Gjest Husomvarderfør Skrevet 13. august #22001 Skrevet 13. august Hatsumomo skrev (2 timer siden): Shehed har hittil tjent 200.000 kr på snap. Shehed og Rami hadde aldri fått den stjerna på snap om ikke det hadde vært for I. og RS. tror jeg. Følger ingen av de.
Gjest Husomvarderfør Skrevet 13. august #22002 Skrevet 13. august (endret) Teflonhjernen skrev (1 time siden): Syntes dere den ny blushen er fin? Jeg syntes den er veeeldig knall rosa og veeeldig 80 talls. Ikke noe som hadde passet på meg hvertfall. Syntes ikke den er fin på Isabel heller, den er altfor rosa der også. Alt for rosa for meg. Syns heller ikke den var fin på I. Endret 13. august av Husomvarderfør .
Sirah Skrevet 13. august #22003 Skrevet 13. august Husomvarderfør skrev (2 minutter siden): Shehed og Rami hadde aldri fått den stjerna på snap om ikke det hadde vært for I. og RS. tror jeg. Følger ingen av de. Rami har jeg trua på at kunne fått det uansett, han er skikkelig flink til å lage content, filme osv. Men det hadde så klart tatt ekstremt mye lenger tid om han skulle gjort det på egenhånd.
Gjest Husomvarderfør Skrevet 13. august #22004 Skrevet 13. august Sirah skrev (1 minutt siden): Rami har jeg trua på at kunne fått det uansett, han er skikkelig flink til å lage content, filme osv. Men det hadde så klart tatt ekstremt mye lenger tid om han skulle gjort det på egenhånd. Godt du har trua 😊 Det lille jeg har sett fra Rami på utforsk tidligere så har det vært mye bra, men stjerna tror jeg han hadde måtte se lenge etter uten I. og RS.
Sirah Skrevet 13. august #22005 Skrevet 13. august Husomvarderfør skrev (1 minutt siden): Godt du har trua 😊 Det lille jeg har sett fra Rami på utforsk tidligere så har det vært mye bra, men stjerna tror jeg han hadde måtte se lenge etter uten I. og RS. Absolutt lenger tid ja! Mest sannsynlig åresvis! Men han har jeg trua på at kunne fått det til på egenhånd. Han har i det minste godt innhold. Shehed og Sidra derimot tror jeg utelukkende surfer på RS og I. Shehed prøver nå i det minste. Hun poster jo mye og gir av seg selv (jeg er innom å glor innimellom dersom noe blir nevnt her inne). Jeg syntes bare ikke det er interessant nok til at jeg gidder å følge med. Sidra prøver jo ikke engang? 2 2
Kort_og_grei Skrevet 13. august #22006 Skrevet 13. august Sirah skrev (50 minutter siden): Jeg har tenkt på det samme. Det er greit at det sikkert er litt spesielle mennesker som blir med på programmer som Ex on the beach, paradise osv, men det er jo unge mennesker som kommer fra en kultur hvor å oppføre seg slikt er innafor? Jeg har ikke sett mye på slike programmer for føler IQen synke drastisk etter på minutter, men man har jo tittet innom? Er dette virkelig normalt? Vi prøver å lære våre unge til å ta vare på egen og andres verdighet når det kommer til intimsoner. Hvor godt er det å bli voksen og få egne barn å vite at en lå rundt fra 1. date med ørten ulike. Og vite at en utbroderte mensen og størrelse på kjønnsorgan offentlig? Det er fint å bli kjent med og date flere gjennom tiden, men nivået nå er lavt. Jeg har ikke sett sex on the beach, og alle disse, for det blir for flaut. Noen eier ikke skam for denne aktiviteten offentlig. Og mange ikkeoffentlig også. At moren til Isabell synes dette er greit skjønner jeg ikke. Hun som har vært utsatt for så mye i sin tid. Rami er jo igang med dating også. Og måtte finne et annet ord for gjøk… tragisk. Det heter jente og gutt. Kvinne og mann. Ikke gjøk og bimbo. Husker ikkje hva han kaller sine. 5 4
Sirah Skrevet 13. august #22007 Skrevet 13. august Kort_og_grei skrev (5 minutter siden): Vi prøver å lære våre unge til å ta vare på egen og andres verdighet når det kommer til intimsoner. Hvor godt er det å bli voksen og få egne barn å vite at en lå rundt fra 1. date med ørten ulike. Og vite at en utbroderte mensen og størrelse på kjønnsorgan offentlig? Det er fint å bli kjent med og date flere gjennom tiden, men nivået nå er lavt. Jeg har ikke sett sex on the beach, og alle disse, for det blir for flaut. Noen eier ikke skam for denne aktiviteten offentlig. Og mange ikkeoffentlig også. At moren til Isabell synes dette er greit skjønner jeg ikke. Hun som har vært utsatt for så mye i sin tid. Rami er jo igang med dating også. Og måtte finne et annet ord for gjøk… tragisk. Det heter jente og gutt. Kvinne og mann. Ikke gjøk og bimbo. Husker ikkje hva han kaller sine. Ja jeg tenker det samme som deg. Noen ting tenker jeg at man kan holde privat, men er kanskje bare jeg som er gammel og snerpete. 7
Gjest Husomvarderfør Skrevet 13. august #22008 Skrevet 13. august Sirah skrev (29 minutter siden): Absolutt lenger tid ja! Mest sannsynlig åresvis! Men han har jeg trua på at kunne fått det til på egenhånd. Han har i det minste godt innhold. Shehed og Sidra derimot tror jeg utelukkende surfer på RS og I. Shehed prøver nå i det minste. Hun poster jo mye og gir av seg selv (jeg er innom å glor innimellom dersom noe blir nevnt her inne). Jeg syntes bare ikke det er interessant nok til at jeg gidder å følge med. Sidra prøver jo ikke engang? Sidra har jeg sett veldig lite på, litt fra Vietnam og litt smått fra Oslo. Det blir med det for det virker som hun ikke er engasjert i det hele tatt. Det er kanskje ikke så rart så lenge hun får penger ( lønn) fra I. 😉 Har ikke orket å se så mye fra I. heller når jeg får henne opp. Det holdt med å se det ble drama med Maldivenetypen da tenkte jeg, vi er der igjen ja. Fått det med meg her inne at de er venner og har seg og graviditet og jeg vet ikke hva…
Kort_og_grei Skrevet 13. august #22009 Skrevet 13. august Skulle tro i alle fall en av de yngste kunne tenkt seg høyere utdanning etter vgs. Å surfe på andres bølger er i lengden uheldig for egen verdi. Det må kjennes godt å ha skapt noe for egen maskin, tenker jeg. Og oftest starter en med utdanning. 4 2
Sveits35 Skrevet 13. august #22010 Skrevet 13. august Sirah skrev (1 time siden): Rami har jeg trua på at kunne fått det uansett, han er skikkelig flink til å lage content, filme osv. Men det hadde så klart tatt ekstremt mye lenger tid om han skulle gjort det på egenhånd. Hvis en sammenlikner med Pierre, som faktisk gjør en innsats for å skape innhold, så er det milevis mellom dem. Og Pierre er nybegynner. 2 5
Kort_og_grei Skrevet 13. august #22011 Skrevet 13. august Sveits35 skrev (Akkurat nå): Hvis en sammenlikner med Pierre, som faktisk gjør en innsats for å skape innhold, så er det milevis mellom dem. Og Pierre er nybegynner. Pierre vokser også pga Isabell… og nå skal Rami hjelpe å lage innhold for de begge i Bali. Livet er en lek. Ikke rart han R får stresshodepine. 1
Sveits35 Skrevet 13. august #22012 Skrevet 13. august @Sirah@TeflonhjernenTestet den blushen. Den var enkel å regulere fra en lett blush til kraftig, slik Isabel legger den. Jeg testet Hopeful på samme arm som blushen og vasket armen med våtserviett etterpå. Lukten sitter fortsatt! Og veldig god er den også, så den parfymen kommer jeg nok til å kjøpe meg når den jeg bruker går tom. 1
Sveits35 Skrevet 13. august #22013 Skrevet 13. august Kort_og_grei skrev (1 minutt siden): Pierre vokser også pga Isabell… og nå skal Rami hjelpe å lage innhold for de begge i Bali. Livet er en lek. Ikke rart han R får stresshodepine. Ok, tror ikke Pierre trenger hjelp fra Rami som kjører bil og filmer maten sin som han slakter. Pierre har ofte veldig variert innhold, bare til informasjon. 3 3
Kort_og_grei Skrevet 13. august #22014 Skrevet 13. august Sveits35 skrev (Akkurat nå): Ok, tror ikke Pierre trenger hjelp fra Rami som kjører bil og filmer maten sin som han slakter. Pierre har ofte veldig variert innhold, bare til informasjon. Nei, vet. P lager mye innhold på kjøkkenet og det er bra. Kanskje det er R da som må ha P med for å hause opp at han er «broren» til exen til I. 1 2
Sveits35 Skrevet 13. august #22015 Skrevet 13. august Kort_og_grei skrev (43 minutter siden): Skulle tro i alle fall en av de yngste kunne tenkt seg høyere utdanning etter vgs. Å surfe på andres bølger er i lengden uheldig for egen verdi. Det må kjennes godt å ha skapt noe for egen maskin, tenker jeg. Og oftest starter en med utdanning. Skole ligger ikke for alle. Tenker Sidra kommer til å «vokse» veldig i årene framover og bli mye mer selvstendig.
Sveits35 Skrevet 13. august #22016 Skrevet 13. august (endret) Kort_og_grei skrev (3 minutter siden): Nei, vet. P lager mye innhold på kjøkkenet og det er bra. Kanskje det er R da som må ha P med for å hause opp at han er «broren» til exen til I. Jeg kommer i alle fall til å følge med Pierre på den turen til Bali og håper inderlig ikke han blir påvirket og nedgraderer seg til bilkjøring og spising på restauranter. Endret 13. august av Sveits35 2 5
Kort_og_grei Skrevet 13. august #22017 Skrevet 13. august Sveits35 skrev (Akkurat nå): Skole ligger ikke for alle. Tenker Sidra kommer til å «vokse» veldig i årene framover og bli mye mer selvstendig. Håper det for hennes del, og slipper tak i skjørtet til Isabell. Og vet, skole er ikke for alle. 3
firetoen Skrevet 13. august #22018 Skrevet 13. august Kort_og_grei skrev (2 timer siden): Ser singelgåten på nrk. Isabells singelgåte og andres ryster meg. Skremmende hvor mye intim løssluppenhet det er fra første stund. Bruk og kast. Ubeskyttet sex og det som er. Har Isabell reflektert over kjønnssykdommer? Hun bruker kondom i følge snap. Flere ganger fremsnakket bruken, feks når Sophie Elise sa i sin(?) Podcast at kondom var for tapere. 1
Kort_og_grei Skrevet 13. august #22019 Skrevet 13. august firetoen skrev (Akkurat nå): Hun bruker kondom i følge snap. Flere ganger fremsnakket bruken, feks når Sophie Elise sa i sin(?) Podcast at kondom var for tapere. Sprekker kondomene da, når hun får lege på Maldivene til å skrive ut angrepille? Sophie Elise 😴🥳🫡 4 2
firetoen Skrevet 13. august #22020 Skrevet 13. august Kort_og_grei skrev (Akkurat nå): Sprekker kondomene da, når hun får lege på Maldivene til å skrive ut angrepille? Sophie Elise 😴🥳🫡 Hun har vært kjent for å gjøre det før, hun har åpenbart en usunn frykt for graviditet, evt det er godt innhold? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå