Korpsnerden Skrevet i går, 11:08 #20861 Skrevet i går, 11:08 Giu skrev (34 minutter siden): Tror det er noe som skjedde med europagjøken. Hun har ikke fortalt noen ting om hva som skjedde. De har nok ikke hatt så mye kontakt. Å det har sikkert såret henne Jeg mistenker at han ikke finnes. De få bildene av frukt, iskaffe og privatfly kan være bilder hun har tatt tidligere. Jeg tror kanskje at dette var en måte å få seg noen dager ferie fra snap på, samtidig som hun vet at folk sitter klare i spenning til hun er tilbake igjen. Så viste det seg at disse dagene ikke var nok for å hente seg inn igjen. Jeg tror, som mange andre, at hun hadde hatt godt av å logge av en lang stund. Problemet er vel hvordan Nude, Ivorie +++ skal klare å opprettholde suksessen om hun ikke er tilgjengelig? Det er jo det som er problemet med snappen for tiden synes jeg. Det eneste man får er reklame for produktene hennes og lange tea times om ting som HAR skjedd - hun tar ikke følgerne med på disse tingene. Er det fordi de ikke har skjedd, men hun ønsker å ha innhold? Eller er det fordi hun er utslitt og ikke orker å poste/filme like jevnlig som før? Ellers er det jo åpning av gardiner, iskaffe, utsikt, shopping og bikinier det går i. 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:10 #20862 Skrevet i går, 11:10 Giu skrev (38 minutter siden): Tror ikke det var naboen. Tror det er en anen hun har snakket med også har hun bare kastet seg på han. Å han ville bare bruke henne, Tror hun gikk på en smell her ja.. Hun ble jo super betatt og oppførte seg som om det var mannen i hennes liv. Jeg tror mye av humøret hennes nå forklares med denne Europagjøken. Han hadde nok «alt» hun så etter, det være seg rikdom, private jet, egen security etc etc… men så viste det seg nok at hun var en av mange og han en Douchebag.. Hun gikk jo helt av skaftet for denne mannen.😳 min teori er at dette var en kjent profilert person…. 8 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:16 #20863 Skrevet i går, 11:16 Korpsnerden skrev (5 minutter siden): Jeg mistenker at han ikke finnes. De få bildene av frukt, iskaffe og privatfly kan være bilder hun har tatt tidligere. Jeg tror kanskje at dette var en måte å få seg noen dager ferie fra snap på, samtidig som hun vet at folk sitter klare i spenning til hun er tilbake igjen. Så viste det seg at disse dagene ikke var nok for å hente seg inn igjen. Jeg tror, som mange andre, at hun hadde hatt godt av å logge av en lang stund. Problemet er vel hvordan Nude, Ivorie +++ skal klare å opprettholde suksessen om hun ikke er tilgjengelig? Det er jo det som er problemet med snappen for tiden synes jeg. Det eneste man får er reklame for produktene hennes og lange tea times om ting som HAR skjedd - hun tar ikke følgerne med på disse tingene. Er det fordi de ikke har skjedd, men hun ønsker å ha innhold? Eller er det fordi hun er utslitt og ikke orker å poste/filme like jevnlig som før? Ellers er det jo åpning av gardiner, iskaffe, utsikt, shopping og bikinier det går i. Om du har rett her så er det jo skremmende hvor wacko hun faktisk er…. Finne på fiktive personer og føre «sine elsklinger» så jævlig bak lyset….😳👀🙈 2 6
Lefsebussen Skrevet i går, 11:43 #20864 Skrevet i går, 11:43 (endret) Blir fint med "god morgen" kl 11 og ikke 14 igjen snart. I hvertfall for oss som står opp 6. Endret i går, 11:47 av Lefsebussen
Sveits35 Skrevet i går, 11:44 #20865 Skrevet i går, 11:44 Såg innom snappen hennes nå. Deprimerende tungt oppsyn som vanlig, men påstår at humøret er bra. Jeg skjønner ikke denne her jakten på «gjøken», «mann og barn» osv osv. Hun er full i penger. Hva med å leve livet dag for dag, suge til seg opplevelser og nyte livet? Dukker kjærligheten opp midt i et begivenhetsrikt liv, så gjør den det. Finnes det ikke en riktig mann for henne, så reis til Danmark og lag deg noen unger der. Hva søren er det å grine for? Hun kan skape seg hvilket liv som helst, men velger å ligge i senga å sutre. Livet består av valg hele tiden, Isabel velger senga og sutring. 15 1
Sveits35 Skrevet i går, 12:23 #20866 Skrevet i går, 12:23 Isabel har vært ca en uke på Ibiza og følgerne hennes har ikke sett noe av den flott øya som hun skulle DELE ALT fra. Men no worries. Kristin Gjelsvik har pakket kofferten og er på vei til Ibiza nå, så der vil det deles fantastisk innhold fra øya ganske snart. Kjenner nesten jeg blir stressa på Isabels vegne. Dama er en vandrende katastrofe for tida. 5 7
agent Skrevet i går, 13:13 #20867 Skrevet i går, 13:13 Sveits35 skrev (48 minutter siden): Isabel har vært ca en uke på Ibiza og følgerne hennes har ikke sett noe av den flott øya som hun skulle DELE ALT fra. Men no worries. Kristin Gjelsvik har pakket kofferten og er på vei til Ibiza nå, så der vil det deles fantastisk innhold fra øya ganske snart. Kjenner nesten jeg blir stressa på Isabels vegne. Dama er en vandrende katastrofe for tida. KG er veldig flink med reise content, har fulgt med henne. 6
agent Skrevet i går, 13:28 #20868 Skrevet i går, 13:28 Må bare vise dere, har synet mitt blitt dårligere. Jeg synes det ser ut som brystene er større en hodet . ikke sjalu eller misunnelig 🫣🙈🫣 Men nå har hun visst snakket med Naboen, så da er vi i gang igjen. 2 1
Neket Skrevet i går, 13:43 #20869 Skrevet i går, 13:43 I følge en app man visst ikke får nevne her, men det har med en spesiell måte å synge på, gjerne i Alpene, er det nå klart hvem som er naboen, men det sensureres ivrig så diskusjonen er flyttet over på disco-rd 🤪 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:52 #20870 Skrevet i går, 13:52 Neket skrev (8 minutter siden): I følge en app man visst ikke får nevne her, men det har med en spesiell måte å synge på, gjerne i Alpene, er det nå klart hvem som er naboen, men det sensureres ivrig så diskusjonen er flyttet over på disco-rd 🤪 Hvem er det da? 😊 1
Sirah Skrevet i går, 14:01 #20871 Skrevet i går, 14:01 Neket skrev (17 minutter siden): I følge en app man visst ikke får nevne her, men det har med en spesiell måte å synge på, gjerne i Alpene, er det nå klart hvem som er naboen, men det sensureres ivrig så diskusjonen er flyttet over på disco-rd 🤪 Link?
agent Skrevet i går, 14:18 #20872 Skrevet i går, 14:18 Neket skrev (31 minutter siden): I følge en app man visst ikke får nevne her, men det har med en spesiell måte å synge på, gjerne i Alpene, er det nå klart hvem som er naboen, men det sensureres ivrig så diskusjonen er flyttet over på disco-rd 🤪 Han er helt annerledes enn jeg hadde trodd. Navnet er ikke helt Nederlands, får mer vibe mot helter i romaner.🥰🫣
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 14:21 #20873 Skrevet i går, 14:21 agent skrev (2 minutter siden): Han er helt annerledes enn jeg hadde trodd. Navnet er ikke helt Nederlands, får mer vibe mot helter i romaner.🥰🫣 Eehhh javel? Og hvem er det da?
Neket Skrevet i går, 14:33 #20874 Skrevet i går, 14:33 Det er to kandidater, men må vel være han med privat profil, fabian.w.e. iamfabo1 var også nevnt, men han har åpen profil. Nitidig etterforskning av tomler, føflekker på hånd og plassering av solbriller og etui på Maldivene førte til disse resultatene. Jeg er imponert over stalkerskillsene, men nå skal vel Isabel ramle enda dypere i kjelleren 🙄 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 14:38 #20875 Skrevet i går, 14:38 Neket skrev (4 minutter siden): Det er to kandidater, men må vel være han med privat profil, fabian.w.e. iamfabo1 var også nevnt, men han har åpen profil. Nitidig etterforskning av tomler, føflekker på hånd og plassering av solbriller og etui på Maldivene førte til disse resultatene. Jeg er imponert over stalkerskillsene, men nå skal vel Isabel ramle enda dypere i kjelleren 🙄 Det lignet mest på han siste der men eneste er at han er tysk og ikke nederlandsk…😆
Celia Skrevet i går, 14:42 #20876 Skrevet i går, 14:42 Giu skrev (4 timer siden): Tror det er noe som skjedde med europagjøken. Hun har ikke fortalt noen ting om hva som skjedde. De har nok ikke hatt så mye kontakt. Å det har sikkert såret henne Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne. 3
Sirah Skrevet i går, 14:43 #20877 Skrevet i går, 14:43 Neket skrev (8 minutter siden): Det er to kandidater, men må vel være han med privat profil, fabian.w.e. iamfabo1 var også nevnt, men han har åpen profil. Nitidig etterforskning av tomler, føflekker på hånd og plassering av solbriller og etui på Maldivene førte til disse resultatene. Jeg er imponert over stalkerskillsene, men nå skal vel Isabel ramle enda dypere i kjelleren 🙄 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Det lignet mest på han siste der men eneste er at han er tysk og ikke nederlandsk…😆 Ut I fra hva Isabel har fortalt så ser jeg mest for meg at det er Fabian? Men det er helt sikkert ingen av disse to stakkarene heller 😅 Satan jeg er imponert over stalkerskilsa til de som finner disse mennene. 4 1
Gjesti7654 Skrevet i går, 15:27 #20878 Skrevet i går, 15:27 Celia skrev (41 minutter siden): Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne. Jeg tror at problemet til Isabel er at hun har lyst til å finne noen som denne Europagjøken, en styrtrik reiseglad mann som skjemmer henne bort med hva hun vil, det er perfekt for henne. Men hun tror at hun er perfekt for dem også. Desverre så tar nok ikke disse mennene henne seriøst, jeg vil ikke kalle henne for luksushore, men at de ser på henne som noe gøy og ikke noe langvarig er jeg ganske sikker på. Da er det ikke rart det blir kaos i hodet til I, når hun selv tror at hun er "nok" for sånne menn, men får bevist at hun ikke er det.. 8
Lefsebussen Skrevet i går, 15:53 #20879 Skrevet i går, 15:53 Celia skrev (1 time siden): Klart hun blir lei seg når hennes intensjon er å finne en «husband» men resultatet er at hun blir totalt utnyttet. Ikke så rart at man tror hun er en lukus-h**re når hun tar inn på felles hotellrom og seng med en fremmed! Usikker på hvordan hun tror noen kan forvente noe annet, men er likevel lei meg på hennes vegne. Ja. Har hørt om kjendiser som har fløyet damer til seg, mens de er på ferie. Har de under oppholdet. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:23 #20880 Skrevet i går, 16:23 Gjesti7654 skrev (53 minutter siden): Jeg tror at problemet til Isabel er at hun har lyst til å finne noen som denne Europagjøken, en styrtrik reiseglad mann som skjemmer henne bort med hva hun vil, det er perfekt for henne. Men hun tror at hun er perfekt for dem også. Desverre så tar nok ikke disse mennene henne seriøst, jeg vil ikke kalle henne for luksushore, men at de ser på henne som noe gøy og ikke noe langvarig er jeg ganske sikker på. Da er det ikke rart det blir kaos i hodet til I, når hun selv tror at hun er "nok" for sånne menn, men får bevist at hun ikke er det.. jeg stussa veldig over når hun havna på samme rom som han?🤔 Hva skjedde med «jeg skal i hvert fall ha EGET rom» og «jeg ligger ALDRI på første date»…. Man begynner jo å lure her. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå