortsatt er gift. Fint å ha en ekstra kommunal leilighet om man trenger litt alenetid, eller egen leilighet til den yngste bortskjemte som bor i senga… 4 9
Velinda Skrevet søndag kl. 16:04 #25462 Skrevet søndag kl. 16:04 Kønn skrev (31 minutter siden): Det er ikke så merkelig all den tid de fortsatt er gift. Fint å ha en ekstra kommunal leilighet om man trenger litt alenetid, eller egen leilighet til den yngste bortskjemte som bor i senga… Er jo egentlig helt genialt,lurer på om jeg kan få en også??hadde vært digg med litt egentid og fri fra mann og barn sånn innimellom😂Stat og kommune bryr seg jo ikke om man har rett på eller ikke🙈 7 3
LorettaLynn Skrevet søndag kl. 16:08 #25463 Skrevet søndag kl. 16:08 Kønn skrev (35 minutter siden): Det er ikke så merkelig all den tid de fortsatt er gift. Fint å ha en ekstra kommunal leilighet om man trenger litt alenetid, eller egen leilighet til den yngste bortskjemte som bor i senga… Jeg har ikke lest bøkene. Handler de om hvor fæl faren var? Hvis det er tilfelle er alt veldig merkelig. Tjene penger på noe som ikke var så ille likevel? 1 10
Sirah Skrevet søndag kl. 16:58 #25464 Skrevet søndag kl. 16:58 LorettaLynn skrev (47 minutter siden): Jeg har ikke lest bøkene. Handler de om hvor fæl faren var? Hvis det er tilfelle er alt veldig merkelig. Tjene penger på noe som ikke var så ille likevel? Det står en del om faren i bøkene ja. Han var veldig snill i begynnelsen, men lot seg påvirke av onklene og ble slem han også. Når de mistet Isabel og Shehed til barnevernet så fikk han seg en skikkelig vekker og har vært en fantastisk far for Rami og Sidra. Isabel og Shehed "tilga" han for noen år siden siden han virkelig hadde bevist at han hadde forandret seg, og nå feirer de f.eks jul og bursdager sammen. Isabel sa vel noe ala at han begynner å bli en gammel mann (over 70 år) så hun ville ikke ha noe uoppgjort med han. 3
Kønn Skrevet søndag kl. 17:01 #25465 Skrevet søndag kl. 17:01 LorettaLynn skrev (46 minutter siden): Jeg har ikke lest bøkene. Handler de om hvor fæl faren var? Hvis det er tilfelle er alt veldig merkelig. Tjene penger på noe som ikke var så ille likevel? Ja, det handler også om mishandling fra far. I har sagt at han har vært en fin far for de to yngste. Han ble visst påvirket av onklene som drev med litt av hvert. Forøvrig tar jeg det som skrives og sies med en god klype salt. Jeg tviler ikke på at hun har hatt en tøff oppvekst. Når hun gikk og satte seg på trappa til barnevernet da er det nok ganske ille. Året hos akuttberedskap-hjemmet var heller ikke bra, men fosterforeldrene var visst plutselig fantastiske. I boka omtaler hun dem ikke slik så vidt jeg husker 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 17:08 #25466 Skrevet søndag kl. 17:08 (endret) Kønn skrev (1 time siden): Det er ikke så merkelig all den tid de fortsatt er gift. Fint å ha en ekstra kommunal leilighet om man trenger litt alenetid, eller egen leilighet til den yngste bortskjemte som bor i senga… Dette sier mye om holdningene til denne familien…. Er vemmelig sånn de driver på! Og melke barndommen for alt den er verdt for penger og «fame»… Herregud!! Foreldrene er jo fortsatt sammen! Hvordan i huleste har de der rett på to store kommunale leiligheter dekket av våre skattepenger ??!! Og voksne barn som må bo der….. Endret søndag kl. 17:21 av Tuppenoglillemor12 1 14
Det handler om deg Skrevet søndag kl. 17:24 #25467 Skrevet søndag kl. 17:24 Spesielt å skjule forholdet til far hvis det indag er bra mellom alle. Mor og far og 4 søsken (inkluderer Shehed). Det skaper så mye spekulering når de svinser mellom 2 leiligheter i Oslo. 4 3
Det handler om deg Skrevet søndag kl. 17:29 #25468 Skrevet søndag kl. 17:29 Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden): Dette sier mye om holdningene til denne familien…. Er vemmelig sånn de driver på! Og melke barndommen for alt den er verdt for penger og «fame»… Herregud!! Foreldrene er jo fortsatt sammen! Hvordan i huleste har de der rett på to store kommunale leiligheter dekket av våre skattepenger ??!! Og voksne barn som må bo der….. Enig. Barna eller ungdommene er i en alder der de kan flytte ut. Enten finansiere bosted med egen jobb eller studere og ta ut studielån/stipend. Når vi vet at Isabel betaler så mye for familien for at de skal leve godt er det litt lite moralsk å sitte på en kommunal leilighet. Eller to, som i alle fall er rart om mor og far oppfører seg som et par. Driver far ånflytter seg rundt i Sheheds leilighet for å ikke bli filmet nå når det pyntes til jul? Eller i de andre leilighetene? 2 5
Kønn Skrevet søndag kl. 17:34 #25469 Skrevet søndag kl. 17:34 Det handler om deg skrev (4 minutter siden): Enig. Barna eller ungdommene er i en alder der de kan flytte ut. Enten finansiere bosted med egen jobb eller studere og ta ut studielån/stipend. Når vi vet at Isabel betaler så mye for familien for at de skal leve godt er det litt lite moralsk å sitte på en kommunal leilighet. Eller to, som i alle fall er rart om mor og far oppfører seg som et par. Driver far ånflytter seg rundt i Sheheds leilighet for å ikke bli filmet nå når det pyntes til jul? Eller i de andre leilighetene? Han gjør nok det. I har sagt at han ikke vil filmes. Å gjemme seg er vel hans bidrag til disse syke inntektene. 3 3
Det handler om deg Skrevet søndag kl. 17:48 #25470 Skrevet søndag kl. 17:48 (endret) Kønn skrev (13 minutter siden): Han gjør nok det. I har sagt at han ikke vil filmes. Å gjemme seg er vel hans bidrag til disse syke inntektene. Han/ de er ikke dum og leker butikk nei… 🥴 Endret søndag kl. 17:49 av Det handler om deg 1 3
LorettaLynn Skrevet søndag kl. 17:53 #25471 Skrevet søndag kl. 17:53 Kønn skrev (35 minutter siden): Ja, det handler også om mishandling fra far. I har sagt at han har vært en fin far for de to yngste. Han ble visst påvirket av onklene som drev med litt av hvert. Forøvrig tar jeg det som skrives og sies med en god klype salt. Jeg tviler ikke på at hun har hatt en tøff oppvekst. Når hun gikk og satte seg på trappa til barnevernet da er det nok ganske ille. Året hos akuttberedskap-hjemmet var heller ikke bra, men fosterforeldrene var visst plutselig fantastiske. I boka omtaler hun dem ikke slik så vidt jeg husker Takk for info. Hva skal man si? Noen selger sjela si for alt det er verdt. 2 7
Velinda Skrevet søndag kl. 18:48 #25472 Skrevet søndag kl. 18:48 Hørte om en dame som hadde bestilt bukse fra Ivorie,skuffelsen var stor når det viste seg at beinlengden var 5 cm lenger på ene foten,kvalitet sa de😂 4 3
Sirah Skrevet søndag kl. 20:04 #25473 Skrevet søndag kl. 20:04 Det handler om deg skrev (2 timer siden): Spesielt å skjule forholdet til far hvis det indag er bra mellom alle. Mor og far og 4 søsken (inkluderer Shehed). Det skaper så mye spekulering når de svinser mellom 2 leiligheter i Oslo. Han har valgt å ikke være offentlig. Innimellom får de han med ved en feil, men at han ikke vil vises på snappen er det jo bra at de respekterer. 1
Det handler om deg Skrevet søndag kl. 21:11 #25474 Skrevet søndag kl. 21:11 Sirah skrev (1 time siden): Han har valgt å ikke være offentlig. Innimellom får de han med ved en feil, men at han ikke vil vises på snappen er det jo bra at de respekterer. Bra med respekt. Men. Det var disse leilighetene da. 4 6
hjerteis Skrevet mandag kl. 05:45 #25475 Skrevet mandag kl. 05:45 Hva synes dere om julepyntingen? 🤭 Jeg fikk seriøst vondt i OCDn! Ingenting passer sammen, og de blomstra på juletreet, jeg vet nesten ikke hvordan det kan beskrives, men spesielt pent var det ikke 😅 6 5
agent Skrevet mandag kl. 07:25 #25476 Skrevet mandag kl. 07:25 hjerteis skrev (1 time siden): Hva synes dere om julepyntingen? 🤭 Jeg fikk seriøst vondt i OCDn! Ingenting passer sammen, og de blomstra på juletreet, jeg vet nesten ikke hvordan det kan beskrives, men spesielt pent var det ikke 😅 Helt tragisk 😱😱 De greinene 😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Blir sikkert for mye fysisk jobb å fikse dem, kan ikke slite seg helt ut. Igrunn rart hun ikke leier ett interiør firma til å ta over. Hun har jo ikke peil. 3 6
Sirah Skrevet mandag kl. 08:11 #25477 Skrevet mandag kl. 08:11 Det handler om deg skrev (10 timer siden): Bra med respekt. Men. Det var disse leilighetene da. Det er så klart helt på tryne. Jeg kommenterte utelukkende på at det er bra at de respekterer at faren ønsker privatliv. Hva jeg mener om leilighetene tror jeg at jeg har gjort ganske klart tidligere i tråden Med mindre det ble med i ryddingen 😅 3
Gjesti7654 Skrevet mandag kl. 08:37 #25478 Skrevet mandag kl. 08:37 agent skrev (1 time siden): Helt tragisk 😱😱 De greinene 😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Blir sikkert for mye fysisk jobb å fikse dem, kan ikke slite seg helt ut. Igrunn rart hun ikke leier ett interiør firma til å ta over. Hun har jo ikke peil. For å si det pent: det ser f**n ikke ut 😂 4 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 08:44 #25479 Skrevet mandag kl. 08:44 hjerteis skrev (2 timer siden): Hva synes dere om julepyntingen? 🤭 Jeg fikk seriøst vondt i OCDn! Ingenting passer sammen, og de blomstra på juletreet, jeg vet nesten ikke hvordan det kan beskrives, men spesielt pent var det ikke 😅 Ett grusomt syn….. 3 4
slipset Skrevet mandag kl. 09:26 #25480 Skrevet mandag kl. 09:26 De blomstene på treet ser ut som de monstrene i Stranger Things… 4 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå