Gjest Sofie12 Skrevet 13. september 2025 #23441 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (37 minutter siden): Ser ut til at klær og produkter hun selger er fast fashion av verste sort. Varekostnader på 45 000, andre driftskostnader kr 19000, salgsinntekter og 3 559 000. Skatt 782 000 En totalrentabilitet på nær 50% og driftsmargin på over 98% betyr ekstremt lave kostnader. Akkurat som Shein. Dette er svindel i mine øyne. Burde vært forbudt. Folk som kjøper av denne type influenser er med på å forsøple planeten, og opprettholde slavedrift. https://www.proff.no/nokkeltall/ivorie-studio-llc-nuf/-/klær/IFG6KXM08XE Dette betyr at et plagg som koster ca 1500 produseres for ca 20 kr... Takk.
Bendie Skrevet 13. september 2025 #23442 Skrevet 13. september 2025 Teflonhjernen skrev (7 timer siden): Nå er det hvertfall helt tydelig at hun leser her på KG ! Omtrent det første hun gjør da hun våkner i dag er å finne frem denne ☝🏻 snappen og begynne å unnskylde seg vilt. Gadd ikke se hele unnskyldningen, men var noe om at hun hadde lest feil osv. Tenker at hadde hun virkelig ment unnskyld burde hun sendt hun som spurte en melding og beklaget seg. Isabel har nok ikke ofret det en tanke før hun innlegget her inne, garantert. Hun skal jo ha «Princess treatmet» all over… Tenker noen er vel opptatte av at hun skal lese her inne. Hvorfor det? Forstår ikke grunnen, annet enn at noen har et behov for å trykke henne ned. Kan jo undre seg hvorfor, eller kanskje ikke. Tenker det er så enkelt som at hun har sjekket hva hun har lagt ut, fordi hun ikke har full kontroll på dette. Jeg hadde gjort det samme om jeg var henne. 1 5
Maia3 Skrevet 13. september 2025 #23443 Skrevet 13. september 2025 Sofie12 skrev (4 timer siden): Kan du la vær å,gå på brukere gang på gang! Er du etter å få tråden stengt eller moderert ? Nå er jeg så lei av deg, gå og lek på en annen tråd…. men det tør du vel ikje😇 Så enig. Hallepalle2 må ha som sitt største mål i livet å kverulere i denne tråden, og skal lære folk både om folkeskikk og sosiale antenner ! Det sier mer om henne enn andre. Ta deg en bolle og finn deg noe nyttig å gjøre istedenfor!! 2 8
Hallepalle2 Skrevet 13. september 2025 #23444 Skrevet 13. september 2025 agent skrev (2 timer siden): Kan ikke du snart gi deg, nei IR er ikke klar for å være kone eller ei mamma. Det vi ser på SC er ett menneske med problemer på mange måter. Men du får ikke det med deg, for din agenda er å kritisere og håne dem som diskuterer på denne tråden. Hvem er du til å styre min deltagelse i tråden? Jeg har aldri fått slettet en kommentar eller fått advarsel om noe fra admin, så mine innlegg er helt greie. At det klør deg kan ikke jeg ta ansvar for. 2 3
Hallepalle2 Skrevet 13. september 2025 #23445 Skrevet 13. september 2025 Maia3 skrev (Akkurat nå): Så enig. Hallepalle2 må ha som sitt største mål i livet å kverulere i denne tråden, og skal lære folk både om folkeskikk og sosiale antenner ! Det sier mer om henne enn andre. Ta deg en bolle og finn deg noe nyttig å gjøre istedenfor!! Jeg er kommet for å bli 🥳 2 3
Maia3 Skrevet 13. september 2025 #23446 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Jeg er kommet for å bli 🥳 Vi skal nå se på det. Ikke ta kjeften for full nå,og prøv å forstå hvor irriterende du er! Er det såååå vanskelig?? 2 5
Maia3 Skrevet 13. september 2025 #23447 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Hvem er du til å styre min deltagelse i tråden? Jeg har aldri fått slettet en kommentar eller fått advarsel om noe fra admin, så mine innlegg er helt greie. At det klør deg kan ikke jeg ta ansvar for. OMG 1 2
Sveits35 Skrevet 13. september 2025 #23448 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (56 minutter siden): Ser ut til at klær og produkter hun selger er fast fashion av verste sort. Varekostnader på 45 000, andre driftskostnader kr 19000, salgsinntekter og 3 559 000. Skatt 782 000 En totalrentabilitet på nær 50% og driftsmargin på over 98% betyr ekstremt lave kostnader. Akkurat som Shein. Dette er svindel i mine øyne. Burde vært forbudt. Folk som kjøper av denne type influenser er med på å forsøple planeten, og opprettholde slavedrift. https://www.proff.no/nokkeltall/ivorie-studio-llc-nuf/-/klær/IFG6KXM08XE Dette betyr at et plagg som koster ca 1500 produseres for ca 20 kr... Går Ivorie bra??? Gjengangeren her inne er jo at det Isabel sier om hvor bra det går er reinspikka løgn! Det går så det suser altså? Det også 😃 Alt hun tar i blir jo til gull for tida ser det ut som. Takk for god info 7
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23449 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 1 9
agent Skrevet 13. september 2025 #23450 Skrevet 13. september 2025 Hallepalle2 skrev (28 minutter siden): Hvem er du til å styre min deltagelse i tråden? Jeg har aldri fått slettet en kommentar eller fått advarsel om noe fra admin, så mine innlegg er helt greie. At det klør deg kan ikke jeg ta ansvar for. Godt du innrømmer agendaen din. Har aldri styrt din agenda, det klarer du helt fint selv. Men her inne diskuterer vi Isabel Raad. Kan hende du har misforstått det. 1 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. september 2025 #23451 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (10 minutter siden): Ja, nå som de har gått for svindel som forretningsmodell så går det bra. Gjør som regel det.Og de rammes ikke av lover og regler som gjelder i Norge, eller åpenhetsloven, fordi de har flyttet det til Dubai. "Gamle " Ivorie hadde bare røde tall. Grunnen til de har flyttet firma til Dubai er også pga skattemessige årsaker. Man kan ikke eie noe i Norge om man ikke vil betale skatt. 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13. september 2025 #23452 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (1 time siden): Ser ut til at klær og produkter hun selger er fast fashion av verste sort. Varekostnader på 45 000, andre driftskostnader kr 19000, salgsinntekter og 3 559 000. Skatt 782 000 En totalrentabilitet på nær 50% og driftsmargin på over 98% betyr ekstremt lave kostnader. Akkurat som Shein. Dette er svindel i mine øyne. Burde vært forbudt. Folk som kjøper av denne type influenser er med på å forsøple planeten, og opprettholde slavedrift. https://www.proff.no/nokkeltall/ivorie-studio-llc-nuf/-/klær/IFG6KXM08XE Dette betyr at et plagg som koster ca 1500 produseres for ca 20 kr... 🎯 3
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23453 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker
agent Skrevet 13. september 2025 #23454 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (2 minutter siden): Men de betaler skatt. Har gjort det første året. 22% https://info.altinn.no/starte-og-drive/skatt-og-avgift/skatt/skatt-for-norskregistrert-utenlandsk-foretak-nuf/ Er alt avsluttet i Norge nå? Drives det bare fra selskapene hennes i Dubai? Hva med kontoret søsteren jobber er det norsk eller utenlandske registrert? Ble litt nysgjerrig vettu🫣 2
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23455 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 1 10
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23456 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 4
Sveits35 Skrevet 13. september 2025 #23457 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (35 minutter siden): Ja, nå som de har gått for svindel som forretningsmodell så går det bra. Gjør som regel det.Og de rammes ikke av lover og regler som gjelder i Norge, eller åpenhetsloven, fordi de har flyttet det til Dubai. "Gamle " Ivorie hadde bare røde tall. Trodde Ivoriekontoret og pakkelageret er på Østlandet 😱Svindel i utlandet??? 2
agent Skrevet 13. september 2025 #23458 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (2 minutter siden): Må være noe i Norge ennå, siden de ha skattet 22%. Men jeg er usikker på hvordan de dealer og styrer med de forskjellige selskapene. Leste nettopp om Holzweiler, som etter Kina-oppkjøpet har ettergitt et kjempelån som bare er bullshit. Det trikses og mikses i denne bransjen. Produseres for lavest mulig kostnad, uten tanke på etikk eller moral, og selges til høyest mulig pris. https://www.finansavisen.no/handel/2025/09/10/8292401/likviditetskrise-i-holzweiler-ettergir-verdilost-kjempelan Det skal sies at "high fashion" også holder på sånn. en Dior-veske som koster 40 000, lages for ca 600 kr. Av innleide slaver/migranter "in Italy". Organisert kriminalitet som styrer. Men folk kjøper. Fordi influencere, kjendiser og kongelige markedsfører. Det er en veldig kynisk bransje🤬 Men veldig interessant og opplysende, hun med flere er veldig kyniske. Men det er bare salg og inntekter de tenker på. Derfor synes jeg det er veldig manipulerende den måten hun selger på. Venninner, bestiser, elsklinger osv, for meg er dette veldig uetisk. Lurer på om det finnes lover og regler om den måten å selge på. 4 5
Sveits35 Skrevet 13. september 2025 #23459 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (5 minutter siden): Du har : https://www.proff.no/selskap/ivorie-studio-llc-nuf/al-messaned-sharjah-uae-ae/klær/IFG6KXM08XE https://www.proff.no/selskap/dfrisr-as/kristiansand-s/klær/IF91CRA08XE https://www.proff.no/selskap/ivorie-studio-as/kristiansand-s/klær/IFH0M5708XE https://www.proff.no/nokkeltall/isabel-raad-as/kristiansand-s/kunstnerisk-virksomhet/IF6JSDO10P8 Siste er hennes Influencer- merkevare. vil tro snapchat inntekter osv går inn der.Det peker rett ned. Så skjønner ikke helt det, hvis sc er så lønnsomt burde lønnsomheten vært mer enn 10%, selv om det er bra. Men hvis du tenker at "nye" Ivorie ligger på 98%... så er det noe som skurrer. Eller så er det kompetansen vår til å lese slike opplysninger som skurrer 😬 Jeg skjønner ikke noe av det og kan ikke påstå noe som helst. 1
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23460 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 2 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå