Bendie Skrevet 28. juni #20521 Skrevet 28. juni Tippsi skrev (2 timer siden): Noe må det vell være, virker som alle har fått poste forbud også. Men det har jo skjedd før, hun poste først. Hun har full kontroll over hele gjengen, alle må følge henne🙄 Hun betaler,så da er det bare å føye seg.. Tenker IR har oppnådd noe, da en må følge alle rundt henne for å forsikre seg om at noe ikke glipper…. 3
agent Skrevet 28. juni #20523 Skrevet 28. juni Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Altså … En ting med hun her dama er at hun legger opp til dette selv. Hun oppfører seg som en Kardashian😂 og alt skal være så hemmelig… Hadde aldri hatt problemer (som hun hevder..🤷🏼♀️) med stalkers og følgerne som er super nysgjerrig på henne om hun ikke hadde hypet seg selv opp på denne måten. Det er nemlig akkurat det hun gjør. Hyper seg selv opp og legger opp til drama osv…. Helt enig👍 2
Harnoejegvilsi Skrevet 28. juni #20524 Skrevet 28. juni Bendie skrev (1 time siden): Men likevel må du innom her for oppdatering. Det sier det meste, tenker jeg. Hvorfor det? 1
firetoen Skrevet 28. juni #20525 Skrevet 28. juni Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): De eller hun skal til Ibiza…. Hvor ser du det?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 28. juni #20526 Skrevet 28. juni firetoen skrev (6 minutter siden): Hvor ser du det? Insta. På story,. Spør etter concierge - Ibiza..
261010 Skrevet 28. juni #20527 Skrevet 28. juni Ser ut som at hun allerede er der. Herregud hadde aldri orket å reise rundt så mye.
Harnoejegvilsi Skrevet 29. juni #20528 Skrevet 29. juni Hvordan er følgertallene nå? Regner med de stiger når hun er ute på reise.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. juni #20530 Skrevet 29. juni 261010 skrev (8 timer siden): Ser ut som at hun allerede er der. Herregud hadde aldri orket å reise rundt så mye. Hun er ikke der… ser ut som de fester i Stockholm.,, Lignet ikke på Ibiza 😂 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. juni #20531 Skrevet 29. juni Harnoejegvilsi skrev (57 minutter siden): Hvordan er følgertallene nå? Regner med de stiger når hun er ute på reise. 381.4
Lana01 Skrevet 29. juni #20532 Skrevet 29. juni Bendie skrev (12 timer siden): Tenker IR har oppnådd noe, da en må følge alle rundt henne for å forsikre seg om at noe ikke glipper…. Ja det er veldig mye engasjement. for noen som tilsynelatende ikke ønsker å være engasjert Og avfølge har lite for seg, fordi som allikevel gir klikk , eller bidrar til engasjement og interesse rundt henne her inne , eller på andre arenaer 4
261010 Skrevet 29. juni #20533 Skrevet 29. juni Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Hun er ikke der… ser ut som de fester i Stockholm.,, Lignet ikke på Ibiza 😂 Jeg er tydeligvis ikke så bereist 😂 var visst Stockholm ja, my bad!
261010 Skrevet 29. juni #20534 Skrevet 29. juni Rami på sin snap: første ganv de hører musikken her ( på konserten ) mens han filmer isabel. Isabel på sin snap: Grunnen til turen vår, elsker musikken hans! Jaha😂 2 5
Alauda Skrevet 29. juni #20535 Skrevet 29. juni Hun har uten tvil mye fine klær, men pinlig å se hvordan hun stadig sprader rund i åletrange klær og topper som nærmest er som en knapp bikinioverdel, selv på kafeer o.l. Med fare for å høres prippen ut synes jeg hun kan kle seg som folk i offentligheten. Hadde vært pinlig for en 16-åring, for en på 30+ er det verre. 8 19
slipset Skrevet 29. juni #20536 Skrevet 29. juni 261010 skrev (2 timer siden): Rami på sin snap: første ganv de hører musikken her ( på konserten ) mens han filmer isabel. Isabel på sin snap: Grunnen til turen vår, elsker musikken hans! Jaha😂 Det var oppvarmingen de ikke hadde hørt før… 3 2
261010 Skrevet 29. juni #20537 Skrevet 29. juni slipset skrev (16 minutter siden): Det var oppvarmingen de ikke hadde hørt før… Fikk ikke med meg det 😁
Sirah Skrevet 29. juni #20538 Skrevet 29. juni Alauda skrev (45 minutter siden): Hun har uten tvil mye fine klær, men pinlig å se hvordan hun stadig sprader rund i åletrange klær og topper som nærmest er som en knapp bikinioverdel, selv på kafeer o.l. Med fare for å høres prippen ut synes jeg hun kan kle seg som folk i offentligheten. Hadde vært pinlig for en 16-åring, for en på 30+ er det verre. Ja hun har mye fint. Likevel velger hun å kle seg som en trassig 14-åring. Jeg kledde meg sånn når jeg var fjortiss - og pappa var så flau! Godt jeg vokste fra det. 17 2
Natu Skrevet 29. juni #20539 Skrevet 29. juni Alauda skrev (2 timer siden): Hun har uten tvil mye fine klær, men pinlig å se hvordan hun stadig sprader rund i åletrange klær og topper som nærmest er som en knapp bikinioverdel, selv på kafeer o.l. Med fare for å høres prippen ut synes jeg hun kan kle seg som folk i offentligheten. Hadde vært pinlig for en 16-åring, for en på 30+ er det verre. Hun har en syklig trang til oppmerksomhet og spiller 100% på kroppen sin. Uansett hva hun går i ser hun billig og trashy ut. Det er veldig rart igrunnen. De gangene hun har vist frem noen av Ivorie settene har hun sett skikkelig classy ut. Det er de settene som er dekkende, og der hun ikke har lesset på med grusomme smykker, vesker, sko eller hatt*grøss*. Hun har bare virkelig en bad taste i klær. Så lurer jeg litt på om det gikk til helvete med gjøken hun var på ferie med siden hun oppfører seg så rart. 1 8
grillkylling Skrevet 29. juni #20540 Skrevet 29. juni Hvorfor er hun så gira på Ibiza igjen...? Ikke fått inntrykk om at europagjøken er derifra.. virker som det er naboen hun vil se/stalke..... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå