Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Neket skrev (1 time siden):

Er hun oppe i tre glass nå? Håper fylleangsten tar henne 😇😇

Ja det er vi mange som håper !! Fy f...så frekk og motbydelig oppførsel 🤬 Og HUN er på en mental reise ?? Nå må jaggu disse bestevennene og elsklingene ta på seg voksenbuksene og konfrontere denne drittungen !! Må virkelig være måte på 😟👹 NÅ skulle den såkalte "familien " på Maldivene sett henne !! DETTE er sånn som hun virkelig er 🤬👹 Hva i alle dager feiler det den ekte familien hennes som syns at dette er innenfor? De må jo være komplette id.....hele gjengen!!

Endret av Maia3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (5 minutter siden):

Ja det er vi mange som håper !! Fy f...så frekk og motbydelig oppførsel 🤬 Og HUN er på en mental reise ?? Nå må jaggu disse bestevennene og elsklingene ta på seg voksenbuksene og konfrontere denne drittungen !! Må virkelig være måte på 😟👹

Du er så aggressiv men jeg overser det og skjønner absolutt ha du vil frem til. Isabel viser sitt sanne jeg nok engang og ja det er lov å håpe at disse besstissene skjønner hva hun driver med.

Skrevet
Sofie12 skrev (1 minutt siden):

Du er så aggressiv men jeg overser det og skjønner absolutt ha du vil frem til. Isabel viser sitt sanne jeg nok engang og ja det er lov å håpe at disse besstissene skjønner hva hun driver med.

Det er det dessverre ingen som gjør. Jeg unner ingen å miste jobben. Men mennesker som det fortjener ikke bli milliardær når man oppfører seg sånn. Blir følgere borte så står hu der. Se hvordan hu svarte hu som skrev vi er følgere. Ikke venner

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (16 timer siden):

Tenk å si slikt om andre. Da mangler man faktisk så grunnleggende folkeskikk og sosial kompetanse at man må stille seg spørsmålet om hvordan en fungerer ute i den virkelige verden!

DU Hallepalle2 gjør IKKE annet enn å "ta " alle som skriver her i tråden og kverulerer hele tiden !  Er DU i besittelse av grunnleggende folkeskikk og sosial kompetanse ? Syns DU skal komme med dine synspunkter ang IR og oppførselen hennes.  Vi venter i spenning 

Endret av Maia3
  • Nyttig 8
Skrevet
Sofie12 skrev (8 minutter siden):

Er ikke aggressiv . Blir bare så utrolig oppgitt over de som syns at dette er greit. De må jo "leve" på samme planet som denne ufyselige fremtoningen 

• Nyttig 6
Skrevet (endret)

Isabel Raad er som hun der gærne Kimulius på tiktok, bare med sykt mye penger. Samme ulla.

Endret av HMK
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Janmar skrev (25 minutter siden):

Det er det dessverre ingen som gjør. Jeg unner ingen å miste jobben. Men mennesker som det fortjener ikke bli milliardær når man oppfører seg sånn. Blir følgere borte så står hu der. Se hvordan hu svarte hu som skrev vi er følgere. Ikke venner

Nemlig 

• Liker 5
Skrevet
Janmar skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner fullt ut hva du mener og tenker, tro meg.

Skrevet

Jeg svarte der hu svarer frekt. Går faktisk ikke an. Hun har nok veldig mye makt. Men går an å oppføre seg ydmyk når noen spør eller svarer uten å være frekk. Vi ER følgere. Ikke venner. For henne er følgerne inntekt. Ikke noe annet.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
HMK skrev (21 minutter siden):

Isabel Raad er som hun der gærne Kimulius på tiktok, bare med sykt mye penger. Samme ulla.

👏👏

Skrevet (endret)
Janmar skrev (6 minutter siden):

Jeg svarte der hu svarer frekt. Går faktisk ikke an. Hun har nok veldig mye makt. Men går an å oppføre seg ydmyk når noen spør eller svarer uten å være frekk. Vi ER følgere. Ikke venner. For henne er følgerne inntekt. Ikke noe annet.

Helt enig med deg. Isabel bruker sine bestevenner, elsklinger for alt det er verdt. Vondt å se du fikk det svaret fra henne, ble ikke overasket har fått tilbakemeldinger fra flere hvor ille hun behandler folk på meldinger. Du er sterk som står opp for dine meninger❤️

Endret av Sofie12
Skrevet
Maia3 skrev (29 minutter siden):

Er ikke aggressiv . Blir bare så utrolig oppgitt over de som syns at dette er greit. De må jo "leve" på samme planet som denne ufyselige fremtoningen 

Er så enig med deg men jeg bruker kanskje litt annen retorikk enn deg❤️ Skjønner deg, men ikke vær så sint alltid❤️

Skrevet
Maia3 skrev (51 minutter siden):

DU Hallepalle2 gjør IKKE annet enn å "ta " alle som skriver her i tråden og kverulerer hele tiden !  Er DU i besittelse av grunnleggende folkeskikk og sosial kompetanse ? Syns DU skal komme med dine synspunkter ang IR og oppførselen hennes.  Vi venter i spenning 

Jeg kan da ikke drømme om å ta fra deg spenningen!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (33 minutter siden):

Sofie12 skrev (1 time siden):

Janmar skrev (1 time siden):

Hallepalle2 skrev (34 minutter siden):

Et tåpelig svar som vanlig 

• Nyttig 4
Skrevet
Sofie12 skrev (54 minutter siden):

Er så enig med deg men jeg bruker kanskje litt annen retorikk enn deg❤️ Skjønner deg, men ikke vær så sint alltid❤️

😁

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

SC? 

Den satt langt inne for meg også 😅😅

Er spørsmålstegn inne på Jodel å jeg😅

Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Snap chat. Det som skjedde var at forloveden til Kristin Gjelsvik var vikar for henne da hun var på TV innspilling. Helt uerfaren og kjempekløne. Dette slo veldig an blant følgerne hennes og da han lagde egen konto når hun kom tilbake, flommet følgerne inn til temuvikaren, som han hadde blitt døpt til. Og han fikk vanvittig med respons, meldinger og milliontall osv osv. Så han fikk stjerne og tilbud om å bli med på annonser i rekortfart. Klart de som ikke har samme respons fra sine følgere blir dritsure og tror det er juks

Har trykket følg nå på Temuvikaren 

Morsom type 😅😅

• Liker 3
Skrevet
Princess_81 skrev (3 timer siden):

Hvor jævli frekk kan hu bli???? Kvalmt menneske… jenta spurte en hyggelig kommentar å får dette til svar. Tenk om jenta f eks har mistet mammaen sin. Isabel tenker ikke har en motbydelig oppførsel 

IMG_5255.png

Helt usmakelig 👎 

Sofie12 skrev (4 timer siden):

Og ikke glem traumer

Uffa a meg🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sofie12 skrev (3 timer siden):

Hun viser sitt sanne jeg,  den godeste Isabel!

Jepp, dette er Isabel Raad. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sofie12 skrev (4 timer siden):

Snapchat 😂 Er bare meg som prøver å tøffe meg med forkortelser😂

Haha det burde jeg skjønt 😂

Sveits35 skrev (4 timer siden):

Snap chat. Det som skjedde var at forloveden til Kristin Gjelsvik var vikar for henne da hun var på TV innspilling. Helt uerfaren og kjempekløne. Dette slo veldig an blant følgerne hennes og da han lagde egen konto når hun kom tilbake, flommet følgerne inn til temuvikaren, som han hadde blitt døpt til. Og han fikk vanvittig med respons, meldinger og milliontall osv osv. Så han fikk stjerne og tilbud om å bli med på annonser i rekortfart. Klart de som ikke har samme respons fra sine følgere blir dritsure og tror det er juks

Takk 🥰

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...