Tuppenoglillemor12 Skrevet lørdag kl 10:17 #20821 Skrevet lørdag kl 10:17 Helene J. skrev (1 minutt siden): Fysisk, men ikke mentalt. Det er jo et evig mas fra følgerne om å levere. Det er et konstant stress ikke jeg hadde taklet. Enig.. hadde heller ikke taklet dette. Men nå er dette selvvalgt fra hennes side.. 3
Really Skrevet lørdag kl 10:18 #20822 Skrevet lørdag kl 10:18 Minipilla skrev (28 minutter siden): Jeg tror det handler like mye om at selv om hun er på Ibiza eller hvilken som helst destinasjon så er dagene like. Hun jobber ikke annet enn noen teams møter innimellom. Dagene består i kaffe når hun står opp, så dasse rundt resten av dagene, bestille mat og shoppe. Dette er uavhengig av hvor hun er i verden. For oss andre normale mennesker så består hverdagen i jobb, hus og hjem. Når vi får ferie er det et herlig avbrekk fra hverdagen. Da har vi ikke behov for å ligge i senga på hotellrommet hele dagen for vi ønsker å fylle dagene med sol og bad og besøk på restaurant. Men dette gjør hun hver dag hele året. Da er det ikke noe nytt å være et annet sted enn elskede Dubai. Ja livsstilen hennes. Hun står opp om morningen, dagene er uten mål og mening. Iskaffe, frokost på døren, endeløs shopping og ferier. Feriene er blitt dagligdags, så hun får ikke glede av det. Men, vi må ikke glemme oppveksten hennes som har gitt henne sår. Hun strever med å få forhold til å fungere, både med gjøker og venninner. Isabel er skadet psykisk, og nå er hun nede i dalen, og trenger hjelp for å komme opp igjen. Isabel må innse at livsstilen hennes ikke gjør henne godt i lengden. Det første hun burde gjøre noe med er å komme seg opp kl 8 om morningen og dra rett på treningsstudioet. Trening er medisin for å bevare en god psykisk helse. 5 11
Helene J. Skrevet lørdag kl 10:33 #20823 Skrevet lørdag kl 10:33 Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Enig.. hadde heller ikke taklet dette. Men nå er dette selvvalgt fra hennes side.. Nei. Hun har valgt å være reklamedame og influenser. Hvordan andre responderer på dette, har hun ikke valgt. Det er noe man erfarer underveis, og må forholde seg til. Men jeg tror ikke vi mennesker er skapt for å tåle et slik massivt trykk over tid. 3 2
Hallepalle2 Skrevet lørdag kl 11:15 #20824 Skrevet lørdag kl 11:15 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Ja det er veldig tragisk faktisk… Jeg tror det har gått altfor langt nå. Og hvor er familien oppi dette? De må da kunne prøve å snakke henne til fornuft å søke hjelp? Virker som de er mer opptatt av pengene som ruller inn… ser nå at moren er på vei til Dubai. Og det er sikkert pga Isabel ikke vil og klarer være alene.. jaja.. det var den sommeren med planer om både Cannes, St tropez, portisano, mykonos, Tokyo, London, Paris etc etc. (ironisk) Vi er da bare midt i juli, det er mye sommer igjen
Lefsebussen Skrevet lørdag kl 12:13 #20825 Skrevet lørdag kl 12:13 (endret) 187.000,- for 6 netter på hotell!! 😯 Endret lørdag kl 12:14 av Lefsebussen 3
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 12:53 #20826 Skrevet lørdag kl 12:53 Lefsebussen skrev (38 minutter siden): 187.000,- for 6 netter på hotell!! 😯 Det viser bare at hun har mistet bakkekontakten og begrep om penger totalt. 5 8
t1999 Skrevet lørdag kl 13:50 #20827 Skrevet lørdag kl 13:50 Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Er ganske åpenbart at hun er ute å kjører…. Dessverre. Psykisk sykdom.. det vises veldig godt på henne at hun er syk. Har aldri sett deg si noe positivt om I på denne tråden. Hatewatching eller? Du vet jo alt om henne, men påstår at du "ikke liker" henne. Sjalusi er en sykdom 6
agent Skrevet lørdag kl 13:54 #20828 Skrevet lørdag kl 13:54 t1999 skrev (2 minutter siden): Har aldri sett deg si noe positivt om I på denne tråden. Hatewatching eller? Du vet jo alt om henne, men påstår at du "ikke liker" henne. Sjalusi er en sykdom Mann er ikke pliktig til å skrive noe positivt, hvis dem ikke mener det er noe. Akkurat som noen alltid må forsvare I R Vi er forskjellige 🙃 5 1
t1999 Skrevet lørdag kl 13:58 #20829 Skrevet lørdag kl 13:58 agent skrev (1 minutt siden): Mann er ikke pliktig til å skrive noe positivt, hvis dem ikke mener det er noe. Akkurat som noen alltid må forsvare I R Vi er forskjellige 🙃 Leste du hva jeg skrev? Det handler litt mer om å være oppdatert på alt om noen, og følge med på alle bevegelser noen gjør, men påstå at man ikke liker personen. Haters er en type fans også. Personlig så ville jeg ikke brydd meg så veldig mye om "folk jeg hater", men det er nok noe vanlige folk tenker og ikke folk som får det bedre av å trykke andre ned. 5
Kønn Skrevet lørdag kl 14:04 #20830 Skrevet lørdag kl 14:04 Storesøster har hatt lik oppvekst. Kanskje verre? Hun måtte bytte fosterfamilier flere ganger. Ok, begge har sitt å slite med, men hvor lenge skal dette ‘dyrkes’. Er det virkelig ingen voksne hjemme i denne familien eller folk rundt dem? De skryter av å ha en lege i familien som også skriver ut antibiotika over telefon. Mor skal være i Dubai i en uke for hun trenger varme. Etter det skal hun til Bagdad. Mulig det skjer ting i kulissene vi ikke vet, noe jeg håper for deres skyld. Hun bør legge bort telefonen og oppsøke skikkelig hjelp. Legge seg inn et sted og virkelig ta tak i livet sitt. Hva er vitsen med penger om livet kræsjer? 4 9
Kønn Skrevet lørdag kl 15:54 #20831 Skrevet lørdag kl 15:54 Jeg er ikke på kontoen hennes daglig, men de aller fleste gangene jeg kikker innom ligger hun enten på en solseng eller i en vanlig seng. Sover gjennom flyreiser og sier hun er sliten. Jeg kan forstå om hun blir psykisk sliten av å henge på snap i timevis, men hun sier at det hjelper henne. Hva er det egentlig som sliter henne ut? Jeg tror hun lever i et evig tankespinn og forsøker å overbevise seg selv og oss kikkere at hun lever drømmelivet. Hun sier dette ofte, jeg lever drømmelivet. Hun brødfør hele familien og vet hun egentlig hvordan de hadde vært mot henne om hun hadde hatt en ordinær lønn. Steng pengekrana for en periode å se hvem som bryr seg. Det gjelder også dem hun var i Stockholm med. Hun er veldig godhjerta og slike mennesker blir dessverre ofte utnyttet. 9 1
agent Skrevet lørdag kl 16:59 #20832 Skrevet lørdag kl 16:59 t1999 skrev (2 timer siden): Leste du hva jeg skrev? Det handler litt mer om å være oppdatert på alt om noen, og følge med på alle bevegelser noen gjør, men påstå at man ikke liker personen. Haters er en type fans også. Personlig så ville jeg ikke brydd meg så veldig mye om "folk jeg hater", men det er nok noe vanlige folk tenker og ikke folk som får det bedre av å trykke andre ned. Er du da hater av mennesker som hater IR Er det viktig for deg å overvåke SoMe, og de som skriver negativt om IR Hater er ett veldig sterkt ord, å bruke om noen som du ikke veit noen ting om. Forde mann ikke har samme mening, kan du ikke kalle dem eller meg for haters. 2 1
Lykkeligper Skrevet lørdag kl 18:41 #20833 Skrevet lørdag kl 18:41 Jeg har ikke fått med meg alt de siste dagene, så korriger meg gjerne om noe ikke stemmer. Men ut fra det jeg har sett på Jodel og her inne, virker det som Isabel sendte hjem både søsteren og venninnen, og deretter booket seg inn på en svindyr suite i Ibiza for å «ta det med ro» før hjemreise? Hvis det stemmer – hva i alle dager? Hvem drar til festbyen Ibiza midt på sommeren for å være alene i en suite og slappe av? Det er bare rart. Men helt ærlig, det mest talende i alt dette er hvordan hun bruker menneskene rundt seg. Det skal ikke mye fantasi til for å skjønne hvorfor søsteren og venninnen trakk seg unna. Det sies jo at hun til og med fikk søsteren sin til å filme henne mens de gikk inn på utesteder – som om hun trengte dokumentasjon på at folk snudde seg etter henne. Ikke rart søsteren ikke orket mer. Hun er på ferie hun også, for å ha det gøy – ikke for å leke personlig kamerakvinne så Isabel kan legge ut et klipp og innbille seg selv (og følgerne) at hun får «alle blikkene». Det er så pinlig. Så flaut. Alt virker så oppstilt, så desperat og så kontrollert. Hun skal styre alt, ha regien, bestemme hvor de går, hva som postes, hvem som skal være med, og hvordan det skal fremstå. Det blir for mye. Jeg tror genuint folk rundt henne blir slitne – ikke fordi de hater henne, men fordi hun aldri bare er. Det skal alltid performes. Og det sier kanskje sitt at både Sidra og Mathilda valgte å reise hjem tidligere enn planlagt. Det forteller mer om hvordan ferien faktisk var enn hva Isabel viser på story. For hvis man har det gøy og føler seg verdsatt og respektert – da drar man ikke hjem før tiden. Isabel gir inntrykk av at hun alltid må være hovedpersonen. Hun er kanskje vant til å være midtpunktet, men på et eller annet tidspunkt blir det slitsomt for folk. Ingen orker å være statister i andres liv hele tiden. Så nei, jeg synes ikke synd på henne fordi hun er alene i en suite – jeg synes det er synd at hun ikke forstår hvorfor folk ikke orker å være der lenger. Det handler ikke om sjalusi, ikke om penger. Det handler om hvordan man får folk til å føle seg. Og akkurat nå virker det som hun får folk til å føle seg brukt, styrt og utmattet. Da er det ikke så rart at de takker for seg. 3 11
lajlaj Skrevet lørdag kl 19:24 #20834 Skrevet lørdag kl 19:24 Lykkeligper skrev (41 minutter siden): Jeg har ikke fått med meg alt de siste dagene, så korriger meg gjerne om noe ikke stemmer. Men ut fra det jeg har sett på Jodel og her inne, virker det som Isabel sendte hjem både søsteren og venninnen, og deretter booket seg inn på en svindyr suite i Ibiza for å «ta det med ro» før hjemreise? Hvis det stemmer – hva i alle dager? Hvem drar til festbyen Ibiza midt på sommeren for å være alene i en suite og slappe av? Det er bare rart. Men helt ærlig, det mest talende i alt dette er hvordan hun bruker menneskene rundt seg. Det skal ikke mye fantasi til for å skjønne hvorfor søsteren og venninnen trakk seg unna. Det sies jo at hun til og med fikk søsteren sin til å filme henne mens de gikk inn på utesteder – som om hun trengte dokumentasjon på at folk snudde seg etter henne. Ikke rart søsteren ikke orket mer. Hun er på ferie hun også, for å ha det gøy – ikke for å leke personlig kamerakvinne så Isabel kan legge ut et klipp og innbille seg selv (og følgerne) at hun får «alle blikkene». Det er så pinlig. Så flaut. Alt virker så oppstilt, så desperat og så kontrollert. Hun skal styre alt, ha regien, bestemme hvor de går, hva som postes, hvem som skal være med, og hvordan det skal fremstå. Det blir for mye. Jeg tror genuint folk rundt henne blir slitne – ikke fordi de hater henne, men fordi hun aldri bare er. Det skal alltid performes. Og det sier kanskje sitt at både Sidra og Mathilda valgte å reise hjem tidligere enn planlagt. Det forteller mer om hvordan