Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kort_og_grei skrev (6 timer siden):

Når Isabell deler i denne duren kommer shehed og rami etter med helseutfordringer. 

Tror det er få her inne som følger dem, totalt uinteressant  for meg i alle fall. Shehed har nok reelle helseutfordringer, men Rami en hypokonder som springer til legen med småting. Og Pierre som skal reise til Bali med Rami på fredag… det henger kanskje i en tynn tråd nå med gullegutten i familien som har fått snue?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (16 minutter siden):

Tror det er få her inne som følger dem, totalt uinteressant  for meg i alle fall. Shehed har nok reelle helseutfordringer, men Rami en hypokonder som springer til legen med småting. Og Pierre som skal reise til Bali med Rami på fredag… det henger kanskje i en tynn tråd nå med gullegutten i familien som har fått snue?

Det er jammen sant.

Jeg følger ikke søskene hennes, helt uinteressant. Synes det er rart de har fått så mange følgere,  at de tjener så godt på snap.  Men det er jo IR påvirkningskraft.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
suzi80 skrev (9 timer siden):

Hun som tidligere har påstått at hun ALDRI "kjører brannbil". Hun motsier seg selv gang på gang.

Branngjøken 😀

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Det er jammen sant.

Jeg følger ikke søskene hennes, helt uinteressant. Synes det er rart de har fått så mange følgere,  at de tjener så godt på snap.  Men det er jo IR påvirkningskraft.

Heldigvis er vi alle forskjellige, det er klart at mange finner innholdet til både Shehed og Rami interessant. Jeg unner dem ingenting vondt og hadde jeg hatt mer tid til overs, så hadde jeg muligens besøkt snappen deres innimellom også, men så desperat er jeg ikke på underholdning altså. Glemmer Djesa Belle altfor ofte også og hun fortjener hvert eneste klikk hun kan få.

• Liker 1
Skrevet
suzi80 skrev (11 timer siden):

Kunne ikke vært mer enig👍🏼der traff du spot on på ALT!!! Jeg reagerer også på den gebrokken norsken til alle søskenene. Og Shehed jobbet vel som lærer en liten periode. Da er det vel en fordel å kunne grunnleggende norsk grammatikk🤔

Det at hun også hadde det så forferdelig i barndommen å unnskylder shoppegalskapen med at hun bare hadde klær fra fretex? Vi så vel alle at fosterfamilien hadde relativt god standard med både hus, hytte og båt som du sier. Så tror ikke hun manglet noe når hun bodde hos de. 

Tråkker kanskje noen på tærne nå, men reagere også litt på at foreldrene mottar uføretrygd fra Norge, men bor store deler av året i "fantastiske" Irak. 

Far har også leilighet i Oslo som Rami benytter når han er der. Sist var den tom fordi far er i Irak med mor. Oslo er det dyreste stedet i Norge å bo og når man i tillegg er ufør har man ikke mye å rutte med. Mor tok dessuten med seg de to minste å flyttet til Irak en periode. Det står skrevet i boka. Da kan man lure på hva de flyktet fra? Norge er snart et eneste stort sosialkontor. Det er ikke deres skyld, det er et dysfunksjonelt system som på ingen måte er rettferdig, For det er de rikeste som kommet hit. De som har midler til å betale for menneskesmuglere. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Ayesha2 skrev (13 timer siden):

Nå sier jeg bare min mening og jeg tror det er det som er meningen med et forum. Jeg er ikke noe fan (synes det er rart at man er fan av noen som bare er kjent for å være kjent) og jeg er ikke en hater.

Det hun gjør når det gjelder fokus på kropp er helt totalt feil! Hun selv sier at hun slet med spiseforstyrrelser da burde hun absolutt ikke fronte en så avmarget kropp og late som om hun spiser så mye mat som hun bestiller. Og igjen ta bilder fra en vinkel der hun vil virke liten og petit. Den snakking om at ingenting passer henne. Det konstante fokuset på liten midje og store bryst. Ler fra seg at "jeg er full i plastikk". Det er ikke morsomt! Hun er klar over at mange av hennes følgere sliter psykisk.  Hvordan vet vi det er fordi hun poster de meldingene som de sender henne og det finnes en hel rar RaadSquad på Facebook. 

Å si at mange av hennes følgere er 35 år+ gjør ingenting bedre. Dvs at mange av dem har barn som kommer til å se opp til hva sine mødrer gjør - som igjen ser opp til Isabel. Hun sier at hun ikke er en påvirker, men hva så er en influenser?  Hun lever av å påvirke, det er slik hun kan leve av Snapchat, på sine følgere. De er helt opphengt i henne. Hun tjener penger på de fordi uten de så hadde hun ikke tjent så mye på Snapchat. Nude og Ivorie er hun ansikt utad av og de er ikke akkurat top notch firma. De selger bra, men det har mye å gjøre av hvordan hun kan manipulere sine følgere.

Når hun en gang i blant kommer til Norge så er det flyplass - hjem til mor på Grønland i Oslo - bestille norsk frokost som hun sårt har savnet - ta med familien fra taxi til restaurant og tilbake hjem. Har hun ikke lyst til å møte sine 'elsklinger' som hun ikke klarer å leve uten?? Alt hun sier til sine følgere er ren løgn. De går med på det og hun vet, så hun ler av de hele veien til banken.

Når det gjelder disse menn... Jeg synes det er veldig barnslig å kalle de for gjøk  ditt og datt - because it takes on to know one. Jeg er ikke ofte inne på hennes snap men slik jeg har fått med meg de siste månedene er at det var naboen, Europa og en Maldivene. Er de to sistnevnte samme person? Dro hun seriøst til Maldivene med en person som hun akkurat har møtt? Var det han hun nettopp har møtt hun ble så stresset av før hun dro med han at hun ikke var gravid med en annen?? Og nå er det to dager på Maldivene så er hun lei seg fordi hun er så love love love og han hadde ikke brettet ut hele livet seg til henne - så da vil hun ta fly tilbake til Dubai. Var ikke hun for så ikke lenge siden lei seg pga naboen?? Hvordan kan du gå fra å være så lei deg, noen uker etter funnet en ny, reiser sammen til Maldivene og der blir det også drama... Jo svaret er - lansering!

Hun har sagt at hun må bruke penger for å tjene penger. Hver gang hun skal lansere noe så må noe 'dramitisk' skje i hennes kjælighetsliv, hun må dra på "hytta" på Maldivene, spiller ingen rolle å tilbringe bursdag alene, hun må alltid fort fort få søstrene med på sleip. Alt for lansering. 

Og for de som sier at søskene snylter på henne, jeg er enig. Men de alle er voksne som kan velge selv, få seg jobb og leve et selvstendig liv. Det virker som noen av de ikke vil jobbe og betale skatt i Norge. Jeg forstår ikke som en utlending selv at både hun eldste som kom hit som 2-3åring og de to andre snakker gebrokent. Jeg forstår ikke hvordan Isabel som over 30 år synes alt som en 19 åring sier er så morsomt og du har et så stort behov for få anerkjennelse fra henne at du er kul..? Jeg forstår ikke at storesøsteren synes det er 'morsomt ' å bli kalt "Karen" når det er blitt et navn som er kun negativ i disse dager. Hun andre liker å bli kalt "bimbo" han "baddie" og moren "pimpen".

Og all den yatting hun kommer med som en unnskyldning for hvorfor hun bruker så mye penger - hun vokste opp med klær fra Fretex. Men hun flyttet ut fra moren som 5 åring, ikke mange husker hva de gjorde før den alderen. Hun bodde fint med både hytte, hus og båt. Hun flyttet ut som 17 åring. Ville ikke ha kontakt med de før kamera var på og det lager content... Trist!

Hva har gebrokkent med saken å gjøre? Det er en sosiolekt Rami snakker. Småsøsknene bodde flere år i Irak også. 

Og presiseringen av at moren bor på Grønland? Var det nødvendig? Og vet vi engang at det er der hun bor?

Ellers en fin oppsummering av galskapen.

Endret av lajlaj
Skrevet (endret)

Jeg bare forstår ikke de som hyller henne som suksessfull. Som noen skriver: mental ustabilitet som content, uten at hun skjønner det selv. 

Hun eier ikke en eneste leilighet. Legger like mye på leie som en liten leilighet koster i Norge. Investerer ikke pengene, snakker om G-wagon, men tør ikke kjøre. Det er mange drømmer, men ingen ambisjoner. Hun har selv snakket om ADHD og hun er et eksempel på hvordan man råtner av for mye dopamin av oppmerksomhet fra menn og plinging i mobilen. 

Legg frem antrekk kvelden før - før dopaminet hindrer henne i å velge klær på morgenen og hun ikke klarer å komme deg ut av pysjen. Skulle ønske hun viste en interesse for seg selv ved å kle seg i noe av det hun konstant shopper. 

Gå på Soho-house og svar på jobbmail der, bruk det dyre medlemskapet. Gjør dette fast en dag i uka. Tren i blokka! Bruk svømmebassenget i blokka. Kjøp de jævla friske blomstene. Bare kom igang med et holdbart liv. Ingenting av det hun driver med nå er holdbart. 

Hun KUNNE ha levd drømmelivet, men hun lever som en syk og uføretrygdet person som ikke kommer seg ut av pysjen på morgenen. 

Endret av lajlaj
  • Liker 7
  • Nyttig 21
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Heldigvis er vi alle forskjellige, det er klart at mange finner innholdet til både Shehed og Rami interessant. Jeg unner dem ingenting vondt og hadde jeg hatt mer tid til overs, så hadde jeg muligens besøkt snappen deres innimellom også, men så desperat er jeg ikke på underholdning altså. Glemmer Djesa Belle altfor ofte også og hun fortjener hvert eneste klikk hun kan få.

Jeg følger Rami (og ingen andre influensere), han er skikkelig god på content/filming/estetikk. Gøy å følge reisen hans. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (44 minutter siden):

Hva har gebrokkent med saken å gjøre? Det er en sosiolekt Rami snakker. Småsøsknene bodde flere år i Irak også. 

Og presiseringen av at moren bor på Grønland? Var det nødvendig? Og vet vi engang at det er der hun bor?

Ellers en fin oppsummering av galskapen.

Er ikke det bare fakta da? At rami snakker dårlig norsk og mora bor på Grønland?🤔

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Branngjøken 😀

Sånn er det når man er lystløgner… man glemmer ting man sier….

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden):

Er ikke det bare fakta da? At rami snakker dårlig norsk og mora bor på Grønland?🤔

Han snakker ikke dårlig norsk, han snakker en norsk sosiolekt. Han kan snakke flytende norsk, men han har en sosiolekt. At han begynner å slite med preposisjoner er helt vanlig når man bor i utlandet. At han ikke skriver perfekt norsk? Det gjør ikke 90 % av norske influensere, se f.eks. på Øyunn Krogh som ikke kan skrive særlig bra. 

Og hvordan vet du moren bor på Grønland bortsett fra at det var for å skrive et poeng? Bor hun ikke på Grünerløkka eller noe sånt?

Endret av lajlaj
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Det er jammen sant.

Shehed har hittil tjent 200.000 kr på snap. 

Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Jeg er innom Djesa hver dag, men jeg må ærlig si jeg syntes det var mer interessant når hun bodde i Hellas med kattene 😔

Skrevet
suzi80 skrev (14 timer siden):

Kunne ikke vært mer enig👍🏼der traff du spot on på ALT!!! Jeg reagerer også på den gebrokken norsken til alle søskenene. Og Shehed jobbet vel som lærer en liten periode. Da er det vel en fordel å kunne grunnleggende norsk grammatikk🤔

Det at hun også hadde det så forferdelig i barndommen å unnskylder shoppegalskapen med at hun bare hadde klær fra fretex? Vi så vel alle at fosterfamilien hadde relativt god standard med både hus, hytte og båt som du sier. Så tror ikke hun manglet noe når hun bodde hos de. 

Tråkker kanskje noen på tærne nå, men reagere også litt på at foreldrene mottar uføretrygd fra Norge, men bor store deler av året i "fantastiske" Irak. 

Jobber i BV og vil bare legge til noe mtp det du skriver om å ikke mangle noe når en bor i fosterhjem med god standard. Er dessverre flere folk som blir fosterhjem med ekstra økonomi som hovedmotivasjon, og flere fosterbarn tilbakemelder om at de ikke føler seg som en del av familien og ikke får utbytte av de ‘godene’ eller materielle tingene slik som en hadde trodd. At de ser tydelig forskjell mellom seg selv og de biologiske barna. Sier ikke at dette gjelder Isabel, kjenner ikke nok til hennes historie til å kunne uttale meg der, men er bare greit å ha med seg…

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Syntes dere den ny blushen er fin? 
Jeg syntes den er veeeldig knall rosa og veeeldig 80 talls. Ikke noe som hadde passet på meg hvertfall. 
Syntes ikke den er fin på Isabel heller, den er altfor rosa der også. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Syntes dere den ny blushen er fin? 
Jeg syntes den er veeeldig knall rosa og veeeldig 80 talls. Ikke noe som hadde passet på meg hvertfall. 
Syntes ikke den er fin på Isabel heller, den er altfor rosa der også. 

Jeg kommer til å teste den når jeg svinger innom Vita senere i dag 🙂

Skrevet
Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Jeg kommer til å teste den når jeg svinger innom Vita senere i dag 🙂

Ja,ok. 
Du får si hva du syntes her inne. 
Sikkert bare jeg som egentlig ikke kan skjønne hvem som kler sånn knall rosa kinn (bein)  🤔

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser singelgåten på nrk.

Isabells singelgåte og andres ryster meg. 
Skremmende hvor mye intim løssluppenhet det er fra første stund. Bruk og kast. Ubeskyttet sex og det som er.

Har Isabell reflektert over kjønnssykdommer? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kort_og_grei skrev (19 minutter siden):

Ser singelgåten på nrk.

Isabells singelgåte og andres ryster meg. 
Skremmende hvor mye intim løssluppenhet det er fra første stund. Bruk og kast. Ubeskyttet sex og det som er.

Har Isabell reflektert over kjønnssykdommer? 

Jeg har tenkt på det samme. Det er greit at det sikkert er litt spesielle mennesker som blir med på programmer som Ex on the beach, paradise osv, men det er jo unge mennesker som kommer fra en kultur hvor å oppføre seg slikt er innafor? Jeg har ikke sett mye på slike programmer for føler IQen synke drastisk etter på minutter, men man har jo tittet innom?

Er dette virkelig normalt?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (38 minutter siden):

Ja,ok. 
Du får si hva du syntes her inne. 
Sikkert bare jeg som egentlig ikke kan skjønne hvem som kler sånn knall rosa kinn (bein)  🤔

Jeg er også spent så du må si ifra @Sveits35. Jeg syntes også den ser veldig rosa ut og det er neppe noe for meg, men alltid spennende å høre andres meninger :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...