Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lefsebussen skrev (43 minutter siden):

Når reiser I og pastillgjøken?

😅😅😅😅 hun skulle vel i bryllup i Kristiansand i begynnelsen av august så sikkert etter det :)

Endret av Sirah
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Heike72
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (På 23.7.2025 den 10.03):

Dyppet ned under 380 følgere nå, altså ned på 379.9. Har vel mistet ca 600 følgere hittil - så hva enn hun gjør nå så hjelper det ikke. Folk syntes ikke det er interessant. 

Fortsatt enormt mange følgere igjen. Raadsquad er jo alltid der + alle nysgjerrige som følger kun for å kommentere her. Hun har jo hatt en del  utenlandske også, som kanskje avfølger fordi de ikke skjønner en dritt. Dette rammer nok ikke inntekten så veldig mye. 0,1 % følgere ned har nok null betydning.

Endret av Heike72
Gjest Heike72
Skrevet (endret)
Dalakua skrev (21 timer siden):

Skjer det noe i dag, eller går det i me-time og tea-time?

Me-time og tea-time og samma start på dagen som alltid. Boring. Gardiner opp, samme filming inn i stua, lage iskaffi, admin.ting ved stuebordet, rant om kjedelig drit, dagens to do-liste, som hun kanskje får gjennomført en ting på……. Repeat, repeat, repeat….. tomt liv = kjedelig liv

Synes søsteren og broren også er blitt kjedelige. Shehed tapte seg raskt og Rami er jo kun mat mat mat, slakta mat…. + kjøring. Taper seg han også. Lillesøsteren har vel sluttet helt? Hun har jo ikke noe å by på. Sitter i Oslo og lever på Isabel 🤷🏼‍♀️

Endret av Heike72
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Store problemer den dama har, jeg hadde også ligget våken. Lurt på hvilke pastiller jeg skulle ta med.

Kan jo hende hun må avlyse hele turen pga. pastillene og at Gjøken er tidlig oppe om morgenen. 

Ingen ting som overrasker meg med henne.

Nei hu får reservere noen krokodille babyer,  så det blir en ny veske. Det kan få humøret litt opp.

Skulle ikke han gjøken ha egen villa eller rom? Synes så tydelig det var nevnt. Da spiller det vel ingen rolle om morgenånden er så som så🙈😂

• Liker 3
Skrevet
Heike72 skrev (1 time siden):

Me-time og tea-time og samma start på dagen som alltid. Boring. Gardiner opp, samme filming inn i stua, lage iskaffi, admin.ting ved stuebordet, rant om kjedelig drit, dagens to do-liste, som hun kanskje får gjennomført en ting på……. Repeat, repeat, repeat….. tomt liv = kjedelig liv

Synes søsteren og broren også er blitt kjedelige. Shehed tapte seg raskt og Rami er jo kun mat mat mat, slakta mat…. + kjøring. Taper seg han også. Lillesøsteren har vel sluttet helt? Hun har jo ikke noe å by på. Sitter i Oslo og lever på Isabel 🤷🏼‍♀️

Avfulgte samtlige av søsknene i dag jeg. 

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
suzi80 skrev (25 minutter siden):

Skulle ikke han gjøken ha egen villa eller rom? Synes så tydelig det var nevnt. Da spiller det vel ingen rolle om morgenånden er så som så🙈😂

Han skal vist komme en dag før IR, sjekke ut komforten på suiten eller villaen. 

Blir vel test av sengen, om den holder til de planlagte aktivitetene. 🫣🤣🤭

• Liker 5
Skrevet
agent skrev (5 timer siden):

Store problemer den dama har, jeg hadde også ligget våken. Lurt på hvilke pastiller jeg skulle ta med.

Kan jo hende hun må avlyse hele turen pga. pastillene og at Gjøken er tidlig oppe om morgenen. 

Ingen ting som overrasker meg med henne.

Nei hu får reservere noen krokodille babyer,  så det blir en ny veske. Det kan få humøret litt opp.

Nå har "vietnam" stemmen/oppførselen kommet tilbake, bare innmari flaut å se på.. Er hun på tur til å bikke over mentalt, eller er det noe hun får i seg? Kanskje bare litt febrilsk på å finne noe content siden hverdagen hennes er gørre kjedelig å se på? Kanskje noen av elsklingene kan for arme seg over henne med noen velmenende råd, istedenfor å normalisere alt som er tydelig galt med henne

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Nå har "vietnam" stemmen/oppførselen kommet tilbake, bare innmari flaut å se på.. Er hun på tur til å bikke over mentalt, eller er det noe hun får i seg? Kanskje bare litt febrilsk på å finne noe content siden hverdagen hennes er gørre kjedelig å se på? Kanskje noen av elsklingene kan for arme seg over henne med noen velmenende råd, istedenfor å normalisere alt som er tydelig galt med henne

Det samme har jeg lagt merke til🫣 hun har jo ikke noe content. Lurer på hvor lenge det går med disse gjøk contentene, begynt å gå ut på dato. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
suzi80 skrev (3 timer siden):

Stemmer det… men hun forsnakker seg i løgnene sine gang på gang.. nå skal de ha suite..

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Det jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor folk faktisk følger med på hverdagen til Rami og Shehed – særlig Shehed. Hun lever jo et mer ordinært og kjedelig liv enn de fleste. Hva er det egentlig som er så fascinerende med de endeløse, helt vanlige haul-videoene hennes? Vi har kommet til et punkt der alt og alle skal bli kjent, uansett hvor lite innhold de faktisk tilbyr. Noen av dem hadde hatt godt av å komme seg ut i det virkelige livet og tjene til livets opphold på en mer jordnær måte.

• Liker 7
  • Nyttig 17
Skrevet

Krisestemningen her på tråden sendte meg raka vegen rett inn på Isabel sin snap. Takk for det liksom. Forstår ikke innleggene her i dag. Ingen «vietnamstemme» eller andre unormale ting hos henne. Men hun shopper som et «hælvæte» i dag,  men veldig fine antrekk synes i alle fall jeg. Slutt å «lure» meg inn på snappen hennes med forventninger om katastrofeinnhold damer 😂 Ellers så går det rimelig greit her hos meg og jeg koste meg faktisk med underholdningen hos Isabel 👍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (11 minutter siden):

Krisestemningen her på tråden sendte meg raka vegen rett inn på Isabel sin snap. Takk for det liksom. Forstår ikke innleggene her i dag. Ingen «vietnamstemme» eller andre unormale ting hos henne. Men hun shopper som et «hælvæte» i dag,  men veldig fine antrekk synes i alle fall jeg. Slutt å «lure» meg inn på snappen hennes med forventninger om katastrofeinnhold damer 😂 Ellers så går det rimelig greit her hos meg og jeg koste meg faktisk med underholdningen hos Isabel 👍

Enig. Hun kjøpte også mye fint i dag. Men skulle bare mangle til de prisene.

Endret av Dalakua
  • Liker 2
Gjest Eivor.I
Skrevet

Jeg tror ikke naboen er ferdig med I. Lurer på hva han tenker når han får høre at hun er på Maldivene med en annen mann. Naboen vet jo hva som foregår i de suitene der. Selv om han også valgte å avslutte forholdet, hadde jeg ikke følt meg veldig spesiell, om jeg var han.

Skrevet
Lefsebussen skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke naboen er ferdig med I. Lurer på hva han tenker når han får høre at hun er på Maldivene med en annen mann. Naboen vet jo hva som foregår i de suitene der. Selv om han også valgte å avslutte forholdet, hadde jeg ikke følt meg veldig spesiell, om jeg var han.

Han var vel aldri særlig spesiell. De som kjenner Isabel forstod jo ikke hva hun drev med da hun ga det «forholdet» sjangs etter sjangs. Til og med Sidra lo av opplegget siden de er så forskjellige.

• Liker 1
Gjest Eivor.I
Skrevet
Sveits35 skrev (18 minutter siden):

Han var vel aldri særlig spesiell. De som kjenner Isabel forstod jo ikke hva hun drev med da hun ga det «forholdet» sjangs etter sjangs. Til og med Sidra lo av opplegget siden de er så forskjellige.

Jeg tror han innerst inne hadde et håp, men ikke turte å gi uttrykk for alle følelsene sine. Men dette er det jo ingen som egentlig vet. 

Skrevet

Tenk at hun brukte over 160.000 eller hva det var på dagens shopping. Og mest sannsynlig blir de aldri brukt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeligper skrev (26 minutter siden):

Tenk at hun brukte over 160.000 eller hva det var på dagens shopping. Og mest sannsynlig blir de aldri brukt. 

Kjekt at Isabel kan bidra med litt luksussøppel på sikt da. Det setter nok verden litt ekstra pris på🙃

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sa ikke hun at innholdsmessig var det mye bedre å flytte til Dubai, at det var lettere å lage innhold derfra? Jeg tok en kjapp titt på «Get your guide», er jo plenty aktiviteter og severdigheter hun kunne tatt følgerne med på. Kanskje ikke så mye utendørs på denne årstiden, men da innendørs. Og da mener jeg ikke Dubai Mall. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Lefsebussen skrev (1 time siden):

Tror egentlig naboen aldri har vært that into her🤔men at det var greit å ha ei som var tilgjengelig for han akkurat når det passet han. Tror han "holder henne varm" nå. Så han kan ha henne som kk når han kommer tilbake til Dubai igjen

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lykkeligper skrev (På 24.7.2025 den 19.22):

Det jeg virkelig ikke forstår, er hvorfor folk faktisk følger med på hverdagen til Rami og Shehed – særlig Shehed. Hun lever jo et mer ordinært og kjedelig liv enn de fleste. Hva er det egentlig som er så fascinerende med de endeløse, helt vanlige haul-videoene hennes? Vi har kommet til et punkt der alt og alle skal bli kjent, uansett hvor lite innhold de faktisk tilbyr. Noen av dem hadde hatt godt av å komme seg ut i det virkelige livet og tjene til livets opphold på en mer jordnær måte.

Har avfulgt hele gjengen for lenge siden. Mer dobbeltmoral skal du lete lenge etter.

I fordi hun elsker alle dyr og besøker ikke engang dyrehager fordi hun synes synd på dyr i fangenskap. Men vesker av krokodiller og gudene vet hva alle de veskene er lagd av er greit. 

Også har du de andre som er muslimer å veldig nøye på at de ikke spiser svin osv. Men kjøper mye godis med gelatin og bøtter nedpå alkohol. Sist jeg sjekka var vel ikke alkohol noe mindre haram enn svin

Endret av suzi80
  • Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...