Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Doris Becker skrev (2 timer siden):

Litt spesielt er det tydeligvis. Mediene setter også store spørsmålstegn, og ingen vil kommentere. Men vi får se hva som kommer ut av uenigheten Reme har med sin revisor. Nå  har Raad kjøpt ut Reme, noe jeg har skrevet at jeg ser på som positivt. 
Det er veldig viktig med kritisk blikk på denne bransjen. Det er rapportering fra menigmann som fører til at influencere rammes av regelverk. Det er bare 3 år siden Trendy Things ble lansert, og det hadde selvsagt bare fortsatt hvis ikke folk hadde meldt fra, og miljødirektoratet kom med sin klar konklusjon. 
De har fremdeles meget lave varekostnader, både Careless og Ivorie. SET har dog bedre tall, og de har årsverk. 
Videre mener jeg at de driver med ekstrem emosjonell markedsføring som bør rammes av lovverk, og det engasjementet vil jeg ikke gi meg på.

Når det gjelder RiksToto og hestesport har jeg i flere poster forklart at jeg er sterkt i mot deres rovdrift på hester! Det ble satt som et eksempel av @Sirah, og ikke meg. Men de rammes hardere av lovverk i det minste, og store deler av pengene benyttes her i landet, til å finansiere blant annet rideskoler.
Med det sagt så er ukulturen innen hestesport noe jeg engasjerer meg mye i, og mange med meg. Jeg hadde ikke satt mine ben på en trav- eller galoppbane. Og jeg håper på en opprydning også innen sprang- og dressur. Jeg har sett så mye dritt opp gjennom, men den diskusjonen hører ikke hjemme her.

Dere vil slippe meg for en stund fremover. Men håper at kampen mot denne kyniske industrien fortsetter. Om Kvinneguiden er et sted som hjelper vet jeg ikke, men jeg oppfordrer folk som følger med til å rapportere det de mener er regelbrudd, eller burde være regelbrudd. Dette er rene kommersielle kanaler, og burde rammes av samme regelverk som andre bedrifter.

Det var stemmer at det var jeg som dro inn Norsk Rikstoto ja. Det var ment som et eksempel på at noe som kan være veldig skadelig for en gruppe mennesker også kan komme veldig mange andre til gode (med tanke på at de deler inntektene med alle grener av hestesporten). Hvor skal man trekke den etiske linjen for hvor man skal beskytte få når det vil ha en stor og negativ effekt på fellesskapet? En dårlig formulert setning, men dere ser poenget. Jeg har ikke drukket kaffe enda 🙃

Når det kommer til diskusjonen om hestevelferd så hører den hjemme en annen plass. At det skjer mye dritt er vi alle fullstendig enige om så det trenger vi vel neppe engang å diskutere...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 13.9.2025 den 8.06):

Nå er det hvertfall helt tydelig at hun leser her på KG !
Omtrent det første hun gjør da hun våkner i dag er å finne frem denne ☝🏻 snappen og begynne å unnskylde seg vilt. Gadd ikke se hele unnskyldningen, men var noe om at hun hadde lest feil osv. 

Tenker at hadde hun virkelig ment unnskyld burde hun sendt hun som spurte en melding og beklaget seg. 

Isabel har nok ikke ofret det en tanke før hun innlegget her inne, garantert. 
Hun skal jo ha «Princess treatmet» all over… 

Har hun ørlite vett i hodet, så holder hun seg edru på denne coctailfesten. Vi husker alle hvordan hun dreit seg ut forrige fredag ! 🤬 Men neida: elsklingene må bare stålsette seg for dritten som kommer med Suzy i kveld.  Hun er overhodet IKKE voksen og er nærmest stolt over å kunne øse ut edder og galle og "skylde" på Suzy!! Fy flate for ei bi...

Screenshot_20250919_141819_Snapchat.jpg

Screenshot_20250919_142110_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (4 timer siden):

Har hun ørlite vett i hodet, så holder hun seg edru på denne coctailfesten. Vi husker alle hvordan hun dreit seg ut forrige fredag ! 🤬 Men neida: elsklingene må bare stålsette seg for dritten som kommer med Suzy i kveld.  Hun er overhodet IKKE voksen og er nærmest stolt over å kunne øse ut edder og galle og "skylde" på Suzy!! Fy flate for ei bi...

Screenshot_20250919_141819_Snapchat.jpg

Screenshot_20250919_142110_Snapchat.jpg

Å ha sin egen sirup stående på bordet sånn at hun kan vise at sirupen hun får der ikke er bra nok for prinsessen, er såååå ego og tåpelig.  Baktanken er nok at de skal ta den inn i sitt sortiment! Er jo VERDENS beste vet dere! (Not)

Screenshot_20250919_184044_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (16 minutter siden):

Maia3 skrev (11 minutter siden):

Å ha sin egen sirup stående på bordet sånn at hun kan vise at sirupen hun får der ikke er bra nok for prinsessen, er såååå ego og tåpelig.  Baktanken er nok at de skal ta den inn i sitt sortiment! Er jo VERDENS beste vet dere! (Not)

Synes helt ærlig at dine uttalelser og ordbruk er fjorten hakk verre enn "mor di". 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
Snurris skrev (15 minutter siden):

Synes helt ærlig at dine uttalelser og ordbruk er fjorten hakk verre enn "mor di". 

Du om det, men hvem har nevnt "mor di"?  Det utsagnet var bare en brøkdel av all dritten hun serverte.  Så fint for deg at du syns det var ok

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (42 minutter siden):

Hun har ikke respekt for noen ting. Alle skal please henne, så hun kan sitte der med falsk smill og latter.

Må ha vært irriterende for andre gjester ved frokosten,  da hun satt å jappa i vei. Respektløst for dem som ville nyte i stillhet og høre på musikeren som spilte zen musikk.  Hun var jo så irritert på de som trengte oversettelse på yogaen, så hun gikk derfra i fult sinne.

Bare det å ta med seg sirupen er også Respektløst,  nå har hun jo fått 100 liter sirup servert hver dag. Plutselig sitter hun det med medbrakt. Skammelig oppførsel av den ene RIKE på øya som har folkeskikk. 

Det er mer , må bare ta en pause 🤣🤣

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
agent skrev (2 timer siden):

Hun har ikke respekt for noen ting. Alle skal please henne, så hun kan sitte der med falsk smill og latter.

Må ha vært irriterende for andre gjester ved frokosten,  da hun satt å jappa i vei. Respektløst for dem som ville nyte i stillhet og høre på musikeren som spilte zen musikk.  Hun var jo så irritert på de som trengte oversettelse på yogaen, så hun gikk derfra i fult sinne.

Bare det å ta med seg sirupen er også Respektløst,  nå har hun jo fått 100 liter sirup servert hver dag. Plutselig sitter hun det med medbrakt. Skammelig oppførsel av den ene RIKE på øya som har folkeskikk. 

Det er mer , må bare ta en pause 🤣🤣

Hun har aldri hatt respekt hverken for noe eller noen. Falsk oppførsel uansett hva det dreier seg om sånn at folk skal tro at hun er et bra menneske. Lurer følgerne sine og kaller dem elsklinger og bestevenner KUN for å selge produktene sine og holde dem varme på sc så hun får inntekter til å opprettholde lyxlivet sitt.  At folk ikke fatter det!  Kynisk til tusen. Hun bryr seg kun om seg selv. (Andre gjester gir hun blaffen I. Må huske at hun "eier "øya)

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Bendie skrev (På 17.9.2025 den 11.07):

Enig, vil tro det er et naturlig steg, når de nå satser utvider selskapet og ansetter en designer til. Det at de vil styrke varemerket og kvitte seg med investorer, som er knyttet til en rekke influensere tyder på at de vil vekk fra den assosiasjonen.  IR har midlene som skal til for å kjøpe investorene ut. Det er trolig dette hun har hintet på tidligere, da hun har fortalt hun har betalt ut store summer…

Jeg tror tiden nå bare moden, for å stå på egne bein Nå som selskapet er i vekst med en rekke proffe ansatte på ulike fagområder. 

En må også huske på at IR har advokater, som bistår ved viktige avgjørelser, tror neppe de bifaller snusk. 

Donald Trump har advokater , der er det mye snusk og svindel.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia3 skrev (4 timer siden):

Hun reklamerer for produktet sitt. Hvordan kan det provosere?

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Nå må du slutte Hallepalle2.  Har spurt deg før: er du her KUN  for å kverulere og og kommentere andre sine meninger?? Klarer du IKKE å "lese" innholdet i hverken snap eller tråd?  Skjerp deg en gang for alle!!

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Det blir som om du har fått gjester. Serverer sjokoladekake , men gjestene dine går i butikken å handler inn en sjokoladekake å spiser den. Jeg hadde blitt provosert og lei meg.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Herregud, ro ned trusa di. Kan du please moderere språkbruken din her inne, det er bare eder og galle. Start en dagbok istedenfor. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Nå må du slutte Hallepalle2.  Har spurt deg før: er du her KUN  for å kverulere og og kommentere andre sine meninger?? Klarer du IKKE å "lese" innholdet i hverken snap eller tråd?  Skjerp deg en gang for alle!!

Kan du ikke heller bare svare henne? Hva er det som provoserer med at hun har med egen sirup og slipper å mase på kelnerne om mer og mer?

• Liker 2
Skrevet
lajlaj skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke heller bare svare henne? Hva er det som provoserer med at hun har med egen sirup og slipper å mase på kelnerne om mer og mer?

Hadde blitt fint det hvis alle skulle gjøre det samme. Alle gjestene har med medbrakt,  det er så langt unna folkeskikk, som det går an.. 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
agent skrev (55 minutter siden):

Det blir som om du har fått gjester. Serverer sjokoladekake , men gjestene dine går i butikken å handler inn en sjokoladekake å spiser den. Jeg hadde blitt provosert og lei meg.

Nei, det gjør det da ikke. Hun er på en resort hvor hun betaler det hvite i øyet for å bo. At hun benytter anledningen til å reklamere for produktene er helt innafor. 

• Liker 4
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Åh, så sinna😘jeg svarer ikke på dumme spørsmål. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Åh, så sinna😘jeg svarer ikke på dumme spørsmål. 

Hva er dumt med spørsmålet??  Så enkelt å svare ja eller nei !  Vi skjønner jo at du er en fan av IR og bare er i tråden for å irritere alle andre. Syns synd I deg 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Nei, det gjør det da ikke. Hun er på en resort hvor hun betaler det hvite i øyet for å bo. At hun benytter anledningen til å reklamere for produktene er helt innafor. 

Hvor er DIN folkeskikk Hallepalle2?  Hjelpes som du kverulerer !!

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Maia3 skrev (4 minutter siden):

Hva er dumt med spørsmålet??  Så enkelt å svare ja eller nei !  Vi skjønner jo at du er en fan av IR og bare er i tråden for å irritere alle andre. Syns synd I deg 

Spar medlidenheten til andre, jeg koser meg glugg. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (6 minutter siden):

Spar medlidenheten til andre, jeg koser meg glugg. 

Å kose seg glugg med sånn oppførsel er ikke normalt overhodet. Du blir glatt oversett heretter 🤣

Endret av Maia3
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...