ferien faktisk var enn hva Isabel viser på story. For hvis man har det gøy og føler seg verdsatt og respektert – da drar man ikke hjem før tiden. Isabel gir inntrykk av at hun alltid må være hovedpersonen. Hun er kanskje vant til å være midtpunktet, men på et eller annet tidspunkt blir det slitsomt for folk. Ingen orker å være statister i andres liv hele tiden. Så nei, jeg synes ikke synd på henne fordi hun er alene i en suite – jeg synes det er synd at hun ikke forstår hvorfor folk ikke orker å være der lenger. Det handler ikke om sjalusi, ikke om penger. Det handler om hvordan man får folk til å føle seg. Og akkurat nå virker det som hun får folk til å føle seg brukt, styrt og utmattet. Da er det ikke så rart at de takker for seg. MÅ du ha større skriftstørrelse enn alle andre?? De skulle egentlig hjem i går alle sammen, så hvilken «før tiden» er det du henviser til? Synd å se hvor mye hun sliter nå, uten å kommentere kropp. Og synd å se hvor kroppsfiksert hun er. 11 1
Lykkeligper Skrevet lørdag kl 19:40 #20835 Skrevet lørdag kl 19:40 lajlaj skrev (11 minutter siden): MÅ du ha større skriftstørrelse enn alle andre?? De skulle egentlig hjem i går alle sammen, så hvilken «før tiden» er det du henviser til? Synd å se hvor mye hun sliter nå, uten å kommentere kropp. Og synd å se hvor kroppsfiksert hun er. Jeg skrev jo allerede at jeg ikke har fått med meg alt og at jeg kan ta feil, så ro ned puppa dine 😅 Og kjipt at den store skriftstørrelsen ikke hjalp deg med å faktisk lese innlegget. 1 5
Zenhouse Skrevet lørdag kl 19:41 #20836 Skrevet lørdag kl 19:41 https://www.nettavisen.no/kjendis/na-har-alle-birkin-veske-fra-luksusmerket-herm-s-store-lepper-og-kjopepupper/s/5-95-2521697 Marianne Jemtegård mener at Hermés blir utvannet nå som merkevare for de rike og at de blr ta grep om de skal unngå å bli det nye «Louis Vuitton» som «alle» har. Lurer forresten på om hun hinter til Isabel Raad her?? «Det blir jo ikke like gøy å eie en slik veske når det plutselig assosieres med noe helt annet enn det den skal gjøre, nemlig overklasse. – Plutselig blir det assosiert mer med Dubai, store lepper og kjøpepupper. At du har mer penger enn vett.» 5 9
Lerum Skrevet lørdag kl 19:58 #20837 Skrevet lørdag kl 19:58 Lykkeligper skrev (1 time siden): Jeg har ikke fått med meg alt de siste dagene, så korriger meg gjerne om noe ikke stemmer. Men ut fra det jeg har sett på Jodel og her inne, virker det som Isabel sendte hjem både søsteren og venninnen, og deretter booket seg inn på en svindyr suite i Ibiza for å «ta det med ro» før hjemreise? Hvis det stemmer – hva i alle dager? Hvem drar til festbyen Ibiza midt på sommeren for å være alene i en suite og slappe av? Det er bare rart. Men helt ærlig, det mest talende i alt dette er hvordan hun bruker menneskene rundt seg. Det skal ikke mye fantasi til for å skjønne hvorfor søsteren og venninnen trakk seg unna. Det sies jo at hun til og med fikk søsteren sin til å filme henne mens de gikk inn på utesteder – som om hun trengte dokumentasjon på at folk snudde seg etter henne. Ikke rart søsteren ikke orket mer. Hun er på ferie hun også, for å ha det gøy – ikke for å leke personlig kamerakvinne så Isabel kan legge ut et klipp og innbille seg selv (og følgerne) at hun får «alle blikkene». Det er så pinlig. Så flaut. Alt virker så oppstilt, så desperat og så kontrollert. Hun skal styre alt, ha regien, bestemme hvor de går, hva som postes, hvem som skal være med, og hvordan det skal fremstå. Det blir for mye. Jeg tror genuint folk rundt henne blir slitne – ikke fordi de hater henne, men fordi hun aldri bare er. Det skal alltid performes. Og det sier kanskje sitt at både Sidra og Mathilda valgte å reise hjem tidligere enn planlagt. Det forteller mer om hvordan ferien faktisk var enn hva Isabel viser på story. For hvis man har det gøy og føler seg verdsatt og respektert – da drar man ikke hjem før tiden. Isabel gir inntrykk av at hun alltid må være hovedpersonen. Hun er kanskje vant til å være midtpunktet, men på et eller annet tidspunkt blir det slitsomt for folk. Ingen orker å være statister i andres liv hele tiden. Så nei, jeg synes ikke synd på henne fordi hun er alene i en suite – jeg synes det er synd at hun ikke forstår hvorfor folk ikke orker å være der lenger. Det handler ikke om sjalusi, ikke om penger. Det handler om hvordan man får folk til å føle seg. Og akkurat nå virker det som hun får folk til å føle seg brukt, styrt og utmattet. Da er det ikke så rart at de takker for seg. Du må ikke tro det du leser på Jodel, der gjør de alt de kan for å spre eder og galle, og vrir og vender på alt for å vinkle det så dårlig som mulig. Jeg har ikke fulgt med på en stund selv, men trykket meg raskt gjennom fordi jeg var nysgjerrig pga Jodel, men fikk ganske raskt med meg at de skulle egentlig reise samme dag, men det gikk ingen fly til Dubai så Isabel ble en natt ekstra og reiser i morgen. Det har ingen ting med å sende hjem noen, det er ingen konflikt eller noe sånt… Og så er hun influenser da, så å få søsteren, eller hvem det skulle være, til å filme seg når hun går inn på et utested er vel ikke veldig merkelig å gjøre? Jeg er ingen fan, men det er lurt å være litt kritisk- både til influensere men også til hva du leser på sladresider. 6 7
Lykkeligper Skrevet lørdag kl 20:21 #20838 Skrevet lørdag kl 20:21 Lerum skrev (22 minutter siden): Du må ikke tro det du leser på Jodel, der gjør de alt de kan for å spre eder og galle, og vrir og vender på alt for å vinkle det så dårlig som mulig. Jeg har ikke fulgt med på en stund selv, men trykket meg raskt gjennom fordi jeg var nysgjerrig pga Jodel, men fikk ganske raskt med meg at de skulle egentlig reise samme dag, men det gikk ingen fly til Dubai så Isabel ble en natt ekstra og reiser i morgen. Det har ingen ting med å sende hjem noen, det er ingen konflikt eller noe sånt… Og så er hun influenser da, så å få søsteren, eller hvem det skulle være, til å filme seg når hun går inn på et utested er vel ikke veldig merkelig å gjøre? Jeg er ingen fan, men det er lurt å være litt kritisk- både til influensere men også til hva du leser på sladresider. Både enig og uenig. Jeg synes ikke alt som blir skrevet på Jodel bare handler om hat. Det er faktisk mye positivt der også – mange innlegg hvor influensere blir rost for det de gjør, enten det er engasjement i viktige saker eller positiv innflytelse ellers. For eksempel fikk Isabel masse skryt da hun var i India og gjorde veldedig arbeid – det ble løftet frem som noe veldig bra. Jeg gjorde akkurat det samme nå: bladde litt gjennom snap (selv om jeg prøver å unngå det), og slik jeg forstod det, ga hun jentene et valg. De kunne bestemme selv, så at de valgte å reise hjem kan jo skyldes mange ting. Jeg så også at det visstnok gikk fly til Dubai, men med masse mellomlandinger – og det skjønner jeg godt at IR ikke orker. Uansett om man er influenser eller ei, så har Isabel valgt det yrket selv – og ikke alle synes det er gøy å være på ferie med noen som hele tiden trenger at du er kameramann på fest. Isabel skrev jo selv at hun faktisk la bort mobilen litt og syntes det var befriende å ikke måtte filme alt. Og hvis hun, som lever av det, føler det sånn – da kan du tenke deg hvor slitsomt det er for andre rundt henne som ikke engang får noe igjen for det. Det er jo Isabel som tjener millionene – ikke Sidra. Jeg er ingen fan selv og er også kritisk, men jeg prøver å være nyansert. 2 2
Lykkeligper Skrevet lørdag kl 20:29 #20839 Skrevet lørdag kl 20:29 Zenhouse skrev (42 minutter siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/na-har-alle-birkin-veske-fra-luksusmerket-herm-s-store-lepper-og-kjopepupper/s/5-95-2521697 Marianne Jemtegård mener at Hermés blir utvannet nå som merkevare for de rike og at de blr ta grep om de skal unngå å bli det nye «Louis Vuitton» som «alle» har. Lurer forresten på om hun hinter til Isabel Raad her?? «Det blir jo ikke like gøy å eie en slik veske når det plutselig assosieres med noe helt annet enn det den skal gjøre, nemlig overklasse. – Plutselig blir det assosiert mer med Dubai, store lepper og kjøpepupper. At du har mer penger enn vett.» Både enig og uenig her. Jeg vet ikke helt hvorfor, men ordet «overklasse» gir meg litt bismak. Hva regnes egentlig som overklasse – og hvem bestemmer det? Er det kun folk med gamle penger, etternavn og arv i ryggen som kvalifiserer? Hvis det er det vi går etter, så fortjener de faktisk minst - fordi de har ikke gjort noe for det. Er overklasse bare Emilie Stordalen og folk som er født med gullskje i munnen? I så fall heller jeg personlig mer mot å kalle noen som Isabel overklasse. Emilie har arvet en posisjon, mens Isabel har faktisk bygget seg opp selv – uansett om man liker måten det er gjort på eller ikke. Hun har måttet jobbe for å få det til, selv om det til tider er lettjente penger og mye handler om eksponering og image. Men faktum er: Hun har skapt en karriere helt uten å komme fra «riktig» familie, kontakter eller bakgrunn. Og ja, selvfølgelig er det forskjell på hva slags jobb man gjør. Men Isabel må fortsatt jobbe for å holde interessen oppe, produsere innhold, selge produkter og holde seg relevant. Hun får ikke bare utbytte årlig fra en familiebedrift mens hun ligger på hytta på Tjøme. Birkin-vesker, dyre klær og luksus er ikke lenger forbeholdt gamle penger eller folk med bestemte etternavn. Det er for alle som har råd – enten det er en jente fra østkanten som har spart av sykepleierlønna, eller en arving på Frogner. Og det er egentlig et sunnhetstegn i samfunnet – at økonomisk suksess ikke nødvendigvis er låst til én sosial klasse. Så selv om jeg ikke nødvendigvis beundrer alt Isabel gjør, og synes mye av bransjen hun opererer i er overfladisk, så klarer jeg faktisk å respektere at hun har bygget seg noe – uten hjelp hjemmefra. Det er mer enn man kan si om mange av de «ekte» overklassefolka. Uavhengig av hvordan hun leker å kle seg eller sminke seg, så er hun fortjent en Birkin mer enn mange av disse arvingene. Veldig bra at Hermes Oslo SELV ringte og tilbød henne den krokoodille-vesken, selv om de også fikk henne til å kjøpe mye annet (Alle må jo gjøre business). Så var det fortjent. 7 6
Aintnofun Skrevet lørdag kl 20:41 #20840 Skrevet lørdag kl 20:41 Hun har nok begynt å skjønne at det å kunne kjøpe og gjøre hva man vil til enhver tid ikke gjør man lykkeligere. Grunnen til at vi "vanlige" mennesker gleder oss til ting er jo fordi vi ikke nødvendigvis kan gjøre sånt hver dag, hele året. Når jeg bestiller meg et nytt klesplagg så gleder jeg meg til det kommer i postkassen. Hun glemmer vel nesten at hun har bestilt det i det hele tatt og glemmer å bruke det i tillegg. Det blir en veldig kortvarig glede. 2 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå