Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får vondt av henne nå. Det handler ikke om mat, kropp eller medisiner. Det handler om følelsene som hun og veldig mange flykter fra. Det er vanskelig å se dette selv, så kanskje det er flere som trenger å se denne. Take care!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (52 minutter siden):

Er det ett rop om hjelp eller er det manipulering, det hun driver med nå.?

Etter jeg hørte på hennes TELL ALL, tenkte jeg kanskje hun mener det og tar fatt i ALLE  jeg skriver problemer. Jeg kan ikke sette diagnoser. 

Da jeg gikk inn på snappen hennes igjen,  var det dette som møtte meg.

Er dette plan A for å gjøre noe med helsa både mentale og det fysiske. Hun har jo bare en plan ifølge henne selv.

Jeg synes det må være trist for pårørende og nære venner av henne å se forfallet. Synes også det er merkelig at samarbeidspartnere ikke gjør noe.

Men til syvende og sist er det IR som må innfinne seg med både plan B,C,D osv, hvis hun vil ha hjelp. Som pårørende står du helt maktesløs i denne galskapen.

Spørsmålet vil hun gjøre noe med det? eller er det inntekten og det tomme luksuslivsstilen som vinne.

ser det er skrevet babe, da er vel Naboen som blir click bait igjen.

Screenshot_20250716_080714_Snapchat.jpg

Screenshot_20250716_080727_Snapchat.jpg

Virker som om hun nå prøver å lage content av noe «nytt» for henne: Depresjon, utbrenthet osv. 
Det skaper jo engasjement i RS og en del andre. Tidligere har hun vel antydet at hun ikke ønsker å dele så mye om det? Nå skal alt brettes ut, også hvor radmager hun er. 
Jeg er 100% for åpenhet rundt psykisk helse, men i hennes tilfelle føler jeg dessverre at det går mer på å skape content og beholde følgere enn faktisk åpenhet. 

Håper uansett hun får den hjelpen hun trenger. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Teflonhjernen skrev (37 minutter siden):

Virker som om hun nå prøver å lage content av noe «nytt» for henne: Depresjon, utbrenthet osv. 
Det skaper jo engasjement i RS og en del andre. Tidligere har hun vel antydet at hun ikke ønsker å dele så mye om det? Nå skal alt brettes ut, også hvor radmager hun er. 
Jeg er 100% for åpenhet rundt psykisk helse, men i hennes tilfelle føler jeg dessverre at det går mer på å skape content og beholde følgere enn faktisk åpenhet. 

Håper uansett hun får den hjelpen hun trenger. 

Vi får ikke være så harde. Kan hende hun har tatt til seg NOE av det som har blitt kommentert.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Dalakua skrev (12 minutter siden):

Vi får ikke være så harde. Kan hende hun har tatt til seg NOE av det som har blitt kommentert.

Føler ikke jeg er hard i det hele tatt, men slik fremstår det for meg. &nbsp
Vi vet alle at hun gjør det meste for penger  og slik fremstår det nå også for meg.

Men, som jeg også sa så håper jeg hun får hjelpen hun trenger 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Helene J. skrev (1 time siden):

Jeg får vondt av henne nå. Det handler ikke om mat, kropp eller medisiner. Det handler om følelsene som hun og veldig mange flykter fra. Det er vanskelig å se dette selv, så kanskje det er flere som trenger å se denne. Take care!

Jeg får vondt av henne jeg også. Det er helt tydelig at hun har det vanskelig. Kanskje overdriver hun for content sånn som noen mener, kanskje ikke. Men at det er noe er det ingen tvil om.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Veldig merkelig å legge ut så mye om den psykiske helsen akkurat nå, siden Anniken nettopp gjorde dette😔Vil hun ha samme sympati og klokk??? 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Cornett skrev (7 minutter siden):

Veldig merkelig å legge ut så mye om den psykiske helsen akkurat nå, siden Anniken nettopp gjorde dette😔Vil hun ha samme sympati og klokk??? 

Har Anniken gjort det samme? Kanskje det var puffet hun trengte for å kunne snakke om det? Huff det er nok ikke enkelt å leve et sånt liv. Anniken har vel vært åpen om slikt tidligere også?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg sitter igjen med to ting etter å ha fulgt henne en god stund. 

1. Hun slipper ekstremt billig unna når det gjelder kommentarer og diskusjon rundt hennes spiseforstyrrelse og thinspo da hun drar "mentahelse-kortet" så fort det kommer opp. Da stilner kritikken, og det at hun deler farlig thinspo, bilder av en vekt som viser lav vekt, fettsugd kropp og generelt er et usunt forbilde fysisk sett er liksom helt greit siden hun er syk. Alle med spiseforstyrrelse er syke, og det er synd, men de påvirker likevel andre. Spesielt når de ikke viser de negative sidene ved denne lidelsen, men kun en "perfekt" kropp sammen med en livsstil som mange ønsker seg. 

2. Hun har så mange høye topper og dype daler at hvis jeg var henne så ville jeg tatt en grundig utredning for både det ene og det andre. Jeg synes det er like ubehagelig å se både når hun er duracellkanin med skingrende stemme som når hun er deprimert i nattkjole med sløv stemme (og øyer). Legg til en veldig impulsivitet både når det gjelder reising, pengebruk og planer (sjelden dagene blir som hun sier) så vil jeg tippe at hun hadde fått mye igjen for å bli litt bedre kjent med seg selv i form av ekstern hjelp. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 5
  • Nyttig 25
Skrevet
Korpsnerden skrev (5 minutter siden):

1. Hun slipper ekstremt billig unna når det gjelder kommentarer og diskusjon rundt hennes spiseforstyrrelse og thinspo da hun drar "mentahelse-kortet" så fort det kommer opp. Da stilner kritikken, og det at hun deler farlig thinspo, bilder av en vekt som viser 48 kg, fettsugd kropp og generelt er et usunt forbilde fysisk sett er liksom helt greit siden hun er syk. Alle med spiseforstyrrelse er syke, og det er synd, men de påvirker likevel andre. Spesielt når de ikke viser de negative sidene ved denne lidelsen, men kun en "perfekt" kropp sammen med en livsstil som mange ønsker seg. 

2. Hun har så mange høye topper og dype daler at hvis jeg var henne så ville jeg tatt en grundig utredning for både det ene og det andre. Jeg synes det er like ubehagelig å se både når hun er duracellkanin med skingrende stemme som når hun er deprimert i nattkjole med sløv stemme (og øyer). Legg til en veldig impulsivitet både når det gjelder reising, pengebruk og planer (sjelden dagene blir som hun sier) så vil jeg tippe at hun hadde fått mye igjen for å bli litt bedre kjent med seg selv i form av ekstern hjelp. 

100% enig i alt du skriver

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (40 minutter siden):

1. Hun slipper ekstremt billig unna når det gjelder kommentarer og diskusjon rundt hennes spiseforstyrrelse og thinspo da hun drar "mentahelse-kortet" så fort det kommer opp. Da stilner kritikken, og det at hun deler farlig thinspo, bilder av en vekt som viser lav vekt, fettsugd kropp og generelt er et usunt forbilde fysisk sett er liksom helt greit siden hun er syk. Alle med spiseforstyrrelse er syke, og det er synd, men de påvirker likevel andre. Spesielt når de ikke viser de negative sidene ved denne lidelsen, men kun en "perfekt" kropp sammen med en livsstil som mange ønsker seg. 

Så ekstremt enig i punkt 2. Har tenkt akkurat det samme mange ganger! Det er garantert hjelp til henne om hun søkte hjelp for det du beskriver. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (39 minutter siden):

Kunne ikke vært bedre skrevet.🎯 Når mann har ett nettverk bestående av JA mennesker,  kommer det til å gå galt. Det er jo ikke rart hun skryter av familie, ansatte venninner og snap familien (venninner) alle dyrker galskapen hennes. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Dalakua skrev (1 time siden):

Muligens litt hard tone innimellom, men hun trenger faktisk å lese noe av det som blir skrevet her inne. De fleste vil jo hun skal søke hjelp og vil henne godt.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (1 time siden):

Knallbra oppsummert!!! 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (36 minutter siden):

Kunne ikke vært bedre skrevet.🎯 Når mann har ett nettverk bestående av JA mennesker,  kommer det til å gå galt. Det er jo ikke rart hun skryter av familie, ansatte venninner og snap familien (venninner) alle dyrker galskapen hennes. 

Pierre er den beste for henne nå.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Helene J. skrev (17 minutter siden):

Pierre er den beste for henne nå.

Man bør vel stå støtt og finne seg selv først, før man kaster seg i armene på en mann… Det er å bruke krykker, hun må kunne gå selv! 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Anemoi skrev (2 minutter siden):

Man bør vel stå støtt og finne seg selv først, før man kaster seg i armene på en mann… Det er å bruke krykker, hun må kunne gå selv! 

Jeg tenkte som venn i livet hennes.

• Nyttig 6
Skrevet
Helene J. skrev (5 minutter siden):

Enig i det, men klarer hun å ha mannlige venner? Blir de ikke fort kjærestepotensiale? 

Skrevet
Helene J. skrev (5 minutter siden):

Ja som venn, de hadde visst snakka sammen igår.

Men er han sterk nok.

Hva vil hun selv, etter den TELL ALL. Satt jeg igjen med en følelse at hun prøvde å slukke små branner, som har begynt å gløde på de forskjellige plattformene.

Tror ikke hun er moden for hjelp.

For rett etterpå var det reklame for bruk av sovepiller som kunne gjøre henne litt crazy .

Så var vi tilbake med gjøk chat og babe.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Ja som venn, de hadde visst snakka sammen igår.

Men er han sterk nok.

Hva vil hun selv, etter den TELL ALL. Satt jeg igjen med en følelse at hun prøvde å slukke små branner, som har begynt å gløde på de forskjellige plattformene.

Tror ikke hun er moden for hjelp.

For rett etterpå var det reklame for bruk av sovepiller som kunne gjøre henne litt crazy .

Så var vi tilbake med gjøk chat og babe.

Så det samme og tenker det samme. Men vanskelig å skjønne hva som er bevisst innhold og når hun bare flyter med følelsene sine og deler ukritisk…

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
lajlaj skrev (14 timer siden):

Hva? Hun er overhodet ikke en høst.

Hæ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...