Gjest Sofie12 Skrevet 2. september 2025 #23101 Skrevet 2. september 2025 (endret) Hallepalle2 skrev (32 minutter siden): Og så postet hun det. Og noen går rett på limpinnen. Det er gøy. Tenkte tanken da hun sa det 🤣 Endret 2. september 2025 av Sofie12
Teflonhjernen Skrevet 3. september 2025 #23102 Skrevet 3. september 2025 Sofie12 skrev (9 timer siden): Det gikk litt fort for frøken I nå, hun sa Naboen i stedet for Maldivegjøken….røpet hun seg kanskje😉 Hun bestemmer selv hva hun vil poste og postet hun at hun sa «feil» navn, så er hun 100% klar over hva hun gjør. Hun vet at mange av elsklingene «heier» på naboen og ved å si «feil» navn og poste det er jo selvfølgelig for å skape content og engasjement blant elsklingene. Dere må ikke glemme at hun poster kun det hun bestemmer at skal vises på snap!! 8 6
Gjest Sofie12 Skrevet 3. september 2025 #23103 Skrevet 3. september 2025 Teflonhjernen skrev (26 minutter siden): Hun bestemmer selv hva hun vil poste og postet hun at hun sa «feil» navn, så er hun 100% klar over hva hun gjør. Hun vet at mange av elsklingene «heier» på naboen og ved å si «feil» navn og poste det er jo selvfølgelig for å skape content og engasjement blant elsklingene. Dere må ikke glemme at hun poster kun det hun bestemmer at skal vises på snap!! Jeg vet. Er nok for content den forsnakkelsen.
Zenhouse Skrevet 3. september 2025 #23104 Skrevet 3. september 2025 Istapp skrev (9 timer siden): Så mange veier til Rom er det ikke - egentlig. Lærling har noen veier ja, men den du beskriver vil ikke gjøres tellende. Først må bedriften være godkjent som lærebedrift og for å være lærling skal ulike opplæringsmål følges. Ellers regnes ikke tiden i bedrift som "lærlingetid". Så nei dette blir ikke annet enn arbeidserfaring og vil ikke inngå i noe som kan avregnes i et studieløp mot et fagbrev. Jo finnes flere måter å gjøre det på, men er enig i at Sidra ikke kan kalle seg lærling. Men hun kan ta fagbrev likevel. En av måtene er å ha 5 års relevant arbeidserfaring, for så å ta teori og tilslutt fagbrev. Skal man bli «voksen-lærling» derimot må man jobbe i en bedrift som er godkjent, det er riktig. 1 4
Kønn Skrevet 3. september 2025 #23105 Skrevet 3. september 2025 Fint at lillesøster jobber 50%, så får vi se om hun klarer å komme seg opp om morran. For hennes skyld håper jeg det. Lediggang er roten til alt vondt. 2
Zenhouse Skrevet 3. september 2025 #23106 Skrevet 3. september 2025 Kønn skrev (28 minutter siden): Fint at lillesøster jobber 50%, så får vi se om hun klarer å komme seg opp om morran. For hennes skyld håper jeg det. Lediggang er roten til alt vondt. Ja, siden hun ble ansatt ved et formelt jobbintervju ( ble det sagt hvertfall) håper jeg at seriøsiteten fortsetter og at det vil få konsekvenser ved typ forsovelse og lignende. 2
Teflonhjernen Skrevet 3. september 2025 #23107 Skrevet 3. september 2025 Så greit at vi har Isabel så ikke Vita går konk 🙄Hvordan overlevde Vita før Isabel? Herregud, hvem tror på den kommentaren liksom? Tydelig at RS tror at de bånder med Isabel med slike kleine kommentarer. 9 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. september 2025 #23108 Skrevet 3. september 2025 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Så greit at vi har Isabel så ikke Vita går konk 🙄Hvordan overlevde Vita før Isabel? Herregud, hvem tror på den kommentaren liksom? Tydelig at RS tror at de bånder med Isabel med slike kleine kommentarer. Jesus Kristus verden holder på å bli gal…..👀 11 5
agent Skrevet 3. september 2025 #23109 Skrevet 3. september 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (35 minutter siden): Jesus Kristus verden holder på å bli gal…..👀 Sikkert fordi de hadde SE og Glöd 🤣🤣
agent Skrevet 3. september 2025 #23110 Skrevet 3. september 2025 Litt av en gul click bait Exen min kommer uff uff 2 6
Natu Skrevet 3. september 2025 #23111 Skrevet 3. september 2025 agent skrev (2 timer siden): Litt av en gul click bait Exen min kommer uff uff I grunnen en litt merkelig click bait. Alle som følger henne vet jo hvem som kommer og hvorfor. Så hvem prøver hun å nå med denne baiten? 2 4
agent Skrevet 3. september 2025 #23112 Skrevet 3. september 2025 Natu skrev (2 timer siden): I grunnen en litt merkelig click bait. Alle som følger henne vet jo hvem som kommer og hvorfor. Så hvem prøver hun å nå med denne baiten? Det kan man lure på, blir for dumt. 3
Gjest Sofie12 Skrevet 4. september 2025 #23113 Skrevet 4. september 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Jesus Kristus verden holder på å bli gal…..👀 Er altså så jeg nesten ikke har ord hva disse “ damene” svarer gudinnen demmes. Blir bare helt målløs ! Vet nesten ikke hva jeg skal si!
Gjest Sofie12 Skrevet 4. september 2025 #23114 Skrevet 4. september 2025 (endret) Teflonhjernen skrev (På 3.9.2025 den 12.51): Så greit at vi har Isabel så ikke Vita går konk 🙄Hvordan overlevde Vita før Isabel? Herregud, hvem tror på den kommentaren liksom? Tydelig at RS tror at de bånder med Isabel med slike kleine kommentarer. Det her er jo helt hinsides ! Endret 4. september 2025 av Sofie12 .
Sirah Skrevet 4. september 2025 #23115 Skrevet 4. september 2025 Sofie12 skrev (5 timer siden): Er altså så jeg nesten ikke har ord hva disse “ damene” svarer gudinnen demmes. Blir bare helt målløs ! Vet nesten ikke hva jeg skal si! De må jo svare sånn fordi de har et ekstremt ønske om å få kommentaren sin postet? 4 2
agent Skrevet 4. september 2025 #23116 Skrevet 4. september 2025 Sirah skrev (31 minutter siden): De må jo svare sånn fordi de har et ekstremt ønske om å få kommentaren sin postet? Det er ganske ekstremt 😵💫 De vil ha oppmerksomhet fra IR og IR gjør alt for profitt. Alt uten å treffe dem eller ei give aways. 3 2
Sirah Skrevet 4. september 2025 #23117 Skrevet 4. september 2025 agent skrev (Akkurat nå): Det er ganske ekstremt 😵💫 De vil ha oppmerksomhet fra IR og IR gjør alt for profitt. Alt uten å treffe dem eller ei give aways. Nei jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har mer giveaways? Trenger jo ikke å være en Chanel-veske lissom, men nå som hun lanserte den hårkuren så kunne 2-3 stk vunnet den. Hadde vært bra nok i massevis! Og det hadde gitt content, engasjement og cred. Sophie Elise har vel vært ganske flink til det? Kjøre mindre give aways og en litt større innimellom. 5 4
agent Skrevet 4. september 2025 #23118 Skrevet 4. september 2025 Sirah skrev (46 minutter siden): Nei jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har mer giveaways? Trenger jo ikke å være en Chanel-veske lissom, men nå som hun lanserte den hårkuren så kunne 2-3 stk vunnet den. Hadde vært bra nok i massevis! Og det hadde gitt content, engasjement og cred. Sophie Elise har vel vært ganske flink til det? Kjøre mindre give aways og en litt større innimellom. Helt enig med deg 👍 Hun er helt fraværende på den fronten. Men at hun legger ut meldinger som er ekstreme(kiler i musa, samkjørt menstruasjon osv) er for meg skjult mobbing. Tror ikke hun legger det ut av godhet. 3 8
Sirah Skrevet 4. september 2025 #23119 Skrevet 4. september 2025 agent skrev (2 timer siden): Helt enig med deg 👍 Hun er helt fraværende på den fronten. Men at hun legger ut meldinger som er ekstreme(kiler i musa, samkjørt menstruasjon osv) er for meg skjult mobbing. Tror ikke hun legger det ut av godhet. Enig. Det kan godt hende folk er så gale, men det er noe med å beskytte folk mot seg selv. 2 3
Gjest Sofie12 Skrevet 4. september 2025 #23120 Skrevet 4. september 2025 Sirah skrev (3 timer siden): De må jo svare sånn fordi de har et ekstremt ønske om å få kommentaren sin postet? Ja, ikke sant. Helt galskap. agent skrev (2 timer siden): Helt enig med deg 👍 Hun er helt fraværende på den fronten. Men at hun legger ut meldinger som er ekstreme(kiler i musa, samkjørt menstruasjon osv) er for meg skjult mobbing. Tror ikke hun legger det ut av godhet. Enig med deg. De meldingene vi har sett i det siste er langt over streken…skulle nesten tro de var høye på ett eller annet 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå