Sirah Skrevet 5. september 2025 #23181 Skrevet 5. september 2025 Heike72 skrev (16 minutter siden): Med hennes væremåte og oppførsel finner hun aldri en fast partner som holder ut i lengden 🙈 Nei hvem orker det der? Håper hun skjønner det! 5 2
Natu Skrevet 5. september 2025 #23182 Skrevet 5. september 2025 (endret) agent skrev (12 timer siden): Synes du det er humor å ligge I senga sammen med exen, så de gjøkene hun k.... rundt med skal se det. Føle seg attraktiv og de skal bli sjalu. Dette er ikke humor, men ett veldig regissert skuespill. Ett skuespill hun hadde fått total breakdown av, hvis gjøkene hadde gjort det med henne. Det er barnslig og manipulerende Helt enig! Hun er jo virkelig ett skikkelig rødt flagg med den oppførselen. Enhver mann med litt selvrespekt holder seg laaangt unna. Men sikkert et artig jakt-bytte for en playboy. Endret 5. september 2025 av Natu 7 7
Anonym012 Skrevet 5. september 2025 #23183 Skrevet 5. september 2025 Natu skrev (16 minutter siden): Helt enig! Hun er jo virkelig ett skikkelig tøft flagg med den oppførselen. Enhver mann med litt selvrespekt holder seg laaangt unna. Men sikkert et artig jakt-bytte for en playboy. Hun tiltrekker de typene hun selv sier hun vil unngå. Hun er over 30, har ikke slått seg til ro, kan ikke lage mat, legger ut av ex, kan til tider kle seg for lettkledd. Hvilke seriøse menn vil ha det. Hun har ikke vært i onkli forhold på lenge, og hun finner feil på alle. Noen andre som ser at highlight med naboen fra turen deres fremdeles er oppe? Styrker dette teorien om at det er naboen hun fremdeles er med? Hvis ikke, så ser jo alle menn hun går ut med dette?? Veldi rødt flagg 5 4
Maia3 Skrevet 5. september 2025 #23184 Skrevet 5. september 2025 Heike72 skrev (6 timer siden): Med hennes væremåte og oppførsel finner hun aldri en fast partner som holder ut i lengden 🙈 2
Maia3 Skrevet 5. september 2025 #23186 Skrevet 5. september 2025 Maia3 skrev (Akkurat nå): Maia3 skrev (Akkurat nå): Ekspander Ja det er rette rauhålet som fiser når det gjelder oppførsel 🤬 2 9
agent Skrevet 6. september 2025 #23187 Skrevet 6. september 2025 (endret) Hva synes dere om meny snapper ? Hvor interessant er det? Personlig synes jeg det er en form for misbruk av min tid, så lenge man har filmet buffé 'n på forhånd. 😲😲 Hva slags nytte har vi av det😲 Endret 6. september 2025 av agent 3 7
Sirah Skrevet 6. september 2025 #23188 Skrevet 6. september 2025 agent skrev (7 minutter siden): Hva synes dere om meny snapper ? Hvor interessant er det? Personlig synes jeg det er en form for misbruk av min tid, så lenge man har filmet buffé 'n på forhånd. 😲😲 Hva slags nytte har vi av det😲 Akkurat de liker jeg faktisk, men jeg er enig i at det blir for mye! Jeg er sikkert litt rar, men jeg syntes det er litt spennende å se menyene på forskjellige steder og hva ting koster 😅 1
agent Skrevet 6. september 2025 #23189 Skrevet 6. september 2025 Sirah skrev (35 minutter siden): Akkurat de liker jeg faktisk, men jeg er enig i at det blir for mye! Jeg er sikkert litt rar, men jeg syntes det er litt spennende å se menyene på forskjellige steder og hva ting koster 😅 Tar du bilde av menyene hun legger ut for å studere prisene?🤣🤣🤣 Når har hun jo lagt ut dem ganske ofte, har prisene gått opp siden sist hun var der? 🤣🤣 3
Ugresset Skrevet 6. september 2025 #23190 Skrevet 6. september 2025 agent skrev (2 timer siden): Hva synes dere om meny snapper ? Hvor interessant er det? Personlig synes jeg det er en form for misbruk av min tid, så lenge man har filmet buffé 'n på forhånd. 😲😲 Hva slags nytte har vi av det😲 Du trykker deg gjennom 3000 snapper, og dét er misbruk av tiden din? Jeg liker å se menyer, men det er mest for å se hva ting koster. 1 4
Gjest Heike72 Skrevet 6. september 2025 #23191 Skrevet 6. september 2025 Maia3 skrev (13 timer siden): Omg, selvinnsikt har hun i hvert fall ikke 🙈
Cami9 Skrevet 6. september 2025 #23192 Skrevet 6. september 2025 Bare jeg som syns det er syyyykt hvor opptatt denne dama er av penger??? Det lyyyyyser i øynene hennes når hun snakker om rike folk, hva ting koster, og inntjening osv. Rikdommen ble så viktig for henne at hun flyttet fra venner og familie, for å få enda mer penger. Hun er et stort vandrende red flag, og jeg kjenner jeg blir flau over at hun faktisk har bikket 30 og må tenker på den biologiske klokka etterhvert - oppførselen hennes er ikke mye voksen. Hun får det også til å virke som at Maldivene er kun et sted hvor rike kan reise, noe som er tull. Jeg har helt vanlig lønn og har vært på 5 stjerners hotell på Maldivene, det er mulig for flere enn henne. 5 13
Maia3 Skrevet 6. september 2025 #23193 Skrevet 6. september 2025 Heike72 skrev (24 minutter siden): Omg, selvinnsikt har hun i hvert fall ikke 🙈 Finnes ikke er snev engang 3 6
Maia3 Skrevet 6. september 2025 #23194 Skrevet 6. september 2025 (endret) Cami9 skrev (5 timer siden): Bare jeg som syns det er syyyykt hvor opptatt denne dama er av penger??? Det lyyyyyser i øynene hennes når hun snakker om rike folk, hva ting koster, og inntjening osv. Rikdommen ble så viktig for henne at hun flyttet fra venner og familie, for å få enda mer penger. Hun er et stort vandrende red flag, og jeg kjenner jeg blir flau over at hun faktisk har bikket 30 og må tenker på den biologiske klokka etterhvert - oppførselen hennes er ikke mye voksen. Hun får det også til å virke som at Maldivene er kun et sted hvor rike kan reise, noe som er tull. Jeg har helt vanlig lønn og har vært på 5 stjerners hotell på Maldivene, det er mulig for flere enn henne. Penger, gjøker, snabelsafari, shopping osv osv er det eneste hun bryr seg om. Hun lever rett og slett et "fattig" liv og tror at alt av lyx er det som gjør et menneske happy Endret 6. september 2025 av Maia3 4 10
Maia3 Skrevet 6. september 2025 #23195 Skrevet 6. september 2025 Maia3 skrev (39 minutter siden): Penger, gjøker, snabelsafari, shopping osv osv er det eneste hun bryr seg om. Hun lever rett og slett et "fattig" liv Et gammelt ordtak sier at penger har ALDRI vært veien til EKTE lykke 3 5
Cami9 Skrevet 6. september 2025 #23196 Skrevet 6. september 2025 At IR tør å sole seg toppløs på Maldivene er for meg et mysterium - man kan faktisk bli fengslet…. Sharia-loven tillater ikke dette, på lik linje som homofili. 11 5
Neket Skrevet 6. september 2025 #23198 Skrevet 6. september 2025 Cami9 skrev (1 time siden): Bare jeg som syns det er syyyykt hvor opptatt denne dama er av penger??? Det lyyyyyser i øynene hennes når hun snakker om rike folk, hva ting koster, og inntjening osv. Rikdommen ble så viktig for henne at hun flyttet fra venner og familie, for å få enda mer penger. Hun er et stort vandrende red flag, og jeg kjenner jeg blir flau over at hun faktisk har bikket 30 og må tenker på den biologiske klokka etterhvert - oppførselen hennes er ikke mye voksen. Hun får det også til å virke som at Maldivene er kun et sted hvor rike kan reise, noe som er tull. Jeg har helt vanlig lønn og har vært på 5 stjerners hotell på Maldivene, det er mulig for flere enn henne. Jeg ser etter ferie på varmt sted i januar, og har på mange måter avskrevet Maldivene pga henne og de hinsides summene hun svir av der. Cola til 120 spenn, neitakk! Jeg hadde sikkert svingt innom Maldivenes svar på Rema og kjøpt drikke til å stappe i kjøleskapet på rommet, men så drar jeg inn mindre i måneden enn hun gjør på noen timer, så…. 1
Justlooking Skrevet 6. september 2025 #23199 Skrevet 6. september 2025 Neket skrev (51 minutter siden): Jeg ser etter ferie på varmt sted i januar, og har på mange måter avskrevet Maldivene pga henne og de hinsides summene hun svir av der. Cola til 120 spenn, neitakk! Jeg hadde sikkert svingt innom Maldivenes svar på Rema og kjøpt drikke til å stappe i kjøleskapet på rommet, men så drar jeg inn mindre i måneden enn hun gjør på noen timer, så…. Det er mange steder å velge mellom der. Man kan få reiser til femti tusen for fly og hotell syv netter all inclusive for to personer. 2 3
agent Skrevet 6. september 2025 #23200 Skrevet 6. september 2025 (endret) Ugresset skrev (4 timer siden): Du trykker deg gjennom 3000 snapper, og dét er misbruk av tiden din? Jeg liker å se menyer, men det er mest for å se hva ting koster. Hvor får du det fra jeg er ikke inne hver dag engang. Men når jeg gikk inn i dag var det først snapp av buffen og etterpå vel dokumentert meny. Hvor mange ganger har hun vært der, intet nytt . Da er det bedre hun tar mindre snapper til måltidene dvs. menyer. Når hun først har kommet seg ut av senga, kunne hun snappet om ting vi ikke har sett før. Endret 6. september 2025 av agent 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå