refill Skrevet 29. november #25441 Skrevet 29. november (endret) Velinda skrev (50 minutter siden): Du må nesten lage en tråd om Mammaen og Sidra også om det er sånn at det bare er Isabel som kan nevnes her De er ikke egne profiler. Det har nettopp vært 15 sider inne på denne tråden om Shehed - som lever av å være influenser - på bakgrunn av ting hun sa på egen snap. Nå skal det diskuteres Olssonsøstrene og, - til og med uavhengig av Isabel. Ta det på deres tråd. Det er vel mest naturlig..? Sier ikke at de andre ikke kan nevnes, men ting som kommer fra andre sine snaper kan vel tas der det hører hjemme. Endret 29. november av refill 5 4
Velinda Skrevet 29. november #25442 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden): Er vel litt forskjell? Sidra eller moren lever ikke av snap? Er vei ikke bare de som snaper som har egne tråder,de stikker seg stadig frem på andre sine saps,Rami blir vel heller ikke diskutert så mye her inne,litt av poenget er at ingen andre en moderator kan bestemme hva og hvem som blir diskutert her,om man ikke liker noe er det vel bare å skrolle forbi 1 2
Velinda Skrevet 29. november #25443 Skrevet 29. november refill skrev (15 minutter siden): De er ikke egne profiler. Det har nettopp vært 15 sider inne på denne tråden om Shehed - som lever av å være influenser - på bakgrunn av ting hun sa på egen snap. Nå skal det diskuteres Olssonsøstrene og, - til og med uavhengig av Isabel. Ta det på deres tråd. Det er vel mest naturlig..? Sier ikke at de andre ikke kan nevnes, men ting som kommer fra andre sine snaper kan vel tas der det hører hjemme. oki,enig med deg men synes også at ting går litt inn i hverandre om du skjønner 2
Sirah Skrevet 29. november #25444 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Ja du sier noe der… Jeg stusset veldig på hvorfor søstrene gjorde sånn big deal utav at han skulle komme🤔 Hele snappen i går handlet om hans velkomst og hvilke vin de hadde gjort klart til han i glasset.. La ut snap av vinglass der vinen skulle få lufte seg, og sto klar til Maximus.. Dess mer jeg tenker over dette dess mer er det staget.. 🤔🤷🏼♀️ Så du noe til selveste M på snappen da? 😇 1
Sirah Skrevet 29. november #25445 Skrevet 29. november Velinda skrev (Akkurat nå): oki,enig med deg men synes også at ting går litt inn i hverandre om du skjønner Jeg er enig i at disse egentlig henger sammen. De er jo en stor gjeng som tilbringer mye tid sammen. Hadde vært rarere og plutselig slenge inn en drøss innlegg om Mads Hansen her. Nå var han bare første og beste jeg kom på så det kunne like gjerne vært kongen. 1 3
agent Skrevet 29. november #25446 Skrevet 29. november (endret) refill skrev (25 minutter siden): De er ikke egne profiler. Det har nettopp vært 15 sider inne på denne tråden om Shehed - som lever av å være influenser - på bakgrunn av ting hun sa på egen snap. Nå skal det diskuteres Olssonsøstrene og, - til og med uavhengig av Isabel. Ta det på deres tråd. Det er vel mest naturlig..? Sier ikke at de andre ikke kan nevnes, men ting som kommer fra andre sine snaper kan vel tas der det hører hjemme. Kan du ikke lage en tråd med familien Raad? Så slipper man så mye dill dall🤣🤣 For nå har moren Raad flyttet tilbake i leiligheten med svart sofa. Endret 29. november av agent 2
Velinda Skrevet 29. november #25447 Skrevet 29. november Sirah skrev (6 minutter siden): Jeg er enig i at disse egentlig henger sammen. De er jo en stor gjeng som tilbringer mye tid sammen. Hadde vært rarere og plutselig slenge inn en drøss innlegg om Mads Hansen her. Nå var han bare første og beste jeg kom på så det kunne like gjerne vært kongen. 😂😂😂
Velinda Skrevet 29. november #25448 Skrevet 29. november agent skrev (3 minutter siden): Kan du ikke lage en tråd med familien Raad? Så slipper man så mye dill dall🤣🤣 For nå har moren Raad flyttet tilbake i leiligheten med svart sofa. Er helt merkeligt hvordan hun hopper fra den ene til den andre leiligheten🙈 1 5
refill Skrevet 29. november #25449 Skrevet 29. november For min del kan dere diskutere moren til Ulrikke Brandstorp og kompisen til fetteren til Shaman Durek her inne. Det var nå mest for å opplyse at søstrene Olsson har egen tråd, også la jeg ved de andre i samme slengen. Avsporinger vil bli slettet etterhvert av moderatorene, det er ikke noe jeg bestemmer.. det er sånn det fungerer. 1 2
agent Skrevet 29. november #25450 Skrevet 29. november refill skrev (8 minutter siden): For min del kan dere diskutere moren til Ulrikke Brandstorp og kompisen til fetteren til Shaman Durek her inne. Det var nå mest for å opplyse at søstrene Olsson har egen tråd, også la jeg ved de andre i samme slengen. Avsporinger vil bli slettet etterhvert av moderatorene, det er ikke noe jeg bestemmer.. det er sånn det fungerer. Søstrene LIPS 💋💋 7 1
Det handler om deg Skrevet 29. november #25451 Skrevet 29. november Er det ikke Sidra sin leilighet med sort sofa da? Og moren/ Rami den med hvit sofa og den svære Bamsen? Eller omvendt?
Hatsumomo Skrevet 29. november #25452 Skrevet 29. november refill skrev (58 minutter siden): De er ikke egne profiler. Det har nettopp vært 15 sider inne på denne tråden om Shehed - som lever av å være influenser - på bakgrunn av ting hun sa på egen snap. Nå skal det diskuteres Olssonsøstrene og, - til og med uavhengig av Isabel. Ta det på deres tråd. Det er vel mest naturlig..? Sier ikke at de andre ikke kan nevnes, men ting som kommer fra andre sine snaper kan vel tas der det hører hjemme. Enig. Det blir mye unødig støy. 1
Sirah Skrevet 29. november #25453 Skrevet 29. november Det handler om deg skrev (25 minutter siden): Er det ikke Sidra sin leilighet med sort sofa da? Og moren/ Rami den med hvit sofa og den svære Bamsen? Eller omvendt? Moren og Sidra har den med hvit sofa og gigantisk bamse, faren og Rami har den med sort sofa. Om ikke jeg husker helt feil så var det den sofaen moren/Sidra hadde før og når Isabel kjøpte ny til moren så flyttet de den gamle sofaen til faren. 2 3
Det handler om deg Skrevet 29. november #25454 Skrevet 29. november Sirah skrev (50 minutter siden): Moren og Sidra har den med hvit sofa og gigantisk bamse, faren og Rami har den med sort sofa. Om ikke jeg husker helt feil så var det den sofaen moren/Sidra hadde før og når Isabel kjøpte ny til moren så flyttet de den gamle sofaen til faren. Så da har Isabel kjøpt leilighet til lillesøster og mor og bror.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25455 Skrevet 29. november (endret) Sirah skrev (2 timer siden): Så du noe til selveste M på snappen da? 😇 Nope!😅 kun ett glass som sto der å ventet på han😅 Endret 29. november av Tuppenoglillemor12 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25456 Skrevet 29. november agent skrev (2 timer siden): Kan du ikke lage en tråd med familien Raad? Så slipper man så mye dill dall🤣🤣 For nå har moren Raad flyttet tilbake i leiligheten med svart sofa. Hun har vært der flere ganger siste perioden…. Dette er ikke greit! To kommunale boliger og de er «skilt» 🤔 3 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25457 Skrevet 29. november Det handler om deg skrev (35 minutter siden): Så da har Isabel kjøpt leilighet til lillesøster og mor og bror. ??? Hvor har du det fra? De har kommunal bolig dekket av staten…. 3 8
Sirah Skrevet 29. november #25458 Skrevet 29. november Det handler om deg skrev (52 minutter siden): Så da har Isabel kjøpt leilighet til lillesøster og mor og bror. Kommunale boliger dessverre… 4 2
Det handler om deg Skrevet 29. november #25459 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden): ??? Hvor har du det fra? De har kommunal bolig dekket av staten…. Leste feil 🫣😅. Sofaen har Isabel kjøpt. 2
Sirah Skrevet 29. november #25460 Skrevet 29. november Det handler om deg skrev (3 minutter siden): Leste feil 🫣😅. Sofaen har Isabel kjøpt. Haha ja da ga det mer mening 😅 Fort gjort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå