Velinda Skrevet 28. november #25421 Skrevet 28. november Pistasjnøtter skrev (38 minutter siden): Hvem er Maximus? Typen til en av veninnene til Isabel 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. november #25422 Skrevet 28. november Velinda skrev (5 minutter siden): Helt enig,tror det er mangen som de i Dubai,virker som et ganske tom liv🙈 Og desverre ser man Isabel bli mer og mer lik slike mennesker… Teist å se. Men hun er en voksen dame og kan velge selv hvilke kvaliteter hun ønsker i livet sitt. Så veldig trist å se hun blir mer og mer besatt av Dubai golddigger livsstilen.. 2 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. november #25423 Skrevet 28. november Velinda skrev (6 minutter siden): Typen til en av veninnene til Isabel Som er fra Nederland og driver litt… hva skal man si?🤔 Ikke heeeelt legit..🙄🤷🏼♀️ Så nå er det stor velkomst for han da han er «sluppet fri» eller noe sånn.. Tydelig at dette ikke var noen business trip til hjemlandet for å si det sånn… 2 4
Velinda Skrevet 29. november #25424 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Som er fra Nederland og driver litt… hva skal man si?🤔 Ikke heeeelt legit..🙄🤷🏼♀️ Så nå er det stor velkomst for han da han er «sluppet fri» eller noe sånn.. Tydelig at dette ikke var noen business trip til hjemlandet for å si det sånn… Jeg tror ikke det er mangen av disse business mennene som bor og driver sin business i Dubai som er legit,Dubai er kjent for å være skurkenes lekeplass,han Russeren som betaler alt for den yngste søsteren feks høres ut som en litt shady fyr🧐Naboen som Isabel ligger med er fra Nederland og sikkert mye samme ulla som Maximus vil jeg tro😉er penger som styrer og griske jenter som ikke får nok🍾 6 5
Hallepalle2 Skrevet 29. november #25425 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Jeg tør påstå jeg har litt peiling ja🤔 har jobbet som stylist innen bolig og interiør. Enn du? Men da vet du at smak og behag ikke kan diskuteres. Jeg syns ikke at sløyfer på juletre er pent, men jeg setter meg da ikke til doms over at andre har annerledes smak enn meg. 5
Hallepalle2 Skrevet 29. november #25426 Skrevet 29. november Maia3 skrev (6 timer siden): Har DU Hallepalle2 ? Ute etter å ta brukerne igjen? 😘
agent Skrevet 29. november #25427 Skrevet 29. november Velinda skrev (8 timer siden): Flaks for de svenske søstrene at Maximus kommer med ny forsyning cash i kveld,de har et helt sykt forbruk og ruller rundt i penger mens Maxigutten sliter med sitt i Nederland😂 Er det perm han har ? 2
Hatsumomo Skrevet 29. november #25428 Skrevet 29. november agent skrev (1 time siden): Er det perm han har ? Det kan det nok ikke være, man får vel ikke reise UT av landet en soner i når noen har perm, kan jo alle bare rømme i vei som de vil da 🧐 2
Hallepalle2 Skrevet 29. november #25429 Skrevet 29. november Velinda skrev (12 timer siden): Eller som en togulykke du ikke klarer å la vær å se på🙈 Og slik bidrar man til at millionene renner inn. Det må være gøy? Å bidra til at folk man misliker tjener fett. 2
agent Skrevet 29. november #25430 Skrevet 29. november Hatsumomo skrev (2 timer siden): Det kan det nok ikke være, man får vel ikke reise UT av landet en soner i når noen har perm, kan jo alle bare rømme i vei som de vil da 🧐 Rart hele greia😉🤣 3 1
Spania33 Skrevet 29. november #25431 Skrevet 29. november Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Og slik bidrar man til at millionene renner inn. Det må være gøy? Å bidra til at folk man misliker tjener fett. Influensere velger selv hvilket liv de ønsker å leve for pengene de tjener, ingen av de som bidrar til inntjening skal ha skylden for miserable liv. Dette hadde vært et togkrasj uansett, og hovedandelen som sponser togkræsjet er blodfansen. 2 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25432 Skrevet 29. november (endret) Velinda skrev (9 timer siden): Jeg tror ikke det er mangen av disse business mennene som bor og driver sin business i Dubai som er legit,Dubai er kjent for å være skurkenes lekeplass,han Russeren som betaler alt for den yngste søsteren feks høres ut som en litt shady fyr🧐Naboen som Isabel ligger med er fra Nederland og sikkert mye samme ulla som Maximus vil jeg tro😉er penger som styrer og griske jenter som ikke får nok🍾 Kunne ikke sagt det bedre selv! ! Rockas (Maximus) er også kanskje den som introduserte Naboen for Isabel? Men det er bare spekulasjoner.. 🤔 Forstår hvorfor Mathilda har gitt Rockas navnet Maximus… Høres litt mer «herskapelig» ut enn sannheten… 😂🤷🏼♀️ Endret 29. november av Tuppenoglillemor12 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25433 Skrevet 29. november (endret) Hatsumomo skrev (3 timer siden): Det kan det nok ikke være, man får vel ikke reise UT av landet en soner i når noen har perm, kan jo alle bare rømme i vei som de vil da 🧐 Det er jo åpenbart at noe er muffins her. Man blir ikke etterlyst av Interpol sånn helt uten videre. Og man blir hvert fall ikke utlevert fra Dubai for småting… Men når det er sagt, ingen av oss vet hvilken juridisk status han har akkurat nå.. 🤔 Han kan være ute mens saken etterforskes,løslatt pga manglende bevis, underlagt restriksjoner eller noe helt annet enn det folk antar. Det eneste som er sikkert er at noe større ligger bak når Interpol og utlevering er involvert. Resten blir bare spekulasjon.🤷🏼♀️ Endret 29. november av Tuppenoglillemor12 5
Velinda Skrevet 29. november #25434 Skrevet 29. november Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Og slik bidrar man til at millionene renner inn. Det må være gøy? Å bidra til at folk man misliker tjener fett. jeg er ikke inne på snapen henner så hun tjener ikke en krone på meg heldigvis 2
Velinda Skrevet 29. november #25435 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (24 minutter siden): Det er jo åpenbart at noe er muffins her. Man blir ikke etterlyst av Interpol sånn helt uten videre. Og man blir hvert fall ikke utlevert fra Dubai for småting… Men når det er sagt, ingen av oss vet hvilken juridisk status han har akkurat nå.. 🤔 Han kan være ute mens saken etterforskes,løslatt pga manglende bevis, underlagt restriksjoner eller noe helt annet enn det folk antar. Det eneste som er sikkert er at noe større ligger bak når Interpol og utlevering er involvert. Resten blir bare spekulasjon.🤷🏼♀️ Ikke sikkert han er i Dubai engang,de kan fint fake at han er der sånn at narrativet kan forsette🙈 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25436 Skrevet 29. november (endret) Velinda skrev (9 minutter siden): Ikke sikkert han er i Dubai engang,de kan fint fake at han er der sånn at narrativet kan forsette🙈 Ja du sier noe der… Jeg stusset veldig på hvorfor søstrene gjorde sånn big deal utav at han skulle komme🤔 Hele snappen i går handlet om hans velkomst og hvilke vin de hadde gjort klart til han i glasset.. La ut snap av vinglass der vinen skulle få lufte seg, og sto klar til Maximus.. Dess mer jeg tenker over dette dess mer er det staget.. 🤔🤷🏼♀️ Endret 29. november av Tuppenoglillemor12 6
Hatsumomo Skrevet 29. november #25437 Skrevet 29. november Tuppenoglillemor12 skrev (49 minutter siden): Det er jo åpenbart at noe er muffins her. Man blir ikke etterlyst av Interpol sånn helt uten videre. Og man blir hvert fall ikke utlevert fra Dubai for småting… Men når det er sagt, ingen av oss vet hvilken juridisk status han har akkurat nå.. 🤔 Han kan være ute mens saken etterforskes,løslatt pga manglende bevis, underlagt restriksjoner eller noe helt annet enn det folk antar. Det eneste som er sikkert er at noe større ligger bak når Interpol og utlevering er involvert. Resten blir bare spekulasjon.🤷🏼♀️ Hm, jeg har ikke snøring på det med Olsson søstrene, følger ikke dem. Så hva som ligger bak det ene og andre vet jeg ikke, bare svarer generelt uti fra dette med soning og perm. 1
refill Skrevet 29. november #25438 Skrevet 29. november (endret) Tråd for Olsson søstrene her. Tråd for Shehed Raad her. Tråd for Rami Raad her. Endret 29. november av refill Laget tråd for Rami. 2 4
Velinda Skrevet 29. november #25439 Skrevet 29. november (endret) refill skrev (57 minutter siden): Tråd for Olsson søstrene her. Tråd for Shehed Raad her. Tråd for Rami Raad her. Du må nesten lage en tråd om Mammaen og Sidra også om det er sånn at det bare er Isabel som kan nevnes her Endret 29. november av Velinda 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. november #25440 Skrevet 29. november Velinda skrev (26 minutter siden): Du må nesten lage en tråd om Mammaen og Sidra også om det er sånn at det bare er Isabel som kan nevnes her Er vel litt forskjell? Sidra eller moren lever ikke av snap? 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå