Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (9 minutter siden):

Nå merker jeg meg en disputt mellom deg og en/par andre. Jeg er ikke ute etter å ta deg. Ikke ute etter å starte konflikt med noen jeg eventuelt måtte være uenig med, på et forum. Jeg håper virkelig ikke at du tar det personlig, men noe av det som var skrevet, har ikke andre som leser, interesse av. Det var poenget mitt🫶

Ja, det er jo en del profiler som går igjen her ofte, og jeg vet ikke hvor mange tusen som leser, stille lesere, men de har vett til å scrolle dersom det ikke engasjerer dem. Og vet du hva som irriterer meg? Folk som snakker på vegne av andre eller en annen gruppe. The audacity på deg?? Snakk for deg selv...Kun deg du har ansvar for.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Lefsebussen skrev (4 timer siden):

Men må du kommentere det? 

Jepp👍 blir kjedelig å bare diskutere gjøker som eksisterer  eller ikke eksisterer. 

Mann må kunne se det humoristiske i det hun legger ut. Iallefall når det er så ekstremt. 

Du må ikke glemme at det er hun selv som legger opp til diskusjoner, om kropp, shopping , gjøker osv.

Hun burde jo være riktig stolt som har fått en kirug til å sette inn bryster som er større en hodet hennes.😄🫣

Iallefall når kroppen er så petit .

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
girl1995 skrev (2 minutter siden):

Er naboen «avslørt»?

Nei. Da hadde I. fått hørt det for lengst.

Skrevet

Hvor mange sesonger er det av Love Island? 😅😅 

• Liker 3
Skrevet
Lefsebussen skrev (2 minutter siden):

Veldig mange tydeligvis 😅

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Veldig mange tydeligvis 😅

Vi må da snart være i Mongolia. 😆

• Liker 2
Skrevet

Jeg er på veldig tynn is nå. Men hvis jeg hadde synes at folk ikke skulle kommentere kroppen min, da hadde jeg ikke valgt å eksponere den i bikini, med brystene  presset opp i kamera 80% av dagen min? Konstant gått i avslørende klær som overlater null til fantasien? Jeg hadde heller ikke forventet at menn eller kommende babydaddys så på meg som en wifey eller kommende mor?  Altså noe man HELT BEVISST søker oppmerksomhet og bruker sin egen kropp, spiller 100% på dette, kan man da blir sjokkert over kommentarer? Jeg syns bare det blir dobbeltmoralsk og søke etter andres oppmerksomhet via kroppen sin, og så blir såpass sur når det kommer noe annet enn skryt. 

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 19
Skrevet
Natu skrev (20 minutter siden):

Jeg er på veldig tynn is nå. Men hvis jeg hadde synes at folk ikke skulle kommentere kroppen min, da hadde jeg ikke valgt å eksponere den i bikini, med brystene  presset opp i kamera 80% av dagen min? Konstant gått i avslørende klær som overlater null til fantasien? Jeg hadde heller ikke forventet at menn eller kommende babydaddys så på meg som en wifey eller kommende mor?  Altså noe man HELT BEVISST søker oppmerksomhet og bruker sin egen kropp, spiller 100% på dette, kan man da blir sjokkert over kommentarer? Jeg syns bare det blir dobbeltmoralsk og søke etter andres oppmerksomhet via kroppen sin, og så blir såpass sur når det kommer noe annet enn skryt. 

Helt enig med deg👍

• Liker 14
Skrevet
Natu skrev (26 minutter siden):

Jeg er vel også på knakende is om jeg kommenterer at den rosa buksa hun reiste til Dubai med knapt hang på henne. Hun VALGTE å vise dette til oss fra akkurat den rette vinkelen. Hun har noe å jobbe med enda og hun vil vi skal vite hun sliter.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sveits35 skrev (21 minutter siden):

Jeg er vel også på knakende is om jeg kommenterer at den rosa buksa hun reiste til Dubai med knapt hang på henne. Hun VALGTE å vise dette til oss fra akkurat den rette vinkelen. Hun har noe å jobbe med enda og hun vil vi skal vite hun sliter.

Ja! Hun er så 100% bevisst på hva hun legger ut! Hun ber om oppmerksomhet, hun VET det kommer kommentarer om at hun har blitt tynn. Jeg tipper også mange av kommentarene er fra folk som blir bekymra og IKKE hets. Hun fisker jo etter dette for å søke sympati og oppmerksomhet fra følgerne. Det er bare så tydelig og provoserende. Hvis hun hadde ment at hun ikke ville hatt kommentarer på dette hadde hun kledd seg i normale klær og vendt kamera andre veien. 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg orker ikke å se lenger. Hvis hun ikke skal dele noe om gutter lenger, blir det kun iskaffe, Love Island og Dubai Mall. Dere får ifra om det blir noe liv igjen. 

• Liker 18
Skrevet
Lefsebussen skrev (8 minutter siden):

Jeg orker ikke å se lenger. Hvis hun ikke skal dele noe om gutter lenger, blir det kun iskaffe, Love Island og Dubai Mall. Dere får ifra om det blir noe liv igjen. 

Fortsetter hun med kleshauler og shopping på Dubai mall framover stikker jeg også. Hun er nødt å utvikle seg litt videre. Hadde vært kult å bli med på kjøretimer i Dubai. Eller om hun besøkte noen veldedige organisasjoner der. Noe med mening.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (19 minutter siden):

Fortsetter hun med kleshauler og shopping på Dubai mall framover stikker jeg også. Hun er nødt å utvikle seg litt videre. Hadde vært kult å bli med på kjøretimer i Dubai. Eller om hun besøkte noen veldedige organisasjoner der. Noe med mening.

Jeg tror du er inne på essensen her. Hun trenger åpenlyst selv noe som gir mening! Følgerne trenger det. Man er mettet for luksus, iskaffe, shopping, meny bilder, fest og glamour. Og selv om hun tror det gir livet mening så ser man jo at penger ER faktisk ikke alt. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (1 time siden):

Men hun gjør jo sååå mye veldedighet alt. Bygger skole i India (passivt), gir 10% av overskudd (ikke selvvalgt), er ambassadør for Fosterhjemsforeningen (passivt) og har visst flere fadderbarn (iflg en følger (kan vel ikke bli mer passivt)). Gjør hun ikke nok?! 😉🫣👀

Natu skrev (1 time siden):

Jeg tror du er inne på essensen her. Hun trenger åpenlyst selv noe som gir mening! Følgerne trenger det. Man er mettet for luksus, iskaffe, shopping, meny bilder, fest og glamour. Og selv om hun tror det gir livet mening så ser man jo at penger ER faktisk ikke alt. 

Hun har jo dessverre Raadsquad (tilsynelatende) som gleder seg til "vi" kommer hjem til rutinene i Dubai igjen. Det er det vi, eh.. hun.. trenger nå. Powerwalks (surring kaller jeg de turene), pilates, tennis.. self care.. og null gjennomføringsevne. Men elsklingene gleder seg. 

Jeg er litt negativt ladet i dag i utgp, men Frk Raad har absolutt null interessant content lenger. Selv om hun reiser "jorden rundt". Same shit, different wrapping. Jeg sa jeg var negativ 😂🫶

Endret av refill
Skriveleif
  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
refill skrev (29 minutter siden):

. Powerwalks (surring kaller jeg de turene), pilates, tennis.. self care.. og null gjennomføringsevne. Men elsklingene gleder seg. 

Jeg er litt negativt ladet i dag i utgp, men Frk Raad har absolutt null interessant content lenger. Selv om hun reiser "jorden rundt". Same shit, different wrapping. Jeg da jeg var negativ 😂🫶

Pilatesen -har hun NOEN gang vært på Pilates? Kan ikke huske det.. tennis-timene virker sånn en gang hver fullmåne og alt annet hun stadig maser om hun skal få rutiner/gang på, som aldri blir gang på for hun sover vekk formiddagen og sitter i pysjen med tv'en/pc'en resten av dagen. 

Lurer på hvor mange ganger hun skal gjenta at hun skal gjøre alt dette som hun aldri får noe rutine på? Er jo pinlig å stadig gjenta seg selv til 380 tusen folk om noe hun aldri klarer å få på plass.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Hatsumomo skrev (18 minutter siden):

Pilatesen -har hun NOEN gang vært på Pilates? Kan ikke huske det.. tennis-timene virker sånn en gang hver fullmåne og alt annet hun stadig maser om hun skal få rutiner/gang på, som aldri blir gang på for hun sover vekk formiddagen og sitter i pysjen med tv'en/pc'en resten av dagen. 

Lurer på hvor mange ganger hun skal gjenta at hun skal gjøre alt dette som hun aldri får noe rutine på? Er jo pinlig å stadig gjenta seg selv til 380 tusen folk om noe hun aldri klarer å få på plass.

Hun har så mye på den mestringslisten sin. Var jeg henne hadde jeg gjort EN av de tingene hun fabler om og det er å gå på treningssenteret i samme bygg som hun bor. Tvunget meg dit tre faste dager i uka minst. Jeg er sikker på at hun ville fått det bedre på mange måter om hun gjennomførte det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Lefsebussen skrev (3 timer siden):

Lefsebussen skrev (3 timer siden):

Vi må da snart være i Mongolia. 😆

Lefsebussen skrev (2 timer siden):

Syntes du har gøy kallenavn og morsomme kommentarer 🤩

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Natu skrev (5 timer siden):

Ja! Hun er så 100% bevisst på hva hun legger ut! Hun ber om oppmerksomhet, hun VET det kommer kommentarer om at hun har blitt tynn. Jeg tipper også mange av kommentarene er fra folk som blir bekymra og IKKE hets. Hun fisker jo etter dette for å søke sympati og oppmerksomhet fra følgerne. Det er bare så tydelig og provoserende. Hvis hun hadde ment at hun ikke ville hatt kommentarer på dette hadde hun kledd seg i normale klær og vendt kamera andre veien. 

Ja, da jeg var innom forrige uke var det mye ribben i monitor. Og så de snappene hvor hun filmer seg selv spise to biter… «se jeg spiser».

• Liker 8
Skrevet
lajlaj skrev (5 timer siden):

Ja, da jeg var innom forrige uke var det mye ribben i monitor. Og så de snappene hvor hun filmer seg selv spise to biter… «se jeg spiser».

Dette har blitt en «obsession» hos henne. Hun har enormt fokus på å vise hvor løst klærne sitter på henne og samtidig vise de to bitene hun spiser. Man ser tydelig hun sliter.. hvem tygger 40 ganger på en liten bit pommes frites…?😳 

For meg som er opptatt av sunn livsstil og styrketrening/fitness blir dette bare vondt å se på.👀 Og når hun prater om hun vil begynne å trene så mener hun å gå powerwalks og tredemølle er trening….🙈 Stakkars dame. Hun bør få seg en pt, begynne med styrke for å bygge opp kroppen sin. Da vil hun få mye mer overskudd samt få en sterkere kropp.. Det er jo ikke akkurat sånn at hun ikke har råd til det…..🙄

• Liker 3
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...