Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (23 minutter siden):

Innholdet har vært elendig i ukesvis, det kan ikke skyldes på sykdom heller så lenge hun klarer å feste. Skjønner hun ikke at seerne flytter på seg til andre snapper og at de til og med finner bedre innhold enn hennes? Hun har tross alt ikke bare «blåste» følgere, noen går faktisk lei av latskapen hennes. Kristin Gjelsvik leverer klasse, langt over Isabel sitt nivå. Pierre leverer langt over hennes nivå. Hun burde faktisk føle seg pinlig berørt

Jer må jeg si meg enig🎯

• Liker 7
Skrevet

Isabell har et fattig liv. 

Jeg har ikke penger til å kjøpe meg en veske til 200.000,- eller fly business til utlandet til 50.000,- en vei…eller betale søsken for å være med meg på ferie. Men i dag har jeg vært på fjelltur med vår mellomste ungdom. Han syns det er kjekt å være med sin mor på tur. På vei hjem var jeg innom butikken for å handle litt diverse til vi skal grille med venner i helgen. For meg er det er rikere liv enn det tomme Isabell lever hvor hun desperat prøver å fylle det med klær fra Dior hun aldri bruker eller vesker og sko til utstilling. Hun har ingen ekte venner og familien er kun med om hun betaler dem. Potensielle kjærester blir skremt vekk for hun er ekstremt krevende. Nei takk - fattig liv. 

• Liker 18
  • Hjerte 5
  • Nyttig 15
Skrevet

Ai ai ai… dette begynner å bli for dumt..  Isabel prøver så altfor hardt å passe inn stakkars.. 👀 Hun vil så gjerne ha det livet hun tror er perfekt og insta vennlig. Vil menge seg med de «rette» folka, være på de «rette» stedene og reise til de «rette» plassene.. Som f.els disse Olsson søstrene som hun prøver å kopiere.🙈 Disse søstrene kommer fra «Old money» og er vandt med livsstilen siden de var små. Også kommer lille frøken Raad fra Irak med familien på slep og skal liksom passe inn?👀 Det blir for påtvinget og det kler dem ikke..

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet

Isabel virker litt «off», hun har ikke så mye glede i livet sitt lengre. Det er bare trist, og jeg kjenner ingen glede i at hun mislykkes - som flere kan. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Ai ai ai… dette begynner å bli for dumt..  Isabel prøver så altfor hardt å passe inn stakkars.. 👀 Hun vil så gjerne ha det livet hun tror er perfekt og insta vennlig. Vil menge seg med de «rette» folka, være på de «rette» stedene og reise til de «rette» plassene.. Som f.els disse Olsson søstrene som hun prøver å kopiere.🙈 Disse søstrene kommer fra «Old money» og er vandt med livsstilen siden de var små. Også kommer lille frøken Raad fra Irak med familien på slep og skal liksom passe inn?👀 Det blir for påtvinget og det kler dem ikke..

Ai ai aiii.. den var under beltestedet. Om de er fra Irak eller ikke.. ligge i senga og dra seg, DET KAN DE 😂

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
MissyMa skrev (1 time siden):

Isabel virker litt «off», hun har ikke så mye glede i livet sitt lengre. Det er bare trist, og jeg kjenner ingen glede i at hun mislykkes - som flere kan. 

Enig. Jeg håper hun finner tilbake snart. Ikke for vår skyld, men for sin egen skyld. (Ok da, litt får vår også)

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jar hun ikke lagt ut noe siden Olsson søsterene? Så Bianca har vært på Club. Kanskje det har vært drama i kulissene,  at Olsson søsterene ville være sammen med Bianca I og bare tittet innom.

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Jar hun ikke lagt ut noe siden Olsson søsterene? Så Bianca har vært på Club. Kanskje det har vært drama i kulissene,  at Olsson søsterene ville være sammen med Bianca I og bare tittet innom.

Hun har ikke lagt ut noe etter det. 

• Liker 2
Skrevet
Sølvpilen skrev (2 minutter siden):

Hun har ikke lagt ut noe etter det. 

Hun kom opp på Instagram, var party der. Tror det er samme sted som Bianca I, så den ene av søstrene J. 

• Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden):

Ja så også dette her. Isabel er vel starstruck nå når hun tror hun «henger» med henne😂

Det er noe så uendelig ynkelig og patetisk med slike umodne ‘stikk’. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Hallepalle2 skrev (25 minutter siden):

Det er noe så uendelig ynkelig og patetisk med slike umodne ‘stikk’. 

Javel?

• Liker 5
Skrevet

Javel?

Ja. Var det noe du ikke skjønte?

• Liker 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Ja. Var det noe du ikke skjønte?

Unnskyld meg, men trodde dette var en plattform med ytringsfrihet jeg?🤷🏼‍♀️ Jeg kan mene hva jeg vil om I.. uten at noen føler seg krenket av min kommentar? Men jeg har vel misforstått…

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (23 minutter siden):

Unnskyld meg, men trodde dette var en plattform med ytringsfrihet jeg?🤷🏼‍♀️ Jeg kan mene hva jeg vil om I.. uten at noen føler seg krenket av min kommentar? Men jeg har vel misforstått…

Stå på, du har like mye rett til å si dine ytringer som andre. Alle behøver ikke være enig.

Endret av agent
  • Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (13 timer siden):

Men hva har det å si at de kommer fra Irak? Du er vel klar over at det finnes rike folk ifra midtøsten, eller er du en av de som tar alle under en kam?

er ellers enig i at hun prøver for hardt, men det er det mange som gjør😆

synes hun omringer seg selv med bare «yes-men» og det er derfor Olsson søstrene hopper fra en stor influenser veninne til en annen for clout. Dette likte hun sikkert ikke. 

• Liker 5
Skrevet

Nå skal jeg bruke ett ord som IR bruker selv om seg selv.

Hvis IR og Bianca I som begge er store på sine områder, står sammen eller et sammen på noe.

Kan vi se fort hva som er Classy og hva som er Russerhore.

Får håpe hun lærer noe av Bianca,  hvis de omgås på Ibiza. 

Begge er store innenfor sine business,  men samtidig så forskjellige. 

Noe å strekke seg etter for frøken Raad 

• Liker 10
Skrevet
Anonym012 skrev (16 minutter siden):

Men hva har det å si at de kommer fra Irak? Du er vel klar over at det finnes rike folk ifra midtøsten, eller er du en av de som tar alle under en kam?

er ellers enig i at hun prøver for hardt, men det er det mange som gjør😆

synes hun omringer seg selv med bare «yes-men» og det er derfor Olsson søstrene hopper fra en stor influenser veninne til en annen for clout. Dette likte hun sikkert ikke. 

Jeg satte det nok litt på spissen, men har nok rett iom at akkurat fam.raad ikke kommer fra rikdom eller «old money».. var dette poenget jeg ville få fram. Hvor ulike verdener de kommer fra, og nyrik vil aldri bli «old money»…. To motpoler.

og jeg vet jo det finnes masse rikdom i Midtøsten 😅 har selv bodd flere år  i Emiratene…. 

• Liker 6
Skrevet

Og jeg har rett til å reagere. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg satte det nok litt på spissen, men har nok rett iom at akkurat fam.raad ikke kommer fra rikdom eller «old money».. var dette poenget jeg ville få fram. Hvor ulike verdener de kommer fra, og nyrik vil aldri bli «old money»…. To motpoler.

og jeg vet jo det finnes masse rikdom i Midtøsten 😅 har selv bodd flere år  i Emiratene…. 

Ifølge boken deres kommer faktisk moren til Isabel fra en familie med bra økonomi. Tror nok d er veldig forståelig at om man flykter fra krig og elendighet og man starter helt fra bunnen av uten norskkunnskap eller viten om hvordan ting fungerer i et helt nytt land, vil man ikke være rik fra dag 1. 

Forsåvidt synes jeg det er mye mer imponerende å starte fra bunnen å klatre seg opp til rikdom (selv om jeg ikke synes influenser er et imponerende «yrke») enn å ha levd på mamma/pappapenger eller «old money»…😆 men… det er bare min mening. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Noen som kjenner til familien sier at halvparten av bok nr 2 er oppspinn. Det kan selvfølgelig være løse rykter. Er opplysningene i boken sertifisert på noen som helst måte? 

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...