Classy Skrevet 20. mai #19721 Skrevet 20. mai Dette såkalte ”bruddet” kan også være en avledningsmanøver.. Mye mulig hun faker bruddet så hun kan besøke naboen i sommer uten at noen stalker henne.? Sånn som hun juger og herjer så forundrer det meg ikke.. Det har nemlig vært lite tårer felt denne runden.. 4 5
Sirah Skrevet 20. mai #19722 Skrevet 20. mai Classy skrev (1 minutt siden): Dette såkalte ”bruddet” kan også være en avledningsmanøver.. Mye mulig hun faker bruddet så hun kan besøke naboen i sommer uten at noen stalker henne.? Sånn som hun juger og herjer så forundrer det meg ikke.. Det har nemlig vært lite tårer felt denne runden.. Jeg tenkte akkurat det samme faktisk. Jeg syntes også det har vært overraskende lite tårer og hun har vært litt for fornuftig oppe i det hele. Jeg vil tørre og påstå at jeg er mye mindre dramatisk enn Isabel, men hadde jeg blitt dumpet av en mann jeg hadde datet i over et år så hadde jeg vært skikkelig lei meg! Jeg hadde mest sannsynlig ikke klart å tenke så rasjonelt som det hun har gjort heller. Greit at det nok hadde gått over, men jeg hadde nok hatt et par ganske kjipe dager hvor jeg hadde spredd en del eder og galle om mannen. Det er jo helt naturlig.... 2 1
Really Skrevet 20. mai #19723 Skrevet 20. mai Helene J. skrev (7 minutter siden): Ikke godt å si. Men hører en venn at de har datet i 1,5 år, men at hun ikke vil binde seg til noe, er det så rødt flagg som det kan få blitt. At naboen ikke har gått all in, som I mener han ikke har gjort, kan være fordi han ikke har følt seg trygg nok, eller ikke har hatt en god magefølelse. Disse tingene får vi jo aldri visst. Hun legger alltid skylden på han, at det er han som ikke vil gå all in. Hva med henne selv da? Synes virkelig ikke at hun har gått all in heller. Reist hit og dit når det passet henne. Gått til han om kvelden når han var klar for natten. Ikke lenge siden naboen sa du har aldri tid til meg lengre. Jeg synes egentlig hun beskriver seg selv med det hun skylder på naboen for. 6 4
Classy Skrevet 20. mai #19724 Skrevet 20. mai Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte akkurat det samme faktisk. Jeg syntes også det har vært overraskende lite tårer og hun har vært litt for fornuftig oppe i det hele. Jeg vil tørre og påstå at jeg er mye mindre dramatisk enn Isabel, men hadde jeg blitt dumpet av en mann jeg hadde datet i over et år så hadde jeg vært skikkelig lei meg! Jeg hadde mest sannsynlig ikke klart å tenke så rasjonelt som det hun har gjort heller. Greit at det nok hadde gått over, men jeg hadde nok hatt et par ganske kjipe dager hvor jeg hadde spredd en del eder og galle om mannen. Det er jo helt naturlig.... Ja nei, det er ingenting som forundrer meg når det kommer til IR. Alt hun tenker er jo content 24/7.. Mye mulig ”naboen” allerede hadde dratt fra Dubai også når hun startet dette såkalte ”bruddet”? Hun vet dette skaper klikk og penger i kassa… 6 3
Sirah Skrevet 20. mai #19725 Skrevet 20. mai Classy skrev (2 minutter siden): Ja nei, det er ingenting som forundrer meg når det kommer til IR. Alt hun tenker er jo content 24/7.. Mye mulig ”naboen” allerede hadde dratt fra Dubai også når hun startet dette såkalte ”bruddet”? Hun vet dette skaper klikk og penger i kassa… Ja og dette er jo en gullgruve. Nå kan hun ha hot girl summer og styre med å møte den greske guden på Mykonos - som hun ikke skal ha snabelsafari med. Så kommer det drypp fra naboen gjennom hele sommeren og så møtes de til en middag for å catche up til høsten og så er vi i gang igjen. 5 5
Classy Skrevet 20. mai #19726 Skrevet 20. mai Sirah skrev (5 minutter siden): Ja og dette er jo en gullgruve. Nå kan hun ha hot girl summer og styre med å møte den greske guden på Mykonos - som hun ikke skal ha snabelsafari med. Så kommer det drypp fra naboen gjennom hele sommeren og så møtes de til en middag for å catche up til høsten og så er vi i gang igjen. Exactly 🎯💯💯👍🏼 Hun har jo lite eller ingenting å by på ”all by herself” når det kommer til content og alt drama ruller som regel opp timer før ett nytt dropp i nettbutikken, som igjen tyder på at salget ikke går så bra på egenhånd uten sympati shopping fra hennes såkalte ”besties”.. Men ja, det er nok langt ifra det siste vi hører om naboen 😉🤪 5 6
Helene J. Skrevet 20. mai #19727 Skrevet 20. mai Really skrev (32 minutter siden): Hun legger alltid skylden på han, at det er han som ikke vil gå all in. Hva med henne selv da? Synes virkelig ikke at hun har gått all in heller. Reist hit og dit når det passet henne. Gått til han om kvelden når han var klar for natten. Ikke lenge siden naboen sa du har aldri tid til meg lengre. Jeg synes egentlig hun beskriver seg selv med det hun skylder på naboen for. Enig! Hun har ikke gått 'in' i det hele tatt. Bare krevd at han skulle det. Det er jo helt tullete. 4 4
Sirah Skrevet 20. mai #19728 Skrevet 20. mai Classy skrev (17 minutter siden): Exactly 🎯💯💯👍🏼 Hun har jo lite eller ingenting å by på ”all by herself” når det kommer til content og alt drama ruller som regel opp timer før ett nytt dropp i nettbutikken, som igjen tyder på at salget ikke går så bra på egenhånd uten sympati shopping fra hennes såkalte ”besties”.. Men ja, det er nok langt ifra det siste vi hører om naboen 😉🤪 Ja det er jo ganske god timing at naboen alltid gjør noe dumt timer før lansering. Skaper jo masse engasjement for henne. Hun kan jo faktisk ikke la naboen gå, da kommer hun til å tjene mye mindre penger 😅 Altså, jeg liker jo å følge henne, men jeg må jo innrømme at naboen engasjerer meg mer enn det meste annet 🤷♀️ Hun har iallfall klart å skape masse content ut av han, det skal hun ha! Tenk å være rikskjendis i Norge uten å engang vite det selv? 😅 Helene J. skrev (16 minutter siden): Enig! Hun har ikke gått 'in' i det hele tatt. Bare krevd at han skulle det. Det er jo helt tullete. Nemlig. Hadde hun bare roet kravene sine til han så kunne de sikkert fått det kjempefint sammen. Han er jo den personen hun ønsker seg om noen få år! Ser hun for seg at hun skal finne en annen gjøk som matcher henne og så skal hun forandre han når hun skal ha barn? Det kommer jo aldri til å gå. 10 1
Teflonhjernen Skrevet 20. mai #19729 Skrevet 20. mai Siden jeg ikke følger lenger, så får jeg jo bare med meg det som skjer her, og det holder i massevis. Dere er gode 😁 Men, gikk nå inn og så hvor mange følgere hun har på snap og det er gått ned ganske mange tusen siden sist jeg så, det var vel da hun var i Vietnam og var rape gal. (på en veldig flau måte). Så noe må hun jo skape innhold på, så da er det jo denne berømmelige naboen da….ser det er mye teorier her inne, men tror alle må huske at Isabel viser bare det hun vil folk skal se, så tenker at det aller meste må man ta med en klype salt. 4 6
Sirah Skrevet 20. mai #19730 Skrevet 20. mai Teflonhjernen skrev (14 minutter siden): Siden jeg ikke følger lenger, så får jeg jo bare med meg det som skjer her, og det holder i massevis. Dere er gode 😁 Men, gikk nå inn og så hvor mange følgere hun har på snap og det er gått ned ganske mange tusen siden sist jeg så, det var vel da hun var i Vietnam og var rape gal. (på en veldig flau måte). Så noe må hun jo skape innhold på, så da er det jo denne berømmelige naboen da….ser det er mye teorier her inne, men tror alle må huske at Isabel viser bare det hun vil folk skal se, så tenker at det aller meste må man ta med en klype salt. Absolutt. Hun viser oss nøyaktig hva hun selv ønsker. Men det er jo litt gøy å diskutere også 😅 Så lenge det blir holdt i en god tone tenker jeg 4
Korpsnerden Skrevet 20. mai #19731 Skrevet 20. mai (endret) Classy skrev (1 time siden): Dette såkalte ”bruddet” kan også være en avledningsmanøver.. Mye mulig hun faker bruddet så hun kan besøke naboen i sommer uten at noen stalker henne.? Sånn som hun juger og herjer så forundrer det meg ikke.. Det har nemlig vært lite tårer felt denne runden.. Ja, jeg har også tenkt at den "siste" natten der det angivelig ble slutt, egentlig var naboen siste natt i Dubai. Han skulle jo reise i midten/slutten av mai. Sånn sett passet et brudd veldig godt med å ikke behøve å lage noe 17. mai content (da bruddet var nok), det passet til lansering og følgerne slutter å spekulere på hvor naboen har feriehus og hvem han er. Passer også godt med at hun ikke "vil" møte han nå (for han er ikke der lenger). Jeg håper det er slutt, for jeg er dritt lei hele nabostyret. Jeg synes de begge oppfører seg som fjortiser ift å ikke ville binde seg, og jeg synes ikke innholdet om naboen er interessant i det hele tatt. De er ikke på samme planet på noe annet enn det fysiske virker det som... Endret 20. mai av Korpsnerden 6 3
Natu Skrevet 20. mai #19732 Skrevet 20. mai Classy skrev (På 19.5.2025 den 11.14): Alt ligger ute for offentligheten å lese på Google, men ja IR er sykelig sjalu og drev forholdet hun hadde til Jack til vanvidd.. Hun startet en offentlig skittkasting på IG der hun fikk med seg sine følgere til å invadere han med hatefulle meldinger etc.. Her er et lite utkast som Jack måtte legge ut.. Det han skrev er nesten skremmende lesing akkurat. For han beskriver jo på en prikk oppførselen hennes ift naboen, sinnsyke forventninger og det man har sett med egne øyne den siste. Kan det være at Voldemort ikke var så gal som hun vil ha det til? 15 18
Sirah Skrevet 20. mai #19733 Skrevet 20. mai Natu skrev (13 minutter siden): Det han skrev er nesten skremmende lesing akkurat. For han beskriver jo på en prikk oppførselen hennes ift naboen, sinnsyke forventninger og det man har sett med egne øyne den siste. Kan det være at Voldemort ikke var så gal som hun vil ha det til? Det finnes alltid flere sider av en sak. Isabel viser oss nøyaktig det hun ønsker å vise oss. It takes two to tango.... 8 1
Classy Skrevet 20. mai #19734 Skrevet 20. mai (endret) Natu skrev (21 minutter siden): Det han skrev er nesten skremmende lesing akkurat. For han beskriver jo på en prikk oppførselen hennes ift naboen, sinnsyke forventninger og det man har sett med egne øyne den siste. Kan det være at Voldemort ikke var så gal som hun vil ha det til? Nei, Jack var aldri det monsteret IR har skapt han til å være.. IR har vært toxic i alle forholdene sine.. Dama er farlig sjalu 🙈🙈 Endret 20. mai av Classy 6 15
Tippsi Skrevet 20. mai #19735 Skrevet 20. mai Herregud hvor mye hun skulle "melke" content ut av den nabohistorien 🙄, kommer til å bli en langtekkelig sommer🙈 10 7
Harnoejegvilsi Skrevet 20. mai #19736 Skrevet 20. mai Trenger man Isabel sin snap, når man leser her?😅 Naboen har tatt til fornuft skjønner jeg. Ser Jack nevnes. Den gang da, var jeg team Jack. Slik jeg tolket han, var han ikke i nærheten av henne når det kom til eksponering. Og alt det dramaet da det ble slutt…..Jeg var helt sjokkert den gangen over hvordan frøkna oppførte seg. Og det han skrev den gangen da han fikk nok. Det minner meg ekstremt mye om hvordan hun har krevd av naboen. Man må ha i minnet at Isabel bygger sjelden broer, hun brenner dem. Det gjør hun i forhold til alle. Venner og kjærester. Jeg er glad naboen har valgt seg selv. Og håper han holder seg til det. Så hva er da igjen å lage innhold av? Dyre shoppingturer, gull og glitter. Ja, for ikke glemme hennes ekstremt store dyrehjerte, der hun valser i skinnvesker laget av «edelt» skinn. Fra nevnte dyr. Prøv å avfølg i noen dager. Jeg lover at de aller fleste vil se bedriften i et annet lys. 9 3 24
Hatsumomo Skrevet 20. mai #19737 Skrevet 20. mai Hele denne situasjonen hadde vært så enkel å løse, bare hun hadde sett litt innover seg selv og jekket SINE forventninger og krav ned til en standard som hadde vært levelig for også han. Men det virker hun å være enten for stolt til å gjøre eller ha for lite selvinnsikt til å forstå. De vil jo begge ha hverandre, men det er bare hun som ikke klarer å senke standarden sin for hvordan hun skal ha ting. Det er jo bare tragisk og nå selvpiner hun seg gjennom sorgen når løsningen er så enkel og rett foran henne. 7 4
Hallepalle2 Skrevet 20. mai #19738 Skrevet 20. mai Hatsumomo skrev (18 minutter siden): Hele denne situasjonen hadde vært så enkel å løse, bare hun hadde sett litt innover seg selv og jekket SINE forventninger og krav ned til en standard som hadde vært levelig for også han. Men det virker hun å være enten for stolt til å gjøre eller ha for lite selvinnsikt til å forstå. De vil jo begge ha hverandre, men det er bare hun som ikke klarer å senke standarden sin for hvordan hun skal ha ting. Det er jo bare tragisk og nå selvpiner hun seg gjennom sorgen når løsningen er så enkel og rett foran henne. Senke standarden? Man skal vel ikke gå på akkord med seg selv om det er noe som er viktig. Om det er ting som skurrer såpass tidlig i et forhold så er det både klokt og nødvendig å adressere det. Man kan mene hva man vil om andres ønsket og preferanser, men å mene at de skal senke standarden kun for å beholde en mann er en holdning jeg ikke trodde var så vanlig i 2025. 3
mvt Skrevet 20. mai #19739 Skrevet 20. mai Hallepalle2 skrev (36 minutter siden): Senke standarden? Man skal vel ikke gå på akkord med seg selv om det er noe som er viktig. Om det er ting som skurrer såpass tidlig i et forhold så er det både klokt og nødvendig å adressere det. Man kan mene hva man vil om andres ønsket og preferanser, men å mene at de skal senke standarden kun for å beholde en mann er en holdning jeg ikke trodde var så vanlig i 2025. Det er forskjell på å ha standarder og å stille urealistiske krav. Hvis man hele tiden leter etter feil, vil man som regel finne noe å klage på i stedet for å se det som faktisk betyr noe og bygge videre på det. 4 11
Sirah Skrevet 20. mai #19740 Skrevet 20. mai Hallepalle2 skrev (47 minutter siden): Senke standarden? Man skal vel ikke gå på akkord med seg selv om det er noe som er viktig. Om det er ting som skurrer såpass tidlig i et forhold så er det både klokt og nødvendig å adressere det. Man kan mene hva man vil om andres ønsket og preferanser, men å mene at de skal senke standarden kun for å beholde en mann er en holdning jeg ikke trodde var så vanlig i 2025. De standardene hun setter er ikke mulig for en normal mann å leve opp til. Så klar skal man ikke gå på akkord med seg selv, det skal heller ikke Isabel. Men skal hun kunne ha en fornuftig mann så MÅ hun senke forventningene sine ellers klarer ingen å holde følge. 8 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå