Classy Skrevet 19. mai #19701 Skrevet 19. mai (endret) Gjesti7654 skrev (7 minutter siden): Isabel minner meg litt om Jeffree Star. Vet ikke hvor mange som vet om han, men jeg var stor fan når jeg var yngre fordi jeg var makeupartist, og han var flink til å sminke og hadde eget brand. Han kom også fra ingenting, ble styrtrik over natten (mye rikere enn Isabel dog). Han kasta rundt seg med penger, alt skulle være designermerker, lagde eget "vault" med dyre vesker på rekke å rad. Tror han hadde så å si alle Birkin's som finnes. Kjøpte seg et palass for over 40 mill DOLLAR i LA. Brukte millioner på alle slags biler. Han brente lyset i begge ender i årevis. Gikk på en gigantisk smell. Innså at livet han levde ga ham ingenting. Hvor ensom han følte seg alene i et palass med 30 rom. Mistet alle relasjoner og venner, de "vennene" han hadde var kun ute etter status og pengene hans. Han solgte huset, solgte veskene og det meste av designer ting og flytta til en ranch i Wyoming for å bli bonde å drive med dyr. Han ble mindre å mindre relevant med tiden, og nå idag har han i mine øyne solgt sjelen sin og gjør alt han kan for å tjene penger på tiktok osv. Lager drama med andre for content osv. Blitt en ufyselig person. En ganske klar historie om hvor fort det kan snu for en stor influencer. Jeg håper ikke at Isabel går samme veien, men det er ganske mange paralleller mellom disse to. Helt enig i hvert eneste ord, men jeg vil heller si IR er Norges svar på Trisha Paytas.. Drama, løgn og hoarding.. Alt for content. Nothing else 🙈🙈🤪 Endret 19. mai av Classy 11 3
Lawyer Skrevet 19. mai #19702 Skrevet 19. mai Classy skrev (12 minutter siden): Alt ligger ute for offentligheten å lese på Google, men ja IR er sykelig sjalu og drev forholdet hun hadde til Jack til vanvidd.. Hun startet en offentlig skittkasting på IG der hun fikk med seg sine følgere til å invadere han med hatefulle meldinger etc.. Her er et lite utkast som Jack måtte legge ut.. er jo det samme hu gjør nå med naboen. Forlanger og forlanger. Kanskje han fikk en advarsel om hvordan hu er? Eller omsider googlet henne?🫣 5 17
Classy Skrevet 19. mai #19703 Skrevet 19. mai Lawyer skrev (1 minutt siden): er jo det samme hu gjør nå med naboen. Forlanger og forlanger. Kanskje han fikk en advarsel om hvordan hu er? Eller omsider googlet henne?🫣 Du skal ikke se bortifra det nei 😉 Hun gjør akkurat det samme hver bidige gang og så lenge hun aldri lærer eller ser sine egne feil vil historien gjenta seg.. Alle forhold IR har vært i har endt på samme måte inkl med Pierre…, men med Jack så tok det helt av på IG.. Hun kan skylde det over på mannfolka så mye hun vil, men sannheten er at IR er den som er toxic og et vandrende rødt flagg 13 6
Gjesti7654 Skrevet 19. mai #19704 Skrevet 19. mai Classy skrev (28 minutter siden): Helt enig i hvert eneste ord, men jeg vil heller si IR er Norges svar på Trisha Paytas.. Drama, løgn og hoarding.. Alt for content. Nothing else 🙈🙈🤪 Hahah, Trisha er også litt av en skrue! Vi kan jo si Isabel er en god blanding 😂 Men ja, begge er avhengig av drama og kaos. 2 2
Classy Skrevet 19. mai #19705 Skrevet 19. mai Gjesti7654 skrev (2 minutter siden): Hahah, Trisha er også litt av en skrue! Vi kan jo si Isabel er en god blanding 😂 Men ja, begge er avhengig av drama og kaos. IR er en god mix av disse to ja 🙈🙈🤪😂😂😂 En vandrende katastrofe på to bein… 1 1
Really Skrevet 19. mai #19706 Skrevet 19. mai Classy skrev (44 minutter siden): Alt ligger ute for offentligheten å lese på Google, men ja IR er sykelig sjalu og drev forholdet hun hadde til Jack til vanvidd.. Hun startet en offentlig skittkasting på IG der hun fikk med seg sine følgere til å invadere han med hatefulle meldinger etc.. Her er et lite utkast som Jack måtte legge ut.. Takk for du postet dette. Dette visste jeg ikke, jeg er sjokkert. Det han skriver passer veldig godt med det bilde jeg har dannet meg av isabel. Det er ikke populært å skrive noe om diagnoser her i tråden, og det skal jeg heller ikke gjøre. Men beskrivelsen av isabel her passer veldig bra med en meget dårlig diagnose, en diagnose som det dessverre ikke går ann å la seg behandle seg så mye til det bedre. 5 16
Classy Skrevet 19. mai #19707 Skrevet 19. mai Really skrev (2 minutter siden): Takk for du postet dette. Dette visste jeg ikke, jeg er sjokkert. Det han skriver passer veldig godt med det bilde jeg har dannet meg av isabel. Det er ikke populært å skrive noe om diagnoser her i tråden, og det skal jeg heller ikke gjøre. Men beskrivelsen av isabel her passer veldig bra med en meget dårlig diagnose, en diagnose som det dessverre ikke går ann å la seg behandle seg så mye til det bedre. Jeg vet akkurat hva du mener og jeg er totalt enig 👍🏼🎯💯💯 5 2
refill Skrevet 19. mai #19708 Skrevet 19. mai Trip down YouTubes memory lane her ser jeg 😅 love it. Er nok langt på vei enig med dere. Jeg personlig tror hun kunne fått det veldig fint med naboen, men da måtte hun jekket ned forventningene til han. Hun sier stadig at hun ikke ønsker en influenserkjæreste, men hun forventer at en vanlig mann skal leve i hennes influenserverden. For joda, selv om hun nok liker å reise og være spontan, så er det jo også ekstremt viktig content for henne. Jeg tror også at den "det er opp til deg" har vært utslagsgivende for han. For han vet nå at det ikke bare betyr "ta initiativ en gang eller to i året", men basically en ekstra jobb for han å skulle planlegge, være på, ta fri - konstant. At han kan gjøre jobben sin hvor som helst så lenge han har en pc betyr ikke nødvendigvis at han kan gjøre jobben sin hvor som helst og når som helst likevel. De fleste kan ikke sitte på en solseng i bikini eller ved spisebordet i pysj og pleie kontakter/kunder og kollegaer. Jeg tror som en annen nevnte at hun trenger en i samme bransje om hun skal ha de forventningene, men det vil hun jo ikke ha.. 8 1 6
Guris Skrevet 19. mai #19709 Skrevet 19. mai Really skrev (2 minutter siden): Takk for du postet dette. Dette visste jeg ikke, jeg er sjokkert. Det han skriver passer veldig godt med det bilde jeg har dannet meg av isabel. Det er ikke populært å skrive noe om diagnoser her i tråden, og det skal jeg heller ikke gjøre. Men beskrivelsen av isabel her passer veldig bra med en meget dårlig diagnose, en diagnose som det dessverre ikke går ann å la seg behandle seg så mye til det bedre. Hun blir aldri bedre og hun blir aldri gift 🤷🏻 alle ser vel det. Selv om hun hadde ansatt den beste coachen i verden som hadde vært tilgjengelig for å gi råd hver dag hadde det ikke hjulpet, fordi hun er helt låst i hodet sitt og håner alle som prøver å gi gode råd. Hun tror hun har så mange følgere fordi folk beundrer, misunner og ser opp til henne, mens realiteten er at de fleste følger med fordi det er komedie, tragisk komedie. Hvis vi ser en dokumentar om en massemorder så gjør vi ikke det fordi vi synes vedkommende er kul eller at vi misunner livet til vedkommende i fengsel, vi gjør det ut fra en slags nysgjerrighet, og samme med I, vi ser på for å le og grøsse. Når alle søsknene var i Norge og gledet seg til å feire 17. Mai med gode venner så prøvde EGObel selvsagt å vekke de midt på natten for at de skulle høre på at NOK en mann hadde dumpet henne. De alle sov men de måtte selvsagt bruke morgenen på å høre på blah blah blah 11 12
refill Skrevet 19. mai #19710 Skrevet 19. mai Classy skrev (1 time siden): Alt ligger ute for offentligheten å lese på Google, men ja IR er sykelig sjalu og drev forholdet hun hadde til Jack til vanvidd.. Hun startet en offentlig skittkasting på IG der hun fikk med seg sine følgere til å invadere han med hatefulle meldinger etc.. Her er et lite utkast som Jack måtte legge ut.. Dette er "Voldemort"? Det er jo mye gjenkjennelig fra hva man har sett nå med naboen da. Jeg tror nok hun har bedret seg noe, i hvertfall det året begynner vel det å bli nå jeg har fulgt henne, for i starten var hun veldig "jeg skal ikke ta kontakt/initiativ". Men hun har jo tydelig mye arbeid igjen med seg selv. 4 3
Classy Skrevet 19. mai #19711 Skrevet 19. mai refill skrev (2 minutter siden): Dette er "Voldemort"? Det er jo mye gjenkjennelig fra hva man har sett nå med naboen da. Jeg tror nok hun har bedret seg noe, i hvertfall det året begynner vel det å bli nå jeg har fulgt henne, for i starten var hun veldig "jeg skal ikke ta kontakt/initiativ". Men hun har jo tydelig mye arbeid igjen med seg selv. Ja hun kaller han Voldemort ja🙈🙈 Dette skjedde etter han kalte henne Cruella de Vil først 🤪😉👍🏼 Men jeg tror ikke hun er den rette til å kalle andre for Voldemort akkurat 😉🤡🤡 8 7
Celia Skrevet 19. mai #19712 Skrevet 19. mai Er vel ikke så rart at man ikke vil satse på en som går ut med andre menn ? Hun kaller han «arabiske kompis» - men hun gikk ut med en mann - ikke en vennegjeng. Hadde også vært lurt seg å kle på seg mer klær om man vil bli tatt seriøst 4 13
fredsliijle Skrevet 19. mai #19713 Skrevet 19. mai Celia skrev (39 minutter siden): Er vel ikke så rart at man ikke vil satse på en som går ut med andre menn ? Hun kaller han «arabiske kompis» - men hun gikk ut med en mann - ikke en vennegjeng. Hadde også vært lurt seg å kle på seg mer klær om man vil bli Helt enig med det ..!! Og det som jeg har lagt mer til er at når hun treffer på naboen, så går hun rundt i de mest kjedeligste og mest shabby klærene hun har, men når hun treffer på andre så er det full glam pågang.. 7 5
Sirah Skrevet 19. mai #19714 Skrevet 19. mai refill skrev (7 timer siden): Trip down YouTubes memory lane her ser jeg 😅 love it. Er nok langt på vei enig med dere. Jeg personlig tror hun kunne fått det veldig fint med naboen, men da måtte hun jekket ned forventningene til han. Hun sier stadig at hun ikke ønsker en influenserkjæreste, men hun forventer at en vanlig mann skal leve i hennes influenserverden. For joda, selv om hun nok liker å reise og være spontan, så er det jo også ekstremt viktig content for henne. Jeg tror også at den "det er opp til deg" har vært utslagsgivende for han. For han vet nå at det ikke bare betyr "ta initiativ en gang eller to i året", men basically en ekstra jobb for han å skulle planlegge, være på, ta fri - konstant. At han kan gjøre jobben sin hvor som helst så lenge han har en pc betyr ikke nødvendigvis at han kan gjøre jobben sin hvor som helst og når som helst likevel. De fleste kan ikke sitte på en solseng i bikini eller ved spisebordet i pysj og pleie kontakter/kunder og kollegaer. Jeg tror som en annen nevnte at hun trenger en i samme bransje om hun skal ha de forventningene, men det vil hun jo ikke ha.. Jeg er fullstendig enig i alt du skriver og jeg har vært Team Naboen hele veien. Tror de kunne fått det til dersom hun hadde jekket seg 100 hakk. Dessverre ser hun ikke det selv. Nå håper jeg faktisk det er over for god - for hans skyld. Celia skrev (1 time siden): Er vel ikke så rart at man ikke vil satse på en som går ut med andre menn ? Hun kaller han «arabiske kompis» - men hun gikk ut med en mann - ikke en vennegjeng. Hadde også vært lurt seg å kle på seg mer klær om man vil bli tatt seriøst Jeg har selv guttevenner og det må jo være veldig trist å ikke kunne treffe dem selv om man har kjæreste? Er enig med deg ang klærne. 1 1
Hatsumomo Skrevet 19. mai #19715 Skrevet 19. mai Så da bekreftet Naboen hva jeg skrev tidligere, men tar hun det til seg? Neeeida.. 4
refill Skrevet 20. mai #19716 Skrevet 20. mai Hatsumomo skrev (9 timer siden): Så da bekreftet Naboen hva jeg skrev tidligere, men tar hun det til seg? Neeeida.. Ja, det kom jo ikke som noe sjokk at det var dette (for andre: han følte at han aldri ville kunne please hennes ønske om reise og spontanitet, og at deres liv aldri ville kunne merge sammen, men begge er trist og begge er glad i hverandre osv). Hadde nesten håpet det var noe annet for for meg er dette helt uforståelig - at akkurat disse tingene blir avgjørende for henne mener jeg - men jeg er nok mer lik naboen. Jeg har ikke stor utforskertrang. 8
Helene J. Skrevet 20. mai #19717 Skrevet 20. mai (endret) refill skrev (44 minutter siden): Ja, det kom jo ikke som noe sjokk at det var dette (for andre: han følte at han aldri ville kunne please hennes ønske om reise og spontanitet, og at deres liv aldri ville kunne merge sammen, men begge er trist og begge er glad i hverandre osv). Hadde nesten håpet det var noe annet for for meg er dette helt uforståelig - at akkurat disse tingene blir avgjørende for henne mener jeg - men jeg er nok mer lik naboen. Jeg har ikke stor utforskertrang. Vi får jo bare høre hennes side. Jeg fikk med meg at naboen har/hadde besøk. Det kan nok hende at samtaler med dette besøket har fått opp øynene til naboen, slik at han endelig ble sikker i seg selv. For han har nok kjent på mye. Endret 20. mai av Helene J. 3 4
Really Skrevet 20. mai #19718 Skrevet 20. mai Helene J. skrev (4 minutter siden): Vi får jo bare høre hennes side. Jeg fikk med meg at naboen har/hadde besøk. Det kan nok hende at samtaler med dette besøket har fått opp øynene til naboen, slik at han endelig ble sikker i seg selv. For han har nok kjent på mye. Akkurat det tror jeg du har rett i. Isabel var jo ute og spiste med naboen og besøket en dag. Da hadde isabel snakket om 17 mai og de la planer for dagen. Tipper besøket reagerte på at isabel presset på om at de måtte gjøre noe den dagen. Jeg skriver presset, fordi det tror jeg isabel gjorde for å få viljen sin. Isabel var plutselig alene igjen i Dubai, og var avhengig av å få naboen med på å feire 17.mai med henne slik at hun ikke ble alene den dagen. 5 6
Sirah Skrevet 20. mai #19719 Skrevet 20. mai refill skrev (59 minutter siden): Ja, det kom jo ikke som noe sjokk at det var dette (for andre: han følte at han aldri ville kunne please hennes ønske om reise og spontanitet, og at deres liv aldri ville kunne merge sammen, men begge er trist og begge er glad i hverandre osv). Hadde nesten håpet det var noe annet for for meg er dette helt uforståelig - at akkurat disse tingene blir avgjørende for henne mener jeg - men jeg er nok mer lik naboen. Jeg har ikke stor utforskertrang. Enig med deg. Dette er en ting de virkelig lett kunne løst dersom Isabel virkelig hadde villet. Hun sier jo selv at hun vil ha barn om noen få år. Dersom det er reelt så MÅ hun legge om livsstilen sin drastisk. Naboen er jo allerede "en gammel mann" i forhold til henne - i levemåte. Han er jo allerede der hun ønsker å være om noen år!!! Jeg kan ikke fatte og begripe at hun kaster dette fra seg ved å være så kravstor! Hva om hun finner seg en likesinnet og blir hodestups forelsket. Så blir hun gravid og ungen kommer. Så er ikke mannen interessert i å forandre livsstil og fortsetter å reise masse osv selv om de har blitt foreldre. Hva sier hun da tro? 9 3
Helene J. Skrevet 20. mai #19720 Skrevet 20. mai Really skrev (8 minutter siden): Akkurat det tror jeg du har rett i. Isabel var jo ute og spiste med naboen og besøket en dag. Da hadde isabel snakket om 17 mai og de la planer for dagen. Tipper besøket reagerte på at isabel presset på om at de måtte gjøre noe den dagen. Jeg skriver presset, fordi det tror jeg isabel gjorde for å få viljen sin. Isabel var plutselig alene igjen i Dubai, og var avhengig av å få naboen med på å feire 17.mai med henne slik at hun ikke ble alene den dagen. Ikke godt å si. Men hører en venn at de har datet i 1,5 år, men at hun ikke vil binde seg til noe, er det så rødt flagg som det kan få blitt. At naboen ikke har gått all in, som I mener han ikke har gjort, kan være fordi han ikke har følt seg trygg nok, eller ikke har hatt en god magefølelse. Disse tingene får vi jo aldri visst. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå