Lalala123 Skrevet 28. august 2025 #22781 Skrevet 28. august 2025 Pistasjnøtter skrev (18 minutter siden): Men var det ikke hun som var inneforstått med at han var en playboy da, og at hun bare ville ha det gøy? Hun glemmer seg så fort, det er bare det! Altså når hun lager «headlines» med «søt-ansikt» på siden over hva han sa til henne under «akten» så har hun faktisk ikke lært seg det enda engang, å ta SPESIELT de ordene som kommer da, med en klype salt 💅🏽🥲 Hun er NØDT å prioritere en ny hobby og kuuuulan med gjøker. Hun har for lite å gjøre på og blir jo helt obsessed. Og hvis det bare blir helt umulig, så tenker jeg hun godt bare kunne lirt litt på kravene og kjørt en runde 15 med naboen. Min mening. 4 2
Maia3 Skrevet 28. august 2025 #22782 Skrevet 28. august 2025 Pistasjnøtter skrev (27 minutter siden): Men var det ikke hun som var inneforstått med at han var en playboy da, og at hun bare ville ha det gøy? Playboy eller ikke , hun er nok driiiiitforelsket i denne hotte gjøken og kan garantert ikke fatte at han vil ha andre damer enn henne ! Hun er jo verdens flotteste og mest sexy (tror hun). Vent og se: Dette kommer til å bli et sant h.....🤣 hun lyver så det renner av henne 3 8
Maia3 Skrevet 28. august 2025 #22783 Skrevet 28. august 2025 (endret) Maia3 skrev (1 time siden): Playboy eller ikke , hun er nok driiiiitforelsket i denne hotte gjøken og kan garantert ikke fatte at han vil ha andre damer enn henne ! Hun er jo verdens flotteste og mest sexy (tror hun). Vent og se: Dette kommer til å bli et sant h.....🤣 hun lyver så det renner av henne. Hun KAN IKKE bare ha det gøy med en gjøk for å ha det gøy. Han må TILBE henne og være lojal, samtidig hun selv kan gjøre akkurat som det passer henne HVOR er alle elskling ene hennes når det gjelder denne dama? Hun er jo ikke frisk , så bør de ikke heller be henne om å søke hjelp hos spesialister for å bli virkelighetsorientert?? De er jo såååå bekymret for hennes mentale helse Endret 28. august 2025 av Maia3 5
Gjest Sofie12 Skrevet 28. august 2025 #22784 Skrevet 28. august 2025 Kort_og_grei skrev (2 timer siden): ja, men hun er en luring 🤭 Sant nok😉
Sveits35 Skrevet 28. august 2025 #22785 Skrevet 28. august 2025 Kort_og_grei skrev (2 timer siden): Stakkars Pierre… 😂 Rotta som han ville redde?
agent Skrevet 28. august 2025 #22786 Skrevet 28. august 2025 Sveits35 skrev (6 minutter siden): Rotta som han ville redde? Må inn å se 🐀(fant bare mus)
Sveits35 Skrevet 28. august 2025 #22787 Skrevet 28. august 2025 agent skrev (15 minutter siden): Må inn å se 🐀(fant bare mus) Jeg liker den mannen bedre og bedre! Han er full av empati 5 5
agent Skrevet 28. august 2025 #22788 Skrevet 28. august 2025 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Jeg liker den mannen bedre og bedre! Han er full av empati Ingen tvil om at han er en dyrevenn. ❤️👍❤️ 5 5
Gjest Kort_og_grei Skrevet 28. august 2025 #22789 Skrevet 28. august 2025 (endret) Sveits35 skrev (1 time siden): Rotta som han ville redde? Ja, en av to 🫣🤭 Må redde musen i Dubai, tenker jeg… 🥶 Eller komme seg på solotur og kose seg 😊 Endret 28. august 2025 av Kort_og_grei
baremeg Skrevet 28. august 2025 #22790 Skrevet 28. august 2025 Har ikke vært inne på snappen hennes på rundt 6-7 mnd. Akkurat det samme innholdet nå!!!! Så utrolig kjedelig!!!!! Og det her sitter disse «venninnene « å ser på hver eneste dag! Skjønner det ikke 3 7
Sveits35 Skrevet 28. august 2025 #22791 Skrevet 28. august 2025 Kort_og_grei skrev (8 minutter siden): Ja, en av to 🫣🤭 Må redde musen i Dubai, tenker jeg… 🥶 Eller komme seg på solotur og kose seg 😊 Tidligere i sommer fikk han en kommentar etter at han etterspurte forslag på hva følgerne hans ville ha av innhold. Det var å skaffe seg turutstyr og campe i villmarken i Norge. Han har null erfaring og han tente på den idéen. Håper han fremdeles husker det. Kunne vært kjekt å følge innkjøp av utstyr og hans første erfaringer ute i telt alene. Han kommer til å levere skikkelig bra innhold etter hvert tror jeg. 4 1
Sol Rampelyset Skrevet 28. august 2025 #22792 Skrevet 28. august 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2
Teflonhjernen Skrevet 28. august 2025 #22793 Skrevet 28. august 2025 Så litt nå….hvor nedsnødd går det ann å bli..først nå innser hun at været er elendig på Maldivene på denne tiden. Så nå skal hun utsette. Er ikke overrasket, aldri om hun klarer en mnd der. Nå kan hun skylde på været, garantert at hun hadde funnet en eller annen grunn til å enten utsette utreise eller å komme hjem tidligere. Har hun yappet om noe annet enn mannfolk i dag? Mannfolk, intriger, shopping, sminke, klær, minner mer om livet til en 16 åring enn en 30 åring. 4 10
Sveits35 Skrevet 28. august 2025 #22795 Skrevet 28. august 2025 Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Så litt nå….hvor nedsnødd går det ann å bli..først nå innser hun at været er elendig på Maldivene på denne tiden. Så nå skal hun utsette. Er ikke overrasket, aldri om hun klarer en mnd der. Nå kan hun skylde på været, garantert at hun hadde funnet en eller annen grunn til å enten utsette utreise eller å komme hjem tidligere. Har hun yappet om noe annet enn mannfolk i dag? Mannfolk, intriger, shopping, sminke, klær, minner mer om livet til en 16 åring enn en 30 åring. Hun snakket vel om å svi kortet i dag. 1
Lalala123 Skrevet 28. august 2025 #22796 Skrevet 28. august 2025 *host* *kremt* fikk noe i halsen bare. Vinrød er visst årets høstfarge i følge «Min Mote» Greit nok at H&M ikke er av beste kvalitet, men tror man kjapt kan finne et billig og bra kvalitetsmessig alternativ hos ett annet merke denne høsten for å si det sånn. 7 5
Pistasjnøtter Skrevet 28. august 2025 #22797 Skrevet 28. august 2025 Teflonhjernen skrev (39 minutter siden): Så litt nå….hvor nedsnødd går det ann å bli..først nå innser hun at været er elendig på Maldivene på denne tiden. Så nå skal hun utsette. Er ikke overrasket, aldri om hun klarer en mnd der. Tror det har vært planen hele tiden. 3 6
agent Skrevet 28. august 2025 #22798 Skrevet 28. august 2025 Lalala123 skrev (57 minutter siden): *host* *kremt* fikk noe i halsen bare. Vinrød er visst årets høstfarge i følge «Min Mote» Greit nok at H&M ikke er av beste kvalitet, men tror man kjapt kan finne et billig og bra kvalitetsmessig alternativ hos ett annet merke denne høsten for å si det sånn. 👍 3 1
Gjest Kort_og_grei Skrevet 28. august 2025 #22799 Skrevet 28. august 2025 Isabell er jo ute og handler inn til retreaten sin nå, og planen er også å lese mange bøker. Hvor zen er det ikke å sitte og lese til lyden av regn en uke??? 🤩
Jenzen Skrevet 28. august 2025 #22800 Skrevet 28. august 2025 Lalala123 skrev (6 timer siden): Hun glemmer seg så fort, det er bare det! Altså når hun lager «headlines» med «søt-ansikt» på siden over hva han sa til henne under «akten» så har hun faktisk ikke lært seg det enda engang, å ta SPESIELT de ordene som kommer da, med en klype salt 💅🏽🥲 Hun er NØDT å prioritere en ny hobby og kuuuulan med gjøker. Hun har for lite å gjøre på og blir jo helt obsessed. Og hvis det bare blir helt umulig, så tenker jeg hun godt bare kunne lirt litt på kravene og kjørt en runde 15 med naboen. Min mening. Hva sa han til henne under akten?😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå