M.H85 Skrevet 19. september 2025 #23821 Skrevet 19. september 2025 Maia3 skrev (5 timer siden): Hun har aldri hatt respekt hverken for noe eller noen. Falsk oppførsel uansett hva det dreier seg om sånn at folk skal tro at hun er et bra menneske. Lurer følgerne sine og kaller dem elsklinger og bestevenner KUN for å selge produktene sine og holde dem varme på sc så hun får inntekter til å opprettholde lyxlivet sitt. At folk ikke fatter det! Kynisk til tusen. Hun bryr seg kun om seg selv. (Andre gjester gir hun blaffen I. Må huske at hun "eier "øya) Jeg følger ikke, har ikke anelse hva dere prater om mtp drite seg ut eller Suzy? Men det jeg har sett tidligere så synes jeg faktisk litt synd I Isabell. Tror hun definitivt sliter med sitt. Pen dame,masse penger, luksus leilighet osv,men hun har ikke funnet den store kjærligheten. Hun virker ensom på et vis. Det er nok ikke lett leve et slikt liv mens årene går.... 2 1 5
agent Skrevet 19. september 2025 #23822 Skrevet 19. september 2025 Hallepalle2 skrev (55 minutter siden): Nei, det gjør det da ikke. Hun er på en resort hvor hun betaler det hvite i øyet for å bo. At hun benytter anledningen til å reklamere for produktene er helt innafor. Så du synes det er greit og respektfullt ovenfor de andre betalende gjestene . Du mener det , hva om det er mange influencere på ett sted, alle skal dra frem produkter. Ta bilder og jabbe rundt på en resort for å drive med egen reklame. Hva med andre gjester som har betalt like mye eller mer enn IR og andre influensere, som vil ha ferie og slappr av. 5 7
agent Skrevet 19. september 2025 #23823 Skrevet 19. september 2025 lajlaj skrev (1 time siden): Herregud, ro ned trusa di. Kan du please moderere språkbruken din her inne, det er bare eder og galle. Start en dagbok istedenfor. Det er vel du som må roe litt ned. Ro med trusa di???? 4
agent Skrevet 19. september 2025 #23824 Skrevet 19. september 2025 (endret) Har det ikke blitt lagt ut noe fra partyet? Suzy? Endret 19. september 2025 av agent 1
fredsliijle Skrevet 19. september 2025 #23825 Skrevet 19. september 2025 agent skrev (48 minutter siden): Har det ikke blitt lagt ut noe fra partyet? Suzy? Nei, blir sikkert lagt ut i morgen. Hun skal garantert gå gjennom snappene først 🤣 før hun legger noe ut 3 2
Sirah Skrevet 20. september 2025 #23826 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (7 timer siden): Har det ikke blitt lagt ut noe fra partyet? Suzy? Heldigvis ikke. Håper hun har vett til å ikke dele for mye av hva Suzy og Bimbo foretar seg... 1 2
Aintnofun Skrevet 20. september 2025 #23827 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (8 timer siden): Så du synes det er greit og respektfullt ovenfor de andre betalende gjestene . Du mener det , hva om det er mange influencere på ett sted, alle skal dra frem produkter. Ta bilder og jabbe rundt på en resort for å drive med egen reklame. Hva med andre gjester som har betalt like mye eller mer enn IR og andre influensere, som vil ha ferie og slappr av. Men vet vi at det sitter folk rett ved siden av henne og hører noe? Jeg syns ofte det virker som hun sitter et stykke unna andre gjester. Og jeg vil tro at de som jobber der er vandt med litt av hvert fra andre gjester, så det at hun reklamerer for sin egen sirup er nok det minste problemet. Jeg ser ikke så mye på snappen, men syns ofte det virker som hun sitter litt vekke fra folk. 1 4
Hallepalle2 Skrevet 20. september 2025 #23828 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (8 timer siden): Så du synes det er greit og respektfullt ovenfor de andre betalende gjestene . Du mener det , hva om det er mange influencere på ett sted, alle skal dra frem produkter. Ta bilder og jabbe rundt på en resort for å drive med egen reklame. Hva med andre gjester som har betalt like mye eller mer enn IR og andre influensere, som vil ha ferie og slappr av. Det er én flaske som står på bordet hennes, om jeg skjønner det riktig? Så ja, det tenker jeg er uproblematisk. Jeg er heller ikke i tvil om at man blir vennlig korrigert om man gjør noe som plager andre på et slikt sted, hvor alle gjestenes ve og vel er like viktig. Så her tenker jeg at kritikken er smålig og ubegrunnet. 4 7
Hallepalle2 Skrevet 20. september 2025 #23829 Skrevet 20. september 2025 Maia3 skrev (9 timer siden): Å kose seg glugg med sånn oppførsel er ikke normalt overhodet. Du blir glatt oversett heretter 🤣 Du har rett. Det er nok mye mer normalt å hisse seg opp over en influenser man aldri kommer til å møte, spre rundt seg meg skjellsord ord og stygge emojis. Helt sikkert mer normalt… 1 1 12
Teflonhjernen Skrevet 20. september 2025 #23830 Skrevet 20. september 2025 Som dere kan krangle og kverulere, damer 😆 7
ollie1 Skrevet 20. september 2025 #23831 Skrevet 20. september 2025 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Du har rett. Det er nok mye mer normalt å hisse seg opp over en influenser man aldri kommer til å møte, spre rundt seg meg skjellsord ord og stygge emojis. Helt sikkert mer normalt… Det er veldig uinteressant all den kverulering og krangling noen her inne holder på med. Kanskje prøve å innse at man har forskjellig syn, inntrykk og oppfatning av ting. Noen bør få ut sin aggresjon andre steder. Dette er et diskusjonsforum, ikke om hvem som har rett og galt. 4 2 6
Sveits35 Skrevet 20. september 2025 #23832 Skrevet 20. september 2025 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Som dere kan krangle og kverulere, damer 😆 🫷Talk to my hand 🤐
Teflonhjernen Skrevet 20. september 2025 #23833 Skrevet 20. september 2025 Sveits35 skrev (46 minutter siden): 🫷Talk to my hand 🤐 😆👍🏼
Maia3 Skrevet 20. september 2025 #23834 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (15 timer siden): Har det ikke blitt lagt ut noe fra partyet? Suzy? Full, kranglet med to gjøker, spydd i et glass og mistet telefonen 2 3
agent Skrevet 20. september 2025 #23835 Skrevet 20. september 2025 Maia3 skrev (2 timer siden): Full, kranglet med to gjøker, spydd i et glass og mistet telefonen Classy Isabel Raad, ikke unormalt for henne. Lansering om 3 dager. 1 9
Sirah Skrevet 20. september 2025 #23836 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (15 minutter siden): Classy Isabel Raad, ikke unormalt for henne. Lansering om 3 dager. Hva skal lanseres nå? Julekalenderen?
Sveits35 Skrevet 20. september 2025 #23837 Skrevet 20. september 2025 Sirah skrev (33 minutter siden): Hva skal lanseres nå? Julekalenderen? Ja 🤩 Men på grunn av de trenger hun ikke lage bråk i gjøkeredet! De er vel så godt som utsolgt allerede. Jeg skal gjøre en innsats for å skaffe meg en, men tror oddsene er dårlig. 1
Sirah Skrevet 20. september 2025 #23838 Skrevet 20. september 2025 Sveits35 skrev (14 minutter siden): Ja 🤩 Men på grunn av de trenger hun ikke lage bråk i gjøkeredet! De er vel så godt som utsolgt allerede. Jeg skal gjøre en innsats for å skaffe meg en, men tror oddsene er dårlig. Jeg ønsker deg lykke til og du må love å holde oss oppdatert dersom du får tak i en 🤩
Teflonhjernen Skrevet 20. september 2025 #23839 Skrevet 20. september 2025 (endret) Kjære vene, hva i alle dager har Sidra gjort med leppene eller rettere sagt overleppa. De skjønner tydeligvis ikke hvor stygt det er med de der overfylte leppene… Hvem spiser frokost i kun bikini? Endret 20. september 2025 av Teflonhjernen 7
agent Skrevet 20. september 2025 #23840 Skrevet 20. september 2025 (endret) Sveits35 skrev (57 minutter siden): Ja 🤩 Men på grunn av de trenger hun ikke lage bråk i gjøkeredet! De er vel så godt som utsolgt allerede. Jeg skal gjøre en innsats for å skaffe meg en, men tror oddsene er dårlig. Hvordan funker det ? Hun har fortalt at etterspørsel er 3-5 6 7 ganger mer enn de har på lager. Har kundene fått forhåndsbetalt? Eller er det de som står først på overvåk, som blir de heldige ? Ønsker deg lykke til @Sveits35 🫶 Regner med at du kjører kalender åpning her inne 🫣 Endret 20. september 2025 av agent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå