Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (41 minutter siden):

😆😆😆Jeg syntes faktisk at nattkjolen er fin 🥹 og glasset er fint, altså printet er fint 😇Men, ikke bruker jeg nattkjole  og ikke drikker jeg iskaffe, så ingen av delene blir kjøpt her i hus. 
600,- er jo helt sinnsvakt, viser jo hvor kynisk Ivorie er…. 

Hahaha ja der ser du 😅 Jeg er helt enig i at printet er søtt, men på en nattkjole til 600kr??? Hadde den kostet 199 så hadde jeg sett greia 😅 Syntes det gjorde seg bedre på glasset og det har også en mer fornuftig pris :) 

Selv har jeg flere ting fra Ivorie og jeg liker mye av det de har - sånn utseendemessig. Så jeg er overhodet ikke negativ til selve merket :) Men 600kr for den nattkjolen... DER går en grense altså 😅

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

En ærlig sak det 🙂 Hva med henne syns du er kult? 

DET er virkelig flere som lurer på

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Anettespl skrev (5 timer siden):

Jeg blir altså så forundret over hvor mye dere som klager på henne her faktisk vet om henne. Det er liksom ikke måte på hvor mye dere vet, antar og tolker til å ikke følge henne. 

Jeg syns Isabel er skikkelig kul jeg. Ler altså så mye av henne. Og jeg er høyt utdannet og har en vanlig IQ. Jeg ser på henne som min underholdning. Og jammen tjener hun ikke en haug av kroner også. Det er jo mange måter å gjøre det på. Hun gjør det på denne måten. #girlsdogirls

Vel det kommer vel alt ann på hva man ser på som "ok pris for underholdning" tenker jeg ? Ja hun er både smart og kynisk i sin salgsmåte med blodfansen sin som hun har klart å få til å tro at dette et "vi"..

For de som er oppegående kan man nok klare å se på det som enkel underholdning, men har du noengang tenkt på de som garantert tømmer sin konto for å fremdeles vise at de er en av hennes "bestevenner" ? 

Den er den delen jeg synes blir stygg.. for takk gjerne følgere dine for at du kan leve som du gjør, men ikke spill på "bestevenner" +++. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (5 timer siden):

Vel det kommer vel alt ann på hva man ser på som "ok pris for underholdning" tenker jeg ? Ja hun er både smart og kynisk i sin salgsmåte med blodfansen sin som hun har klart å få til å tro at dette et "vi"..

For de som er oppegående kan man nok klare å se på det som enkel underholdning, men har du noengang tenkt på de som garantert tømmer sin konto for å fremdeles vise at de er en av hennes "bestevenner" ? 

Den er den delen jeg synes blir stygg.. for takk gjerne følgere dine for at du kan leve som du gjør, men ikke spill på "bestevenner" +++. 

Jeg tenker at det er grenser for hvor mye man skal holde voksne folk i hånden. Om man klarer å overbevise seg selv om at man er bestevenn med en influenser med flere hundretusen følgere så trenger man en realitycheck. 

Jeg har ikke sjekket varene hun selger, men om for eksempel nattkjolen er av bra kvalitet og i 100 % bomull er ikke 600 kr noen upris. Det er for øvrig slike nattkjoler min mormor hadde og jeg har ikke tenkt å anskaffe meg noe i den stilen på minst 40 år😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Sorry altså, de er sikkert gode å gå i, men jeg fniser litt over at menn over det langstrakte land plutselig skal våkne med koner i fotside pysjamaser med "barneprint". Stor forskjell fra det undertøyet hun lanserte for et års tid siden 😂

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 5.9.2025 den 12.45):

Har skjønt hun reiser til Maldivene nå. 
Har absolutt null tro på at hun holder ut en måned der, kommer garantert til å «skje noe» som gjør at hun må reise derfra før det er gått en mnd. 

Hvem orker å følge henne en mnd der? Er jo gørrkjedelig etter to dager liksom og det er jo bare det samme hver eneste gang hun er der 🥱😴

Er hun på ferie der en mnd alene??

• Liker 1
Skrevet
Kkkkaru skrev (Akkurat nå):

Ja men får besøk av Sidra, kanskje UFO og Maldivene gjøken...

• Liker 1
Skrevet
Kkkkaru skrev (31 minutter siden):

Ja, men etter som jeg har skjønt her inne, så skal hun ha besøk av x antall mannfolk. 
Sikkert noen andre her som vet mer enn meg og kan svare bedre 😊

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (15 timer siden):

Hahaha ja der ser du 😅 Jeg er helt enig i at printet er søtt, men på en nattkjole til 600kr??? Hadde den kostet 199 så hadde jeg sett greia 😅 Syntes det gjorde seg bedre på glasset og det har også en mer fornuftig pris :) 

Selv har jeg flere ting fra Ivorie og jeg liker mye av det de har - sånn utseendemessig. Så jeg er overhodet ikke negativ til selve merket :) Men 600kr for den nattkjolen... DER går en grense altså 😅

Hvordan er det mulig å selge nattkjoler og glass for 100.000,- i minuttet ?? Det blir 6 mill i timen !! Finnes det virkelig noen som tror på dette ?? 

Screenshot_20250908_135341_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Hvordan er det mulig å selge nattkjoler og glass for 100.000,- i minuttet ?? Det blir 6 mill i timen !! Finnes det virkelig noen som tror på dette ?? 

Har hun aldri hørt om krokodillejegeren heller? Er vel laaangt utenfor hennes interesserer 

Screenshot_20250908_135214_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Maia3 skrev (37 minutter siden):

Det blir ca 150 salg av 1000.

Nattkjole og glass er vel ca 1000 kr 

Nå har hun ikke fortalt hvor mange minutter det var 😉

Rart det ikke ble krasj på bestillingssystemet.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Maia3 skrev (40 minutter siden):

Har hun aldri hørt om krokodillejegeren heller? Er vel laaangt utenfor hennes interesserer 

Screenshot_20250908_135214_Snapchat.jpg

Hun er så dobbelmoralsk som det bare går ann 🤮

Når hun prater om dyrevelferd og fangenskap,  blir jeg regelrett kvalm.🤮🤮

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Hun er så dobbelmoralsk som det bare går ann 🤮

Når hun prater om dyrevelferd og fangenskap,  blir jeg regelrett kvalm.🤮🤮

Vi er flere i samme gjengen 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Maia3 skrev (48 minutter siden):

Det har jeg virkelig ingen forutsetninger for å gi deg noe godt svar på 😂 Personlig syntes jeg det høres vilt ut, men hva vet vel jeg 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet (endret)

Servicen er blown away?? Hun ba om en mykere madrass og det skulle de fikse snarest. Mener hun at de skal stå klar ved døra og spørre om madrassen passer prinsessen? De kan jo ikke "se" hva hun tenker og føler heller !! Omg. Da er liksom servicen blown away? Hvem f...tror hun at hun er? 

Dessuten går hun barbeint for å være grounded til naturen, for det er helende og da er hun virkelig seg selv ! Hva gjør hun i en skyskraper i en storby da? Hun drømmer om et liv på ei tropisk øy. Hva hindrer henne? Kan jo ikke være annet enn store Mal og shoppinggalskap! Det er såååå fjollete å høre på 

Screenshot_20250908_150453_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun har truffet healinglegen og tror visst at han skal fikse hennes mentale helse på et blunk, noe som psykologen IKKE har klart å fikse på mange år !! Hun forbereder seg til å bli mor, og VET at hun blir verdens beste.  Skal tro hvor fort alt faller tilbake til the same shit når hun kommer hjem ! Snakk om å være totalt delulu. Hun er ikke sann 

Screenshot_20250908_152712_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Maia3 skrev (31 minutter siden):

Hun har truffet healinglegen og tror visst at han skal fikse hennes mentale helse på et blunk, noe som psykologen IKKE har klart å fikse på mange år !! Hun forbereder seg til å bli mor, og VET at hun blir verdens beste.  Skal tro hvor fort alt faller tilbake til the same shit når hun kommer hjem ! Snakk om å være totalt delulu. Hun er ikke sann 

Screenshot_20250908_152712_Snapchat.jpg

Hun bør aldri få ansvar for noen andre enn seg selv, aller minst et barn ! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Ikke bli sint 🫣

Men jeg ble litt opphengt I bilde ovenfor her, så jeg måtte google gamle bilder av henne.

Hun er helt forandret,  ser at hun er veldig small i ansiktet nå. Men det virker så flatt i fronten. Blir nesten litt tegneserie figur i forhold til eldre bilder av henne.

Er det noen som ser hva hun har gjort av forskjellige ting dvs. operasjon, inngrep osv .

Dette er ikke for å være slem, men det er så fremtredende så jeg blir nysgjerrig da vettu.

Screenshot_20250908_160632_Google.jpg

Screenshot_20250908_160949_Edge.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Pigaloppa skrev (9 minutter siden):

Hun bør aldri få ansvar for noen andre enn seg selv, aller minst et barn ! 

Det er iallefall det siste hun burde tenke på. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (57 minutter siden):

Servicen er blown away?? Hun ba om en mykere madrass og det skulle de fikse snarest. Mener hun at de skal stå klar ved døra og spørre om madrassen passer prinsessen? De kan jo ikke "se" hva hun tenker og føler heller !! Omg. Da er liksom servicen blown away? Hvem f...tror hun at hun er? 

Dessuten går hun barbeint for å være grounded til naturen, for det er helende og da er hun virkelig seg selv ! Hva gjør hun i en skyskraper i en storby da? Hun drømmer om et liv på ei tropisk øy. Hva hindrer henne? Kan jo ikke være annet enn store Mal og shoppinggalskap! Det er såååå fjollete å høre på 

Screenshot_20250908_150453_Snapchat.jpg

Bygger opp en grunn for å reise til Dubai tidligere.

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...