Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Really skrev (21 minutter siden):

Nei, hun sa nettop på snap at det var en gjøk som ville besøke henne i 3-4 netter på Maldivene I september. Hun viste også meldinger som var sendt mellom han og henne. Så virker som det er enda en gjøk inni bildet nå... Rister bare på hodet jeg.

Det var en av de to kameratene hun og Rami møtte på den UFO-greia (husker ikke hvor det var). Han var såååå kjekk og likte å reise slik som hun…. 

• Liker 4
Skrevet
Anonym012 skrev (1 time siden):

Jeg tror også at vi vil vitne dette ja. Er egt bare spm om tid. Som flere nevner nå så er hun tynnere igjen og påpeker at dette må ha blitt trigget på en eller annen måte. Jeg ser at hun ble trigget etter det ble slutt med naboen og denne europagjøken. Det blir jo en form for selvskading faktisk, det med spiseforstyrrelsen

Tror det med naboen gikk mer inn på henne enn hun først trodde. For syntes det har forverret seg kraftig nå etter han gjorde det slutt.

• Liker 8
Skrevet
Kønn skrev (4 minutter siden):

Det var en av de to kameratene hun og Rami møtte på den UFO-greia (husker ikke hvor det var). Han var såååå kjekk og likte å reise slik som hun…. 

Ååh er det han. Takk for oppdatering. Ja husker hun snakka om han var så kjekk. Så kom hun hjem, og ble invitert til ibitza. Fra den ene til den andre, og tilbake til den ene igjen 🙈

• Liker 5
Skrevet

Men det er jo også noe spesielt å gå så i kjelleren fordi Europagjøken nok ikke syntes hun var hans type ? Man sitter igjen følelsen av at hun selv tror at hun kan få hvilken mann hun vil 😅

Alle opplever vel å være mer interessert i noen enn den andre er tilbake når man er over 30, men man går jo ikke helt i kjelleren for det.

For meg trengte hun å faktisk kjenne litt på den, fordi det er ikke sunt med absolutt for god selvtillit heller, til de grader at man tror alle menn faller for en.

Det hele er bare tragisk synes jeg.

• Liker 7
Skrevet
Sirah skrev (11 minutter siden):

Tror det med naboen gikk mer inn på henne enn hun først trodde. For syntes det har forverret seg kraftig nå etter han gjorde det slutt.

Jepp helt enig. Kanskje hun innser at hun har selvdestruert et veldig bra forhold.

• Liker 3
Skrevet

Tenk å gå så i kjelleren fordi hun ble avvist av en gjøk 🤷🏼‍♀️🙈 (Jeg tror Europagjøken finnes) Hva tror hun at hun er? Alle kan ikke falle for henne. Noen vil vel gjennomskue og se at hun er kaos i hode. Så blir hun helt fniseguri igjen med tanke på at hun kanskje kan få besøk av en gjøk på Maldivene 🙈🙈🙈 Nei, hun finner ikke noe varig og blir bare mer og mer ensom.

• Liker 5
Skrevet
Tenkeselv skrev (3 minutter siden):

Men det er jo også noe spesielt å gå så i kjelleren fordi Europagjøken nok ikke syntes hun var hans type ? Man sitter igjen følelsen av at hun selv tror at hun kan få hvilken mann hun vil 😅

Alle opplever vel å være mer interessert i noen enn den andre er tilbake når man er over 30, men man går jo ikke helt i kjelleren for det.

For meg trengte hun å faktisk kjenne litt på den, fordi det er ikke sunt med absolutt for god selvtillit heller, til de grader at man tror alle menn faller for en.

Det hele er bare tragisk synes jeg.

Personlig tror jeg ikke det er Europagjøken som er det egentlige problemet - det er naboen. Europagjøken skulle være rebounden og så ble det ikke noe. Da ble nok tapet av naboen enda tyngre. Men tror hun prøver å innbille seg selv at naboen er gammel historie.

Uansett så er det jo alltid sårt å bli "dumpet", selv om det bare var snakk om en helt ny flørt. Det er jo aldri noe greit å føle på at man ikke er "bra nok". Uansett om man heter Sirah, Tenkeselv eller Isabel Raad.

Anonym012 skrev (2 minutter siden):

Jepp helt enig. Kanskje hun innser at hun har selvdestruert et veldig bra forhold.

Ja for mye av måten hun har snakket om seg selv/hvordan hun er de siste dagene så har hun jo basicly ramset opp "alle feilene" hun gjorde med naboen - uten å nevne naboen. Hun har nok gått kraftig i seg selv ja. Nå sier jeg ikke at naboen var uten feil, for det var han garantert ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Jenzen skrev (5 minutter siden):

Tipper hun i tillegg tar beroligende,sobril f.eks.  ser veldig godt på henne de gangene hun har tatt noe. 

Ja for meg er det ikke Melatonin i hvert fall.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Really skrev (3 timer siden):

Jo hun sa han forstod norsk.

Lefsebussen skrev (3 timer siden):

Hun sa selv her om dagen, at hun ikke har sagt mye om Europagjøken, fordi han forstår hva hun sier på Snap.

det eneste jeg fikk med meg var «jeg har ikke sagt så mye om han, for jeg vet ikke om han er her inne». Men 90 % av det andre hoppet jeg over dog. Men veldig iskandinavisk å skysse damer rundt i privatfly. 

Endret av lajlaj
Skrevet
lajlaj skrev (3 minutter siden):

det eneste jeg fikk med meg var «jeg har ikke sagt så mye om han, for jeg vet ikke om han er her inne». Men 90 % av det andre hoppet jeg over dog. Men veldig iskandinavisk å skysse damer rundt i privatfly. 

Det stemmer at hun sa han forstår språket, å hun sa også nå idag at han også hadde venninner på hennes snap som også forstod språket. Så da er han vel skandinavisk eller noe da sikkert :)

Skrevet
lajlaj skrev (12 minutter siden):

Mange skandinaviske bor i sør-Europa. Tviler på at han bor i Strømstad.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Personlig tror jeg ikke det er Europagjøken som er det egentlige problemet - det er naboen. Europagjøken skulle være rebounden og så ble det ikke noe. Da ble nok tapet av naboen enda tyngre. Men tror hun prøver å innbille seg selv at naboen er gammel historie.

Uansett så er det jo alltid sårt å bli "dumpet", selv om det bare var snakk om en helt ny flørt. Det er jo aldri noe greit å føle på at man ikke er "bra nok". Uansett om man heter Sirah, Tenkeselv eller Isabel Raad.

Ja for mye av måten hun har snakket om seg selv/hvordan hun er de siste dagene så har hun jo basicly ramset opp "alle feilene" hun gjorde med naboen - uten å nevne naboen. Hun har nok gått kraftig i seg selv ja. Nå sier jeg ikke at naboen var uten feil, for det var han garantert ikke. 

Jeg tror ikke hun evner å se feil, ved seg selv.

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Jeg tror ikke hun evner å se feil, ved seg selv.

Tror ikke jeg heller hadde syntes det var så lett å se feil med meg selv hvis jeg hadde hatt tusenvis av folk som skrøt av alt jeg gjorde og sa daglig 🥴

At disse som driver å skryter henne opp i skyene for alt mulig, uansett hvilke valg hun tar, ikke forstår hvor ødeleggende det egentlig er?

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
lajlaj skrev (9 timer siden):

Hvilken oppførsel? Som når søsken erter og slenger dritt til hverandre? Bare at familien Raad gjør det foran åpent kamera?

Som jeg skrev så liker jeg ikke at folk kaller hverandre dumme. Jeg liker heller ikke å følge «barn». Men det verste var at han hadde ikke bare en, men to dager der han snakket dritt om Norge som content. Det var ille. Satt på balkongen sin i Irak og la ut om hvor godt Norge kunne hatt det med skattefrihet om landet bare kopierte det Dubai og Midtøsten gjorde med sine oljepenger. Han snakket seg god og varm på temaet. Om sånne ting er greit for deg provoserer ikke meg. You do you. Men jeg holder ikke kjeft om sånt bare fordi noen her inne liker Rami. Jeg kommer til å ta det opp med jevne mellomrom vil jeg tippe, helt til noen viser bevis for at han har lagt seg langflat og vist litt folkevett.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva er det hun egentlig driver med nå?

Hva med alt hun skulle gjøre for å bli bedre?

Var hun ikke på matbutikken i går, sa tilogmed at det ga henne så stor glede.

Idag bestilt matvarer hjem ?? Er det under hennes verdighet å bære matvarer hjem?

Hva med alle disse gjøkene som dukker opp, hun virker bra desperat i mine øyne. 

Hvor mange Gjøker er det nå? De fleste har vel lekt med henne.

Naboen sa en gang "Velkommen til Dubai "  Har på følelsen at nettet med gjøker bosatt i Dubai blir mindre og mindre. Mange av dem kjenner til hverandre, de vanker i de samme kretser.

Hun kan fort få ett rykte på seg, som kan være negativt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (18 timer siden):

Ja jeg skvetter litt når de nevner alderen hans for han fremstår så ofte som «storebror» om det gir mening? Han lærer nok på veien han også :) 

Syntes han er «et godt forbilde» sammenlignet med andre i hans kategori. Han viser lite fyll og fanteri og holder damehistorier mer eller mindre for seg selv. Greit at Carlos kommer frem innimellom, men i en helt annen skala enn de andre jeg har nevnt 🫣 

Men han er ung og må lære - ofte den harde veien. Og han er faktisk født og oppdratt i en muslimsk familie og deler av tiden i et muslimsk land. Det vil nødvendigvis skinne gjennom innimellom. 

Når det er sagt så har jeg personlig lært mye om muslimsk kultur av både Rami og Shehed. For meg som kunne ekstremt lite om det (og fremdeles vet ekstremt lite) så syntes jeg at det har vært spennende å lære. Selv om man så klart ikke er enig i alt, men det er jeg ikke med min super religiøse nabo (pinsemenigheten) heller. Men naboene mine er skikkelig fine folk likevel :)

Synes igrunn ikke Shehed og Rami er en god refleksjon på de fleste muslimer. Islam er ikke en kultur, men en religion; Veldig viktig i islam at man ikke blander de 2. Alle religioner og kulturer har noe man kan like og dislike. Kulturen deres er arabisk. (Arabere kan være kristne, jøder osv også)

Endret av t1999
Rettelse
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Pokerface skrev (7 timer siden):

Jeg husker også at hun postet uten annonser i starten, men spesielt lenge var det nå ikke 😅 I allefall ikke et halvt år slik Isabel sier. Men hun har jo et helt fjernt tidsperspektiv, så jeg antar hun bare kastet ut «et halvt år» uten å ha den fjerneste anelse. For det kan bare ikke stemme med når hun møtte hun dama fra Snapchat, og når hun begynte å dele aktivt på snap. 

Hun måtte vel gå prosessen og bli godkjent som alle andre da hun la inn søknad om annonser. Jeg husker ikke eksakt når annonsen kom. 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

HUN gjorde det slutt. 💀 Dere twister alt til å sette henne i et dårlig lys 

Skrevet
t1999 skrev (1 minutt siden):

HUN gjorde det slutt. 💀 Dere twister alt til å sette henne i et dårlig lys 

Naboen gjorde det slutt med henne den siste gangen.

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Naboen gjorde det slutt med henne den siste gangen.

Nei, de hadde en lunsj etterpå, der han ville ha henne tilbake, oppførte seg som før og hun sa nei. Han har prøvd å få henne tilbake flere ganger, så vil ikke si at han har avsluttet noe. 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...