Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
girl1995 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har hun lagt ut bilde av henne og pierre kysse? Hvis han er en «bror» for henne, hva skjer med bildet? Har det vært noe drama? 
Er i utlandet, noen gi meg update pls🥰

Click bait.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
girl1995 skrev (24 minutter siden):
girl1995 skrev (24 minutter siden):

Hvorfor har hun lagt ut bilde av henne og pierre kysse? Hvis han er en «bror» for henne, hva skjer med bildet? Har det vært noe drama? 
Er i utlandet, noen gi meg update pls🥰

Et veldig gammelt bilde!

Skrevet

Hun vet godt at mange tenker at hun og Pierre skulle vært sammen, så hun bruker det for det det er verdt nå, for å trekke inn folk.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
PissiPus skrev (55 minutter siden):

Hun vet godt at mange tenker at hun og Pierre skulle vært sammen, så hun bruker det for det det er verdt nå, for å trekke inn folk.

Ja, følgertallene daler ser jeg. 
Skønner det godt, går jeg innom for å se litt så er det det samme: 

Sitte i leiligheten og bable om menn (orker ikke skrive det teite ordet hun bruker). 
Hun virker helt desperat nå da jeg ser click bait overskriftene hennes. Like desperat som de andre såkalte Influenserene. 
Skjønner ikke at noen  orker å følge med lenger på det samme repeterende hver eneste dag og attpåtil applaudere det. 
Eller engasjere seg i disse mannfolkene der sikkert halvparten av de ikke eksisterer engang 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Hadde jeg vært Rami hadde jeg låst den døra. Hvorfor kan hun ikke bare respektere at andre ligger, hadde det vært andre veien hadde hun blitt potte sur.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Da er "vi" på opptur igjen, ja.. 

• Liker 9
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Da er "vi" på opptur igjen, ja.. 

Bare så merkelig oppførsel hele formiddagen, våkninga av Rami og all jabbinga. Jeg syns hun minner meg om en treåring som har spist for mye godteri, men regner med andre finner henne søt og sjarmerende. Veldig weird hele greia. 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet

Jabbet hun ikke om at hun skulle ha mensen nå en av dagene? Syntes det virket som om det er en sammenheng med at hun blir litt «høy» da?

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Jabbet hun ikke om at hun skulle ha mensen nå en av dagene? Syntes det virket som om det er en sammenheng med at hun blir litt «høy» da?

Isabel er i storform om dagen. God underholdning synes i alle fall jeg 🙂

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (35 minutter siden):

Du kødder.

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Sveits35 skrev (37 minutter siden):

Måtte se hva dere snakket om. Ser bare at hun er så ufordragelig barnslig og animert som hun er når hun henger med familien. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet

Å herregud. Noen som ikke har undersøkt hvor veska si kommer fra…

IMG_7799.png

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Sveits35 skrev (51 minutter siden):

Tja må innrømme at jeg syntes det er litt over the top når hun er sånn 😅 Altså, det er bra at hun er i godt humør og er energisk osv, men hadde jeg vært i samme rom tror jeg at jeg hadde blitt rimelig kjapt forsynt 🤣

• Liker 12
Skrevet
lajlaj skrev (40 minutter siden):

IMG_7799.png

Snakk om å møte seg selv i døra 🙈Hun som kjøper vesker som om det var et maraton. Hun som med sin «Matcha» har vært bidragsyter til at en babykrokodille aldri fikk vokse til! Og dette mennesket følger man. Det eneste som er å si er-æsj ! 

• Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

😳

• Liker 4
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Snakk om å møte seg selv i døra 🙈Hun som kjøper vesker som om det var et maraton. Hun som med sin «Matcha» har vært bidragsyter til at en babykrokodille aldri fikk vokse til! Og dette mennesket følger man. Det eneste som er å si er-æsj ! 

Falskheten, dobbeltmoralen , uviten  og dumskapen lyser igjennom nok engang! Oppgitt!

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
lajlaj skrev (9 timer siden):

IMG_7799.png

Er hun seriøs nå😭😭😭😭

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det vanlig blant 30+- åringer å slenge rundt seg med superlativer som elskling og elsker deg?  Ja, jeg har bikket 50 og for meg mister slike ord sin dype mening om det brukes i dagligtale. Det er andre ord som egner seg bedre synes jeg. F.eks. glad i deg, veldig glad i deg, du er best, du er så god og snill, så søt du er etc. Dessuten er det viktig å konkretisere hvorfor du er glad i…. Fordi du viser omsorg, tar meg på alvor, lytter osv. Jeg er glad i deg fordi…Hadde vært interessant å høre andres meninger.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Kønn skrev (9 minutter siden):

Er det vanlig blant 30+- åringer å slenge rundt seg med superlativer som elskling og elsker deg?  Ja, jeg har bikket 50 og for meg mister slike ord sin dype mening om det brukes i dagligtale. Det er andre ord som egner seg bedre synes jeg. F.eks. glad i deg, veldig glad i deg, du er best, du er så god og snill, så søt du er etc. Dessuten er det viktig å konkretisere hvorfor du er glad i…. Fordi du viser omsorg, tar meg på alvor, lytter osv. Jeg er glad i deg fordi…Hadde vært interessant å høre andres meninger.

I min omgangskrets så er det noen som gjør det, mens andre (meg selv blant annet) ikke gjør det. Kanskje ikke så ekstremt som Isabel, men det er ikke helt uvanlig faktisk.

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

I min omgangskrets så er det noen som gjør det, mens andre (meg selv blant annet) ikke gjør det. Kanskje ikke så ekstremt som Isabel, men det er ikke helt uvanlig faktisk.

Ok, takk for svar. På Isabell sin konto virker det å være i overvekt vanlig, men hun legger jo sikkert ut et selektivt utvalg som støtter henne. Jeg tenker det viktigste må være å respektere hverandres måter å uttrykke seg på mer en å være nedlatende. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...