Gjest Kort_og_grei Skrevet 28. august 2025 #22761 Skrevet 28. august 2025 Sofie12 skrev (2 timer siden): Isabel is..næ den er jo allerede der. 🤢🤮😳 stort eller lite beger? Tror dere Isabel kommer til å gå med på å få laget en dokumentar på Netflix? Det er sp mange slike personlige beretninger på Netflix nå, og Isabell kunne sklidd rett inn en slik, men søskene på slep. MEN spørs om det blir heisan hoppsan fjennom fugleakogen med alle gjøkene på slep.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. august 2025 #22762 Skrevet 28. august 2025 Et det bare jeg som får «cringe» hver gang jeg ser noen jeg vet hvem er eller kjenner gå med noe fra Ivory og være stolt av det?👀🙈 Jeg hadde aldri gått med noe med det der merket på.,.. syns det hadde vært flaut 👀 2 19
Sveits35 Skrevet 28. august 2025 #22763 Skrevet 28. august 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden): Et det bare jeg som får «cringe» hver gang jeg ser noen jeg vet hvem er eller kjenner gå med noe fra Ivory og være stolt av det?👀🙈 Jeg hadde aldri gått med noe med det der merket på.,.. syns det hadde vært flaut 👀 Jeg elsker salg.. så generelt bryr jeg meg ikke om merker, bare prisen er rød nok 😊 Og kvalitet, så førprisene på det jeg har i skapet er høy da. Dukker det opp noe jeg virkelig liker på Ivorie, så hadde jeg kjøpt uansett hva andre mente om det. Det har ikke skjedd foreløpig. 4
Lalala123 Skrevet 28. august 2025 #22764 Skrevet 28. august 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden): Et det bare jeg som får «cringe» hver gang jeg ser noen jeg vet hvem er eller kjenner gå med noe fra Ivory og være stolt av det?👀🙈 Jeg hadde aldri gått med noe med det der merket på.,.. syns det hadde vært flaut 👀 Jeg hadde kjøpt noe derfra hvis jeg hadde likt noe OG hvis det hadde komt på tilbud. Sjeldent jeg syns noe er verdt å betale fullpris for, når man vet det som regel kommer på tilbud, ev. rabattkode e.l Men MÅ-HA produkter kjøper jeg som regel uansett hvis det er unikt nok. Har skjønt at hun ikke har så mye tilbud på produktene fra Ivory, der andre har sommersalg etc, så stod prisene der urørt i sommer, bortsett fra bikiniene? Aint worth it, finner dønn noe lignende andre steder til en bedre pris. Og så jo, er kleint å bruke noe som står ivory på, da hadde jeg følt meg raad squadet, så skulle egentlig veldig mye til om jeg hadde kjøpt noe derifra for å være helt ærlig. 3 5
Teflonhjernen Skrevet 28. august 2025 #22765 Skrevet 28. august 2025 (endret) Lalala123 skrev (1 time siden): Jeg hadde kjøpt noe derfra hvis jeg hadde likt noe OG hvis det hadde komt på tilbud. Sjeldent jeg syns noe er verdt å betale fullpris for, når man vet det som regel kommer på tilbud, ev. rabattkode e.l Men MÅ-HA produkter kjøper jeg som regel uansett hvis det er unikt nok. Har skjønt at hun ikke har så mye tilbud på produktene fra Ivory, der andre har sommersalg etc, så stod prisene der urørt i sommer, bortsett fra bikiniene? Aint worth it, finner dønn noe lignende andre steder til en bedre pris. Og så jo, er kleint å bruke noe som står ivory på, da hadde jeg følt meg raad squadet, så skulle egentlig veldig mye til om jeg hadde kjøpt noe derifra for å være helt ærlig. Samme her! Syntes den nye burgunder genseren og den blå bikinien er fine , men føler ikke for å bli assosiert med RS så står over å kjøpe det. Har en leppe olje fra Nude. Endret 28. august 2025 av Teflonhjernen 2
Zenhouse Skrevet 28. august 2025 #22766 Skrevet 28. august 2025 Tror ikke den vanlige «mann i gata» hadde skjønt hvor klærne var kjøpt da 😆 Ivory er ikke sååå kjent i Norge. hadde noen sett «ned» på meg hadde jeg tenkt : «åja- kvinneguiden-medlem!!» 2 7
Lalala123 Skrevet 28. august 2025 #22767 Skrevet 28. august 2025 Teflonhjernen skrev (12 minutter siden): Samme her! Syntes den nye burgunder genseren og den blå bikinien er fine , men føler ikke for å bli assosiert med RS så står over å kjøpe det. Har en leppe olje fra Nude. Ja, fin det burgunderøde settet, men ikke verdt det, pluss garantert noen andre som kommer ut med lignende sett ila høsten. Samme her, kjøpte sminkekosten fra Nude. Men ikke brukt enda, men jeg er en sminkekost psycho og måtte bare ha den 3
agent Skrevet 28. august 2025 #22768 Skrevet 28. august 2025 Hvor mye tar hun for Genser og bukse. evt. pr sett ? Jeg tenker de klærne er veldig lik mange billig kjeder. Ta eksp. Lager 157 Der koster bukser og gensere mellom 150-200. Da føler jeg det ikke er så kjipt å måtte klippe på lengden . Bare ett lite tips 🫣 3 4
Tenkeselv Skrevet 28. august 2025 #22769 Skrevet 28. august 2025 Pigaloppa skrev (13 timer siden): Og RS blir sannsynligvis tykkere i takt med alt det søte hun ovetbeviser dem til å kjøpe, og fort før det blir utsolgt 😂 Det kan man kanskje forvente ja 😅😅 1 1
Tenkeselv Skrevet 28. august 2025 #22770 Skrevet 28. august 2025 agent skrev (28 minutter siden): Hvor mye tar hun for Genser og bukse. evt. pr sett ? Jeg tenker de klærne er veldig lik mange billig kjeder. Ta eksp. Lager 157 Der koster bukser og gensere mellom 150-200. Da føler jeg det ikke er så kjipt å måtte klippe på lengden . Bare ett lite tips 🫣 Hvis ikke jeg husker helt feil nå så mener jeg det var rundt 699 og 599 pr del. Så absolutt en svindyr pris synes jeg for et slikt "vanlig" joggesett. 4 7
agent Skrevet 28. august 2025 #22771 Skrevet 28. august 2025 Tenkeselv skrev (8 minutter siden): Hvis ikke jeg husker helt feil nå så mener jeg det var rundt 699 og 599 pr del. Så absolutt en svindyr pris synes jeg for et slikt "vanlig" joggesett. Var innom nettsiden, absolutt dyrt. Trodde det skulle være utsolgt på nesten alle varer, det var det ikke. 3 1
Maia3 Skrevet 28. august 2025 #22772 Skrevet 28. august 2025 Murukleiven skrev (20 timer siden): Ja. Jeg blir helt gåen av høre på henne (selv om jeg må følge med). Han driter vel i henne. Han er bare etter å knele IR så han kan dumpe henne senere. Prøver å få sympati med et familiemedlem og later som han er sjalu. Eldste trikset i boka. Nemlig!! Nå har et par sett ham på Maldivene, under flere måltider sammen med en annen dame, når I ikke var der. Skal si humøret hennes dalte etter den meldingen. ALLE hennes ekser er såååå driiiithotte, så nå lurer hun på om hun må finne seg en halvstygg fyr. Hvordan kan hun legge ut i time etter time , uke etter uke ,måned etter måned, BARE om hotte gjøker og snabelsafari?? Hun har INGENTING nyttig eller samfunnsrelatert å komme med . Ingen hobbyer, ingen opplevelser, ingen interessante ting å snakke om , melder seg på ALT mulig, men gidder ikke gjøre NOE av det. Bare sitte i hula si og brette ut sexlivet, ha shoppinghaul, bestille mat, se serier osv osv. Hjelpes for et kjedelig og patetisk liv !! Hun er jo ikke normal 3 14
Gjest Sofie12 Skrevet 28. august 2025 #22773 Skrevet 28. august 2025 Kort_og_grei skrev (10 timer siden): 🤢🤮😳 stort eller lite beger? Tror dere Isabel kommer til å gå med på å få laget en dokumentar på Netflix? Det er sp mange slike personlige beretninger på Netflix nå, og Isabell kunne sklidd rett inn en slik, men søskene på slep. MEN spørs om det blir heisan hoppsan fjennom fugleakogen med alle gjøkene på slep. Om ikke jeg husker feil så mener jeg I takket nei til Netflix.
Tenkeselv Skrevet 28. august 2025 #22774 Skrevet 28. august 2025 agent skrev (36 minutter siden): Var innom nettsiden, absolutt dyrt. Trodde det skulle være utsolgt på nesten alle varer, det var det ikke. Jeg hadde ingen tro på at et joggesett til den prisen ville fyke ut å bli utsolgt. Verken med eller uten RS. Jeg kunne godt betalt såpass for en litt mer eksklusiv joggedress, men denne er så basic som man kan få den. 5 6
Gjest Kort_og_grei Skrevet 28. august 2025 #22775 Skrevet 28. august 2025 Sofie12 skrev (33 minutter siden): Om ikke jeg husker feil så mener jeg I takket nei til Netflix. ja, men hun er en luring 🤭
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. august 2025 #22776 Skrevet 28. august 2025 Maia3 skrev (49 minutter siden): Nemlig!! Nå har et par sett ham på Maldivene, under flere måltider sammen med en annen dame, når I ikke var der. Skal si humøret hennes dalte etter den meldingen. ALLE hennes ekser er såååå driiiithotte, så nå lurer hun på om hun må finne seg en halvstygg fyr. Hvordan kan hun legge ut i time etter time , uke etter uke ,måned etter måned, BARE om hotte gjøker og snabelsafari?? Hun har INGENTING nyttig eller samfunnsrelatert å komme med . Ingen hobbyer, ingen opplevelser, ingen interessante ting å snakke om , melder seg på ALT mulig, men gidder ikke gjøre NOE av det. Bare sitte i hula si og brette ut sexlivet, ha shoppinghaul, bestille mat, se serier osv osv. Hjelpes for et kjedelig og patetisk liv !! Hun er jo ikke normal Har hun fått mld om at han er sett med ei annen dame der?😂 ikke bombe… 7 4
Pistasjnøtter Skrevet 28. august 2025 #22777 Skrevet 28. august 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Har hun fått mld om at han er sett med ei annen dame der?😂 ikke bombe… Men var det ikke hun som var inneforstått med at han var en playboy da, og at hun bare ville ha det gøy? 4 5
AnnaLovise Skrevet 28. august 2025 #22778 Skrevet 28. august 2025 Murukleiven skrev (21 timer siden): Ja. Jeg blir helt gåen av høre på henne (selv om jeg må følge med). Han driter vel i henne. Han er bare etter å knele IR så han kan dumpe henne senere. Prøver å få sympati med et familiemedlem og later som han er sjalu. Eldste trikset i boka. Hun elsker jo triksene 😅 Hvorfor ellers skulle hun fortelle om hvor redd hun er for å få hjerte knust og alt som er sårbart for henne... hun serverer han jo oppskriften på å playe henne. Alt før de har kjent hverandre i et kvarter. Jeg får ikke bakoversveis om familiemedlemmet er en annen dame eller to 🫠 4 4
Maia3 Skrevet 28. august 2025 #22780 Skrevet 28. august 2025 Maia3 skrev (1 time siden): Nemlig!! Nå har et par sett ham på Maldivene, under flere måltider sammen med en annen dame, når I ikke var der. Skal si humøret hennes dalte etter den meldingen. ALLE hennes ekser er såååå driiiithotte, så nå lurer hun på om hun må finne seg en halvstygg fyr. Hvordan kan hun legge ut i time etter time , uke etter uke ,måned etter måned, BARE om hotte gjøker og snabelsafari?? Hun har INGENTING nyttig eller samfunnsrelatert å komme med . Ingen hobbyer, ingen opplevelser, ingen interessante ting å snakke om , melder seg på ALT mulig, men gidder ikke gjøre NOE av det. Bare sitte i hula si og brette ut sexlivet, ha shoppinghaul, bestille mat, se serier osv osv. Hjelpes for et kjedelig og patetisk liv !! Hun er jo ikke normal !! Idag skal hun ut og SVI kortet (igjen) og kanskje ombestille billettene til Maldivene, fordi Rami og Pierre kommer til Dubai tidligere enn planlagt. Er Pierre drittlei av Rami kanskje? Håper P holder seg langt unna denne ekle familien for ettertiden. Han taper så mye når han involverer seg med sånt pakk 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå