Alessi Skrevet 25. august 2025 #22521 Skrevet 25. august 2025 Really skrev (1 time siden): Jada dette er helt normalt Isabel 🤢🤮 Lurer på hva hennes samarbeidspartnere synes om hennes måte å uttrykke seg på. Det hadde vært interessant å vite. Må alle være enig med henne - alltid? 5 1 17
agent Skrevet 25. august 2025 #22522 Skrevet 25. august 2025 Alessi skrev (31 minutter siden): Lurer på hva hennes samarbeidspartnere synes om hennes måte å uttrykke seg på. Det hadde vært interessant å vite. Må alle være enig med henne - alltid? Det samme har jeg lurt på🙄 6 6
Gjest Sofie12 Skrevet 25. august 2025 #22523 Skrevet 25. august 2025 Alessi skrev (1 time siden): Lurer på hva hennes samarbeidspartnere synes om hennes måte å uttrykke seg på. Det hadde vært interessant å vite. Må alle være enig med henne - alltid? Det er meg en gåte at ingen har reagert på hennes vulgære måte å utrykke seg på. Både moren og I helt ubrukelige med sitt vulgære språk til tider.
Gjest Gentleman59 Skrevet 25. august 2025 #22524 Skrevet 25. august 2025 Alauda skrev (2 timer siden): Det som er utrolig er at dere finner nytte eller glede i å følge henne og kommentere. M66: Aner ikke hvem vedkommende er, aldri fulgt vedkommende, men forstår det er en såkalt influencer. Forstår ikke dere som finner slike interessante.
agent Skrevet 25. august 2025 #22525 Skrevet 25. august 2025 Gentleman59 skrev (1 time siden): M66: Aner ikke hvem vedkommende er, aldri fulgt vedkommende, men forstår det er en såkalt influencer. Forstår ikke dere som finner slike interessante. Fint du fant tråden, til ei du ikke veit hvem er👏👏👏👏👏👏 14
Gjest Kort_og_grei Skrevet 25. august 2025 #22526 Skrevet 25. august 2025 (endret) agent skrev (2 timer siden): Det samme har jeg lurt på🙄 Har noen videresendt slike skjermbilder til samarbeidspartnere? Endret 25. august 2025 av Kort_og_grei
Maia3 Skrevet 25. august 2025 #22527 Skrevet 25. august 2025 Really skrev (4 timer siden): Jada dette er helt normalt Isabel 🤢🤮 Nesten akkurat det samme svarte hun en følger som kritiserte henne for noen mnd siden: følgeren var anonym, MEN hun viste snappen og sa navnet på damen: Har du ikke fått deg KUK idag....(navnet) så bør du få det fortest mulig ,så sur som du er ! Det er helt hinsides 🤬🤮 Det er følgerne som sørger for at dette "bleika rauhålet" kan leve som hun gjør, uten å løfte en forbanna finger!! Hun er et vulgært og grusomt menneske 9 9
Maia3 Skrevet 25. august 2025 #22528 Skrevet 25. august 2025 Sofie12 skrev (1 time siden): Det er meg en gåte at ingen har reagert på hennes vulgære måte å utrykke seg på. Både moren og I helt ubrukelige med sitt vulgære språk til tider. Moren er i tillegg troende muslim ! Dette er overhodet IKKE akseptabel oppførsel i hennes religion . De er ikke litt oppegående noen av dem 6 6
Maia3 Skrevet 25. august 2025 #22529 Skrevet 25. august 2025 Maia3 skrev (19 minutter siden): Nesten akkurat det samme svarte hun en følger som kritiserte henne for noen mnd siden: følgeren var anonym, MEN hun viste snappen og sa navnet på damen: Har du ikke fått deg KUK idag....(navnet) så bør du få det fortest mulig ,så sur som du er ! Det er helt hinsides 🤬🤮 Det er følgerne som sørger for at dette "bleika rauhålet" kan leve som hun gjør, uten å løfte en forbanna finger!! Hun er et vulgært og grusomt menneske Idag føler hun seg som Petter Stordalen! ( Heldigvis ikke som Mads Hansen, for han er jo ræva) . I morgen kommer gjøken hjem. Ikke så nøye med å se ham ,MEN SNABELEN derimot ! Hun elsker når den "spytter " henne i munnen 2 2
Hatsumomo Skrevet 25. august 2025 #22530 Skrevet 25. august 2025 Maia3 skrev (12 minutter siden): Idag føler hun seg som Petter Stordalen! ( Heldigvis ikke som Mads Hansen, for han er jo ræva) . I morgen kommer gjøken hjem. Ikke så nøye med å se ham ,MEN SNABELEN derimot ! Hun elsker når den "spytter " henne i munnen Nå taper hun seg ekstremt her 🙄 5 10
Tippsi Skrevet 25. august 2025 #22531 Skrevet 25. august 2025 virker jo helt "høy" i dag🙈 hjelpes.. Å hmm, hun serverte vell en løgn da hun nå påstår kun 2 " snabler" på 2,5 år...vell vell.. hva med ibiza "gjøken" eller var det Europa "gjøken"...mulig det er noe jeg ikke har fått med mæ( glemt) ...men det har visst hun å😅🫣.. hun må no til slutt gå på en kjempe smell når det gjelder disse løgnene hun serverer. ... 3 7
Gjest Gentleman59 Skrevet 25. august 2025 #22532 Skrevet 25. august 2025 agent skrev (1 time siden): Fint du fant tråden, til ei du ikke veit hvem er👏👏👏👏👏👏 M66: Disse influencer-trådene trender jo på "topp ti" så det er ikke til å unngå å se.
AnnaLovise Skrevet 25. august 2025 #22533 Skrevet 25. august 2025 Maia3 skrev (32 minutter siden): Idag føler hun seg som Petter Stordalen! ( Heldigvis ikke som Mads Hansen, for han er jo ræva) . I morgen kommer gjøken hjem. Ikke så nøye med å se ham ,MEN SNABELEN derimot ! Hun elsker når den "spytter " henne i munnen What the helli.... 😅 Hun er ikke seksuelt frigjort, hun er grenseløs, en fare for seg selv... At Isabel Raad har så innmari imot at jenter bruker onlyfans er dobbeltmoralsk. OF må man i det minste oppsøke selv for innhold, IR tvinger det på folk som ikke har oppsøkt det... At hun får lov å ha slikt innhold er også kun fordi hun er den største inntektskilden til snap. Nei, jeg er ikke prippen, og what not. Men husker når hun drev regelrett mobbing av Golnaz fordi hun hadde aldri sugd p*** 🫠 4 13
Women123 Skrevet 25. august 2025 #22534 Skrevet 25. august 2025 (endret) Komisk når hun kaller han for playboy men holder på akkuratt som han. Det gjør vel henne til en playgirl? Endret 25. august 2025 av Women123 2 9
Maia3 Skrevet 25. august 2025 #22535 Skrevet 25. august 2025 AnnaLovise skrev (6 minutter siden): What the helli.... 😅 Hun er ikke seksuelt frigjort, hun er grenseløs, en fare for seg selv... At Isabel Raad har så innmari imot at jenter bruker onlyfans er dobbeltmoralsk. OF må man i det minste oppsøke selv for innhold, IR tvinger det på folk som ikke har oppsøkt det... At hun får lov å ha slikt innhold er også kun fordi hun er den største inntektskilden til snap. Nei, jeg er ikke prippen, og what not. Men husker når hun drev regelrett mobbing av Golnaz fordi hun hadde aldri sugd p*** 🫠 Ja hun er grenseløs ! Eier ikke et snev av hverken moral eller selvinnsikt. Snap er rask på labben til å sensurere andre influensere for den minste ting. IR får herje med akkurat det hun vil. Må jo være hjernedøde resten av familien også. Mange influensere som er lite oppegående, men hun her må toppe ALLE sammen. Fullstendig IDIOT. Håper noen som vet hvordan/til hvem man kan få stoppet denne motbydelige galskapen! Hun er rett og slett toxic og farlig 👹 4 11
Maia3 Skrevet 25. august 2025 #22536 Skrevet 25. august 2025 Maia3 skrev (1 time siden): Nesten akkurat det samme svarte hun en følger som kritiserte henne for noen mnd siden: følgeren var anonym, MEN hun viste snappen og sa navnet på damen: Har du ikke fått deg KUK idag....(navnet) så bør du få det fortest mulig ,så sur som du er ! Det er helt hinsides 🤬🤮 Det er følgerne som sørger for at dette "bleika rauhålet" kan leve som hun gjør, uten å løfte en forbanna finger!! Hun er et vulgært og grusomt menneske Se den selvtilfredse minen på dette bildet. JEG har makten her og driter dere ut som jeg vil, akkurat når det passer meg. Tenk å snakke sånn til elsklingene sine 3 8
Teflonhjernen Skrevet 25. august 2025 #22537 Skrevet 25. august 2025 Maia3 skrev (1 time siden): Idag føler hun seg som Petter Stordalen! ( Heldigvis ikke som Mads Hansen, for han er jo ræva) . I morgen kommer gjøken hjem. Ikke så nøye med å se ham ,MEN SNABELEN derimot ! Hun elsker når den "spytter " henne i munnen Har du faktisk sagt det på den måten? Ja, er ikke mye classy den der, nei…. Har ikke vært inne nå og sett, men etter som jeg forstår her inne så er det bare manne- og sex snakk som gjelder nå? Tenker hun ikke på hvem som hører henne? En ting med søsken og moren, de er jo vant til det og ikke bedre selv til tider. Men, hva med f.eks fosterfamilien, hva må de tenke? Var vel noen mindreårige barn der også? Hva med de som jobber i fosterhjemstjenesten, de må jo få angst av å skulle ha en slik ambassadør? 4 11
Sveits35 Skrevet 25. august 2025 #22538 Skrevet 25. august 2025 (endret) Tippsi skrev (1 time siden): virker jo helt "høy" i dag🙈 hjelpes.. Å hmm, hun serverte vell en løgn da hun nå påstår kun 2 " snabler" på 2,5 år...vell vell.. hva med ibiza "gjøken" eller var det Europa "gjøken"...mulig det er noe jeg ikke har fått med mæ( glemt) ...men det har visst hun å😅🫣.. hun må no til slutt gå på en kjempe smell når det gjelder disse løgnene hun serverer. ... tja.. det kan jo faktisk tyde på at naboen og maldivenegauken er samme fyren det da. Tviler på at hun glemmer en «snabel» så fort 😂 Endret 25. august 2025 av Sveits35 1 5
Sveits35 Skrevet 25. august 2025 #22539 Skrevet 25. august 2025 Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Har du faktisk sagt det på den måten? Ja, er ikke mye classy den der, nei…. Har ikke vært inne nå og sett, men etter som jeg forstår her inne så er det bare manne- og sex snakk som gjelder nå? Tenker hun ikke på hvem som hører henne? En ting med søsken og moren, de er jo vant til det og ikke bedre selv til tider. Men, hva med f.eks fosterfamilien, hva må de tenke? Var vel noen mindreårige barn der også? Hva med de som jobber i fosterhjemstjenesten, de må jo få angst av å skulle ha en slik ambassadør? Du må ikke svelge versjonen du får servert her inne rått 🫣 Enkelte ting blir vridd på ganske kraftig når det gjenfortelles 😂 4
Tippsi Skrevet 25. august 2025 #22540 Skrevet 25. august 2025 Sveits35 skrev (7 minutter siden): tja.. det kan jo faktisk tyde på at naboen og maldivenegauken er samme fyren det da. Tviler på at hun glemmer en «snabel» så fort 😂 🤣🤣...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå